Enine Boyuna WEBOS 5.0 ONVO OV65500 Ürün İncelemesi

A Çevrimdışı

arikan_tevfik

Yeni Üye
29 Nis 2020
20
54
5.849,00 TL
3 - 4 bankasına göre taksit
50 TL world puan hediye

Valla şu an sepete ekledim bana 5725 tl ye geliyor word puan ile
Tek problemim ücretsiz kurulum yok galiba
kutudan çıkarıp ben de kurabilirim belki ama TV de sıkıntı yaşarsam ne yapacağımı bilemiyorum..
gelen teknik servis ne kadar test yapacak???
hayırlısı bakalım...
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,076
Valla şu an sepete ekledim bana 5725 tl ye geliyor word puan ile
Tek problemim ücretsiz kurulum yok galiba
kutudan çıkarıp ben de kurabilirim belki ama TV de sıkıntı yaşarsam ne yapacağımı bilemiyorum..
gelen teknik servis ne kadar test yapacak???
hayırlısı bakalım...


Ben 58 inç Onvo tv aldım , ( İyi ) zaten fazla beklentim yok .

Siz 65 inç özellikli tv almak istiyorsunuz. ( ? )

Horoz kargo ile geldi ben yoktum telefon etti hanım kargo geldi tv aldığımı bilmiyordu .
Sakin teslim alma beklet dedim zor kapı önüde yakaladım
Kutuya baktım sorun yok , kargocu kutu üzerine telefonumu yazmıştım dedi baktım hakikaten yazmış .

Evde bizi rahatsız etmeyecek bir köşeye koydum .
Kendimi açayım yoksa servis mi açsın düşünceleri tv gelmeden başlamıştı .
Forumda yazılan servisin açması ve mantık gereği risk oluşturduğundan servisi çağırayım dedim .
Telefon ettim sonuç olumsuzluklar . Kendim açmaya karar verdim . ( Anlık kararlar ve değiştirmeler .)
Foruma Onvo servis hakkında yazı yazdım .

Sn . Adem bey servis hakkındaki yazım ile çok ilğilendi ve video içeriği hazırladı yayınladı . ( Çok teşekkürler )
Olay müdürü kadar gitti . Onvo firması sorun olursa her zaman malımızın arkasındayız imajı verdi .
İlerisi gösterecek ?

Komşu lg almıştı yakın zaman komşu telefon etmişti ilgilenirmisiniz tamam dedim emanet olunca çok inceledim
Yazım var forumda .
Bu servistende ilği görmeyince . servis hemen gitme istediğinde ( testler yapmadan vs ) . servis hobisi oluştu .

Arkadaşa telefon ettim tv aldım hayırlı olsun dedi tv paket var video ile açalım .
İyi yapmışsınız ne çektiğimiz servislerden dedi .

Arkadaşın servis durumu JVC almıştı bir zamanlar Bim satıyordu ücresiz montaj diyordu .
Bim telefon ettik doğrudur ücretsiz dedi .Servis ücret istedi .
Sorun servis ilğisizlik kafadan cevap , ana merkeze telefon ettik , halk tabiri ile fırça yiyene kadar .
Yanından ayrıldıktan sonra ne ara tv yi arkadaş açmış , 43 inç civarı sanki tam hatırlamıyorum .
Birazda arkadaşa firça attım beraber açsaydık video çekimi ile .
Neyse servisten telefon geldi , kurulum yapmaya geleceğiz .
Ben kurumu yaptım gelmenize gerek yok .
İyilik yapacak ya boşuna yakıt masrafı yapmasın diye düşünmüş .
Servis bu tv hakkında bilğiler istiyor garantisi için dedi .
Garantisi için ana merkez ile görüştük arkadaş dedi .
Gerek yok dedi , Sonra düşünüyoruz ya eline düşersek vay halimize diye .
Sonra jeton düştü acaba dedik tv bilğilerini alıp firmadan kurulum yaptım parasımı isteyecek .

Diğer bir arkadaşda Arçelikten tv almış zaten bu konularda bilgisi yok firmaların tam isteği müşteri ( sesi soluğu yok )
Anlatıyor bir cihaz var bu cihazı almassan garantiden çıkar demişler bu cihazı satmışlar .
Dedim seni uyutmuşlar ( çakma cihaz ) forumda konu yazıları var videolar .

Bu yazıyı kendime !!! yazıyorum .

Anlattım durdun , sen ne anlatıyorsun be adam .
Yazının özüne gel . komşuyu , arkadaşı anlatıyorsun .
Anılarımdan işe yaracak öğütler çıkar diye düşündüm .

Tabiki saçma kelimelerinde var tv yi baş köşeye koyduk gibi .

ANLIYACAĞINIZ ÖRNEK VERDİM , GEREKENİ YAZMIYORUZ FORUMLARDA .


Konumuza gelirsek .
Kargo teslimi kutuyu inceleyin .
Delikler önemli ( benim kargoda bir delik vardı kenar köpük kısmında köpükte de hasar yoktu ) .
Taşıma şekli önemli içeriye doğru gömülme varmı .
Bantlar bildiğim kadarı ile orj firmanın bantı ( video ) ile onayı .
Kutunu altı zimbalı .
Kargo firmasından kutuyu aldığınız anın göz video kontrollu ile teslimini almanız .
Benim önerim servisin açması .
Ana merkeze telefon etmeniz ne kadar ücreti ? tam öğrenmeye çalışın . ve hangi servis bakıyor .
Kaç dk size cevap verecekler ve ücreti hakkında ( firmayı test edin yorumlarınızı bekliyoruz )
Firmada gelişme varmı ?
Telefonda bekle bekle , ara ver tekrar ara en sonunda cevap .
Bana o zaman servis ücreti ne kadar olduğunu vermiyorlar , topu servise atıyorlardı değişen bir durum olmuş mu ?
Verilecek olan servis telefon numarasına telefon etmeniz ve buradan da cevaplar almanız .
Duruma göre karar vermek ?

Kendinize açacak iseniz önce : Gerekli malzemeler .

Kutuyu açmak için kesici türü ürün .
Video çekimi ve televizyonu tutmak için yardımcı eleman .
Cep tel veya video kamera .
Video kamera ayakları ve konumlandıracağınız yerin açısı ve yeri .
Diğer iki cep telefonu ile çekim olursa daha iyi olur .
Önemli kısım video çekimde tv görüntüden çıkmasın , tv önünde durmayın ve kesintisiniz çekim ,
Cep telefonu ile çekim ise veya diğer ürünler ile şarj batarya dolumu .
Kumanda için pil çıkıyor olması gerekir yinede aklınızda bulunsun .
Kutuyu açmadan enerji ( elektrik ) kontrol . ( var / yok )
İnternet durumu ? youtubeden testler için gerekli olabilir .
Usb bellek hazırlayıp veya cep telefonunuzdan yansıtma testler yapılabilir .
Yapılacak testler hakkında bilğiler edinmek ( servis kendisi açsa bile doğruluğunu bilmeniz açısından )

Tv kutusu büyük olduğundan geniş açı video ve ikinci video çekimi olabilir iyidir .
Kutu açmadan .
Bana uyacaksınız diye bir kural yok kendimce fikirim ile
Üçlü veya tv kutusu sığacak duruma koltuk yeri .
Tv yi panel kısmı bana bakacak ve alt tarafı bana bakacak şekilde yatırdım .
Acele etmeyin alt taraf zımbalı dikkatlice açtım ,
Sonra yere koltuğun verdiği eğim ile dikleştirdim iki kişi yandan kutuyu sıyırarak tv çıkardık
3. ve 4. kişilerin önemi video çekecek kişiler .
Daha sonra tv konacak yere koyduk başlantıları yaptık .
Video çekimi devam ( kutu açmadan başlama , testler bitene kadar ( kesintisiz ve tv görüntüden çıkmayacak şekilde )
Kurulum ve testlere başladık

Esasında ...

Ürünlerin kargo teslimi aşaması ve bilğilendirilmeler .
Ürün kutusunun nasıl açılmalı ve bilğilendirmeler
Geri iade kargo gönderimi nasıl olmalıdır ve bilğilendirmeler

( Delil teşkil edecek )

Arkadaşlar unuttuğum durum varsa ve fikirleriniz yazmanız .
Video hazırlanırsa daha iyi olur . ( Yönetime teklifim )


Tv kutusunu ve içindeki köpükleri atmayın bir yere koymanız .
Durumunuz yoksa hiç olmassa yasal iade süresini geçirmeniz .
Hiç atmayın bence kutuyu uygun hale getirip ve köpükleri bir köşe koymak ( bir durum olsa nasıl taşınacak )
Kargo ile sorunlar vs gibi .

Diğer arkadaşların ekleyeceği durumlar olabilir .
Ve çeşitli videolar izlemeniz araştırmanız .
Unuttuklarım olabilir , diğer arkadaşların tavsiyeleri ve fikirleri






Screenshot_2021-11-11-15-02-4982b850ec14006072.png
 
Son düzenleme:
A Çevrimdışı

arikan_tevfik

Yeni Üye
29 Nis 2020
20
54
Ben 58 inç Onvo tv aldım , ( İyi ) zaten fazla beklentim yok .

Siz 65 inç özellikli tv almak istiyorsunuz. ( ? )

Horoz kargo ile geldi ben yoktum telefon etti hanım kargo geldi tv aldığımı bilmiyordu .
Sakin teslim alma beklet dedim zor kapı önüde yakaladım
Kutuya baktım sorun yok , kargocu kutu üzerine telefonumu yazmıştım dedi baktım hakikaten yazmış .

Evde bizi rahatsız etmeyecek bir köşeye koydum .
Kendimi açayım yoksa servis mi açsın düşünceleri tv gelmeden başlamıştı .
Forumda yazılan servisin açması ve mantık gereği risk oluşturduğundan servisi çağırayım dedim .
Telefon ettim sonuç olumsuzluklar . Kendim açmaya karar verdim . ( Anlık kararlar ve değiştirmeler .)
Foruma Onvo servis hakkında yazı yazdım .

Sn . Adem bey servis hakkındaki yazım ile çok ilğilendi ve video içeriği hazırladı yayınladı . ( Çok teşekkürler )
Olay müdürü kadar gitti . Onvo firması sorun olursa her zaman malımızın arkasındayız imajı verdi .
İlerisi gösterecek ?

Komşu lg almıştı yakın zaman komşu telefon etmişti ilgilenirmisiniz tamam dedim emanet olunca çok inceledim
Yazım var forumda .
Bu servistende ilği görmeyince . servis hemen gitme istediğinde ( testler yapmadan vs ) . servis hobisi oluştu .

Arkadaşa telefon ettim tv aldım hayırlı olsun dedi tv paket var video ile açalım .
İyi yapmışsınız ne çektiğimiz servislerden dedi .

Arkadaşın servis durumu JVC almıştı bir zamanlar Bim satıyordu ücresiz montaj diyordu .
Bim telefon ettik doğrudur ücretsiz dedi .Servis ücret istedi .
Sorun servis ilğisizlik kafadan cevap , ana merkeze telefon ettik , halk tabiri ile fırça yiyene kadar .
Yanından ayrıldıktan sonra ne ara tv yi arkadaş açmış , 43 inç civarı sanki tam hatırlamıyorum .
Birazda arkadaşa firça attım beraber açsaydık video çekimi ile .
Neyse servisten telefon geldi , kurulum yapmaya geleceğiz .
Ben kurumu yaptım gelmenize gerek yok .
İyilik yapacak ya boşuna yakıt masrafı yapmasın diye düşünmüş .
Servis bu tv hakkında bilğiler istiyor garantisi için dedi .
Garantisi için ana merkez ile görüştük arkadaş dedi .
Gerek yok dedi , Sonra düşünüyoruz ya eline düşersek vay halimize diye .
Sonra jeton düştü acaba dedik tv bilğilerini alıp firmadan kurulum yaptım parasımı isteyecek .

Diğer bir arkadaşda Arçelikten tv almış zaten bu konularda bilgisi yok firmaların tam isteği müşteri ( sesi soluğu yok )
Anlatıyor bir cihaz var bu cihazı almassan garantiden çıkar demişler bu cihazı satmışlar .
Dedim seni uyutmuşlar ( çakma cihaz ) forumda konu yazıları var videolar .

Bu yazıyı kendime !!! yazıyorum .

Anlattım durdun , sen ne anlatıyorsun be adam .
Yazının özüne gel . komşuyu , arkadaşı anlatıyorsun .
Anılarımdan işe yaracak öğütler çıkar diye düşündüm .

Tabiki saçma kelimelerinde var tv yi baş köşeye koyduk gibi .

ANLIYACAĞINIZ ÖRNEK VERDİM , GEREKENİ YAZMIYORUZ FORUMLARDA .


Konumuza gelirsek .
Kargo teslimi kutuyu inceleyin .
Delikler önemli ( benim kargoda bir delik vardı kenar köpük kısmında köpükte de hasar yoktu ) .
Taşıma şekli önemli içeriye doğru gömülme varmı .
Bantlar bildiğim kadarı ile orj firmanın bantı ( video ) ile onayı .
Kutunu altı zimbalı .
Kargo firmasından kutuyu aldığınız anın göz video kontrollu ile teslimini almanız .
Benim önerim servisin açması .
Ana merkeze telefon etmeniz ne kadar ücreti ? tam öğrenmeye çalışın . ve hangi servis bakıyor .
Kaç dk size cevap verecekler ve ücreti hakkında ( firmayı test edin yorumlarınızı bekliyoruz )
Firmada gelişme varmı ?
Telefonda bekle bekle , ara ver tekrar ara en sonunda cevap .
Bana o zaman servis ücreti ne kadar olduğunu vermiyorlar , topu servise atıyorlardı değişen bir durum olmuş mu ?
Verilecek olan servis telefon numarasına telefon etmeniz ve buradan da cevaplar almanız .
Duruma göre karar vermek ?

Kendinize açacak iseniz önce : Gerekli malzemeler .

Kutuyu açmak için kesici türü ürün .
Video çekimi ve televizyonu tutmak için yardımcı eleman .
Cep tel veya video kamera .
Video kamera ayakları ve konumlandıracağınız yerin açısı ve yeri .
Diğer iki cep telefonu ile çekim olursa daha iyi olur .
Önemli kısım video çekimde tv görüntüden çıkmasın , tv önünde durmayın ve kesintisiniz çekim ,
Cep telefonu ile çekim ise veya diğer ürünler ile şarj batarya dolumu .
Kumanda için pil çıkıyor olması gerekir yinede aklınızda bulunsun .
Kutuyu açmadan enerji ( elektrik ) kontrol . ( var / yok )
İnternet durumu ? youtubeden testler için gerekli olabilir .
Usb bellek hazırlayıp veya cep telefonunuzdan yansıtma testler yapılabilir .
Yapılacak testler hakkında bilğiler edinmek ( servis kendisi açsa bile doğruluğunu bilmeniz açısından )

Tv kutusu büyük olduğundan geniş açı video ve ikinci video çekimi olabilir iyidir .
Kutu açmadan .
Bana uyacaksınız diye bir kural yok kendimce fikirim ile
Üçlü veya tv kutusu sığacak duruma koltuk yeri .
Tv yi panel kısmı bana bakacak ve alt tarafı bana bakacak şekilde yatırdım .
Acele etmeyin alt taraf zımbalı dikkatlice açtım ,
Sonra yere koltuğun verdiği eğim ile dikleştirdim iki kişi yandan kutuyu sıyırarak tv çıkardık
3. ve 4. kişilerin önemi video çekecek kişiler .
Daha sonra tv konacak yere koyduk başlantıları yaptık .
Video çekimi devam ( kutu açmadan başlama , testler bitene kadar ( kesintisiz ve tv görüntüden çıkmayacak şekilde )
Kurulum ve testlere başladık

Esasında ...

Ürünlerin kargo teslimi aşaması ve bilğilendirilmeler .
Ürün kutusunun nasıl açılmalı ve bilğilendirmeler
Geri iade kargo gönderimi nasıl olmalıdır ve bilğilendirmeler

( Delil teşkil edecek )

Arkadaşlar unuttuğum durum varsa ve fikirleriniz yazmanız .
Video hazırlanırsa daha iyi olur . ( Yönetime teklifim )


Tv kutusunu ve içindeki köpükleri atmayın bir yere koymanız .
Durumunuz yoksa hiç olmassa yasal iade süresini geçirmeniz .
Hiç atmayın bence kutuyu uygun hale getirip ve köpükleri bir köşe koymak ( bir durum olsa nasıl taşınacak )
Kargo ile sorunlar vs gibi .

Diğer arkadaşların ekleyeceği durumlar olabilir .
Ve çeşitli videolar izlemeniz araştırmanız .
Unuttuklarım olabilir , diğer arkadaşların tavsiyeleri ve fikirleri






Screenshot_2021-11-11-15-02-4982b850ec14006072.png

Eyvallah siparişi oluşturdum, kargoya verilmiş
Siparişi oluşturmadan önce onvoyu aradım bana servisin numarasını verdiler onlarla da görüştüm. 120 tl seevis ücreti var
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,076
Bu fiyatlardan ne anlıyorsunuz fabrika çıkışı fiyatı kaç para satış fiyatı kaç para .

Şimdiki anın fiyati
Arz talep . Karşı firma yok vs gibi
Dansöz fiyatlar , İndir bindir
Satış taktiği .

SÜRÜ PSİKOLOJİSİ ( Satışlar )
YouTube den videolar izlemeniz .




zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz3c754990a5edacc0.png



Günün fiyatı


zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzb476c8b51edeeaa3.png


58 İnç


zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.png
 
Son düzenleme:
Z Çevrimdışı

zaltun 

Aktif Üye
25 May 2018
127
24
Bu tv de 2. uydu eklemek istediğimde mevcut sırlama yapmış olduğum turksat uydusunun kanal listesini silmeden yapılamayacağını anladım. Çok saçma bir durum. Ben ilk önce Türksat sonra Astra en sonda Thor uydusunu ayarlamak istiyorum. Hepsini aynı anda ayarlamamız gerekiyormuş. Vestel 55ud8200 smart tv ara yüzde bile böyle bir anormal durum yoktu .İstediğimiz aman istediğim uyduyu ekleyip tarama yaptığımda kanal listesinin en sonuna ekliyordu.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Bu tv de 2. uydu eklemek istediğimde mevcut sırlama yapmış olduğum turksat uydusunun kanal listesini silmeden yapılamayacağını anladım. Çok saçma bir durum. Ben ilk önce Türksat sonra Astra en sonda Thor uydusunu ayarlamak istiyorum. Hepsini aynı anda ayarlamamız gerekiyormuş. Vestel 55ud8200 smart tv ara yüzde bile böyle bir anormal durum yoktu .İstediğimiz aman istediğim uyduyu ekleyip tarama yaptığımda kanal listesinin en sonuna ekliyordu.
Vestel ö yönden çok kraldı gerçekten. Servis olduğum döneklerde hele uydu sistemlerinin yaygın olduğu dönemlerde gerek kanal listesi düzenlemesi ve gerekse uydu ayarları konusunda gerçekten vestel yazılımcıları o işi iyi kıvırmıştı. Sonrasında tv ile modüler olan uydu sistemlerinde de aynı başarıyı sürdürdüler. Ancak Toptech cvte ve hikeen gibi anakartlar ilginç şekilde bu ayara olanak tanımıyor. Toptechler zamanında alternatif yol bulmak için çok uğraşmış, bir şey bulamayınca vazgeçmiş diğerleri ile de ilgilenmemiştim bir daha.
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,076
Bilinçlendirilme adına sizlerle paylaşmayı istedim .

Yazılım ile düzeltmişleridir diye düşünüyorum .

27 Şub 2021

Merhaba Arkadaşlar Onvo OV43250 Full HD 43" 109 Ekran Uydu Alıcılı Smart LED Televizyonumuzu Fabrika Ayarlarına Çektik.
Fabrika Ayarına Çektikten Sonra Görüntü Bozuldu ve Tüm Kanallar Silindi
Bu Videoda Size Bu Sorunu Nasıl Çözdüğümden Bahsettim.

Onvo Tv Görüntü Sorunu ve Kanalları Geri Yükleme | Fabrika Ayarlarına Döndürme | Tv Kurulumu


 
H Çevrimdışı

huysuzihtiyar

Yeni Üye
17 Eki 2021
21
39
Ürünün sadece iki satici tarafindan satilmasi fiyatla ilgili böyle durumlara sebebiyet veriyor. Daha onceki deneyimimde bazı sıkıntılar yasamam sonucunda iade etmistim. Fakat fiyatlardaki artislar sonucunda gecen 11 11 indirimlerinde 5700 liraya basaranledtvdunyasi saticisindan aldim. Fakat yine 65500 alamama surecim basladi.Satici tarafindan 65351 gonderilmis. Urunu teslim almadim iade ettim ellerine ulasirsa inceleyip 65500 gondereceklerini soylediler. Fakat gelen 65351 modelin kutusunun durumundan dolayı satıcıyla ilgili soru işaretleri oluştu kafamda. Urunun kutusunun acilmadigini gosteren ortadaki seritler yoktu. Saticiya sordugumda kargocular aciyor bunlari dedi.Gittigidiyor ile gorusup yeni gelecek televizyonumun orjinal kutusunda acilmamis olmasini ve patpatli koruyucu naylona sarilmasini talep ettigimi belirttim. Bakalim gelince deneyimimi paylasirim. Satın alana kadar hemen cevap veren,patpatli naylona sarilmasi istegime tabi efendim oyle gondeririz diye cevap veren satici urunu aldiktan sonra mesajlarıma cevap vermemeye basladi.Bence ma elektronigin urunlerini kendilerinin sattigi bir platform olusturmasi gerekli. Saticilarin bu tavirlariyla ugrasmamak adina iyi olabilir.
Gelen 65351 urune ait kutu fotograflari aşağıda bu ürünün daha önce açıldığını düşünüyorum.

MVIMG_20211112_102211302db04679f5b6cf.jpg
MVIMG_20211112_10215932d1d85331f21d87.jpg
MVIMG_20211112_103024.jpg
 
A Çevrimdışı

arikan_tevfik

Yeni Üye
29 Nis 2020
20
54
Ürünün sadece iki satici tarafindan satilmasi fiyatla ilgili böyle durumlara sebebiyet veriyor. Daha onceki deneyimimde bazı sıkıntılar yasamam sonucunda iade etmistim. Fakat fiyatlardaki artislar sonucunda gecen 11 11 indirimlerinde 5700 liraya basaranledtvdunyasi saticisindan aldim. Fakat yine 65500 alamama surecim basladi.Satici tarafindan 65351 gonderilmis. Urunu teslim almadim iade ettim ellerine ulasirsa inceleyip 65500 gondereceklerini soylediler. Fakat gelen 65351 modelin kutusunun durumundan dolayı satıcıyla ilgili soru işaretleri oluştu kafamda. Urunun kutusunun acilmadigini gosteren ortadaki seritler yoktu. Saticiya sordugumda kargocular aciyor bunlari dedi.Gittigidiyor ile gorusup yeni gelecek televizyonumun orjinal kutusunda acilmamis olmasini ve patpatli koruyucu naylona sarilmasini talep ettigimi belirttim. Bakalim gelince deneyimimi paylasirim. Satın alana kadar hemen cevap veren,patpatli naylona sarilmasi istegime tabi efendim oyle gondeririz diye cevap veren satici urunu aldiktan sonra mesajlarıma cevap vermemeye basladi.Bence ma elektronigin urunlerini kendilerinin sattigi bir platform olusturmasi gerekli. Saticilarin bu tavirlariyla ugrasmamak adina iyi olabilir.
Gelen 65351 urune ait kutu fotograflari aşağıda bu ürünün daha önce açıldığını düşünüyorum.

MVIMG_20211112_102211302db04679f5b6cf.jpg
MVIMG_20211112_10215932d1d85331f21d87.jpg
MVIMG_20211112_103024.jpg
Bana Gelen ürün kutusu da aşağıdaki gibi
ürünün onayını durdurdum.Yarın veya çarşamba servis kuruluma gelince bakarız.
Korkum kullanılmış ürün vermeleri
bu tip Gelen ürünler ONVO (Mehmet Atmaca) Firmasının Prestijine zarar vermekte,
Artık satıcı veya Kargocu bilemem kimden kaynaklı ise
Ürünümü 11.11.2021 tarihinden beri anca az önce teslim alabildim.
Bursa Merkezde olmamıza rağmen ürün Gemlik ilçesine gitmiş
1 gün ordaq 2 gün burda anca elimize geçti Hayırlısı bakalım

WhatsApp-Image-2021-11-15-at-16.11.25.jpg
WhatsApp-Image-2021-11-15-at-16.11.18.jpg
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Bana Gelen ürün kutusu da aşağıdaki gibi
ürünün onayını durdurdum.Yarın veya çarşamba servis kuruluma gelince bakarız.
Korkum kullanılmış ürün vermeleri
bu tip Gelen ürünler ONVO (Mehmet Atmaca) Firmasının Prestijine zarar vermekte,
Artık satıcı veya Kargocu bilemem kimden kaynaklı ise
Ürünümü 11.11.2021 tarihinden beri anca az önce teslim alabildim.
Bursa Merkezde olmamıza rağmen ürün Gemlik ilçesine gitmiş
1 gün ordaq 2 gün burda anca elimize geçti Hayırlısı bakalım

WhatsApp-Image-2021-11-15-at-16.11.25.jpg
WhatsApp-Image-2021-11-15-at-16.11.18.jpg
Kişisel fikrim, deformasyon nedeninin de NEFRET ile ürün indirip bindiren personel kaynaklı olduğu yönde. Bu ürün sadece bir kere yüklenip, bir kere indirilip size ulaşmış olsaydı durum başka olurdu, Aktarma bölgeleri dışında bir de yanlış yönlendirme yapılmış olması nedeniyle gereksiz ittir kaktır yaşamış bence bu koli. Peki neden teslim aldınız koliyi bu hali ile? :alala



Bu kargo firmalarının bağlı olduğu yönetmelikler değişmedikçe, Malı Tekmeleyen ÖKÜZ (Sizin üründen bağımsız yorum) bu tekmenin bedelini cebinden ödemedikçe bu konuların çözüleceğini düşünmüyorum.
 
Geri
Üst Alt