Enine Boyuna WEBOS 5.0 ONVO OV65500 Ürün İncelemesi

H Çevrimdışı

huysuzihtiyar

Yeni Üye
17 Eki 2021
21
39
Bana Gelen ürün kutusu da aşağıdaki gibi
ürünün onayını durdurdum.Yarın veya çarşamba servis kuruluma gelince bakarız.
Korkum kullanılmış ürün vermeleri
bu tip Gelen ürünler ONVO (Mehmet Atmaca) Firmasının Prestijine zarar vermekte,
Artık satıcı veya Kargocu bilemem kimden kaynaklı ise
Ürünümü 11.11.2021 tarihinden beri anca az önce teslim alabildim.
Bursa Merkezde olmamıza rağmen ürün Gemlik ilçesine gitmiş
1 gün ordaq 2 gün burda anca elimize geçti Hayırlısı bakalım

WhatsApp-Image-2021-11-15-at-16.11.25.jpg
WhatsApp-Image-2021-11-15-at-16.11.18.jpg
Telefonda konuşup teslim almayın gönderin size 65500 gönderelim diyen firma ürün ellerine ulaşınca.Personelimiz yanlışlıkla iadeyi onaylamış diyerek ürünü iade olarak kabul etmiş. Gittigidiyoru aradığımda hicbirsey yapamayiz satıcı onaylamış dendi. Aynı ürünu saticidan tekrar almaktan baska bir çözüm önermediler. 5400 lerden almaya calisip ilkinde servisin bozmasi ile iade sureci.Ardindan 6000 7000li fiyatlari gorup sitmaya razi olup indirimle vs 5800lere tekrar almam, saticinin yanlis urun yollamasi...iade/değişim sureci ile bir aydir bir televizyonu alamama surecim devam ediyor.Gittigidiyorda ayni saticida 6400 lira hepsiburadada 6700 lira civari. Urunu mehmet atmaca elektronikten direkt alma sansimiz yokmu Adem Helvacı Adem Helvacı görüsseniz almak isteyenler icin boyle birsey yapamazlar mi?
 
A Çevrimdışı

arikan_tevfik

Yeni Üye
29 Nis 2020
20
54
Kişisel fikrim, deformasyon nedeninin de NEFRET ile ürün indirip bindiren personel kaynaklı olduğu yönde. Bu ürün sadece bir kere yüklenip, bir kere indirilip size ulaşmış olsaydı durum başka olurdu, Aktarma bölgeleri dışında bir de yanlış yönlendirme yapılmış olması nedeniyle gereksiz ittir kaktır yaşamış bence bu koli. Peki neden teslim aldınız koliyi bu hali ile? :alala



Bu kargo firmalarının bağlı olduğu yönetmelikler değişmedikçe, Malı Tekmeleyen ÖKÜZ (Sizin üründen bağımsız yorum) bu tekmenin bedelini cebinden ödemedikçe bu konuların çözüleceğini düşünmüyorum.
Haklısınız teslim almamak gerekliydi. Kargo şirketi işini doğru yapsaydı c.tesi ürünü belki daha sağlıklı alabilirdik.
eşim teslim alır almaz resimlerini çektirip satıcı firmaya yolladım sorun olmayacağını söylediler. Whatsapp kaydı mevcut.
Hayırlısı diyelim inşallah kurulumda sıkıntı olmaz değişim vs süreci yaşamayız.
Bende Mehmet Atmaca Elektroniği aradım satış yapmadıklarını söylediler.
yoksa ordan almayı tercih ederdim.
Bir de şu servisleri çok yoğun bursa merkez de 1 adet var kuruluma hala randevu alamadım (kısmet bugün veya yarın olacak)
Bu arada ödeme onayı da vermedim... malum kurulsun görelim.
Teşekkürler.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Haklısınız teslim almamak gerekliydi. Kargo şirketi işini doğru yapsaydı c.tesi ürünü belki daha sağlıklı alabilirdik.
eşim teslim alır almaz resimlerini çektirip satıcı firmaya yolladım sorun olmayacağını söylediler. Whatsapp kaydı mevcut.
Hayırlısı diyelim inşallah kurulumda sıkıntı olmaz değişim vs süreci yaşamayız.
Bende Mehmet Atmaca Elektroniği aradım satış yapmadıklarını söylediler.
yoksa ordan almayı tercih ederdim.
Bir de şu servisleri çok yoğun bursa merkez de 1 adet var kuruluma hala randevu alamadım (kısmet bugün veya yarın olacak)
Bu arada ödeme onayı da vermedim... malum kurulsun görelim.
Teşekkürler.
Sonucu merakla bekliyor olacağız.
Servis konusunu Servis Müdürüne iletebilirim seve seve zira oldukça duyarlı davranıyorlar bu konularda :ok
 
A Çevrimdışı

arikan_tevfik

Yeni Üye
29 Nis 2020
20
54
Sonucu merakla bekliyor olacağız.
Servis konusunu Servis Müdürüne iletebilirim seve seve zira oldukça duyarlı davranıyorlar bu konularda :ok
Ben ve evdekiler özellikle kızım çok merak ediyor yeni ürünümüzü kapının girişinde öylece duruyor şimdilik.
Servis dolu olduklarını belirtti ve 17.11.2021 Çarşamba günü belki gelebileceklerini belirttiler.
Elektrik elektronik işlerinden biraz anlasam da video ile dahi olsa kutuyu açmak ve kurulumu yapmaya cesaret edemedim.
O kadar fazla indir bindir yapmış ki, kutudaki deformasyon beni engelledi. Bu daha sonraki iade sürecinde beni zora sokabilir
bu durumu info@maelektronik.com.tr mail adresine de yazdım, muhtemelen otomatik cevap geldi "0212 861 05 05 numarasını arayarak konu ile alakalı detaylı bilgiyi çağrı merkezimizden alabilirsiniz." diye
Bugün kurulun olsa gayet güzel olurdu. hayırlısı, ilginize teşekkürler sağlıcakla kalın.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ben ve evdekiler özellikle kızım çok merak ediyor yeni ürünümüzü kapının girişinde öylece duruyor şimdilik.
Servis dolu olduklarını belirtti ve 17.11.2021 Çarşamba günü belki gelebileceklerini belirttiler.
Elektrik elektronik işlerinden biraz anlasam da video ile dahi olsa kutuyu açmak ve kurulumu yapmaya cesaret edemedim.
O kadar fazla indir bindir yapmış ki, kutudaki deformasyon beni engelledi. Bu daha sonraki iade sürecinde beni zora sokabilir
bu durumu info@maelektronik.com.tr mail adresine de yazdım, muhtemelen otomatik cevap geldi "0212 861 05 05 numarasını arayarak konu ile alakalı detaylı bilgiyi çağrı merkezimizden alabilirsiniz." diye
Bugün kurulun olsa gayet güzel olurdu. hayırlısı, ilginize teşekkürler sağlıcakla kalın.
Merak ettim, Şehir merkezinden vs uzakta mısınız?
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Hayır Bursa merkezdeyim,
Terminal 5 dk, Kent meydanı 5 dk. Osmangazi Merkez ilçesi
Servis merkezde yokmuş
Gürsu ilçesinde onunda bizim eve uzaklığı 25 dk.
İlginç. Ne kadar yoğun olabilir ki 3 gün sonraya randevu verebiliyor? Tamam uzun bir süre değil ama kısa bir süre de değil. İnsanlar ürün almış, heves ile kullanmayı bekliyor, servis ise 3 gün sonraya rica minnet randevu veriyor olmamış bence bu tutum..
 
A Çevrimdışı

arikan_tevfik

Yeni Üye
29 Nis 2020
20
54
İlginç. Ne kadar yoğun olabilir ki 3 gün sonraya randevu verebiliyor? Tamam uzun bir süre değil ama kısa bir süre de değil. İnsanlar ürün almış, heves ile kullanmayı bekliyor, servis ise 3 gün sonraya rica minnet randevu veriyor olmamış bence bu tutum..
Yarın inşallah artık, tek servis olunca
Sonucu bildiririm
 
A Çevrimdışı

arikan_tevfik

Yeni Üye
29 Nis 2020
20
54
Youtube lcd test videosu ile servis önünde paneli test edin mutlaka. olağan dışı beyaz ve gri ekranda bulutlanma yada led panel şerit izleri var mı yok mu kontrol edin. benim ilk tv önceki mesajlarımda da örebilirsiniz bu yüzden yenisi ile değişti.
Bu servis menüsünde bu renk ayarları vardı diye biliyorum.
Vestel tv de kontrol etmiştim
Teşekkürler
 
A Çevrimdışı

arikan_tevfik

Yeni Üye
29 Nis 2020
20
54
Servis Onvo 65500 için bugün geldi. Tv de problem yok. Ancak kanal tarama yaptırıp tarama devam ederken gittiler. Bu tv de Tkgs yok ben ka al tarama yaptırsam nasıl yaparım Adem Helvacı Adem Helvacı tşk
Şimdi yazılım güncellemesi yapıyorum
Güncellemeden sonra TKGS geldi kurulum tamamlandı Şimdilik problem yok
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Servis Onvo 65500 için bugün geldi. Tv de problem yok. Ancak kanal tarama yaptırıp tarama devam ederken gittiler. Bu tv de Tkgs yok ben ka al tarama yaptırsam nasıl yaparım Adem Helvacı Adem Helvacı tşk
Şimdi yazılım güncellemesi yapıyorum
Güncellemeden sonra TKGS geldi kurulum tamamlandı Şimdilik problem yok
Size gelsin o halde :)

 
Geri
Üst Alt