Enine Boyuna WEBOS 5.0 ONVO OV65500 Ürün İncelemesi

A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Adem bey bu arada sizin gecen gun onerdiginiz sekilde televizyonu alip yatay konuma getirdik bir degisiklik olmadi. Benim asıl problemim servisin kendince beni takintili musteri ilan etmesi.Ve problemi merkeze iletme konusunda isteksizligi. İlk tvye mudahalesi sonucu bozmasi ile yasadigimiz surecin etkisi buyuk bu durumda. Cihazi iade icin teslim alirken bir daha benim markamdan tv alma diyen bir servis. Merkeze ulasmaya calistigimda normal olarak servis uzerinden ulasmami istiyorlar.Servise ulastiklarinda servis telefonda sikinti yok musteri problemli diyor. Boyle bir sonsuz donguye girmis durumdayiz:-)
Bir daha benim markamdan tv alma diyen servisi firmasına bildirmenize rağmen işlem yapmıyorlar ise yaşadığınız süresi diliyorsanız eğer işletme adı verip size yaşatılan olumsuzluğu aktarın sizin de sesiniz olalım.

Biliyorsunuz biz marka firma ayırmayız. Tüketiciye kötü muamele eden bir servisin var olması kadar o servisi kollayan bir markanın olması da kabul edilir durum değil.

Haaa, tabi bu gün son yayınladığım videoda belirttiğim, sizlerden gelen bildirimler üzerine ele aldığımız ''Servis de bulunmuyor'' konusu, benim uzun zamandır belirttiğim ''Bunlar daha iyi günlerimiz'' beyanımın da aslında haklılığının göstergesi diye düşünüyorum.
 
Z Çevrimdışı

zaltun 

Aktif Üye
25 May 2018
127
23
Cihaza versiyon 4 güncellemesi gelmiş ama cihaz ile uyumsuz diyor yüklenmiyor.


IMG_20211129_100126.jpg
 
Z Çevrimdışı

zaltun 

Aktif Üye
25 May 2018
127
23
bu yeni yazılımı neden çıkarmışlar ki? tv ye yüklenmiyor. çok ilginç bir durum.Yeni yazılımı yükleyebilen var mı?

IMG_20211202_230128.jpg
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Cihaza versiyon 4 güncellemesi gelmiş ama cihaz ile uyumsuz diyor yüklenmiyor.


IMG_20211129_100126.jpg
Dün baktım hatn salonda sesleniyor ''Adooom kooooş''

Hayırdır dedim kalktım gittim baktım güncelleme uyarısı gelmiş, ulan telefon yanımda değil bekle dedim benim odaya geridöndüm, ben gidene kadar yazı gitmiş.

Neyse sonra ilgilenriim dedim kaldı öyle zira kayda alacaktım güncellerden.

Yarınki toplantı bitsin sonra ilgileneceğim bu iş ile.

Hatta aklıma düşürdünüz, şimdi gidip manueli tetikleyip video çeksemmi diye düşündüm :alala
 
H Çevrimdışı

huysuzihtiyar

Yeni Üye
17 Eki 2021
21
39
Bir daha benim markamdan tv alma diyen servisi firmasına bildirmenize rağmen işlem yapmıyorlar ise yaşadığınız süresi diliyorsanız eğer işletme adı verip size yaşatılan olumsuzluğu aktarın sizin de sesiniz olalım.

Biliyorsunuz biz marka firma ayırmayız. Tüketiciye kötü muamele eden bir servisin var olması kadar o servisi kollayan bir markanın olması da kabul edilir durum değil.

Haaa, tabi bu gün son yayınladığım videoda belirttiğim, sizlerden gelen bildirimler üzerine ele aldığımız ''Servis de bulunmuyor'' konusu, benim uzun zamandır belirttiğim ''Bunlar daha iyi günlerimiz'' beyanımın da aslında haklılığının göstergesi diye düşünüyorum.
Firmaya bildirdim ama umursamadilar. Fotograflarini gonderdigim sizin polarizer katmanin sehimi olarak dusundugunuz alan ve isik sizmalari ile ilgili kriter dahilinde sikinti yok diye donus yaptilar.İtiraz ettim arayip tekrar sikinti yok dediler.Peki bu durum neden kaynaklaniyor bunu soyleyin dedim. Karsimda bir insan degilde bant kaydi var gibi bir problem yok diye cevap verdi hanimefendi.Arge ekipleri incelemis guya.Cevap boyle olunca incelediklerini bile dusunmemeye basladim.Onvo firmasinin musteri memnuniyeti konusundaki umursamazliklarina net sahit oldum.

bu yeni yazılımı neden çıkarmışlar ki? tv ye yüklenmiyor. çok ilginç bir durum.Yeni yazılımı yükleyebilen var mı?

IMG_20211202_230128.jpg
Yükledim ama nerde degisiklik oldu bilmiyorum.Hatta daha onceden ara ara gelen bir suredir gormedigim kumanda sinyal problemi bildirimini guncelleme sonrasi 1 2 defa gordum. Uygulama magazasi ile ilgili bir guncelleme gelse cok iyi olacak aslinda. Cok temel uygulamalardan olan twitch, mubi gibi uygulamalarin bile olmamasi can sikiyor.Garip olan daha once belirttigim gibi bunlar lg content storeda bulunuyor. Onvonun marketi zaten kisitli olan lg marketinin dahada kirpilmis hali gibi.Webos isletim sistemi icin yazilmis versiyonlari oldugu icin cok zor olmamali bunlari onvo tvlerde kullanilir hale getirmek diye dusunuyorum.

IMG_20211203_234537.jpg
 
Son düzenleme:
Z Çevrimdışı

zaltun 

Aktif Üye
25 May 2018
127
23
Firmaya bildirdim ama umursamadilar. Fotograflarini gonderdigim sizin polarizer katmanin sehimi olarak dusundugunuz alan ve isik sizmalari ile ilgili kriter dahilinde sikinti yok diye donus yaptilar.İtiraz ettim arayip tekrar sikinti yok dediler.Peki bu durum neden kaynaklaniyor bunu soyleyin dedim. Karsimda bir insan degilde bant kaydi var gibi bir problem yok diye cevap verdi hanimefendi.Arge ekipleri incelemis guya.Cevap boyle olunca incelediklerini bile dusunmemeye basladim.Onvo firmasinin musteri memnuniyeti konusundaki umursamazliklarina net sahit oldum.


Yükledim ama nerde degisiklik oldu bilmiyorum.Hatta daha onceden ara ara gelen bir suredir gormedigim kumanda sinyal problemi bildirimini guncelleme sonrasi 1 2 defa gordum. Uygulama magazasi ile ilgili bir guncelleme gelse cok iyi olacak aslinda. Cok temel uygulamalardan olan twitch, mubi gibi uygulamalarin bile olmamasi can sikiyor.Garip olan daha once belirttigim gibi bunlar lg content storeda bulunuyor. Onvonun marketi zaten kisitli olan lg marketinin dahada kirpilmis hali gibi.Webos isletim sistemi icin yazilmis versiyonlari oldugu icin cok zor olmamali bunlari onvo tvlerde kullanilir hale getirmek diye dusunuyorum.

IMG_20211203_234537.jpg
ben halen yükleyemiyorum. aynı hatayı alıyorum. TV yi kapatıp açtım. elektriğini kestim. tekrar açtım ama güncelleme inmesine rağmen yüklenmiyor.hata veriyor.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,289
64
ben halen yükleyemiyorum. aynı hatayı alıyorum. TV yi kapatıp açtım. elektriğini kestim. tekrar açtım ama güncelleme inmesine rağmen yüklenmiyor.hata veriyor.
Farklı model tv için olmasın acaba o güncelleme ,yani model numarasına göre mi veriyorlar tabii bilmiyorum ama madem güncelleme görüyor ,yüklenmesi gerekir diye düşünüyorum.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,289
64
ben halen yükleyemiyorum. aynı hatayı alıyorum. TV yi kapatıp açtım. elektriğini kestim. tekrar açtım ama güncelleme inmesine rağmen yüklenmiyor.hata veriyor.

Farklı model tv için olmasın acaba o güncelleme ,yani model numarasına göre mi veriyorlar tabii bilmiyorum ama madem güncelleme görüyor ,yüklenmesi gerekir diye düşünüyorum.

Aynı tv. Onvo Ov65500 modeli.
A Adem Helvacı ,ne dersin bu duruma :alala
 
H Çevrimdışı

huysuzihtiyar

Yeni Üye
17 Eki 2021
21
39
Bir daha benim markamdan tv alma diyen servisi firmasına bildirmenize rağmen işlem yapmıyorlar ise yaşadığınız süresi diliyorsanız eğer işletme adı verip size yaşatılan olumsuzluğu aktarın sizin de sesiniz olalım.

Biliyorsunuz biz marka firma ayırmayız. Tüketiciye kötü muamele eden bir servisin var olması kadar o servisi kollayan bir markanın olması da kabul edilir durum değil.

Haaa, tabi bu gün son yayınladığım videoda belirttiğim, sizlerden gelen bildirimler üzerine ele aldığımız ''Servis de bulunmuyor'' konusu, benim uzun zamandır belirttiğim ''Bunlar daha iyi günlerimiz'' beyanımın da aslında haklılığının göstergesi diye düşünüyorum.
Problemi servisten bağımsız firmaya iletirsem firma tarafından çözüleceğine Adem beyin A Adem Helvacı anlattiklarindan sonra ciddi inancım vardı.Özellikle sizin videolarda bahsettiğiniz "tuketicisine değere veren onemseyen marka" onvo imajindan sonra. Fakat merkezden zorla(defalarca arayarak) aldigim kriterler dahilinde ,sikinti yok cihazinizda cevabindan sonra firmanin satis sonrasi hizmetler kisminin kotu bile olmadigini "berbat" oldugunu gordum. Neyse tam is guc arasinda bide bunla ugrasmayayim ,benim sansima boyle cikti kimsede yokmus kullanalim boyle artik demisken. Eksi sozlukta ayni problemle karsilasan birinin girdigi entryi gordum.Orda servisin isbirlikci tavri sonrasinda asil problem cikaranin firma oldugunu gorunce Adem bey tarafindan onerilen "bilgileri paylasin sesiniz olalim" joker hakkini kullanma istegim artti. Biryerlerde bariz bir sikinti var aslinda. Bir tarafta size cok guzel bir imaj cizen mehmet atmaca elektronik, uertim bilgilerini paylasan, musteri memnuniyeti icin su kadar urunu iade aldik bu kadar urunu degistirdik diyen yakup bey, diger tarafta net olarak cihazlarindaki problemleri belgeleyip firmaya ulastiran musterilerine sadece "sikinti yok" cihazinizi kullanabilirsiniz diyen bir onvo.

Okumak isterseniz diye burayada eksisozlukteki entryi birakiyorum.

 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,052
Problemi servisten bağımsız firmaya iletirsem firma tarafından çözüleceğine Adem beyin A Adem Helvacı anlattiklarindan sonra ciddi inancım vardı.Özellikle sizin videolarda bahsettiğiniz "tuketicisine değere veren onemseyen marka" onvo imajindan sonra. Fakat merkezden zorla(defalarca arayarak) aldigim kriterler dahilinde ,sikinti yok cihazinizda cevabindan sonra firmanin satis sonrasi hizmetler kisminin kotu bile olmadigini "berbat" oldugunu gordum. Neyse tam is guc arasinda bide bunla ugrasmayayim ,benim sansima boyle cikti kimsede yokmus kullanalim boyle artik demisken. Eksi sozlukta ayni problemle karsilasan birinin girdigi entryi gordum.Orda servisin isbirlikci tavri sonrasinda asil problem cikaranin firma oldugunu gorunce Adem bey tarafindan onerilen "bilgileri paylasin sesiniz olalim" joker hakkini kullanma istegim artti. Biryerlerde bariz bir sikinti var aslinda. Bir tarafta size cok guzel bir imaj cizen mehmet atmaca elektronik, uertim bilgilerini paylasan, musteri memnuniyeti icin su kadar urunu iade aldik bu kadar urunu degistirdik diyen yakup bey, diger tarafta net olarak cihazlarindaki problemleri belgeleyip firmaya ulastiran musterilerine sadece "sikinti yok" cihazinizi kullanabilirsiniz diyen bir onvo.

Okumak isterseniz diye burayada eksisozlukteki entryi birakiyorum.


Kesintisiz video çekilmiş olsa , belki vardır bilmiyorum daha iyi ispat olurdu .

Bu durumda olan tvyi servis açtı diyelim servis normal derse nasıl ispat edeceksiniz ?
Servis bile açsa kesintisiz video çekmek ihtiyaç haline gelmiştir .

Güven kalmayınca ( satıcı ve alıcı ) bitmiştir , servise tamire gitse ne yapacağız .
Özel servis olsa ürün teslim alındı belgesi ve anlıyorsak kısmen içini açıp foto ve video çekmek .

Bilğilendirilme videosu izledim diye hatırlıyorum . ( ürünü tamire vermeden önce yapılacaklar gibi )
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Problemi servisten bağımsız firmaya iletirsem firma tarafından çözüleceğine Adem beyin A Adem Helvacı anlattiklarindan sonra ciddi inancım vardı.Özellikle sizin videolarda bahsettiğiniz "tuketicisine değere veren onemseyen marka" onvo imajindan sonra. Fakat merkezden zorla(defalarca arayarak) aldigim kriterler dahilinde ,sikinti yok cihazinizda cevabindan sonra firmanin satis sonrasi hizmetler kisminin kotu bile olmadigini "berbat" oldugunu gordum. Neyse tam is guc arasinda bide bunla ugrasmayayim ,benim sansima boyle cikti kimsede yokmus kullanalim boyle artik demisken. Eksi sozlukta ayni problemle karsilasan birinin girdigi entryi gordum.Orda servisin isbirlikci tavri sonrasinda asil problem cikaranin firma oldugunu gorunce Adem bey tarafindan onerilen "bilgileri paylasin sesiniz olalim" joker hakkini kullanma istegim artti. Biryerlerde bariz bir sikinti var aslinda. Bir tarafta size cok guzel bir imaj cizen mehmet atmaca elektronik, uertim bilgilerini paylasan, musteri memnuniyeti icin su kadar urunu iade aldik bu kadar urunu degistirdik diyen yakup bey, diger tarafta net olarak cihazlarindaki problemleri belgeleyip firmaya ulastiran musterilerine sadece "sikinti yok" cihazinizi kullanabilirsiniz diyen bir onvo.

Okumak isterseniz diye burayada eksisozlukteki entryi birakiyorum.

Hocam marka ayrımı yok bende. admin@tavsiyeforumu.com adresinden herkes gibi siz de bana lütfen yaşadığınız süreci görselleri ile birlikte aktarın herkese ve her markaya yaptığım gibi sizin için bu markaya özel sizin süreci anlatan video çekip yayınlarım :ok
 
H Çevrimdışı

huysuzihtiyar

Yeni Üye
17 Eki 2021
21
39
Kesintisiz video çekilmiş olsa , belki vardır bilmiyorum daha iyi ispat olurdu .

Bu durumda olan tvyi servis açtı diyelim servis normal derse nasıl ispat edeceksiniz ?
Servis bile açsa kesintisiz video çekmek ihtiyaç haline gelmiştir .

Güven kalmayınca ( satıcı ve alıcı ) bitmiştir , servise tamire gitse ne yapacağız .
Özel servis olsa ürün teslim alındı belgesi ve anlıyorsak kısmen içini açıp foto ve video çekmek .

Bilğilendirilme videosu izledim diye hatırlıyorum . ( ürünü tamire vermeden önce yapılacaklar gibi )
ilk cihazimi servis bozdugundan bu cihaz icin bastan sona video mevcut. Eksisozlukteki arkadas iade etmek icin ugrasmis. Ben hem enflasyon kaynakli fiyatlara gelen artistan hemde zaten cihazin piyasadaki saticisi su an olmadigindan iade etmek yerine firmadan kontrolleri yapilmis bu tarz problemi olmayan bir urun talebinde bulundum.Ama orali olmadilar.

Hocam marka ayrımı yok bende. admin@tavsiyeforumu.com adresinden herkes gibi siz de bana lütfen yaşadığınız süreci görselleri ile birlikte aktarın herkese ve her markaya yaptığım gibi sizin için bu markaya özel sizin süreci anlatan video çekip yayınlarım :ok
En kisa zamanda size durumun detaylarini ve gerekli gorselleri mail yoluyla iletecem.
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,052
ilk cihazimi servis bozdugundan bu cihaz icin bastan sona video mevcut. Eksisozlukteki arkadas iade etmek icin ugrasmis. Ben hem enflasyon kaynakli fiyatlara gelen artistan hemde zaten cihazin piyasadaki saticisi su an olmadigindan iade etmek yerine firmadan kontrolleri yapilmis bu tarz problemi olmayan bir urun talebinde bulundum.Ama orali olmadilar.

Hakkını sonuna kadar aramak .

Yarın ne gibi olaylar çıkacağını kimse bilmez.
Kötü bir durum bir gün sonra düzelebilir, iyi bir durum kötüleşebilir.
Kim bilir daha neler olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri