Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Bir daha benim markamdan tv alma diyen servisi firmasına bildirmenize rağmen işlem yapmıyorlar ise yaşadığınız süresi diliyorsanız eğer işletme adı verip size yaşatılan olumsuzluğu aktarın sizin de sesiniz olalım.Adem bey bu arada sizin gecen gun onerdiginiz sekilde televizyonu alip yatay konuma getirdik bir degisiklik olmadi. Benim asıl problemim servisin kendince beni takintili musteri ilan etmesi.Ve problemi merkeze iletme konusunda isteksizligi. İlk tvye mudahalesi sonucu bozmasi ile yasadigimiz surecin etkisi buyuk bu durumda. Cihazi iade icin teslim alirken bir daha benim markamdan tv alma diyen bir servis. Merkeze ulasmaya calistigimda normal olarak servis uzerinden ulasmami istiyorlar.Servise ulastiklarinda servis telefonda sikinti yok musteri problemli diyor. Boyle bir sonsuz donguye girmis durumdayiz:-)
Biliyorsunuz biz marka firma ayırmayız. Tüketiciye kötü muamele eden bir servisin var olması kadar o servisi kollayan bir markanın olması da kabul edilir durum değil.
Haaa, tabi bu gün son yayınladığım videoda belirttiğim, sizlerden gelen bildirimler üzerine ele aldığımız ''Servis de bulunmuyor'' konusu, benim uzun zamandır belirttiğim ''Bunlar daha iyi günlerimiz'' beyanımın da aslında haklılığının göstergesi diye düşünüyorum.