TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Servis aldi götürdü bakalım kimbilir ne zaman gelecek. Gelen elemanda zaten servis cagirdiniz madem dur gelim diye gelmis :)) Hani elinde yazılım olur bisi dener bir tus kombini vs yok :) Hayir ben pixel teste girmis gibi belli araliklarla renkler dönüyor vs demesem bisi diyemiyecek :s Yazılım denerler dedi olmazsa anakart degisir dedi baktin 21 gune gelmiyor yenisi verilir dendi gitti de gitti :s Adem Helvacı Ado
Ne yetkili servisi kardeşim. Ben çok önceden bu Philips Sony Samsung vs.. servislerini bu markalara ait eğitim almış servisler zannederdim. Tabiki hepsi öyle olmasada mevcut elektronoikcilere konumlandırılmış servis olduklarını gördüm. Mesela koskoca Samsung Philips vs.. gibi markalara kaya elektronik Yıldırım elektronik yok hacının yeri gibi yerler bakıyor.
Mesela benim tv gitti geldi. Sadece Tekirdağ havası aldı geldi. Ne kadar ekmek o kadar köfte de kardeşim ben buna para veriyorsam profesyonellik ararım iki iki dört.... Awox mh. aradım dedim tv gitti geldi. Sonuç nedir? Çünkü ne belge ne servis fişi... Servis de dahi servis fişini ben istedim. Müşteri hizmetleri dediki Bi saniye hatta kalın servisi arıyorum dedi. Ok. Bende duyuyorum ama... Servis diyorki tv de bişe yok. Be kardeşim bişe yokta niye gönderdik... Sonra mh. Video çekin gönderin dedi. Dedim lanet olsun... Yerli malı kalkındırcaz öylemi? Vestel alınmasın bu arada... Bizim ülkede üreten getiren servis bunları yaparsa bizden bir... olmaz. Anladınız umarım...
 
bydublor Çevrimdışı

bydublor 

Aktif Üye
10 Ara 2017
242
Ne yetkili servisi kardeşim. Ben çok önceden bu Philips Sony Samsung vs.. servislerini bu markalara ait eğitim almış servisler zannederdim. Tabiki hepsi öyle olmasada mevcut elektronoikcilere konumlandırılmış servis olduklarını gördüm. Mesela koskoca Samsung Philips vs.. gibi markalara kaya elektronik Yıldırım elektronik yok hacının yeri gibi yerler bakıyor.
Mesela benim tv gitti geldi. Sadece Tekirdağ havası aldı geldi. Ne kadar ekmek o kadar köfte de kardeşim ben buna para veriyorsam profesyonellik ararım iki iki dört.... Awox mh. aradım dedim tv gitti geldi. Sonuç nedir? Çünkü ne belge ne servis fişi... Servis de dahi servis fişini ben istedim. Müşteri hizmetleri dediki Bi saniye hatta kalın servisi arıyorum dedi. Ok. Bende duyuyorum ama... Servis diyorki tv de bişe yok. Be kardeşim bişe yokta niye gönderdik... Sonra mh. Video çekin gönderin dedi. Dedim lanet olsun... Yerli malı kalkındırcaz öylemi? Vestel alınmasın bu arada... Bizim ülkede üreten getiren servis bunları yaparsa bizden bir... olmaz. Anladınız umarım...
Bizimkilerin artık şunu anlaması lazım satınca ben sattim isim bitti kafasi biteli cok oldu. artik sadece urun değil o ürüne hizmet te satiyorsunuz bunu bir anlayin yahu :)) Sat para gelsin değil olay artik.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ne yetkili servisi kardeşim. Ben çok önceden bu Philips Sony Samsung vs.. servislerini bu markalara ait eğitim almış servisler zannederdim. Tabiki hepsi öyle olmasada mevcut elektronoikcilere konumlandırılmış servis olduklarını gördüm. Mesela koskoca Samsung Philips vs.. gibi markalara kaya elektronik Yıldırım elektronik yok hacının yeri gibi yerler bakıyor.
Mesela benim tv gitti geldi. Sadece Tekirdağ havası aldı geldi. Ne kadar ekmek o kadar köfte de kardeşim ben buna para veriyorsam profesyonellik ararım iki iki dört.... Awox mh. aradım dedim tv gitti geldi. Sonuç nedir? Çünkü ne belge ne servis fişi... Servis de dahi servis fişini ben istedim. Müşteri hizmetleri dediki Bi saniye hatta kalın servisi arıyorum dedi. Ok. Bende duyuyorum ama... Servis diyorki tv de bişe yok. Be kardeşim bişe yokta niye gönderdik... Sonra mh. Video çekin gönderin dedi. Dedim lanet olsun... Yerli malı kalkındırcaz öylemi? Vestel alınmasın bu arada... Bizim ülkede üreten getiren servis bunları yaparsa bizden bir... olmaz. Anladınız umarım...


Ülkende bununla ilgili altyapı yok ise.
Kanun nizam hak hukuk ülkede işlemiyorsa.
Yüzlerce üniversite açıp, OKUTMUŞ OLMAK İÇİN gençleri yıllarca okutup pratikte hiç bir katkı sunmuyorsan.
Eskiden var olan GERİDEN GELEN KÜLTÜRÜ nü yok etmişsen.
Bırakın vasıflı personeli, Bu ülkede Teknik servislik yapmak isteyen USTA dahi bulamıyorsan.
Müşteri memnuniyeti adı altında, adam gibi mal üretemeyip sonra da servisleri ezmeyi alışkanlık haline getirmişsen.
Biz USTA bulalım diye çırpınırken artık ülkede ÇIRAK bile bulamıyorsan.

O zaman HAcının yeri ne yapsın? Kaya Elektronik ne yapsın?

Haydi bizim yerliler dediğiniz kadar boktan olsun, Koskoca SONY nin servislerini bir gezin dolaşın bakalım. Koskoca PHILIPS yetkili servisi nasıl oluyorda 12 m2 dükkanda hizmet veriyor bunları görün lütfen.

Kimse kusura bakmasın ARÇELİK ve VESTEL'e servis hizmetleri konusunda en azından verdikleri mücadele doğrultusunda toz kondurmam.

Hiç değilse verdikleri mücadeleyi görüyorum ve bizzat içindeyim, yaşıyorum.

Ülke insanı artık oturduğu yerden para kazanıp, 657 ye tabi devlet memuru gibi akşam 5 den sonra evine gitmek istediği için kimse hizmet sektöründe, Hele ki teknik kadrolarda çalışmak istemiyor.

Neden istesinler ki?

Tamı tamına 15 sene olmuş ben herhangi bir yaz izin kullanamayalı.

Benim ne suçum var? Millet gelip buralarda rahatça tatil yapsın diye hep ben mi çalışmak zorundayım her yaz?

Her yaz millet denize girer biz klima montajına, Millet havuza girer Biz makine arızasına, Millet pplajda voleybol oynar biz çatıda çanak montajında.

Kusura bakmayın arkadaşlar oturduğunuz yerden eleştirdiğiniz gibi değil her şey.

Ben de eleştiriyorum evet, ama neyin ne olduğunu ve sebeini biliyorum.

Sizden de ricam, önce SEBEP/SONUÇ ilişkisi üzerinde biraz durup düşünün lütfen.

Sonra tekrar konuşalım bu konuyu..
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Ülkende bununla ilgili altyapı yok ise.
Kanun nizam hak hukuk ülkede işlemiyorsa.
Yüzlerce üniversite açıp, OKUTMUŞ OLMAK İÇİN gençleri yıllarca okutup pratikte hiç bir katkı sunmuyorsan.
Eskiden var olan GERİDEN GELEN KÜLTÜRÜ nü yok etmişsen.
Bırakın vasıflı personeli, Bu ülkede Teknik servislik yapmak isteyen USTA dahi bulamıyorsan.
Müşteri memnuniyeti adı altında, adam gibi mal üretemeyip sonra da servisleri ezmeyi alışkanlık haline getirmişsen.
Biz USTA bulalım diye çırpınırken artık ülkede ÇIRAK bile bulamıyorsan.

O zaman HAcının yeri ne yapsın? Kaya Elektronik ne yapsın?

Haydi bizim yerliler dediğiniz kadar boktan olsun, Koskoca SONY nin servislerini bir gezin dolaşın bakalım. Koskoca PHILIPS yetkili servisi nasıl oluyorda 12 m2 dükkanda hizmet veriyor bunları görün lütfen.

Kimse kusura bakmasın ARÇELİK ve VESTEL'e servis hizmetleri konusunda en azından verdikleri mücadele doğrultusunda toz kondurmam.

Hiç değilse verdikleri mücadeleyi görüyorum ve bizzat içindeyim, yaşıyorum.

Ülke insanı artık oturduğu yerden para kazanıp, 657 ye tabi devlet memuru gibi akşam 5 den sonra evine gitmek istediği için kimse hizmet sektöründe, Hele ki teknik kadrolarda çalışmak istemiyor.

Neden istesinler ki?

Tamı tamına 15 sene olmuş ben herhangi bir yaz izin kullanamayalı.

Benim ne suçum var? Millet gelip buralarda rahatça tatil yapsın diye hep ben mi çalışmak zorundayım her yaz?

Her yaz millet denize girer biz klima montajına, Millet havuza girer Biz makine arızasına, Millet pplajda voleybol oynar biz çatıda çanak montajında.

Kusura bakmayın arkadaşlar oturduğunuz yerden eleştirdiğiniz gibi değil her şey.

Ben de eleştiriyorum evet, ama neyin ne olduğunu ve sebeini biliyorum.

Sizden de ricam, önce SEBEP/SONUÇ ilişkisi üzerinde biraz durup düşünün lütfen.

Sonra tekrar konuşalım bu konuyu..
Öncelikle ben burdan oturduğum yerden durup dururken bir şeyleri ima etmiyorum.Ne yaşadıysam ne gördüysem o konuyla alakalı yazıyorum. Bir önceki konuları yada yazan arkadaşların yazıları sorunları ortada...Bu ülkede bazı şeyler oluyorsa bunların sebeplerini sizde bizde bende iyi biliyoruz.ben uzun süre avrupada da yaşadım.Seg markasının vs. orda satılması beni mutlu etmişti.Kural nizam intizam disiplin olmadıktan sonra bizden yine bir b.k olmaz.En son yaşadığım tv olayından sonra...Burda ben kimsenin egosunu yada bazı kişilerin istek yada görüşlerine göre yazmak zorunda değilim.Sonuçta bir hukuk devletinde yaşıyoruz.Kanunlar yok mu var.İş kanunu yok mu oda var.Fazla çalışıyorsanız fazla mesainizi alırsınız.Ben niye haftalık 45 saatden fazla çalışayım.Mesai saatim başka özel hayatım başka...Kimse kimseye zorla bir iş yaptırmıyor.Bu markalar bu ülkede ürün satıyorsa kaya elektronikde hacının yerinide kendileri oluştursun o zaman...Hepsini geçtik PROFESYONEL anlamda iş yapsınlar.Çalışıyorsa gider mantığıyla biz toplum olarak iş yaparsak ohoo.. daha çok işimiz var..
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Öncelikle ben burdan oturduğum yerden durup dururken bir şeyleri ima etmiyorum.Ne yaşadıysam ne gördüysem o konuyla alakalı yazıyorum. Bir önceki konuları yada yazan arkadaşların yazıları sorunları ortada...Bu ülkede bazı şeyler oluyorsa bunların sebeplerini sizde bizde bende iyi biliyoruz.ben uzun süre avrupada da yaşadım.Seg markasının vs. orda satılması beni mutlu etmişti.Kural nizam intizam disiplin olmadıktan sonra bizden yine bir b.k olmaz.En son yaşadığım tv olayından sonra...Burda ben kimsenin egosunu yada bazı kişilerin istek yada görüşlerine göre yazmak zorunda değilim.Sonuçta bir hukuk devletinde yaşıyoruz.Kanunlar yok mu var.İş kanunu yok mu oda var.Fazla çalışıyorsanız fazla mesainizi alırsınız.Ben niye haftalık 45 saatden fazla çalışayım.Mesai saatim başka özel hayatım başka...Kimse kimseye zorla bir iş yaptırmıyor.Bu markalar bu ülkede ürün satıyorsa kaya elektronikde hacının yerinide kendileri oluştursun o zaman...Hepsini geçtik PROFESYONEL anlamda iş yapsınlar.Çalışıyorsa gider mantığıyla biz toplum olarak iş yaparsak ohoo.. daha çok işimiz var..

Kimsenin egosuna veya isteğine göre yazmıyorsunuz zaten gönlünüzden ne geçiyorsa yazdığınız ortada, karışan yok, itiraz eden yok ama meydan da boş değil elbette ben de kimsenin egosuna göre onun istediği gibi cevap vermek zorunda da değilim. Halen anlamadığınız konu, bu ülkenin çalışma şartları konusu. Anlıyorum ki tuzunuz kuru, size ahkam kesmek kolay geliyor. Bu ülkede yaşayıp bu koşullarda çalışmak zorunda kalan 8 milyon insana anlatın ''Neden haftada 45 saatten fazla çalışıyorsunuz?'' diye. Kimse kimseyi zorla çalıştırmıyor öyle mi? Siz bizimle aynı ülkede yaşadığınıza einmisiniz?

Hacının yerine yetkili servislik veren firmaya sorun '' yahu 36 liraya TV mi tamir edilir, adama bu paraya hangi hizmeti verdirteceksiniz?'' diye.

O nedenle yazıyorum size ''Oturduğunuz yerden yazmak kolay, içine girince anlarsınız'' diye ;)

Firma olarak Sen hacının yerine o tv nin arızası için 36 lira ödersen, hacının yeri de sana 36 liralık hizmet verir.

Madem iki kere iki dört, al sana o zaman dört :kiskis
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Kimsenin egosuna veya isteğine göre yazmıyorsunuz zaten gönlünüzden ne geçiyorsa yazdığınız ortada, karışan yok, itiraz eden yok ama meydan da boş değil elbette ben de kimsenin egosuna göre onun istediği gibi cevap vermek zorunda da değilim. Halen anlamadığınız konu, bu ülkenin çalışma şartları konusu. Anlıyorum ki tuzunuz kuru, size ahkam kesmek kolay geliyor. Bu ülkede yaşayıp bu koşullarda çalışmak zorunda kalan 8 milyon insana anlatın ''Neden haftada 45 saatten fazla çalışıyorsunuz?'' diye. Kimse kimseyi zorla çalıştırmıyor öyle mi? Siz bizimle aynı ülkede yaşadığınıza einmisiniz?

Hacının yerine yetkili servislik veren firmaya sorun '' yahu 36 liraya TV mi tamir edilir, adama bu paraya hangi hizmeti verdirteceksiniz?'' diye.

O nedenle yazıyorum size ''Oturduğunuz yerden yazmak kolay, içine girince anlarsınız'' diye ;)

Firma olarak Sen hacının yerine o tv nin arızası için 36 lira ödersen, hacının yeri de sana 36 liralık hizmet verir.

Madem iki kere iki dört, al sana o zaman dört :kiskis
Tuzum kuru değil ne alaka şimdi... Ya ben anlatamıyorum ya siz anlamıyorsunuz :tara Üstünüze niçin alıyorsunuz. Ben aldığım tv ile ilgili sorundan yola çıktım aslında konu dağıldıkça dağılıyor. Sizce benim yaşadığım olay normal mi?
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Tuzum kuru değil ne alaka şimdi... Ya ben anlatamıyorum ya siz anlamıyorsunuz :tara Üstünüze niçin alıyorsunuz. Ben aldığım tv ile ilgili sorundan yola çıktım aslında konu dağıldıkça dağılıyor. Sizce benim yaşadığım olay normal mi?


Ben alınganlık yapmadım, üstüme de alınmadım zira sorun ülkenin sorunu.

Sadece bana göre sadece bir kesime haksız yükleniyorsunuz.

Aslında konu taaaaa yıllar önce eğitim sisteminin tamamen değiştirilip zorunlu okutma dayatmalarına kadar dayanan bir konu.

Ülkede artık geriden gelen ve işi çekirdeğinden öğrenen HİÇ KİMSE yok.

Yanımıza gelen çocuklar olmuş 17 18 yaşında ve devlet diyor ki ''VASIFSIZ personelin çalışması gereken maaş asgari ücrettir''.

18 yaşına gelmiş, temel hiç bir bilgisi olmayan, atarlanmaya giderlenmeye alışmış bir çocuğu ben alıp, Bak çocuğum bu tornavida, bu pense, bu da televizyon diyerek en baştan anlatmam gerekiyor ki o çocukta o yaşta bunu dinleyecek kafa kesinlikle yok.

Kaldı ki ben de kendimce haklıyım ve diyorum ki ''Pardon da, hiç bir halt bilmeyen ve üstüne üstlük mesleği benden öğrenecek adam ben bir de üstüne neden 1650TL ödüyorum?''

Bunu bırakın mecbursunuz sigorta yaptıracaksınız ve bu gün asgari ücretli tek personelin SGK ödemesi 886TL

Yani sizin Hacının yerinde çalışan ve elinden o akıllı telefon hiç düşmeyen kardeşimize o işletme her ay en az yemek yol dahil yaklaşık 3.000TL bütçe ayırmak zorunda.

Bunun karşılığında ise temsil ettiği markadan, Tamir ettiği veya montaj yaptığı ürün başına 36 ile 55TL arasında değişen rakamlar almak zorunda. GERÇEK anlamda 299 çeşit vergi ödenen bir ülkede o Hacının yerinin aylık giderini lütfen oturun siz hesaplayın.

Siz diyorsunuz ki ''Mecbur değilsiniz yapmayın''

Zaten yaşadığınız sorunun temel kaynağı bu. Ben istifa ettim zaten artık kimseye bir mecburiyetim yok. Halen resmi bağlantılı olduğum firmalar var ve zerre kadar da umursamıyorum bazı özel durumlarda zira bana kattıkları HİÇ BİR ŞEY yok.

Ben istifa ettim, O işten ayrıldı, Diğeri dükkanı kapattı. Eeee o zaman siz şu an neye itiraz ediyorsunuz? Hacının yerinden başka işletme kalmamış ki? ;)

Yani bu işler AL GÜLÜM, VER GÜLÜM meselesidir.

Oturup size hizmet veremeyen servisi eleştirmek yerine, bu adamları hangi koşulların bu noktaya zorladığını düşünmek lazım.

Benim kadar acımasız servis eleştiren yoktur hem de kendim de servis olduğum halde, ancak nalıncı keseri gibi tek yöne çalışmamalı bu iş, lütfen bu koşullara zorlayan etkenleri de araya katın, Eğitim sistemini eleştirin, Ülkeyi yönetenleri eleştirin, Muhalefeti eleştirin, Milli eğitim bakanını eleştirin, Maliye bakanını eleştirin, Dolar 3 kuruş artında ürünün fiyatını 6 kuruş arttıran ithalatçı firmayı eleştirin, mal satabilmek adına Yetkili bayileri okşayıp durmak adına bir ton bütçe ayırırken, yetkili servise 36TL ye iş yaptırmaya çalışan distribütör firmaları eleştirin, tek suçlı Hacının yeri değil azizim. :ok
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Ben alınganlık yapmadım, üstüme de alınmadım zira sorun ülkenin sorunu.

Sadece bana göre sadece bir kesime haksız yükleniyorsunuz.

Aslında konu taaaaa yıllar önce eğitim sisteminin tamamen değiştirilip zorunlu okutma dayatmalarına kadar dayanan bir konu.

Ülkede artık geriden gelen ve işi çekirdeğinden öğrenen HİÇ KİMSE yok.

Yanımıza gelen çocuklar olmuş 17 18 yaşında ve devlet diyor ki ''VASIFSIZ personelin çalışması gereken maaş asgari ücrettir''.

18 yaşına gelmiş, temel hiç bir bilgisi olmayan, atarlanmaya giderlenmeye alışmış bir çocuğu ben alıp, Bak çocuğum bu tornavida, bu pense, bu da televizyon diyerek en baştan anlatmam gerekiyor ki o çocukta o yaşta bunu dinleyecek kafa kesinlikle yok.

Kaldı ki ben de kendimce haklıyım ve diyorum ki ''Pardon da, hiç bir halt bilmeyen ve üstüne üstlük mesleği benden öğrenecek adam ben bir de üstüne neden 1650TL ödüyorum?''

Bunu bırakın mecbursunuz sigorta yaptıracaksınız ve bu gün asgari ücretli tek personelin SGK ödemesi 886TL

Yani sizin Hacının yerinde çalışan ve elinden o akıllı telefon hiç düşmeyen kardeşimize o işletme her ay en az yemek yol dahil yaklaşık 3.000TL bütçe ayırmak zorunda.

Bunun karşılığında ise temsil ettiği markadan, Tamir ettiği veya montaj yaptığı ürün başına 36 ile 55TL arasında değişen rakamlar almak zorunda. GERÇEK anlamda 299 çeşit vergi ödenen bir ülkede o Hacının yerinin aylık giderini lütfen oturun siz hesaplayın.

Siz diyorsunuz ki ''Mecbur değilsiniz yapmayın''

Zaten yaşadığınız sorunun temel kaynağı bu. Ben istifa ettim zaten artık kimseye bir mecburiyetim yok. Halen resmi bağlantılı olduğum firmalar var ve zerre kadar da umursamıyorum bazı özel durumlarda zira bana kattıkları HİÇ BİR ŞEY yok.

Ben istifa ettim, O işten ayrıldı, Diğeri dükkanı kapattı. Eeee o zaman siz şu an neye itiraz ediyorsunuz? Hacının yerinden başka işletme kalmamış ki? ;)

Yani bu işler AL GÜLÜM, VER GÜLÜM meselesidir.

Oturup size hizmet veremeyen servisi eleştirmek yerine, bu adamları hangi koşulların bu noktaya zorladığını düşünmek lazım.

Benim kadar acımasız servis eleştiren yoktur hem de kendim de servis olduğum halde, ancak nalıncı keseri gibi tek yöne çalışmamalı bu iş, lütfen bu koşullara zorlayan etkenleri de araya katın, Eğitim sistemini eleştirin, Ülkeyi yönetenleri eleştirin, Muhalefeti eleştirin, Milli eğitim bakanını eleştirin, Maliye bakanını eleştirin, Dolar 3 kuruş artında ürünün fiyatını 6 kuruş arttıran ithalatçı firmayı eleştirin, mal satabilmek adına Yetkili bayileri okşayıp durmak adına bir ton bütçe ayırırken, yetkili servise 36TL ye iş yaptırmaya çalışan distribütör firmaları eleştirin, tek suçlı Hacının yeri değil azizim. :ok
Ve bu sevda bitmez üstadım. İşveren zorda çalışan zorda asgari ücretle geçinmek malum... Ülke devlet siyaset... Memurlar kıyak... Neyse hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun... :ok
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ve bu sevda bitmez üstadım. İşveren zorda çalışan zorda asgari ücretle geçinmek malum... Ülke devlet siyaset... Memurlar kıyak... Neyse hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun... :ok


Memurlar da rahat değil ki be azizim, Onların da sürekli ''yerimde kimin gözü var'' korkusu var :kop
 
bydublor Çevrimdışı

bydublor 

Aktif Üye
10 Ara 2017
242
Tv ile ilgili herhangi bir gelişme var mı?
Teknik servisi aradim geçen hafta parça bekliyorlardi firmadan, dün bugün gelmis herhalde az önce yine konuştum servisteki sorumlu usta ya kargoda bir sorun olmus dedi sonra yok yok bir sorttun yokmus simdi takıp test etcem dedi:) umarim TV çalışır halde gelir :)) Bu arada son 8 senedir hizmet sektöründe çalışıyorum, Havalimaninda vardiyali düzende nezaman tatil var bana iş var, ne zaman bayram ne zaman haftasonu ne zaman yaz ben hep işteyim. Hayat zor be herkese istedigi gibi yaşama imkani vermiyor. neyse umarim tv 65"gitti donerkende 55" olarak dönmez bazı şeylerin basit olduğuna inanırım ben geribildirim mesela. servis televizyonumu aldi ilk kontrolu sonrasi mesela parca gerekiyor musteriye mesela bir mesaj olabilir servisimizdeki urununuzun kontrolu sonrasi yedek parca beklenmektedir ne bilim test aşamasında veya mesaji gectim online bir sistem bilgilendirmek guzel bisi Adem Helvacı Ado
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Teknik servisi aradim geçen hafta parça bekliyorlardi firmadan, dün bugün gelmis herhalde az önce yine konuştum servisteki sorumlu usta ya kargoda bir sorun olmus dedi sonra yok yok bir sorttun yokmus simdi takıp test etcem dedi:) umarim TV çalışır halde gelir :)) Bu arada son 8 senedir hizmet sektöründe çalışıyorum, Havalimaninda vardiyali düzende nezaman tatil var bana iş var, ne zaman bayram ne zaman haftasonu ne zaman yaz ben hep işteyim. Hayat zor be herkese istedigi gibi yaşama imkani vermiyor. neyse umarim tv 65"gitti donerkende 55" olarak dönmez bazı şeylerin basit olduğuna inanırım ben geribildirim mesela. servis televizyonumu aldi ilk kontrolu sonrasi mesela parca gerekiyor musteriye mesela bir mesaj olabilir servisimizdeki urununuzun kontrolu sonrasi yedek parca beklenmektedir ne bilim test aşamasında veya mesaji gectim online bir sistem bilgilendirmek guzel bisi Adem Helvacı Ado


Kesinlikle haklısın kardeşim.

Her şeyi geçtim önce insanlık

İşte eskiden gerçekten böyleydi. Ama o zamanlar kurumsal değildik.

Ben hep yazarım, ''Kurumsallaştıkça insanlığımızı yitiriyoruz'' ve bunun sorumlusu da kurumsal firmaların ta kendisidir.

Şu an değil ama ilk fırsatta bu konudaki haklılığımı ispat eden bir mevzu anlatacağım sana kardeşim. (Daha 1-2 haftalık konu) Bizi herkes anlayamıyor maalesef :))

Hatta bunu sadece yazmak değil anlatmak isterim, belki bir sohbet yayını yaparız ne dersin ;)
 
Geri
Üst Alt