Bu adamlar ki beyaz eşya sürecekler piyasaya, peeehh.
Ben arızayı, sorunu, kırılmayı vs kabul ederim kardeşim. Tüketicinin yanında olur ve dersin ki ''MAL BENİM, Ben de senin yanındayım'' o zaman konu kapanır.
Ama bu örneklerde olduğu gibi ortada bir sorun var ise, bu sorun sana neredeyse 1 sene önce bildirilmişse, sen bunu görmezden gelmişsen, sonra sorunlar her ayrı bölgeden gelmeye başlamışsa ve sen halen sesini çıkartmıyorsan senin ne markalığın ne de yöneticiliğin 5 para etmez benim gözümde.
Sorundur, arızadır, olur böyle şeyler. Ancak çıkar ve adam gibi tüketicine dersin ki ''Merak etmeyin sorun olduğunu tespit ettik, çözüm için gece gündüz çalışıp sizi mağdur etmeyeceğiz''
Bizim örnekte bakıyorsun kimseden tık yok. Ben mağazalarda denk gelirsem aldırtmıyorum kimseye bu tv yi.
Ne zaman ki önce adam olurlar, sonra biz yine AWOX TV yeri üretim başarısı, diye yine yazmaya başlarız.
Ben de servisleriyim ama çok şükür çıkar dünyasına bağlı ilişkilerim olmadığı için gönül rahatlığı ile yazabiliyorum yöneticiler hakkında. Çok kızarlarsa sözleşme feshetsinler sorun yok benim adıma lakin yazdıklarımın GERÇEK olduğunu da biliyor olmanın verdiği acıyı unutmasınlar..