AWOX düşünenler buraya bir baksın !

TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Philips ile yaşadığım sorunda belirtmiştim, TV yi alalı 6 ay olmadıysa hemen Tüketici hakem heyetine tüm belgeleriyle başvurun ve net bir şekilde iade talebinizi belirtin. Evime gelen bilirkişi 6 ay içinde üretimden kaynaklı sorun çıkarsa garanti kapsamında talep yerine getirilmeli demiş ve buna istinaden iade talebim kabul edilmişti.
Yaklaşık bir buçuk yıl oldu. TV'yi kullandığım nasıl kullanmaysa gerçi bir yıl.. Sonunda mahkemeye vericem. İnsanlarla dalga geçiyorlar resmen..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ne olursa olsun Vizyon sahibi olunmalı diye düşünüyorum.
Bu konuda kimse Vestel in eline su dökemez arkadaş bu kadar net.
Ne vizyonu hocam. Vizyonun v si yok bunlarda.. Beğenmediğin sunny nin bile eline su dökemez. Vesteli geçtik. Ki dünyada bence eşi benzeri yok. Yine diyorum ne duydum ne gördüm. Şirket politikasına bakar mısın ya yerine yok hayır göndermiyoruz diyor. E o zaman paneli yap gönder. Elimizde panel yok maalesef.. İner isin sabaha mı bırakırsın?
 
Son düzenleme:
LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
244
54
Yaklaşık bir buçuk yıl oldu. TV'yi kullandığım nasıl kullanmaysa gerçi bir yıl.. Sonunda mahkemeye vericem. İnsanlarla dalga geçiyorlar resmen..
Dediğim gibi Philips de benzerini bana yapmıştı, servisten gerekli tüm sorunları belgeletip hakem heyetine vermiştim. Daha sonra aldığım Samsung tv de 10 ay sonra ölü piksel oluştu, servis talep ettim gelip baktılar ve ben ağzımı bile açmadan panel değişecek deyip ertesi gün gelip paneli değiştirdiler, 2 kerede yapılan işlemden memnun olup olmadığım, her hangi bir şikayetim olup olmadığı soruldu.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Dediğim gibi Philips de benzerini bana yapmıştı, servisten gerekli tüm sorunları belgeletip hakem heyetine vermiştim. Daha sonra aldığım Samsung tv de 10 ay sonra ölü piksel oluştu, servis talep ettim gelip baktılar ve ben ağzımı bile açmadan panel değişecek deyip ertesi gün gelip paneli değiştirdiler, 2 kerede yapılan işlemden memnun olup olmadığım, her hangi bir şikayetim olup olmadığı soruldu.
Mahkemeye vericem artık. Servisten belge almam gerekiyor mu?
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
TV açılmadı. Arıza yaptı. Bana st versiyon göndermişler. Dandik bir TV. Sw versiyonun yanından geçmiyor. Fabrikanın isteği üzerine TV'yi bir hafta önce tekrar gönderdim. Fabrikadan H. beyle görüştüm. Yardımcı olacağını belirtti. Gerekirse sıfır gönderebikeceklerini belirttiler. ?
 
systemcar Çevrimdışı

systemcar

Aktif Üye
28 Ağu 2019
84
44
Hocam konuyu 1 ağustos da açmışsınız, bugün 2 Ekim, bu nasıl iş, akıl sır ermiyor inanın. Allah sabır versin size.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Hocam konuyu 1 ağustos da açmışsınız, bugün 2 Ekim, bu nasıl iş, akıl sır ermiyor inanın. Allah sabır versin size.
Ona kalırsa ilk gönderim bir sene önce.. Bu gönderim ise temmuz ayında başladı. Kaç aydır uğraşıyorum. İllallah geldi artık.. Vallahi sabır versin. Ar damarım çatladı..
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
İki gün önce fabrikadan H. beyle tanıştım. Yeni biri gibi geldi bana.. Kendisi profesyonel birine benziyordu. Konuşmalara itiraz etmeyip elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyor. Kendi telefonunu verdi. İki gün sonra arayınız demişti. Kendisine ben size sw versiyon gönderdim siz bana st versiyon göndermişsiniz demiştim. Ve bana ok size sw versiyon gönderiyoruz dedi. Tvmi salı günü göndereceklermiş. Fakat yenilenmiş sıfır gibi gönderecek. Bunun üzerine fiyat farkı ödeyip sıfır göndermeniz mümkün mü diye sordum. Pazartesi fiyat verecekler bakalım....
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,463
32
İki gün önce fabrikadan H. beyle tanıştım. Yeni biri gibi geldi bana.. Kendisi profesyonel birine benziyordu. Konuşmalara itiraz etmeyip elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyor. Kendi telefonunu verdi. İki gün sonra arayınız demişti. Kendisine ben size sw versiyon gönderdim siz bana st versiyon göndermişsiniz demiştim. Ve bana ok size sw versiyon gönderiyoruz dedi. Tvmi salı günü göndereceklermiş. Fakat yenilenmiş sıfır gibi gönderecek. Bunun üzerine fiyat farkı ödeyip sıfır göndermeniz mümkün mü diye sordum. Pazartesi fiyat verecekler bakalım....
"yenilenmiş sıfır gibi gönderecek. " arkadaş nasıl bir firma ise hala daha çıkartıp bir tv veremediler.Bir insan bu kadar mağdur edilmez firma isminden utanır.Yerinizde olsam veririm tüketici haklarına bakarım keyfime.Ama işte tv yoksa sıkıntı.Birde 6 ayda sonra bile alsanız bugünün 1000 lirası ile yarının 1000 lirası arasında dağlar kadar fark ediyor.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
"yenilenmiş sıfır gibi gönderecek. " arkadaş nasıl bir firma ise hala daha çıkartıp bir tv veremediler.Bir insan bu kadar mağdur edilmez firma isminden utanır.Yerinizde olsam veririm tüketici haklarına bakarım keyfime.Ama işte tv yoksa sıkıntı.Birde 6 ayda sonra bile alsanız bugünün 1000 lirası ile yarının 1000 lirası arasında dağlar kadar fark ediyor.
Evet normalde aynı gönderdiğim TV üretilmiyorsa bana muadili bir TV'yi göndermek zorundalar aslında... Ben yinede işi olurunda bitsin halolsun istiyorum. Zaman aşımı tv sorunu vs. derken uzasın istemiyorum. Tabiki bir sorun olursa son nokta mahkeme olacaktır. Sonuçta dördüncü gidişi...
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,463
32
Evet normalde aynı gönderdiğim TV üretilmiyorsa bana muadili bir TV'yi göndermek zorundalar aslında... Ben yinede işi olurunda bitsin halolsun istiyorum. Zaman aşımı tv sorunu vs. derken uzasın istemiyorum. Tabiki bir sorun olursa son nokta mahkeme olacaktır. Sonuçta dördüncü gidişi...
kanun gereği bir üst model teklifi , ücret iadesi yada ücret farkı ile başka bir model gibi opsiyonları kendileri sunmaları gerekiyor ama firma amatör olunca olmuyor işte .Bende bu markayı öyle eşe dosta ekonomik olarak öneriyordum aman Allah korusun milettin de başını yaktırcam küfür yicekmişim boşuna.
 
Geri
Üst Alt