AWOX düşünenler buraya bir baksın !

muratala5361 Çevrimdışı

muratala5361 

Süper Üye
3 Şub 2019
1,906
21
İkametiniz nerde ki samsundan servis geliyor uzak dediğinize göre? Bu arada inş tvnizi değişirlerde kurtulursunuz
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
İkametiniz nerde ki samsundan servis geliyor uzak dediğinize göre? Bu arada inş tvnizi değişirlerde kurtulursunuz
Terme..
İnşallah bakalım tvsiz kalacam yine...


images90a851b3f57d7cde.jpg


Terme pidesini de eklemeden olmaz ?
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,329
64
Bugün AWOX tan Büşra hanım aradı.Kablo sorunu devam ediyor mu ? dedi.Bende kabloda sorun yok ışık üzmeleri var dedim.Samsundan tarafıma yetkili servis gönderecekler.Uzak dedim servis sizden ücret talep etmeyecek dedi.Bakalım sonuç bu sefer ne olacak ...:hmm

Çok komik iyimi :)
Tv fabrikaya gitti ,kaç gün kaldı bilmiyorum ,sonra "tvde kablo sorunu var"yazılı notla geri geldi ,üstelik "fabrikada"dan ,şimdi ise sana "yetkili servis" gönderecekler,valla gırgır dergisi yayında olsa tam gırgırlık olay,veya bunu skeç haline getirip tolga çeviğe veya ali sunala yolla,iyi para kazanırsın,komedi dünyası olayı çünkü.
Veya,sen bu tvyi fabrikaya yolladım diye,herhangi birine yollamayasın ,bize "fabrikaya yolladım" demiştin ama :)
İşin birde güzel tarafından bakmak lazım,en azından seni aramışlar ve kablo sorununun düzelip düzelmediğini sormuşlar,ne güzel işte :)
@Herkese;
Biliyorum,bir çoğunuz böyle yazıyorum diye bana kızıyorsunuz,lütfen empati kurun,"bu olay benim başıma gelmiş olsa acaba ne yapardım" dediğinizde ,verdiğiniz cevap ne olurdu...
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Çok komik iyimi :)
Tv fabrikaya gitti ,kaç gün kaldı bilmiyorum ,sonra "tvde kablo sorunu var"yazılı notla geri geldi ,üstelik "fabrikada"dan ,şimdi ise sana "yetkili servis" gönderecekler,valla gırgır dergisi yayında olsa tam gırgırlık olay,veya bunu skeç haline getirip tolga çeviğe veya ali sunala yolla,iyi para kazanırsın,komedi dünyası olayı çünkü.
Veya,sen bu tvyi fabrikaya yolladım diye,herhangi birine yollamayasın ,bize "fabrikaya yolladım" demiştin ama :)
İşin birde güzel tarafından bakmak lazım,en azından seni aramışlar ve kablo sorununun düzelip düzelmediğini sormuşlar,ne güzel işte :)
@Herkese;
Biliyorum,bir çoğunuz böyle yazıyorum diye bana kızıyorsunuz,lütfen empati kurun,"bu olay benim başıma gelmiş olsa acaba ne yapardım" dediğinizde ,verdiğiniz cevap ne olurdu...
Evet komik hatta bazen bende mi bir anormallik var diye düşünüyorum...
Fabrikanın teknik birimi servisten daha üstün değil mi? Yakın bir tarihte zaten gitti ve notla geri geldi değil mi? Şimdi ne değişecek ? Tekrar tv gidecek bekle bekle gelen misafir tv nerde diye tekrar soracaklar...Ve bende tekrar mağdur olacam....Şikayetvar.com sağolsun aradılar.Bayan yardımcı olmaya çalışıyor.Fakat bir yerden sonra sarpa sarıyor...Servis.. vs...
Ali Sunal da iyi gider..Kargo fişine baktım fabrikaya gitmiş :gul
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Bugün itibari ile yaşadığım ve haftalarca süren bu konunun devamı niteliğindeki olayı yazıyorum. Tv bundan bir ay önce yetkili servis tarafından alınmış olup panel değişeceğinin bilgisi servis tarafından sorup öğrenmiştim.Fakat elimizde panel yok panel bekliyoruz dediler.Bekle bekle bekledik.Bir önceki hafta tv servise paneli kırık halde geldiğini öğrendim.Tv tekrar geri fabrikaya gitmiş.Bugün arayıp sorduğumda ki bu arada yetkili servisin yaptığı bilgilendirme işini de kendim yapıyorum..Tvnin panel beklediği bilgisi müşteri hizmetleri tarafından bana verildi.Bende fabrikayı Ö. beyi aradım.Bana verdiği yanıt bu hafta içi olayın çözümleneceği toplantı yapılacağı ve panel beklediklerini yazdı....
Be kardeşim madem elinde panel yok.Sen tv üreticisisin bana niçin bire bir değişim yada muadili bir ürün göndermiyorsun ?
Yarın 20. iş günü elimde servis formu vs. mevcut.Çarşamba günü direk tüketici hakem heyetine başvuruyorum.Çünkü 20 iş gününü geçti ve ben mağdurum.Ben onların keyfini bekleyemem.Öncelikle müşteri memnuniyetini benimseyip sonra satış yapıp üretsinler.Ben böyle bir şey ne duydum ne gördüm....
Paramla rezil olmak buna denir heralde...Şuan maddi ve manevi kayıp yaşıyorum.....:hayir
 
systemcar Çevrimdışı

systemcar

Aktif Üye
28 Ağu 2019
84
43
Bugün itibari ile yaşadığım ve haftalarca süren bu konunun devamı niteliğindeki olayı yazıyorum. Tv bundan bir ay önce yetkili servis tarafından alınmış olup panel değişeceğinin bilgisi servis tarafından sorup öğrenmiştim.Fakat elimizde panel yok panel bekliyoruz dediler.Bekle bekle bekledik.Bir önceki hafta tv servise paneli kırık halde geldiğini öğrendim.Tv tekrar geri fabrikaya gitmiş.Bugün arayıp sorduğumda ki bu arada yetkili servisin yaptığı bilgilendirme işini de kendim yapıyorum..Tvnin panel beklediği bilgisi müşteri hizmetleri tarafından bana verildi.Bende fabrikayı Ö. beyi aradım.Bana verdiği yanıt bu hafta içi olayın çözümleneceği toplantı yapılacağı ve panel beklediklerini yazdı....
Be kardeşim madem elinde panel yok.Sen tv üreticisisin bana niçin bire bir değişim yada muadili bir ürün göndermiyorsun ?
Yarın 20. iş günü elimde servis formu vs. mevcut.Çarşamba günü direk tüketici hakem heyetine başvuruyorum.Çünkü 20 iş gününü geçti ve ben mağdurum.Ben onların keyfini bekleyemem.Öncelikle müşteri memnuniyetini benimseyip sonra satış yapıp üretsinler.Ben böyle bir şey ne duydum ne gördüm....
Paramla rezil olmak buna denir heralde...Şuan maddi ve manevi kayıp yaşıyorum.....:hayir
Allah sabır versin size.
 
T Çevrimdışı

trkkrsy 

Süper Üye
26 Ara 2017
915
42
20 iş gününü iyi hesapla hocam, hafta sonu, resmi tatil sayılmıyor.

20 dolunca 21 i bekleyip önce onlara bildir bence, bakın 21 gün oldu artık hizmet değil icraat istiyorum, paramı geri verin diye. Daha önceden 2 kere başıma gelmiş bu şekilde sonuca gitmiştim. Tekrardan geçmiş ve hayırlı olsun bu arada.
 
meebbe Çevrimiçi

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,426
32
Bugün itibari ile yaşadığım ve haftalarca süren bu konunun devamı niteliğindeki olayı yazıyorum. Tv bundan bir ay önce yetkili servis tarafından alınmış olup panel değişeceğinin bilgisi servis tarafından sorup öğrenmiştim.Fakat elimizde panel yok panel bekliyoruz dediler.Bekle bekle bekledik.Bir önceki hafta tv servise paneli kırık halde geldiğini öğrendim.Tv tekrar geri fabrikaya gitmiş.Bugün arayıp sorduğumda ki bu arada yetkili servisin yaptığı bilgilendirme işini de kendim yapıyorum..Tvnin panel beklediği bilgisi müşteri hizmetleri tarafından bana verildi.Bende fabrikayı Ö. beyi aradım.Bana verdiği yanıt bu hafta içi olayın çözümleneceği toplantı yapılacağı ve panel beklediklerini yazdı....
Be kardeşim madem elinde panel yok.Sen tv üreticisisin bana niçin bire bir değişim yada muadili bir ürün göndermiyorsun ?
Yarın 20. iş günü elimde servis formu vs. mevcut.Çarşamba günü direk tüketici hakem heyetine başvuruyorum.Çünkü 20 iş gününü geçti ve ben mağdurum.Ben onların keyfini bekleyemem.Öncelikle müşteri memnuniyetini benimseyip sonra satış yapıp üretsinler.Ben böyle bir şey ne duydum ne gördüm....
Paramla rezil olmak buna denir heralde...Şuan maddi ve manevi kayıp yaşıyorum.....:hayir
basit bir tv nin ekranı kırıldı diye toplantı mı yapacakmışlar pes doğrusu:hmm:alala

kurumsallık yerlerde belli ki .Ürünleri fiyat performans belki ama müşteri memnuniyeti yerlerde.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
20 iş gününü iyi hesapla hocam, hafta sonu, resmi tatil sayılmıyor.

20 dolunca 21 i bekleyip önce onlara bildir bence, bakın 21 gün oldu artık hizmet değil icraat istiyorum, paramı geri verin diye. Daha önceden 2 kere başıma gelmiş bu şekilde sonuca gitmiştim. Tekrardan geçmiş ve hayırlı olsun bu arada.
Hepsini hatta 30 ağustosu dahi hesapladım. Yani çarşamba 21. gün... Ve ücret iadesi de istemiyorum. O anki fatura tutarı ile şimdiki satış rakamı aynı değil. Ben sadece muadili bir ürün istiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

basit bir tv nin ekranı kırıldı diye toplantı mı yapacakmışlar pes doğrusu:hmm:alala

kurumsallık yerlerde belli ki .Ürünleri fiyat performans belki ama müşteri memnuniyeti yerlerde.
Bence yerlerde demek bile az kalır. Amatör bir insan bile bunlardan daha profesyoneldir inanın bana...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt