muratala5361
Süper Üye
- 3 Şub 2019
- 1,906
- 22
İkametiniz nerde ki samsundan servis geliyor uzak dediğinize göre? Bu arada inş tvnizi değişirlerde kurtulursunuz
Terme..İkametiniz nerde ki samsundan servis geliyor uzak dediğinize göre? Bu arada inş tvnizi değişirlerde kurtulursunuz
Ne yalan söyleyeyim ilk başta aklıma terme geldi neyse merkez servisin geldiği iyi ilçelerdeki servislerin çoğu salla pati olur ufak yerlerde. İnşallah hallederler sorunu. Pide de güzelTerme..
İnşallah bakalım tvsiz kalacam yine...
Terme pidesini de eklemeden olmaz ?
Siz nereden yakın mısınız? İyi tespitte bulunmuşsunuz...Ne yalan söyleyeyim ilk başta aklıma terme geldi neyse merkez servisin geldiği iyi ilçelerdeki servislerin çoğu salla pati olur ufak yerlerde. İnşallah hallederler sorunu. Pide de güzel
Ben rizeliyim ama maalesef ankarada yaşıyorum. Karadeniz başka bi güzelSiz nereden yakın mısınız? İyi tespitte bulunmuşsunuz...
Ankara'da güzel şehir. Karadeniz farklı tabiki.. Çaycıyıda bulduk bu aradaBen rizeliyim ama maalesef ankarada yaşıyorum. Karadeniz başka bi güzel
Herdaim sorun yok.. Yetiştirmiyoruz ama temin ederizOooh pirinci kimdem temin edeceğimiz belli oldu
Bugün AWOX tan Büşra hanım aradı.Kablo sorunu devam ediyor mu ? dedi.Bende kabloda sorun yok ışık üzmeleri var dedim.Samsundan tarafıma yetkili servis gönderecekler.Uzak dedim servis sizden ücret talep etmeyecek dedi.Bakalım sonuç bu sefer ne olacak ...
Evet komik hatta bazen bende mi bir anormallik var diye düşünüyorum...Çok komik iyimi
Tv fabrikaya gitti ,kaç gün kaldı bilmiyorum ,sonra "tvde kablo sorunu var"yazılı notla geri geldi ,üstelik "fabrikada"dan ,şimdi ise sana "yetkili servis" gönderecekler,valla gırgır dergisi yayında olsa tam gırgırlık olay,veya bunu skeç haline getirip tolga çeviğe veya ali sunala yolla,iyi para kazanırsın,komedi dünyası olayı çünkü.
Veya,sen bu tvyi fabrikaya yolladım diye,herhangi birine yollamayasın ,bize "fabrikaya yolladım" demiştin ama
İşin birde güzel tarafından bakmak lazım,en azından seni aramışlar ve kablo sorununun düzelip düzelmediğini sormuşlar,ne güzel işte
@Herkese;
Biliyorum,bir çoğunuz böyle yazıyorum diye bana kızıyorsunuz,lütfen empati kurun,"bu olay benim başıma gelmiş olsa acaba ne yapardım" dediğinizde ,verdiğiniz cevap ne olurdu...
Allah sabır versin size.Bugün itibari ile yaşadığım ve haftalarca süren bu konunun devamı niteliğindeki olayı yazıyorum. Tv bundan bir ay önce yetkili servis tarafından alınmış olup panel değişeceğinin bilgisi servis tarafından sorup öğrenmiştim.Fakat elimizde panel yok panel bekliyoruz dediler.Bekle bekle bekledik.Bir önceki hafta tv servise paneli kırık halde geldiğini öğrendim.Tv tekrar geri fabrikaya gitmiş.Bugün arayıp sorduğumda ki bu arada yetkili servisin yaptığı bilgilendirme işini de kendim yapıyorum..Tvnin panel beklediği bilgisi müşteri hizmetleri tarafından bana verildi.Bende fabrikayı Ö. beyi aradım.Bana verdiği yanıt bu hafta içi olayın çözümleneceği toplantı yapılacağı ve panel beklediklerini yazdı....
Be kardeşim madem elinde panel yok.Sen tv üreticisisin bana niçin bire bir değişim yada muadili bir ürün göndermiyorsun ?
Yarın 20. iş günü elimde servis formu vs. mevcut.Çarşamba günü direk tüketici hakem heyetine başvuruyorum.Çünkü 20 iş gününü geçti ve ben mağdurum.Ben onların keyfini bekleyemem.Öncelikle müşteri memnuniyetini benimseyip sonra satış yapıp üretsinler.Ben böyle bir şey ne duydum ne gördüm....
Paramla rezil olmak buna denir heralde...Şuan maddi ve manevi kayıp yaşıyorum.....
basit bir tv nin ekranı kırıldı diye toplantı mı yapacakmışlar pes doğrusuBugün itibari ile yaşadığım ve haftalarca süren bu konunun devamı niteliğindeki olayı yazıyorum. Tv bundan bir ay önce yetkili servis tarafından alınmış olup panel değişeceğinin bilgisi servis tarafından sorup öğrenmiştim.Fakat elimizde panel yok panel bekliyoruz dediler.Bekle bekle bekledik.Bir önceki hafta tv servise paneli kırık halde geldiğini öğrendim.Tv tekrar geri fabrikaya gitmiş.Bugün arayıp sorduğumda ki bu arada yetkili servisin yaptığı bilgilendirme işini de kendim yapıyorum..Tvnin panel beklediği bilgisi müşteri hizmetleri tarafından bana verildi.Bende fabrikayı Ö. beyi aradım.Bana verdiği yanıt bu hafta içi olayın çözümleneceği toplantı yapılacağı ve panel beklediklerini yazdı....
Be kardeşim madem elinde panel yok.Sen tv üreticisisin bana niçin bire bir değişim yada muadili bir ürün göndermiyorsun ?
Yarın 20. iş günü elimde servis formu vs. mevcut.Çarşamba günü direk tüketici hakem heyetine başvuruyorum.Çünkü 20 iş gününü geçti ve ben mağdurum.Ben onların keyfini bekleyemem.Öncelikle müşteri memnuniyetini benimseyip sonra satış yapıp üretsinler.Ben böyle bir şey ne duydum ne gördüm....
Paramla rezil olmak buna denir heralde...Şuan maddi ve manevi kayıp yaşıyorum.....
Hepsini hatta 30 ağustosu dahi hesapladım. Yani çarşamba 21. gün... Ve ücret iadesi de istemiyorum. O anki fatura tutarı ile şimdiki satış rakamı aynı değil. Ben sadece muadili bir ürün istiyorum.20 iş gününü iyi hesapla hocam, hafta sonu, resmi tatil sayılmıyor.
20 dolunca 21 i bekleyip önce onlara bildir bence, bakın 21 gün oldu artık hizmet değil icraat istiyorum, paramı geri verin diye. Daha önceden 2 kere başıma gelmiş bu şekilde sonuca gitmiştim. Tekrardan geçmiş ve hayırlı olsun bu arada.
Bence yerlerde demek bile az kalır. Amatör bir insan bile bunlardan daha profesyoneldir inanın bana...basit bir tv nin ekranı kırıldı diye toplantı mı yapacakmışlar pes doğrusu
kurumsallık yerlerde belli ki .Ürünleri fiyat performans belki ama müşteri memnuniyeti yerlerde.