AWOX düşünenler buraya bir baksın !

TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Az önce başımdan geçeni yazıyorum.

AWOX fabrikayı arayarak teknik birimden tv durumu ve tüketici mahkeme heyetine vereceğimi belirtmek için aramıştım.Özcan beyle görüştüm o da beklemeye alarak daha sonra sevgi hanım diye biriyle görüştüm.Dün toplantıda bir karar alınmış.Kırık panelli tvye değişim yapmayacaklarmış.Benim bir hatam suçum var mı ? HAYIR. Bana diyor ki bugün bayiden bir tv gelecek anakartı sorunlu vs. onun panelini takalım size gönderelim diyor.Fakat sıfır panel değil elimde yok diyor.Tövbe estağfurullah tam küfürlük değilmi bunlar arkadaşlar...

Dedim ben sizin gibi ne duydum ne gördüm.Bu televizyonu aldığım güne lanet olsun dedim.Hatta ben muadili bir tv ile değişim yapın farkını ödim dedim.Bende onlara yardımcı olayım dedim...Birde tv yi geri göndermişler.Ve servis sisteminde de kırık gözükmüyor.

Allah bunların belasını versin.Benim paramı çöp ettiler.Ödediğim para kuruşuna kadar haram olsun.

Aklınızda bulunsun AWOX almakla vay ben memnunum görüntü bilmem ne demeyin.Bu işin sonrasına düşmeyin.Bence on değil yüz defa düşünün...

Yarın mahkemeye veriyorum.....Hakkımı arayacağım...
 
systemcar Çevrimdışı

systemcar

Aktif Üye
28 Ağu 2019
84
43
Az önce başımdan geçeni yazıyorum.

AWOX fabrikayı arayarak teknik birimden tv durumu ve tüketici mahkeme heyetine vereceğimi belirtmek için aramıştım.Özcan beyle görüştüm o da beklemeye alarak daha sonra sevgi hanım diye biriyle görüştüm.Dün toplantıda bir karar alınmış.Kırık panelli tvye değişim yapmayacaklarmış.Benim bir hatam suçum var mı ? HAYIR. Bana diyor ki bugün bayiden bir tv gelecek anakartı sorunlu vs. onun panelini takalım size gönderelim diyor.Fakat sıfır panel değil elimde yok diyor.Tövbe estağfurullah tam küfürlük değilmi bunlar arkadaşlar...

Dedim ben sizin gibi ne duydum ne gördüm.Bu televizyonu aldığım güne lanet olsun dedim.Hatta ben muadili bir tv ile değişim yapın farkını ödim dedim.Bende onlara yardımcı olayım dedim...Birde tv yi geri göndermişler.Ve servis sisteminde de kırık gözükmüyor.

Allah bunların belasını versin.Benim paramı çöp ettiler.Ödediğim para kuruşuna kadar haram olsun.

Aklınızda bulunsun AWOX almakla vay ben memnunum görüntü bilmem ne demeyin.Bu işin sonrasına düşmeyin.Bence on değil yüz defa düşünün...

Yarın mahkemeye veriyorum.....Hakkımı arayacağım...
Hocam öncelikle geçmiş olsun. Sakın pes edip bunların yanına bırakmayın, her yerde paylaşın bunu, tüketici haklarına başvurun, keşke kargoyu teslim almasaydınız.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Hocam öncelikle geçmiş olsun. Sakın pes edip bunların yanına bırakmayın, her yerde paylaşın bunu, tüketici haklarına başvurun, keşke kargoyu teslim almasaydınız.
Hayır kargo teslim almadım. Servise göndermişlerdir büyük ihtimal.. Ben almam hiç bir şekilde.. Evet paylaşıcam.. İnsanlarla dalga geçer gibi nedir bu ya..
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Az önce awox Facebook sayfasında yaptığım yorumları kaldırdılar. Ne mal oldukları ortaya çıktığı için rahatsız oldular. Malının arkasında duramayan sözde ezik üretici...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ve messengerdan da engellediler.. Yok neymiş telefon numaranızı bırakın biz sizi arayalım diyordu.. Ey Allahım paramı çöpe atmışım..
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Bu olaylar sonrası awox tarafından arandım. Panel tedarik edildiğini ve tarafıma gönderileceği bilgisi verildi.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,320
64
Hadi bakalım ,bunca zaman oyaladılar,üstelik seni "haklıyken haksız" durumuna getirmeye çalıştılar ama demekki sonunda akılları başlarına geldi, beni düşündüren konu ,bu tv kaç kere gitti-geldi ,bu işlemi daha önce "güler yüzle" yapsalardı da ne seni uğraştırsalardı nede kendi ürünlerinin "kötü reklam" ını yapmasalardı daha iyi olmazmıydı,yani bunca yoruma değermiydi o zaman sevgili tkartal :)
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44

Hadi bakalım ,bunca zaman oyaladılar,üstelik seni "haklıyken haksız" durumuna getirmeye çalıştılar ama demekki sonunda akılları başlarına geldi, beni düşündüren konu ,bu tv kaç kere gitti-geldi ,bu işlemi daha önce "güler yüzle" yapsalardı da ne seni uğraştırsalardı nede kendi ürünlerinin "kötü reklam" ını yapmasalardı daha iyi olmazmıydı,yani bunca yoruma değermiydi o zaman sevgili tkartal :)
Ah keşke.. Aynen dediğiniz gibi.. Bir daha böyle bir hataya düşmem. Her markada oluyor sorunlar fakat satış sonrası profesyonellik çok önemli. Yoksa olan tüketiciye oluyor. Bugün tansiyonum tavan yaptı. İki tarafta az çok darbe gördü. Dediğiniz gibi ne gerek vardı. Ben Burda öve öve anlatmayı çok isterdim. Çünkü yerli bir marka bir yerlere gelmek istiyor. Bir yandan da üzgünüm bu olanlar için.. Müşteri hizmetleri vs. gayet olumlu yaklaşmaya çalışıyorlar ona bir şey diyemem fakat firma politikası çok yanlış...
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Evet son gelişmeleri yazıyorum..

Awox fabrikadan S. hanımla geçtiğimiz hafta görüşmüştük.Elimizde panel yok.Size yardımcı olmak istiyorum.Bayiden tv gönderelim demişti.Burada kontrol edilerek tarafınıza ulaştırıcam dedi.Bakın dedim eğer panelde ölü piksel, ışık sızması, vertical banding, panelde leke yada herhangi bir sorunla gelirse ne olacak dedim.Size garanti veriyorum en ufak bir sorun olmadan size ulaştırıcam dedi.

Tamamda dedim siz niye sıfır bir tv göndermiyorsunuz dedim.Firmamızda bu şekilde bir gönderim olmuyor dedi.E pek ben size farkını verim muadili bir tv gönderin dedim.Ona da hayır dedi.E siz tv üretmiyor musunuz dedim.Evet üretiyoruz fakat sipariş yada sayıya göre ürettiklerini söyledi.Tamam o zaman ben sizin sözünüze itimat ediyorum dedim.Teşekkür ederim dedi.Güzel konuşup kapattık..

Neyse tv cuma günü geldi.Yetkili servis de dürtüklemeyle çalışan bir servis.Beni bilgilendirmiyor.Ben arıyorumda zar zor konuşuyor.Neyse aradım tv geldi.Açtım kontrol ediyorum dedi.Yarın getircem dedi.Sorun var mı dedim ? Şu an gözükmüyor dedi. :hmm
Awox fabrika S. hanıma siz paneli kontrol etmişmiydiniz dedim.Evet etmiştik sorun yoktu dediler.E ama var dedim.Fotoğraflarını çekip wathsaap tan gönderin dediler.Gönderdim...Tv niz problemli dedi :tara

Gün içinde tekrar aradı ksısk bir sesle tvnizi gönderebilir misiniz ? dedi. Kaç defa göndericem ben bu televizyonu arkadaşlar ? Hayır gönderemem elimde tv yok emanetti geri verdim dedim.Farklı bir çözüm yolu bulun ben tvsiz ne yapıcam ben mağdurum dedim..Haklısınız, çok üzgünüz sizi tekrar aricam dedi.Sizi tvsiz bırakmamak üzere bu olaya bir çözüm bulacağız dedi..

Yaw hala anlamadığım konu sen bana paneli bozulan tv den elinde yoksa panelin yoksa bana niçin fabrikadan niçin tv göndermiyorsun niçin göndermiyorsun ????



DSC_0771.jpg


DSC_0772.jpg


DSC_0774.jpg



Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ha bu arada gönderdiğim tv sw versiyon bana gönderdikleri st versiyon.Tv nin aynı zamanda yazılımsal sorunu da var.Ekran barı kanal değişiminde gidiyor geliyor.
Birde alt yazı teklemesi bunlarda hep var aynı diyordu ya awox fabrika ve teknik servis..Peki bu tvde niye yok kardeşim...
Ya insan amatör olurda.....ben bunlar gibi böyle bir sistem böyle bir şey hayatımda görmedim.İnanın anlatamıyorum.Kelimeler yetersiz kalıyor...
 
Son düzenleme:
LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
240
54
Philips ile yaşadığım sorunda belirtmiştim, TV yi alalı 6 ay olmadıysa hemen Tüketici hakem heyetine tüm belgeleriyle başvurun ve net bir şekilde iade talebinizi belirtin. Evime gelen bilirkişi 6 ay içinde üretimden kaynaklı sorun çıkarsa garanti kapsamında talep yerine getirilmeli demiş ve buna istinaden iade talebim kabul edilmişti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt