Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Apollon07' Alıntı:Ado' Alıntı:Haklı olmanızla bilrikte, aslında onun da bazı sebepleri var yapamıyor olmalarını kendilerince haklı çıkartacak vs
Elbette işin temelinde bu tarz durumlarda en gönül alıcı olanı komple değişimdir. :
Olay Bittikten Sonra Değişim Yapan Servis Kaç Puan Verirsiniz Diye Beni Arıyor Bende İyi Niyetimle 9 Diyorum 10 Verirmisiniz Lütfen Diyor.
Genel Merkez Arıyor Telesekreterle Kaç Puan Verirsiniz Müşteri Temsilcisine Diyor Ona da 9 Veriyorum Sonuçta Bence Suçu Olan Bu Kişiler Değil Suçu Olanlar O paneli Müşteriye Git Tak Diye Gönderen Kişiler Yani Fabrika
Size o anketi yaptırtan zihniyet, ADALET olgusundan o kadar uzak bir zihniyet ki, Anketleri yaparken GENEL miş gibi bir hava uyandırıp, aslında ihaleyi kesinlikle servise bırakıyorlar.
Size ''Aldığınız hizmetten memnunmusunuz?'' sorusunu sorup genel bir cevap yazmanızı sağlayıp,Yollanan panelden olan can sıkıntınıza istinaden HAYIR veya 3-5-6 puan verme durumlarınızda ise bunu servise ''Tüketiciyi memnun edememişsiniz,buyurun ay sonu toplam ceza faturanız''diyerek yetkili servislere bu anketler sonrasında BİNLERCE TL ceza faturası yollayan bir zihniyet.
''Benim ülkemde Kendi servislerinden haksız yoldan para kazanan bir firma varmı?'' diye sorarsanız bana, ''Kesinlikle var ve bu firma VESTEL dir'' derim size.
Halbuki tüketici aldığı hizmetten memnun değil yani sizin bu şekilde bir panel göndermiş olmanızdan, Fakat paşalarımız ne yapıyor? ''Aaaa memnun değilmiş, servisin aylık anket oranlarından düşün'' diyorlar, 80 puanın altında kalan servislere 1000-2000-3000TL ceza yazıp ondan sonra servisleri müşterilere PUAN YALAKALIĞI yapma telaşına düşürüyorlar. Anketlerde 1 den 10 a kadar size puan soruyor ancak 7 den aşağısını SIFIR (0) kabul ediyor bu zihniyet.
Bırakın herkes işini yapsın kardeşim,bir dönem bütün servisleri teşekkür avcısı yaptılar.Yetkili servisler işi gücü bıraktı potansiyel teşekkür edebilecek müştertilere yalakalık yapmaya başladı, sonra hizmet bekleyen köylü müşteri hizmet bekleyedursun, ama pardooon, o gariban köylü internette güzel sözler yazıp VESTEL için nasıl ''Şöyle iyiler böyle güzeller'' yazamaz ki? O halde tabiki neden sizin işinize gelsin ki? Bir zamanların teşekkür avcıları, Şimdi oldu Puan yalakaları.
CESARETİNİZ VAR İSE, YETKİLİ SERVİSLERE BİR ANKET AÇIP, YÖNETİMDEN MEMNUNMUSUNUZ? KAÇ PUAN VERİRSİNİZ? diye sorsanıza.
Sizi gidi tiribünlere oynayan VESTEL ciler siziiii, Sizi gidi servislere cezaları yazıp yazıp bu paralarla scuba etkinlikleri düzenleyenler sizi.