Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Apollon07' Alıntı:
Ado' Alıntı:
Haklı olmanızla bilrikte, aslında onun da bazı sebepleri var yapamıyor olmalarını kendilerince haklı çıkartacak vs

Elbette işin temelinde bu tarz durumlarda en gönül alıcı  olanı komple değişimdir. :ok:

Olay Bittikten Sonra Değişim Yapan Servis Kaç Puan Verirsiniz Diye Beni Arıyor Bende İyi Niyetimle 9 Diyorum 10 Verirmisiniz Lütfen Diyor.
Genel Merkez Arıyor Telesekreterle Kaç Puan Verirsiniz Müşteri Temsilcisine Diyor Ona da 9 Veriyorum Sonuçta Bence Suçu Olan Bu Kişiler Değil Suçu Olanlar O paneli Müşteriye Git Tak Diye Gönderen Kişiler Yani Fabrika

Size o anketi yaptırtan zihniyet, ADALET olgusundan o kadar uzak bir zihniyet ki, Anketleri yaparken GENEL miş gibi bir hava uyandırıp, aslında ihaleyi kesinlikle servise bırakıyorlar.

Size ''Aldığınız hizmetten memnunmusunuz?'' sorusunu sorup genel bir cevap yazmanızı sağlayıp,Yollanan panelden olan can sıkıntınıza istinaden HAYIR veya 3-5-6 puan verme durumlarınızda ise bunu servise ''Tüketiciyi memnun edememişsiniz,buyurun ay sonu toplam ceza faturanız''diyerek yetkili servislere bu anketler sonrasında BİNLERCE TL ceza faturası yollayan bir zihniyet.

''Benim ülkemde Kendi servislerinden haksız yoldan para kazanan bir firma varmı?'' diye sorarsanız bana, ''Kesinlikle var ve bu firma VESTEL dir'' derim size.

Halbuki tüketici aldığı hizmetten memnun değil yani sizin bu şekilde bir panel göndermiş olmanızdan, Fakat paşalarımız ne yapıyor? ''Aaaa memnun değilmiş, servisin aylık anket oranlarından düşün'' diyorlar, 80 puanın altında kalan servislere 1000-2000-3000TL ceza yazıp ondan sonra servisleri müşterilere PUAN YALAKALIĞI yapma telaşına düşürüyorlar. Anketlerde 1 den 10 a kadar size puan soruyor ancak 7 den aşağısını SIFIR (0) kabul ediyor bu zihniyet.

Bırakın herkes işini yapsın kardeşim,bir dönem bütün servisleri teşekkür avcısı yaptılar.Yetkili servisler işi gücü bıraktı potansiyel teşekkür edebilecek müştertilere yalakalık yapmaya başladı, sonra hizmet bekleyen köylü müşteri hizmet bekleyedursun, ama pardooon, o gariban köylü internette güzel sözler yazıp VESTEL için nasıl ''Şöyle iyiler böyle güzeller'' yazamaz ki? O halde tabiki neden sizin işinize gelsin ki? Bir zamanların teşekkür avcıları, Şimdi oldu Puan yalakaları.

CESARETİNİZ VAR İSE, YETKİLİ SERVİSLERE BİR ANKET AÇIP, YÖNETİMDEN MEMNUNMUSUNUZ? KAÇ PUAN VERİRSİNİZ? diye sorsanıza. 

Sizi gidi tiribünlere oynayan VESTEL ciler siziiii, Sizi gidi servislere cezaları yazıp yazıp bu paralarla scuba etkinlikleri düzenleyenler sizi.
 
Apollon07 Çevrimdışı

Apollon07 

Aktif Üye
24 Eki 2017
203
Ado' Alıntı:
Apollon07' Alıntı:
Olay Bittikten Sonra Değişim Yapan Servis Kaç Puan Verirsiniz Diye Beni Arıyor Bende İyi Niyetimle 9 Diyorum 10 Verirmisiniz Lütfen Diyor.
Genel Merkez Arıyor Telesekreterle Kaç Puan Verirsiniz Müşteri Temsilcisine Diyor Ona da 9 Veriyorum Sonuçta Bence Suçu Olan Bu Kişiler Değil Suçu Olanlar O paneli Müşteriye Git Tak Diye Gönderen Kişiler Yani Fabrika

Size o anketi yaptırtan zihniyet, ADALET olgusundan o kadar uzak bir zihniyet ki, Anketleri yaparken GENEL miş gibi bir hava uyandırıp, aslında ihaleyi kesinlikle servise bırakıyorlar.

Size ''Aldığınız hizmetten memnunmusunuz?'' sorusunu sorup genel bir cevap yazmanızı sağlayıp,Yollanan panelden olan can sıkıntınıza istinaden HAYIR veya 3-5-6 puan verme durumlarınızda ise bunu servise ''Tüketiciyi memnun edememişsiniz,buyurun ay sonu toplam ceza faturanız''diyerek yetkili servislere bu anketler sonrasında BİNLERCE TL ceza faturası yollayan bir zihniyet.

''Benim ülkemde Kendi servislerinden haksız yoldan para kazanan bir firma varmı?'' diye sorarsanız bana, ''Kesinlikle var ve bu firma VESTEL dir'' derim size.

Halbuki tüketici aldığı hizmetten memnun değil yani sizin bu şekilde bir panel göndermiş olmanızdan, Fakat paşalarımız ne yapıyor? ''Aaaa memnun değilmiş, servisin aylık anket oranlarından düşün'' diyorlar, 80 puanın altında kalan servislere 1000-2000-3000TL ceza yazıp ondan sonra servisleri müşterilere PUAN YALAKALIĞI yapma telaşına düşürüyorlar. Anketlerde 1 den 10 a kadar size puan soruyor ancak 7 den aşağısını SIFIR (0) kabul ediyor bu zihniyet.

Bırakın herkes işini yapsın kardeşim,bir dönem bütün servisleri teşekkür avcısı yaptılar.Yetkili servisler işi gücü bıraktı potansiyel teşekkür edebilecek müştertilere yalakalık yapmaya başladı, sonra hizmet bekleyen köylü müşteri hizmet bekleyedursun, ama pardooon, o gariban köylü internette güzel sözler yazıp VESTEL için nasıl ''Şöyle iyiler böyle güzeller'' yazamaz ki? O halde tabiki neden sizin işinize gelsin ki? Bir zamanların teşekkür avcıları, Şimdi oldu Puan yalakaları.

CESARETİNİZ VAR İSE, YETKİLİ SERVİSLERE BİR ANKET AÇIP, YÖNETİMDEN MEMNUNMUSUNUZ? KAÇ PUAN VERİRSİNİZ? diye sorsanıza. 

Sizi gidi tiribünlere oynayan VESTEL ciler siziiii, Sizi gidi servislere cezaları yazıp yazıp bu paralarla scuba etkinlikleri düzenleyenler sizi.

Hocam Olan Bu Yazılandan Anladığım Kadarıyla Müşteri ve Hizmet Aldığımız Yetkili Servise Oluyor Üsttekiler Yine Kendini Haklı Çıkarma Çabasında Yada Her Zaman Onlar Haklı Diyelim Kusursuz  :ok:
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Apollon07' Alıntı:
Hocam Olan Bu Yazılandan Anladığım Kadarıyla Müşteri ve Hizmet Aldığımız Yetkili Servise Oluyor Üsttekiler Yine Kendini Haklı Çıkarma Çabasında Yada Her Zaman Onlar Haklı Diyelim Kusursuz  :ok:

Değerli kardeşim, ara sıra dile getiririm, gerçekten kitap yazdım bu konuları içeren. Baskıya vermedim ama bir gün mutlaka bastırtacağım, Hatta bir ara SOKAK KİTAPLARI yayın evi ile kısa bir irtibat kurmuştum. Tüketicilere şirin görünmeye çalışan bu kurumlarda arka planda neler neler dönüyor inanamazsınız.

Elbette çok güzel gelişmeler de oluyor lakin saçmalık katsayısı maalesef daha yüksek.
 
Apollon07 Çevrimdışı

Apollon07 

Aktif Üye
24 Eki 2017
203
Ado' Alıntı:
Apollon07' Alıntı:
Hocam Olan Bu Yazılandan Anladığım Kadarıyla Müşteri ve Hizmet Aldığımız Yetkili Servise Oluyor Üsttekiler Yine Kendini Haklı Çıkarma Çabasında Yada Her Zaman Onlar Haklı Diyelim Kusursuz  :ok:

Değerli kardeşim, ara sıra dile getiririm, gerçekten kitap yazdım bu konuları içeren. Baskıya vermedim ama bir gün mutlaka bastırtacağım, Hatta bir ara SOKAK KİTAPLARI yayın evi ile kısa bir irtibat kurmuştum. Tüketicilere şirin görünmeye çalışan bu kurumlarda arka planda neler neler dönüyor inanamazsınız.

Elbette çok güzel gelişmeler de oluyor lakin saçmalık katsayısı maalesef daha yüksek.

@Ado Hocam Bu Yeni Gelen Panelde Ekranda Bazı Sorunlar Tespit Ettim Ekranın Sol Tarafında Parmak İzi Gölge Gibi Sabit Durmakta ve Ekranın Sağ Tarafında 1 Ufak Nokta Var Piksel Hatası Gibi Ne Yapmamı Önerirsiniz





 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Apollon07' Alıntı:
Ado' Alıntı:
Değerli kardeşim, ara sıra dile getiririm, gerçekten kitap yazdım bu konuları içeren. Baskıya vermedim ama bir gün mutlaka bastırtacağım, Hatta bir ara SOKAK KİTAPLARI yayın evi ile kısa bir irtibat kurmuştum. Tüketicilere şirin görünmeye çalışan bu kurumlarda arka planda neler neler dönüyor inanamazsınız.

Elbette çok güzel gelişmeler de oluyor lakin saçmalık katsayısı maalesef daha yüksek.

@Ado Hocam Bu Yeni Gelen Panelde Ekranda Bazı Sorunlar Tespit Ettim Ekranın Sol Tarafında Parmak İzi Gölge Gibi Sabit Durmakta ve Ekranın Sağ Tarafında 1 Ufak Nokta Var Piksel Hatası Gibi Ne Yapmamı Önerirsiniz






Sıcağı sıcağına yeniden müşteri hizmetlerini arayın ve durumu bildirip değişim talep edin lütfen.
Servisi aramayın yan çizerler :ok:
 
Apollon07 Çevrimdışı

Apollon07 

Aktif Üye
24 Eki 2017
203
Ado' Alıntı:
Apollon07' Alıntı:
@Ado Hocam Bu Yeni Gelen Panelde Ekranda Bazı Sorunlar Tespit Ettim Ekranın Sol Tarafında Parmak İzi Gölge Gibi Sabit Durmakta ve Ekranın Sağ Tarafında 1 Ufak Nokta Var Piksel Hatası Gibi Ne Yapmamı Önerirsiniz






Sıcağı sıcağına yeniden müşteri hizmetlerini arayın ve durumu bildirip değişim talep edin lütfen.
Servisi aramayın yan çizerler :ok:

@Ado Hocam Vestel Müşteri Hizmetlerini Aradım Değişim Talep Ettiğimi Söyledim Oradaki Bayan Bunun Gerçekleşmesi İçin Önce Servisin Tekrar Gelip Kontrolünün Sağlanması Gerektiğini Söyledi Bende Ürünün Tekrar Panel Değişimi Ve Arızanın Tamiri İle Giderilmesini İstemediğimi Ürünün Değişimini İstiyorum Dedim Kayıt Oluşturdum Çözüm Merkezinin Yoğunluğuna Göre Size Olumlu Olumsuz Dönüş Sağlanacak Dendi Servisi Gönderirlermi Artık Bilmiyorum Hocam
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Apollon07' Alıntı:
@Ado Hocam Vestel Müşteri Hizmetlerini Aradım Değişim Talep Ettiğimi Söyledim Oradaki Bayan Bunun Gerçekleşmesi İçin Önce Servisin Tekrar Gelip Kontrolünün Sağlanması Gerektiğini Söyledi Bende Ürünün Tekrar Panel Değişimi Ve Arızanın Tamiri İle Giderilmesini İstemediğimi Ürünün Değişimini İstiyorum Dedim Kayıt Oluşturdum Çözüm Merkezinin Yoğunluğuna Göre Size Olumlu Olumsuz Dönüş Sağlanacak Dendi Servisi Gönderirlermi Artık Bilmiyorum Hocam

Kesin gönderirler. Önemli olan sizin kayıt oluşturmuş olmanız. gerisi zaten yasal anlamda HAK olarak bizim avantaj hanemize yazılır. :ok:
 
Apollon07 Çevrimdışı

Apollon07 

Aktif Üye
24 Eki 2017
203
Ado' Alıntı:
Apollon07' Alıntı:
@Ado Hocam Vestel Müşteri Hizmetlerini Aradım Değişim Talep Ettiğimi Söyledim Oradaki Bayan Bunun Gerçekleşmesi İçin Önce Servisin Tekrar Gelip Kontrolünün Sağlanması Gerektiğini Söyledi Bende Ürünün Tekrar Panel Değişimi Ve Arızanın Tamiri İle Giderilmesini İstemediğimi Ürünün Değişimini İstiyorum Dedim Kayıt Oluşturdum Çözüm Merkezinin Yoğunluğuna Göre Size Olumlu Olumsuz Dönüş Sağlanacak Dendi Servisi Gönderirlermi Artık Bilmiyorum Hocam

Kesin gönderirler. Önemli olan sizin kayıt oluşturmuş olmanız. gerisi zaten yasal anlamda HAK olarak bizim avantaj hanemize yazılır. :ok:

Peki Servis Gelip Bu Tv De Birşey Yok Olumsuz Görüş Belirtirse
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Apollon07' Alıntı:
Ado' Alıntı:
Kesin gönderirler. Önemli olan sizin kayıt oluşturmuş olmanız. gerisi zaten yasal anlamda HAK olarak bizim avantaj hanemize yazılır. :ok:

Peki Servis Gelip Bu Tv De Birşey Yok Olumsuz Görüş Belirtirse

Evrak alın sorun yok dediklerine dair, yalnız o ölü piksel olduğunu düşündüğüm siyah noktanın formda (Servis raporunda) geçmesini sağlayınız.

Sonra yeniden (2 gün sonra) MH yi arayıp sorunun düzeltilmediğine dair kayıt bırakınız.

Eski panelinizde olmayan sorunların yeni panelde olduğu gerekçesi ile TM mıutlaka panel değişimi onayı verecektir. Bırakın panel de  değiştirsinler sorun değil.
 
Apollon07 Çevrimdışı

Apollon07 

Aktif Üye
24 Eki 2017
203
Ado' Alıntı:
Apollon07' Alıntı:
Peki Servis Gelip Bu Tv De Birşey Yok Olumsuz Görüş Belirtirse

Evrak alın sorun yok dediklerine dair, yalnız o ölü piksel olduğunu düşündüğüm siyah noktanın formda (Servis raporunda) geçmesini sağlayınız.

Sonra yeniden (2 gün sonra) MH yi arayıp sorunun düzeltilmediğine dair kayıt bırakınız.

Eski panelinizde olmayan sorunların yeni panelde olduğu gerekçesi ile TM mıutlaka panel değişimi onayı verecektir. Bırakın panel de  değiştirsinler sorun değil.

@Ado Hocam Servis Geldi 2.Paneldeki Hataları Gösterdim Resmini ve Videosunu Çektiler Biz Hataları Aldık Wattshaptan'da Gönderdik Gerisi Merkezin İşi Dediler Gittiler
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Apollon07' Alıntı:
Ado' Alıntı:
Evrak alın sorun yok dediklerine dair, yalnız o ölü piksel olduğunu düşündüğüm siyah noktanın formda (Servis raporunda) geçmesini sağlayınız.

Sonra yeniden (2 gün sonra) MH yi arayıp sorunun düzeltilmediğine dair kayıt bırakınız.

Eski panelinizde olmayan sorunların yeni panelde olduğu gerekçesi ile TM mıutlaka panel değişimi onayı verecektir. Bırakın panel de  değiştirsinler sorun değil.

@Ado Hocam Servis Geldi 2.Paneldeki Hataları Gösterdim Resmini ve Videosunu Çektiler Biz Hataları Aldık Wattshaptan'da Gönderdik Gerisi Merkezin İşi Dediler Gittiler

Talebiniz iletilmiş azizim. Cevap bekliyorlar. :ok:
 
Apollon07 Çevrimdışı

Apollon07 

Aktif Üye
24 Eki 2017
203
@Ado Hocam Vestel Çözüm Merkezi Aradı Ürününüz Birebir Aynısı Sıfırı İle Değiştirilecek Dendi 1 Hafta İçinde Servise Gelip Kurulumu Sağlancak Diye İletti Bayan,Benim Merak Ettiğim panel Benim Lg, Yeni Ürün Farklı Panel İle Gelmez İnşallah
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Apollon07' Alıntı:
@Ado Hocam Vestel Çözüm Merkezi Aradı Ürününüz Birebir Aynısı Sıfırı İle Değiştirilecek Dendi 1 Hafta İçinde Servise Gelip Kurulumu Sağlancak Diye İletti Bayan,Benim Merak Ettiğim panel Benim Lg, Yeni Ürün Farklı Panel İle Gelmez İnşallah

Bunu şu aşamada bilemeyiz azizim. Ürün geldiğinde seriyi paylaşırsanız kontrol imkanımız olur :ok:
 
Apollon07 Çevrimdışı

Apollon07 

Aktif Üye
24 Eki 2017
203
Ado' Alıntı:
Apollon07' Alıntı:
@Ado Hocam Vestel Çözüm Merkezi Aradı Ürününüz Birebir Aynısı Sıfırı İle Değiştirilecek Dendi 1 Hafta İçinde Servise Gelip Kurulumu Sağlancak Diye İletti Bayan,Benim Merak Ettiğim panel Benim Lg, Yeni Ürün Farklı Panel İle Gelmez İnşallah

Bunu şu aşamada bilemeyiz azizim. Ürün geldiğinde seriyi paylaşırsanız kontrol imkanımız olur :ok:

Peki Hocam Diyelim ki Samsung Panel Çıktı İstemiyorum Benim Tv 'im Lg Paneldi Sonuçta Geri Döndürme Şansım Varmıdır
 
Geri
Üst Alt