Arçelik Bayisini Kınıyorum

The_SreT Çevrimiçi

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,155
Senin veya benim yazdıklarımı beğenmeyen biri, gelip forumda konu açsa "Tavsiye forumunu kınıyorum" dese hakkaniyetli olur mu?

Konu sahibi buraya yazmadan önce, Arçelik'e durumu anlatır ve sonuç alamazsa amenna... Şu haliyle konu başlığı doğru değil.

* * *

Şu haliyle de; tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış olayıdır tamamen.

Yazdıklarımdan, esnaflığı beceremeyen bayiciği ve markayı savunduğum çıkmasın hepten ofsayt olur konu...
Verdiğin örnek bence olmamış , bizler burada üyeyiz burası bir forum herkesin yazdığı kendini bağlar.

Konuda ise ticaret var , tüketici mağduriyeti var , sonuçta bayi Arçelik bayisi ve Arçelik ürünlerini satıyor , mağdur kişi de şikayetini Arçelik'e yapacak , dolayısı ile konu bizzat Arçelik'i ilgilendiriyor.

Ben malı ürettim , bayiye verdim gerisi beni ilgilendirmez gibi bir mana çıkar yoksa. Mağdur arkadaş başvurursa Arçelik'te arkadaşın mağduriyetini giderirse forum nezlinde bu artı yazar Arçelik'e ve konu başlığıda değiştirilir.

Haa dediğin gibi tavşan dağa küsmüş , dağın haberi yoksa , düz mantık orda Arçelik yazsa ne olur , yazmasa ne olur.
 
L Çevrimdışı

lolman

Aktif Üye
26 May 2018
521
40
Senin veya benim yazdıklarımı beğenmeyen biri, gelip forumda konu açsa "Tavsiye forumunu kınıyorum" dese hakkaniyetli olur mu?

Konu sahibi buraya yazmadan önce, Arçelik'e durumu anlatır ve sonuç alamazsa amenna... Şu haliyle konu başlığı doğru değil.

* * *

Şu haliyle de; tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış olayıdır tamamen.

Yazdıklarımdan, esnaflığı beceremeyen bayiciği ve markayı savunduğum çıkmasın hepten ofsayt olur konu...
Dediklerinizi aklım almıyor gerçekten. Siz bir kişiye yada kuruma vekaletinizi verdiğiniz zaman o kişinin yaptığı tüm işlerden siz sorumlu tutulursunuz hukuk bu şekilde işler. Bu durum da bunun bir benzeridir. Arçelik merkezinin durumu çözüp çözmemesi olayın sonraki safhasıdır . Bunun örnekleri zaten türkiyede çok fazladır. Herhangi bir kişi bir kurumda toplumu ilgilendiren bir hata yaptığı zaman bunun faturası firmaya kesilir şahıslar dolaylı olarak suçlu durumuna düşer Çünkü şahıslar firmanın bünyesi altındadır.
 
S Çevrimdışı

snl99 

Aktif Üye
19 Şub 2020
136
40
Bulunduğunuz yerdeki Arçelik bayileri aynı sonradan görmeye aitse onlardan almayın, internetten alın ama bunların servisinde de bayram önü sıkıntı oluyor,yetkisiz çoçuklar gönderiyorlar kuruluma.
Arçelik çamaşır bulaşık iyi de buzdolabını beğenmiyorum ,Siemens buzdolabı kullanıyorum tavsiye ederim.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Niyetim internetten almaktı lakin ilk önce dolabı gözümüzle görmek istedik derken mağazadaki fiyat internetten 200-300 lira daha ucuzdu yoksa tüm alışverişimi internetten yapıyorum. İnsanın gözünün içine bakarak yalan söylemekten utanmıyorlar. Esnaflık sıfır.Aklıma halk arasında anlatılan. "Ben sana padişah olamazsın demedim, adam olmazsın dedim" lafı geldi. Zaten bu durumu Arçelik genel müdürlüğüne anlatacağım. Bu şahıslar sonuçta bu markayı temsil ediyorlar. Bu marka adına iş görüyorlar.Hiç kimseyi rencide etmeye hakları yok.
Kapital düzen ne yazık ki. Gözünüzü boyamak için yalandan bir hıııııı seni gidiii diyecekler ama bayilere lafı geçemez onların, servis olsa ensesinde boza pişirirler garibanın o ayro konu
 
T Çevrimdışı

Towarscke 

Aktif Üye
20 Kas 2018
296
33
Forumdaki yazılarımda çok görürsünüz.

En iyi bayi, Ölü bayi.

Para babası tiplerin açtığı şu mağazalardan lütfen ama lütfen alışveriş etmeyin diyorum sürekli.

Ahlak yok, Esnaflık yok, İnsanlık yok, ceplerinden beş kuruş çıksa ortalığı ayağa kaldıran, kurumu arayıp parayı onlara ödetmeye çalışan bu tipler ne yazık ki vatandaş faydasına bir adım dahi atmazlar.

Almayın arkadaşım, süslü püslü şatafatlı mağazaları sizleri kandırmak için kurulan para tuzakları. Alın internetten, Alın zincir marketlerden, tüm yasal haklarınız mevcut, evinize kadar ücretsiz teslim, ücretsiz montaj.

Ne uğraşıyorsunuz bu terbiyesizler ile?

İnternette farklı değil günlerce kargoya teslim edilmeyen ürünler lojistik firmasının eve çıkarmamak için uydurduğu türlü türlü bahaneler bunların hepsini yakın geçmişte yaşadım hemde bilindik bir siteden almama rağmen.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,623
İnternette farklı değil günlerce kargoya teslim edilmeyen ürünler lojistik firmasının eve çıkarmamak için uydurduğu türlü türlü bahaneler bunların hepsini yakın geçmişte yaşadım hemde bilindik bir siteden almama rağmen.

Bu iş biraz kurumsallıkla ilgili.
Ben internetten alırken kurumsal firmalardan ürün almaya çalışıyorum.
Yerel esnaftan almıyorum internetten de.
Kurumsal firmalarda sorun çıkmıyor mu, elbette çıkıyor.
 
Bilgisayar Evreni Çevrimdışı

Bilgisayar Evreni

Aktif Üye
24 May 2020
60
34
Te Çin'den ürün getiriyoruz ayağımıza Türkiye de ki bir bayiyi düzeltemiyoruz Allah için nasıl bir zihniyet Bu esnaf zihniyeti işini adam gibi yapana lafım yok ancak gerisi hep üç kağıda kaçıyor burdan te Çin'den adam sana ürün gönderiyor sıkıntı oldu mu gerikirse para iadesi yapıyor Türkiye'deki söz de esnafda kendi milletimi nasıl kandırırım hesabı yapıyor hacı abi nereye şikayet ediyorsun et ama konuya bırak ma gerekirse koç holdinge yaz .
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
50
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,435
32
Forumdaki yazılarımda çok görürsünüz.

En iyi bayi, Ölü bayi.

Para babası tiplerin açtığı şu mağazalardan lütfen ama lütfen alışveriş etmeyin diyorum sürekli.

Ahlak yok, Esnaflık yok, İnsanlık yok, ceplerinden beş kuruş çıksa ortalığı ayağa kaldıran, kurumu arayıp parayı onlara ödetmeye çalışan bu tipler ne yazık ki vatandaş faydasına bir adım dahi atmazlar.

Almayın arkadaşım, süslü püslü şatafatlı mağazaları sizleri kandırmak için kurulan para tuzakları. Alın internetten, Alın zincir marketlerden, tüm yasal haklarınız mevcut, evinize kadar ücretsiz teslim, ücretsiz montaj.

Ne uğraşıyorsunuz bu terbiyesizler ile?
Katılıyorum Adem abi , evlenirken hasar alır diye çekindiğim den tek buzdolabını bayi den almıştım .Pazarlık yapmadılar, kredi kartına taksit yapmadılar.Tamam tek çekim yapın dediğim anda kredi kartı üzerindeki soyismim den akrabaya tanıdık çıktılar da şimdi iş değişti niçin baştan söylemiyorsun vs .vs :) ben de dedim heralde şimdi güzel bir indirim yaparlar.O gene sadece 3 taksit yapmışlardı kalanı bankaya böldürmüştüm.Şimdi artık biliyorsun buzdolabını da internetten alır hale geldim :) en azından pazarlıkla uğraşacağıma indirim çeki , kredi kartı puanı kovalıyorum.Gereksiz laf ebeliği olmuyor bu sayede.Eşe dosta inandıramazdım sonra vestel servis önünde ürünler horoz lojistikten inerken çektim resimleri , bakın bayi den aldığınız buzdolabı bile kargoyla geliyor aynı şey dedim.şimdi arkadaşa derin dondurucu alacağız .(özet : Bayilerden bende nefret ediyorum. ):fiskos

Bu arada iş arkadaşımın kardeşini vestel servise soktuk , çok iyi oldu onun için. , çocuk çok sevindi ?
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,435
32
Konunun nasıl Arçelik'le alakası olmuyor anlamadım nereyle alakası var o zaman ? Bayi Arçelik bayisi mi ? Evet , buzdolabı Arçelik marka mı ? Evet ? şimdi biz bu olayı hangi markaya mal edeceğiz ?

Ne diyelim yani , yaa adamlar koskoca kurum , Türkiye çapında binlerce bayisi var , onları mı takip edecekler kardeşim , kimin ne olduğunu nerden bilecekler ?

Bence konu tamamen Arçelik'le alakalıdır , durum Arçelik yetkili birimlerine iletilmeli ve Arçelik'in ortaya koyacağı iradenin ne olacağı konu başlığında takip edilmelidir. Eğer Arçelik konuyu arkadaşın mağduriyetini giderecek şekilde sonlandırır ve o bayisine gereken uyarıyı yaparsa hepimiz buradan Arçelik'i alkışlarız ?
Aslında senin dediğin de çok doğru hocam.Bu anlamda vestel bayi leri pazarlık vs. yapmamaları nedeniyle daha olumlu sanırsam.Çok sıkıştırsam da hep katolog fiyatlarını gösterdiler 50 lira bile düşmediler , presödür böyle dediler.En azından Edirne ve çorlu tekirdağ vestel bayilerinde ben böyle gördüm.Elbet tanıdıklara iskonta yaparlar ancak arçelik bayileri gibi kafalarına göre fiyat veren vestel bayisi ben görmedim.
 
LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
240
54
Ah Arçelik ah. 2016 yılında A49L 9683 model tv almıştım, Arçelik bayisinde inceledim, beğendim, nakit fiyat ne olur dedim, nakitte indirim verdi parayı ödedim ve daha sonra servis ile gönderim yapacaklarını söylediler ve ertesi günü servisle Tv geldi. Arabadan TV kutusu inerken müdahale ettim ve bu TV sıfır değil dedim ama adeta beni çiğneyip içeri girdiler kutu açıldı üst köpüklerde parmak izleri (elleri o derece kirliymiş) hemen cep telefonuyla çekmeye başladım Tv kuruldu sorunlar da bir bir çıkmaya başladı, Arçeliğe çektiğim fotoğraflarla durumu aktardım aynı servisi geri gönderdi ve aynı servis değişim verdi! Gelen TV'nin daha beter sorunları vardı (4K yayına açtığımda ekran bir acaip olması, wifi ile bir türlü bağlantı olmaması ve tabi ki ışık sızması bulutlanma rezalet ötesi idi), tekrar servis istedim aynı servisten farklı kişiler geldi ve sorunlu olduğunu kabul etti, tekrar değişim ve Tv geldi haydaaa dedim resmen tamir görmüş üründü, metal çerçeveyi tam kapatamamışlar her yanı yamuktu, servise bu normal mi diye sormuştum değil demişti. Sonuçta iade istedim aksi takdirde tüm delilleri ile tüketici hakem heyetine başvuracağımı söyledim ve iadeyi kabul ettiler. Evet bayi art niyetli idi ama Arçelik de yaptıklarıyla bayisini aratmamıştı Açıkçası bir daha Arçelik almam dedim. Bazı arkadaşlar konunun Arçelik'le ilgisi yok demiş ama bence direk Arçelik'le alakalı, ben olayı en baştan itibaren ispatlamama rağmen bayiye uyarı bile verilmediği (ki bayi çalışanı Tv'nin teşhir olduğunu daha sonra itiraf etmişti) gibi yapılan hatayı telefi etmek şöyle dursun daha beter hale getirmişlerdi.
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,435
32
Ah Arçelik ah. 2016 yılında A49L 9683 model tv almıştım, Arçelik bayisinde inceledim, beğendim, nakit fiyat ne olur dedim, nakitte indirim verdi parayı ödedim ve daha sonra servis ile gönderim yapacaklarını söylediler ve ertesi günü servisle Tv geldi. Arabadan TV kutusu inerken müdahale ettim ve bu TV sıfır değil dedim ama adeta beni çiğneyip içeri girdiler kutu açıldı üst köpüklerde parmak izleri (elleri o derece kirliymiş) hemen cep telefonuyla çekmeye başladım Tv kuruldu sorunlar da bir bir çıkmaya başladı, Arçeliğe çektiğim fotoğraflarla durumu aktardım aynı servisi geri gönderdi ve aynı servis değişim verdi! Gelen TV'nin daha beter sorunları vardı (4K yayına açtığımda ekran bir acaip olması, wifi ile bir türlü bağlantı olmaması ve tabi ki ışık sızması bulutlanma rezalet ötesi idi), tekrar servis istedim aynı servisten farklı kişiler geldi ve sorunlu olduğunu kabul etti, tekrar değişim ve Tv geldi haydaaa dedim resmen tamir görmüş üründü, metal çerçeveyi tam kapatamamışlar her yanı yamuktu, servise bu normal mi diye sormuştum değil demişti. Sonuçta iade istedim aksi takdirde tüm delilleri ile tüketici hakem heyetine başvuracağımı söyledim ve iadeyi kabul ettiler. Evet bayi art niyetli idi ama Arçelik de yaptıklarıyla bayisini aratmamıştı Açıkçası bir daha Arçelik almam dedim. Bazı arkadaşlar konunun Arçelik'le ilgisi yok demiş ama bence direk Arçelik'le alakalı, ben olayı en baştan itibaren ispatlamama rağmen bayiye uyarı bile verilmediği (ki bayi çalışanı Tv'nin teşhir olduğunu daha sonra itiraf etmişti) gibi yapılan hatayı telefi etmek şöyle dursun daha beter hale getirmişlerdi.
çok doğru ürünün üretiminden tutunda , pazarlama süreci , fiyatlandırma politikası, müşteriler arası eşitliklik ilkesi , ürünün teslim süreci ve sağlıklı teslimatı , kurulumu ,satış sonrası hizmet , garanti bitimi sonrası yedek parçasına kadar arçelik sorumludur mantiken.
 
Geri
Üst Alt