Merlot
Aktif Üye
- 26 Ara 2018
- 272
- 50
Daha önce vestelin 9300 (mb120) kullanıyordum uygulamalarda hiç kasma donma olmuyordu, sorun galiba mb230 anakartla ilgilinetflix sitesinden alinti,ben uygulamayi kullanmadigim icin denemedim.
Akıllı TV'ler
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.Netflix ne zaman takılıyor veya yanıt vermiyor?
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
- Uzaktan kumanda üzerindeki ok düğmelerini kullanarak aşağıdaki sıralamayı girerek devre dışı bırakma ekranını açın:
- yukarı, yukarı, aşağı, aşağı, sol, sağ, sol, sağ, yukarı, yukarı, yukarı, yukarı .
- Seç yap Out Başlat Üzerinde , veya devre dışı bırak .
- Oturumu kapattıktan sonra tekrar oturum açın ve Netflix'i tekrar deneyin.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
- TV'nizi güç kaynağından en az 1 dakika süreyle çıkarın.
- Cihazın şarjını tamamen bitirmek için TV'nin fişi çekili değilken TV'nin güç düğmesini 5 saniye basılı tutun.
- Güç anahtarına erişilemezse veya TV'nizin güç anahtarı yoksa, TV'yi en az 3 dakika fişten çekin.
- TV'yi güç kaynağına yeniden bağlayın.
- TV yi aç.
- Netflix'i tekrar başlatın.
bir de bu metodu yapayım bakalım nasıl olacak
teşekkürler hocam ?