VESTEL Üretimi TV ler ile ilgili Mini Bilgilendirme Konusudur

teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,289
64
M Mevlut_1467
Hımm,ozaman şöyle yap mutlaka, tv çalışırken kayıt yap sesi tam anlaşılsın kayıt sırasında,sonra servis iste,çünkü servis geldiğinde inatla düzelir tv ,en azından gelen servise gösterirsin olayı.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,289
64
Üzülme,kesin düzelir ve iyi bir sonuç alırsın,peki tv kullanım saati nedir acaba baktınmı? "Tv Life Time" olan yer.
 
M Çevrimdışı

Mevlut_1467

Yeni Üye
23 Mar 2019
14
34
Hocam saat 14:00 dan 16:00 arası yaptı. Önce yayındandır dedım, dıger televızyonumdakı dıgıturku taktım ara ara yıne yaptı. ıade talebı olusturdum ama N11 aide sıkayetlerını okuyorum tam bır facıa... bazılarının hem parası gıtmıs hemde ıade ettıgı tv. vala ne yapacagıma karar veremedım.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,289
64
Hocam saat 14:00 dan 16:00 arası yaptı. Önce yayındandır dedım, dıger televızyonumdakı dıgıturku taktım ara ara yıne yaptı. ıade talebı olusturdum ama N11 aide sıkayetlerını okuyorum tam bır facıa... bazılarının hem parası gıtmıs hemde ıade ettıgı tv. vala ne yapacagıma karar veremedım.
Onu demedim :) ,menü+4725 ile servis menüye gir ve üstte yazar tv life time diye,orada yazar tvnin kaç saat kullanıldığı ...
 
M Çevrimdışı

Mevlut_1467

Yeni Üye
23 Mar 2019
14
34
Rica ederim ne kusur,ne cehaleti,olsun...
Buradan tvnin çalışma saati görülür,n11den almışın ya,ondan dedim baktınmı diye,yani kullanılmış tv olabilir anlamında demiştim,kısacası :ok
Hocam yaklasık 11 saat oluyor, ilk aldıgımda bılmedıgımden bakmadım ama saat 13:00' kurulum yapıldı, ortalama 11 saat, kullanılmamı hocam.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,289
64
Hocam yaklasık 11 saat oluyor, ilk aldıgımda bılmedıgımden bakmadım ama saat 13:00' kurulum yapıldı, ortalama 11 saat, kullanılmamı hocam.
Tamam,doğru...ben biraz tedirgin oldum da ondan da sormuştum ama herşey tamam,dediğim gibi servis açtır,gerekirse vestelin canlı desteğinden sor,tv daha yeni de,onlar da servis yönlendirebiliyor,bana yönlendirmişlerdi,en iyisi bu :ok
 
M Çevrimdışı

Mevlut_1467

Yeni Üye
23 Mar 2019
14
34
Tamam,doğru...ben biraz tedirgin oldum da ondan da sormuştum ama herşey tamam,dediğim gibi servis açtır,gerekirse vestelin canlı desteğinden sor,tv daha yeni de,onlar da servis yönlendirebiliyor,bana yönlendirmişlerdi,en iyisi bu :ok
Tesekkur ederım hocam sagolasın. Ben dırek ıade etmeyı ıstıyorum ama N11'ın ıade polıtıkası gercekten sıkıntılıymıs.Bende uzun zamandır N11den almıyordum, neden aldım bende anllamadım, neyse olan oldu artık. ınsallah cozerım hocam. tekrar tesekkur ederım
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,289
64
Tesekkur ederım hocam sagolasın. Ben dırek ıade etmeyı ıstıyorum ama N11'ın ıade polıtıkası gercekten sıkıntılıymıs.Bende uzun zamandır N11den almıyordum, neden aldım bende anllamadım, neyse olan oldu artık. ınsallah cozerım hocam. tekrar tesekkur ederım
Çözülür merak etme,ama dediğimi mutlaka yap,canlı destek ile.Çünkü vestel bu konuda gerçekten çok başarılı.
 
E Çevrimdışı

eronimo18

Yeni Üye
2 Nis 2019
3
43
Merhaba arkadaşlar. Annemlere Vestel 40fd5050 tv aldım. Kanalların sıralamasını yaparken tv de 12. , 14. , 16. , 32. ve 34. sıralara kanal atayamadım. Yani o kanal numaraları sıralamada yok. Kanal listesi ayarlarını açıp acaba kilitlimi falan diye baktım lakin öyle bir şeyde gözükmüyor anlayabildiğim kadarıyla. Bu konuda fikri olan varsa paylaşırsanız sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri