Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Garanti konusunda işin uzmanları ( F fikoloji ve TEKNOwest teknovest ) cevap verirler mutlaka,çekirdek (core) yazılımın bozacağını sanmıyorum(garantisi devam edenler için tabii :) )


Değerli Hocam ve Sevgili T toydosakni ;

Buna ''Evet'' veya ''Hayır'' yerine şöyle cevap vermek isterim.

Öncelikle ben tüketici olarak benim ürünüme bakıp ''Bunu siz bozmuşsunuz'' diyen yetkili servise ''nasıl bozmuşum?'' diye sorarım ve makul, aynı zamanda ispatlı bir cevap isterim.

Biraz daha açayım arkadaşlar.

Ben tüketiciyim, ürünümden olabildiğinin en fazlası şekilde yüksek performans ile yararlanmak ister ve bu nedenle cep telefonum, android özellikli kutum, televizyonum, bilgisayarım vs vs yazılımsal özelliklerini firmanın destek verdiği ölçülerde yükselterek daha iyi performanslara ulaşmaya çalışırım.

Burada akıllara ilk olarak ''İyi de kardeşim, bak ne güzel yazmışsın firma destek verdikçe diye'' demek gelebilir.

Aslında firma ve firmalar destek veriyor, lakin bunları sunum şekilleri enteresan. Yani Vestel özelinde yazacak olursak firmada bu tv ler için bu yükseltme yazılımları zaten yapılıyor. Ne için yapılıyor? ürünlerin sorunlarını ortadan kaldırmak, daha iyi performans ile çalışmasını sağlamak vs.

İlginçtir ki resmi olarak bir siteden bir türlü yayınlamıyorlar zira 2 yıl önce DH yöneticisi resmi sıfatı ile kendileriyle Manisa Fabrikada yaptığım mini toplantıda bana bununla ilgili bir server oluşturup, Vestel tüketicilerine özel bir alanda herkese bunu paylaşacaklarını beyan etmişlerdi ve zaten kendileri de eskiden vesteldriver.com sitesinden bu yazılımları paylaşıyorlardı.

Yani bu yazılımlar illegeal değil, dolayısıyla illegal bir işlem de yapmıyoruz tüketiciler olarak. Firmanın vermediği bu yazılımları ise yıllarca firmanın bilgisi dahilinde ben paylaştım zira bu işten maddi bir çıkar sağlamadığımı, tamamen ve gerçekten halk yararına karşılıksız iş yaptığımı biliyor takip ediyorlardı.

Son dönem bazı işgüzar müdürlerine olan antipatim nedeniyle bu işlerden elimi eteğimi çektim belki dikkat etmişsinizdir artık vestel içerikli konulara mesaj dahi atmıyorum. (çok sıradışı durumlar hariç)

Neyse ki burada devreye @fikoloji ve @teknovest ustalarımız giriyor ve Allah kendilerinden razı olsun ki benim artık destek vermeme kararımda en büyük etki onların buradaki varlıkları oldu zira onlar olmasa vicdan yapar yine de kahrederek de olsa (Müdürlere) destek olmaya çalışırdım huyumu biliyorum zaar.

Neyse arkadaşlar konuyu toparlıyorum.

Buraya kadar yazdıklarımızdan anladıklarımızı özetleyelim.

1- Ürünlere ÇEKİRDEK yazılım yüklemek illegal değildir ve garantiyi etkilemez.
2- Yazılımları tedarik ettiğimiz platformlar illegal platform değil zira Vestel yetkilileri burayı da biliyor (Ben bildirdim)
3- Yazılımlar ORİJİNAL yazılımdır oynanmış veya ticari içerikli değildir.

Bu koşullarda diyelim ki X bir nedenle tv miz çöktü.

Servis de geldi dedi ki ''Siz çökertmişsiniz''

Şu cevabı bilmek isterim. ''nereden anladınız?''

Sebebi şu;

1- Elektrikler gitti geldi çöktü
2- Flash belleği tv den çıkartırken çöktü
3- Yıldırım çaktı çöktü
4- Akşam kapattım sabah kalktım baktım çökmüş
5- Hiç bir şey yapmadığım halde izlerken birdenbire çöktü

Hepimiz biliyoruz ki yukarıdaki gerekçelerden çok daha fazlasıyla da tv ler yazılımsal olarak zaten çöküyor. O halde O tv nin BEN Yazılım yüklerken çöktüğünün ispatı nerede?

Bir akıllı çamaşır makinesinden örnek vereyim;

Tüketici der ki ''Aaaa hiç de o programı kullanmadım ben hep şunu kullanırım'' Biz girer ve servis menüsünden döküm çıkartır bakarız, X tarihinde 4, Y tarihinde 5 Z tarihinde 3 kere o program çalıştırılmış. Hatta makineye 19 kere aşırı yük yüklenmiş ve makine aşırı yük uyarısı vererek çalışmamış, tüketici içerisindeki programa uygun olmayan yükü çıkartınca sistem normale dönmüş vs vs

Bakın bu güzel bir örnek, Türkçe ekranda her şeyi gösteririm tüketiciye.

Peki benim çökerttiğim iddia edilen tv de hangi ekranda nerede yazıyor ben hangi saatte ne koşullarda ne yapmışım da o tv çökmüş?

Cevap yok, Neden? Elinde bu soruyu cevaplayabilecek teknoloji yok çünkü servisin.

Peki ispat etmek zorunda mı?

Tüketici olarak ben istiyorsam konuyu hukuk kanadına taşır ve Usul Hukuku madde 190 a atıfta bulunarak, İsnat edeni ispata davet ederim.

İlgili kanun şunu söyler;

İspat yükü, kanunda özel bir düzenleme bulunmadıkça, iddia edilen vakıaya bağlanan hukuki sonuçtan kendi lehine hak çıkaran tarafa aittir.

Can sıkmak adına yazmadım tüm bunları. Anlatmak istediğim konu şu. Servislere ve servis arkadaşlarıma saygım sonsuz lakin bazı konularda çıkış yolu bulamadıkça ''Yetki'' denen o zırhın arkasına sığınmaları çok kabul edilir bir durum değil. Bunun onlarca örneğini youtube kanalıma gelip de paneli kırılan ve ''Abi servise gittim bana dedi ki bunu yaptırma git yeni tv al'' ifadeleri ile dolu. Halbuki Tüketicinin kanundan doğan hakları var, Tüketiciyi koruma kanununda 4 seçimlik hakkı denen bir şey var, Adama ''At bunu yenisini al'' demek yerine, vestel prosedürlerinde olan ücretli değişim prosedürünü tüketici lehine işletmek neden bu kadar zor geliyor servislere anlamak mümkün değil. Tabii ki işini layıkı ile yapan kardeşlerimi tenzih ediyorum lakin her gün abartısız 3-5 kişi sırf bu konu için geliyor ve bu sadece Vestel özelinde bir durum da değil.

Bakın aşağıya bir örnek ekran alıntısı paylaşayım, ekrana sığmadığı için yazıyı da C/P yaptım, daha 1 saat önce yazdım bunu.

a13970a13c5bd41afa.png


Abim gözümden kaçmıştır kusura bakma lütfen.

Öncelikle belirteyim ki servis bu işin içinden ''Onarım yok'' diyerek sıyrılamaz.

Tamam verdiği fiyatta sorun yok o konuda delikanlı gibi tam da olması gereken fiyatı vermişler lakin sorun şu ki sizleri bilgilendirmiyorlar bazı konularda.

Öncelikle siz onarıma onay verseniz dahi zaten yapamayacaklar ki zira fabrika stoklarında panel bulamıyorlar. Denemesi bedava, yarın gidin servise ve ''Tamam kabul yapın'' diye beyanda bulunun bakın bakalım yapabilecekler mi :)))))

Neyse sevgili servis kardeşlerimizi yermeyelim şimdi burada lakin onların yapması gerekeni ben yapayım ve sizi bilgilendireyim. Değerli kardeşim olaya mantık çerçevesinden bakalım. Elinde 50'' FHD TV vardı. Bu tv yi sizin zamanında kaça aldığınız hiç önemli değil lakin şu an emsalleri 2500 - 3000TL bantlarında, Hatta ona en yakın güncel üretim 50FD7300 dür oradan kıyaslama yapabilirsiniz.

Peki kıstasımız 50FD7300 olsun ve 2500TL fiyatı olduğunu düşünelim. Tekrar bir tv alacağınıza göre kafadan 2500TL yi gözden çıkarttık mutabık mıyız?
Eğer mutabıksak sizin cebinizden 2500tl çıkar, sizin eski tv çöpe gider zira siz bir süre o tv yi ''Parçalarını satarım' diye saklayacaksınız, satamayacağınız için elinizde kalacak, 3 gün orada 5 gün burada duracak, sonunda eşinizin canına tak edecek ve kaçınılmaz son yani çöp ile buluşacak tv.

Peki bunun yerine biz neden tv yi değerlendirmeyelim? Madem ki satamıyoruz, o zaman fabrikaya geri verelim. Sizce fabrika bu tv yi geri alır mı? Almaz tabii ki :)))))

Siz eğer fabrikaya ''bunu geri alın bana yeni tv verin ve 500TL indirim yapın'' derseniz bunu hayatta yapmazlar.

İşte zurnanın zırt dediği yer burası şimdi iyi okuyunuz. Sizin yarın yetkili servise gidip ''Ben bu tv yi yaptırmak istiyorum bana 1800tl fiyat vermiştiniz kabul ediyorum'' demeniz yeterlidir.

Peki bunu dediğinizde neler olacak.

1- yetkili servis fabrikadan panel talep edecek.
2- fabrikada panel bulamayacakları için sipariş iptal edilecek.
3- Yetkili servis teknik müdürlüğe yazacak ve diyecek ki ''Yedek parça yok ne yapalım?''
4- Teknik müdürlük yetkili servise ''ücretli değişim yapın'' diyecek
5- yetkili servis sizi arayarak ürünün yedek parçasının bulunmadığını ve ücretli değişim yapabilecekleriniz söyleyecek
6- Siz bunu kabul ettiğinizde yetkili servis fabrikadan marka model ve fiyat teklifi alacak (Üstteki madde ile aynı anda da olabilir bu, işleyişe göre değişir)
7- fabrikadan ''Tüketicimize XYZ123 modeli 1500TL fark ile verebiliriz'' cevabı gelecek (Farazi bilgidir ancak yaklaşık rakamdır)
8-fabrikanın bu teklifi size iletilecek (Muhtemelen servis tarafından)
9- Siz bunu onayladığınızda bankaya parayı yatıracaksınız ve yaklaşık 10-15 gün içerisinde Yetkili servis orijinal kutusunda sıfır bir televizyonu evizine kadar getirip ücretsiz olarak montaj yapacak ve eski tv yi kutuya koyup fabrikaya iade etmek üzere götürecekler.

Şimdi başa dönelim. Zaten 50'' bir tv için 2500TL yi gözden çıkartmıştık. Madem bir tv almak zaruri, o halde elimizdeki olanağı kullanarak kimsenin bize yapmayacağı 500-600-700TL dolaylarında indirim ile daha teknolojik, daha güncel, yeni anakartlı, sıfır bir televizyonu almış olduk.

Şunu da düşünebilirsiniz. ''Yahu abi o parayı verdikten sonra SAMSUNG alayım artık'' Elbette ki düşünmesi bedava yalnız bir SAMSUNG TV almak bu paranın 3 katı maalesef :))))





Diyeceğim o ki; Müşteri daima haklı değildir. Servis de daima haklı değildir. Bu işin Ahlaki, Vicdani ve hukuki kısımları var. :ok

Daha uzun yazarım da sıkıcı olmasın :kiskis
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,303
65
teşekkür ederim tam yazılım yüklemek için fişi çektim dahada çalışmadı elektrik gelmiyo :) :)
Acele etme,fişi çekince zaten tekrar takacaksın fişi,
1-usbyi fat32 formatla
2-yazılımı usbye kopyala ve tvye tak
3-kumandayı OK tuşuna basarak tv ye tut,ve fişi tak ,hemen bırakma tuşu
4-tv işığı hızlı hızlı yanıp sönmeye başlayınca bırak OK tuşunu (zaten yaklaşık 13-18 saniye sürer basma)
 
M Çevrimdışı

Mahabbas

Yeni Üye
5 Ocak 2019
6
50
Değerli Arkadaşlarım;

Günümüz koşullarında artık hepimizin bildiği üzere Dijital yaşamın kaçınılmazı ve temeli YAZILIM konusudur.

Yine bilindiği üzere FULL yazılımlar ürünümüzün yapı taşıdır.

Bu konu başlığı altında VESTEL üretiminde olan

VESTEL
REGAL
SEG
FİNLUX
HI LEVEL
TVİSİON
TELEFUNKEN
HİTACHİ

ve daha hatırlayamadığım tüm TV ürünlerinin FULL yazılımlarını paylaşmaya çalışacağım.

FULL yazılımlardaki sorun, boyutun büyük ve paylaşımın zaman alıyor olmasıdır bu nedenle sizlerden tek ricam, ''BULUNSUN'' mantığı ile yazılım talep etmemenizdir.

Bu Doğrultuda talepleriniz esnasında öncelikle TV seri numarası, sonrasında da yaşadığınız hangi soruna istinaden yazılım talep ettiğinizi yazmanızı rica ediyorum.

Yazılımları elimden geldiğince kısa sürede sizlere ulaştırmaya çalışacağım.

Konu zaman içerisinde revize edilecektir.
Benim 65fa8500 model Vestel TV için yazılım ve nasıl kuracagima ihtiyacım var.uzerindeki yazılım 2014 yılına ait. Yardımcı olursanız çok Makbule geçecek
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mb98 yazıyor servis menüsünde
 
Son düzenleme:
T Çevrimdışı

toydosakni

Aktif Üye
11 Kas 2018
464
Değerli Hocam ve Sevgili T toydosakni ;

Buna ''Evet'' veya ''Hayır'' yerine şöyle cevap vermek isterim.

Öncelikle ben tüketici olarak benim ürünüme bakıp ''Bunu siz bozmuşsunuz'' diyen yetkili servise ''nasıl bozmuşum?'' diye sorarım ve makul, aynı zamanda ispatlı bir cevap isterim.

Biraz daha açayım arkadaşlar.

Ben tüketiciyim, ürünümden olabildiğinin en fazlası şekilde yüksek performans ile yararlanmak ister ve bu nedenle cep telefonum, android özellikli kutum, televizyonum, bilgisayarım vs vs yazılımsal özelliklerini firmanın destek verdiği ölçülerde yükselterek daha iyi performanslara ulaşmaya çalışırım.

Burada akıllara ilk olarak ''İyi de kardeşim, bak ne güzel yazmışsın firma destek verdikçe diye'' demek gelebilir.

Aslında firma ve firmalar destek veriyor, lakin bunları sunum şekilleri enteresan. Yani Vestel özelinde yazacak olursak firmada bu tv ler için bu yükseltme yazılımları zaten yapılıyor. Ne için yapılıyor? ürünlerin sorunlarını ortadan kaldırmak, daha iyi performans ile çalışmasını sağlamak vs.

İlginçtir ki resmi olarak bir siteden bir türlü yayınlamıyorlar zira 2 yıl önce DH yöneticisi resmi sıfatı ile kendileriyle Manisa Fabrikada yaptığım mini toplantıda bana bununla ilgili bir server oluşturup, Vestel tüketicilerine özel bir alanda herkese bunu paylaşacaklarını beyan etmişlerdi ve zaten kendileri de eskiden vesteldriver.com sitesinden bu yazılımları paylaşıyorlardı.

Yani bu yazılımlar illegeal değil, dolayısıyla illegal bir işlem de yapmıyoruz tüketiciler olarak. Firmanın vermediği bu yazılımları ise yıllarca firmanın bilgisi dahilinde ben paylaştım zira bu işten maddi bir çıkar sağlamadığımı, tamamen ve gerçekten halk yararına karşılıksız iş yaptığımı biliyor takip ediyorlardı.

Son dönem bazı işgüzar müdürlerine olan antipatim nedeniyle bu işlerden elimi eteğimi çektim belki dikkat etmişsinizdir artık vestel içerikli konulara mesaj dahi atmıyorum. (çok sıradışı durumlar hariç)

Neyse ki burada devreye @fikoloji ve @teknovest ustalarımız giriyor ve Allah kendilerinden razı olsun ki benim artık destek vermeme kararımda en büyük etki onların buradaki varlıkları oldu zira onlar olmasa vicdan yapar yine de kahrederek de olsa (Müdürlere) destek olmaya çalışırdım huyumu biliyorum zaar.

Neyse arkadaşlar konuyu toparlıyorum.

Buraya kadar yazdıklarımızdan anladıklarımızı özetleyelim.

1- Ürünlere ÇEKİRDEK yazılım yüklemek illegal değildir ve garantiyi etkilemez.
2- Yazılımları tedarik ettiğimiz platformlar illegal platform değil zira Vestel yetkilileri burayı da biliyor (Ben bildirdim)
3- Yazılımlar ORİJİNAL yazılımdır oynanmış veya ticari içerikli değildir.

Bu koşullarda diyelim ki X bir nedenle tv miz çöktü.

Servis de geldi dedi ki ''Siz çökertmişsiniz''

Şu cevabı bilmek isterim. ''nereden anladınız?''

Sebebi şu;

1- Elektrikler gitti geldi çöktü
2- Flash belleği tv den çıkartırken çöktü
3- Yıldırım çaktı çöktü
4- Akşam kapattım sabah kalktım baktım çökmüş
5- Hiç bir şey yapmadığım halde izlerken birdenbire çöktü

Hepimiz biliyoruz ki yukarıdaki gerekçelerden çok daha fazlasıyla da tv ler yazılımsal olarak zaten çöküyor. O halde O tv nin BEN Yazılım yüklerken çöktüğünün ispatı nerede?

Bir akıllı çamaşır makinesinden örnek vereyim;

Tüketici der ki ''Aaaa hiç de o programı kullanmadım ben hep şunu kullanırım'' Biz girer ve servis menüsünden döküm çıkartır bakarız, X tarihinde 4, Y tarihinde 5 Z tarihinde 3 kere o program çalıştırılmış. Hatta makineye 19 kere aşırı yük yüklenmiş ve makine aşırı yük uyarısı vererek çalışmamış, tüketici içerisindeki programa uygun olmayan yükü çıkartınca sistem normale dönmüş vs vs

Bakın bu güzel bir örnek, Türkçe ekranda her şeyi gösteririm tüketiciye.

Peki benim çökerttiğim iddia edilen tv de hangi ekranda nerede yazıyor ben hangi saatte ne koşullarda ne yapmışım da o tv çökmüş?

Cevap yok, Neden? Elinde bu soruyu cevaplayabilecek teknoloji yok çünkü servisin.

Peki ispat etmek zorunda mı?

Tüketici olarak ben istiyorsam konuyu hukuk kanadına taşır ve Usul Hukuku madde 190 a atıfta bulunarak, İsnat edeni ispata davet ederim.

İlgili kanun şunu söyler;

İspat yükü, kanunda özel bir düzenleme bulunmadıkça, iddia edilen vakıaya bağlanan hukuki sonuçtan kendi lehine hak çıkaran tarafa aittir.

Can sıkmak adına yazmadım tüm bunları. Anlatmak istediğim konu şu. Servislere ve servis arkadaşlarıma saygım sonsuz lakin bazı konularda çıkış yolu bulamadıkça ''Yetki'' denen o zırhın arkasına sığınmaları çok kabul edilir bir durum değil. Bunun onlarca örneğini youtube kanalıma gelip de paneli kırılan ve ''Abi servise gittim bana dedi ki bunu yaptırma git yeni tv al'' ifadeleri ile dolu. Halbuki Tüketicinin kanundan doğan hakları var, Tüketiciyi koruma kanununda 4 seçimlik hakkı denen bir şey var, Adama ''At bunu yenisini al'' demek yerine, vestel prosedürlerinde olan ücretli değişim prosedürünü tüketici lehine işletmek neden bu kadar zor geliyor servislere anlamak mümkün değil. Tabii ki işini layıkı ile yapan kardeşlerimi tenzih ediyorum lakin her gün abartısız 3-5 kişi sırf bu konu için geliyor ve bu sadece Vestel özelinde bir durum da değil.

Bakın aşağıya bir örnek ekran alıntısı paylaşayım, ekrana sığmadığı için yazıyı da C/P yaptım, daha 1 saat önce yazdım bunu.

a13970a13c5bd41afa.png


Abim gözümden kaçmıştır kusura bakma lütfen.

Öncelikle belirteyim ki servis bu işin içinden ''Onarım yok'' diyerek sıyrılamaz.

Tamam verdiği fiyatta sorun yok o konuda delikanlı gibi tam da olması gereken fiyatı vermişler lakin sorun şu ki sizleri bilgilendirmiyorlar bazı konularda.

Öncelikle siz onarıma onay verseniz dahi zaten yapamayacaklar ki zira fabrika stoklarında panel bulamıyorlar. Denemesi bedava, yarın gidin servise ve ''Tamam kabul yapın'' diye beyanda bulunun bakın bakalım yapabilecekler mi :)))))

Neyse sevgili servis kardeşlerimizi yermeyelim şimdi burada lakin onların yapması gerekeni ben yapayım ve sizi bilgilendireyim. Değerli kardeşim olaya mantık çerçevesinden bakalım. Elinde 50'' FHD TV vardı. Bu tv yi sizin zamanında kaça aldığınız hiç önemli değil lakin şu an emsalleri 2500 - 3000TL bantlarında, Hatta ona en yakın güncel üretim 50FD7300 dür oradan kıyaslama yapabilirsiniz.

Peki kıstasımız 50FD7300 olsun ve 2500TL fiyatı olduğunu düşünelim. Tekrar bir tv alacağınıza göre kafadan 2500TL yi gözden çıkarttık mutabık mıyız?
Eğer mutabıksak sizin cebinizden 2500tl çıkar, sizin eski tv çöpe gider zira siz bir süre o tv yi ''Parçalarını satarım' diye saklayacaksınız, satamayacağınız için elinizde kalacak, 3 gün orada 5 gün burada duracak, sonunda eşinizin canına tak edecek ve kaçınılmaz son yani çöp ile buluşacak tv.


Peki bunun yerine biz neden tv yi değerlendirmeyelim? Madem ki satamıyoruz, o zaman fabrikaya geri verelim. Sizce fabrika bu tv yi geri alır mı? Almaz tabii ki :)))))

Siz eğer fabrikaya ''bunu geri alın bana yeni tv verin ve 500TL indirim yapın'' derseniz bunu hayatta yapmazlar.

İşte zurnanın zırt dediği yer burası şimdi iyi okuyunuz. Sizin yarın yetkili servise gidip ''Ben bu tv yi yaptırmak istiyorum bana 1800tl fiyat vermiştiniz kabul ediyorum'' demeniz yeterlidir.

Peki bunu dediğinizde neler olacak.

1- yetkili servis fabrikadan panel talep edecek.
2- fabrikada panel bulamayacakları için sipariş iptal edilecek.
3- Yetkili servis teknik müdürlüğe yazacak ve diyecek ki ''Yedek parça yok ne yapalım?''
4- Teknik müdürlük yetkili servise ''ücretli değişim yapın'' diyecek
5- yetkili servis sizi arayarak ürünün yedek parçasının bulunmadığını ve ücretli değişim yapabilecekleriniz söyleyecek
6- Siz bunu kabul ettiğinizde yetkili servis fabrikadan marka model ve fiyat teklifi alacak (Üstteki madde ile aynı anda da olabilir bu, işleyişe göre değişir)
7- fabrikadan ''Tüketicimize XYZ123 modeli 1500TL fark ile verebiliriz'' cevabı gelecek (Farazi bilgidir ancak yaklaşık rakamdır)
8-fabrikanın bu teklifi size iletilecek (Muhtemelen servis tarafından)
9- Siz bunu onayladığınızda bankaya parayı yatıracaksınız ve yaklaşık 10-15 gün içerisinde Yetkili servis orijinal kutusunda sıfır bir televizyonu evizine kadar getirip ücretsiz olarak montaj yapacak ve eski tv yi kutuya koyup fabrikaya iade etmek üzere götürecekler.


Şimdi başa dönelim. Zaten 50'' bir tv için 2500TL yi gözden çıkartmıştık. Madem bir tv almak zaruri, o halde elimizdeki olanağı kullanarak kimsenin bize yapmayacağı 500-600-700TL dolaylarında indirim ile daha teknolojik, daha güncel, yeni anakartlı, sıfır bir televizyonu almış olduk.

Şunu da düşünebilirsiniz. ''Yahu abi o parayı verdikten sonra SAMSUNG alayım artık'' Elbette ki düşünmesi bedava yalnız bir SAMSUNG TV almak bu paranın 3 katı maalesef :))))




Diyeceğim o ki; Müşteri daima haklı değildir. Servis de daima haklı değildir. Bu işin Ahlaki, Vicdani ve hukuki kısımları var. :ok

Daha uzun yazarım da sıkıcı olmasın :kiskis
Teşekkürler bilgi için uzun.. değildi,sadece kısadan uzundu o kadar Adem Helvacı Ado adem abi,3 sayfa daha yazsan okurdum :clap2:ok
 
S Çevrimdışı

seroman

Yeni Üye
13 Mar 2018
39
WhatsApp-Image-2019-01-09-at-13.06.23.jpg
WhatsApp-Image-2019-01-09-at-13.06.24.jpg

Merhabalar full yazılım rica edebilir miyim? Desteğiniz ve ilginiz için çok teşekkür ederim. modlu hw sw profil yükledim yedekleri yoktu. sık sık kitlenmeye başladı. Bu nedenle istiyorum.
 
Son düzenleme:
Y Çevrimdışı

Yagmurerdem

Yeni Üye
9 Ocak 2019
5
34
SN. 7278624400583 seri numarali vestel tvmiz var ekran çizgi çizgiyi youtuden videonuz sayesinde mb95i yüklemeye çalışıyorum ama 3 saat oldu ısık hala hızlı ama bitmedi yazılım yüklemesi bu normal mi ne olur yardımcı olun bana
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Y Yagmurerdem, TEKNOwest teknovest Adem Helvacı Ado
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Lütfen yardım eder misiniz
 
Son düzenleme:
Y Çevrimdışı

Yagmurerdem

Yeni Üye
9 Ocak 2019
5
34
Hesapladım tam 5 buçuk saat oldu hala ışık yanıp sönüyor tv açılmadı normal mi bu lütfen yardımcı olun
 
Y Çevrimdışı

Yagmurerdem

Yeni Üye
9 Ocak 2019
5
34
MB95M 10090479 27278588 v366n.zip bu sizin orijinal yaziliminiz vestel sitesinden cikan.bu yazilimimi yüklediniz?
Evet ama tv hala açılmıyor anlayamadım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bir terslik var diye flashı söktüm şimdi de tv açılmıyor stantbuy takılı kalıyor sürekli yanıp sönüyor off
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt