Vestel televizyonun erimesi

Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Adem Helvacı Adem Helvacı nın dediklerine katılmakla birlikte Vestel alırken amacın F/P bir ürün yani uygun fiyata çözüm üretmek olduğunu da unutmamak gerekir diye düşünüyorum. Ki kendisi de değinmiş zaten. Tabi bu yine kalite sorunlarının ortaya çıkmasını haklı kılmaz. Yani daha ucuz mal sattığı için bazı sorunları tüketiciye yaşatma hakkını da vermez. Ama bu daha çok tüketici haklarını koruyan yasalarla ve denetimle ilgili bir sorun. Sadece ülkemizde üretim yapan bir firmaya özgü değil. Vestel gibi markalarda ürün bakarken şöyle düşünmek lazım, ithal firmalarda kaliteli bir çözüm ciddi fiyata satılıyorsa ve bizim de o bütçemiz yoksa Vestel o koşullarda tercih edilebilir diye düşünüyorum. Yani 10.000 lira, içindeki donanım iyi olmadıktan sonra, Vestel'e verilmemeli diye düşünüyorum.

Bu yüzden de Vestel alırken nelerle karşılaşılabilir, beklentiyi iyi belirlemek lazım.
Yani dikkatli bir izleyici ise TV almayı düşünen kişi, adresin pek Vestel olmamasından yanayım.
Ben de mesela dikkat etiğimde görüntüde oluşan hataları görebiliyorum ama kafayı da takmamaya çalışıyorum.
Ki sevgili albanez albanez in de dediği gibi pahalı TV'ler de o kadar mükemmel değil.
TV piyasası cidden kapitalistleşmiş durumda, mühendislikte değilde pazarlamada kapışıyor firmalar. :hihi

Umut basit bir soru sadece;

Günlerdir yazıp çizip haykırıyoruz şu TCL YETKİLİ SERVİSLERİ NEREDE? diye

Halen adalardan tık yok, TCL bu yahu, ötesi var mı?

İşte yabancı markaların ülkemiz insanına verdiği değerin de somut bir örneği aslında. Adamların bilinen tüm sosyal hesaplarına dahi yazdım resmi iletişim kanallarından cevap vermedikleri için. Sosyalden de cevap vermiyorlar neden?

Olmayan şeyin yerini soruyoruz da ondan.

Ama halen UTANMADAN ''sizin için 500tl indirim yaptık, haydi gelin tv alın'' diyebiliyor, demeye devam ediyorlar.

Vestelin derede boğulmasına eyvallah lakin ona gelene kadar görmemiz gereken daha vahim durumlar da var.
 
S Çevrimdışı

serhan 

Aktif Üye
10 Ara 2017
278
Bu müşterinin terbiyesizliği bir yanada Vestel TV de hakikaten sıkıntılar var.Kardeşimin TV de donuyor , reset atıyor , kapatmak isteyince kapanmıyor ,fişten çekmek gerekiyor , ekran toz almış vaziyette v.b bir sürü sıkıntı var.Yarın servis gelecek bakalım ne diyecekler...
Tv niZin modeli nedir benim de 65ud8900 model tv min sürekli paneli tozlanıyordu ki bu bir iki parçacık değil ciddi anlamda tozlanma bir kez temizlik bir kez panel değişimi falan dendi ama hep aynıydı 3 ay sonra yine aynısı gibiydi ekran sonunda tv yi yenisi ile değiştiler 2,5 yıl sonra şimdi de 65u9500 modeli var tozlanma var mı ne yazık ki yine var evim 5.kat evde temizlik robotu var yer de saç bile olmasın diye 9 aylık bebeğim var tozlanmadan mümkün mertebe her eşyam uzak ama tv im tozlanıyor 2021 şubatta garantim bitecek sanırım ocak aylarında tozlanma ciddi arttığında yine servis çağıracağım.
En büyük sıkıntım Adem Helvacı Adem Helvacı gibi biri yok buralarda 65 inch lik bir tv yi kimseye söktürülmez temizlettirilmez gibi e kargoyla da gönderilmez mecbur öyle böyle izleyeceğiz
 
N Çevrimdışı

Nautilus

Aktif Üye
13 Haz 2019
294
44
Tv niZin modeli nedir benim de 65ud8900 model tv min sürekli paneli tozlanıyordu ki bu bir iki parçacık değil ciddi anlamda tozlanma bir kez temizlik bir kez panel değişimi falan dendi ama hep aynıydı 3 ay sonra yine aynısı gibiydi ekran sonunda tv yi yenisi ile değiştiler 2,5 yıl sonra şimdi de 65u9500 modeli var tozlanma var mı ne yazık ki yine var evim 5.kat evde temizlik robotu var yer de saç bile olmasın diye 9 aylık bebeğim var tozlanmadan mümkün mertebe her eşyam uzak ama tv im tozlanıyor 2021 şubatta garantim bitecek sanırım ocak aylarında tozlanma ciddi arttığında yine servis çağıracağım.
En büyük sıkıntım Adem Helvacı Adem Helvacı gibi biri yok buralarda 65 inch lik bir tv yi kimseye söktürülmez temizlettirilmez gibi e kargoyla da gönderilmez mecbur öyle böyle izleyeceğiz
65UD9000 serisi sizin Tv ile aynı sayılır.Tespitleriniz doğrudur.Bu Tv kardeşimin , aynısından bende almıştım.Çok sorunlar yaşadım çözüm getiremediler bende hakem heyeti aracılığıyla iade edip paramı almıştım.Aynı sıkıntılar bu Tv dede mevcut.Vestel çözüm bulamaz ise bunuda hakem heyeti aracılığıyla iade etmeyi düşünüyoruz...
 
albanez Çevrimdışı

albanez 

Süper Üye
19 Mar 2018
3,390
2000 den başlayarak dersem,bugüne kadar 20 sene geçti,ülen biri hariç alayı her zaman sorunlu oldular!
"MARKA" diye geçinenler de aynı mok diğerleri de aynı,ne değişti,HİÇ

Her zaman sorun yine sorunu yine sorun,para da geçmiyor TV işinde artık!

Bu iş böyle devam edecek sankim kıyamete kadar yaw

o "biri hariç" dediğimi de herhalde bildiniz değilmi:hihi
ülen bir ikinci si hala çıkamadı gitti,o hep tek kaldı bu alemde:ok
 
S Çevrimdışı

serhan 

Aktif Üye
10 Ara 2017
278
2000 den başlayarak dersem,bugüne kadar 20 sene geçti,ülen biri hariç alayı her zaman sorunlu oldular!
"MARKA" diye geçinenler de aynı mok diğerleri de aynı,ne değişti,HİÇ

Her zaman sorun yine sorunu yine sorun,para da geçmiyor TV işinde artık!

Bu iş böyle devam edecek sankim kıyamete kadar yaw

o "biri hariç" dediğimi de herhalde bildiniz değilmi:hihi
ülen bir ikinci si hala çıkamadı gitti,o hep tek kaldı bu alemde:ok
Bilemedim ben kim o biri çok paramız olunca o birinden alalım :)
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
2000 den başlayarak dersem,bugüne kadar 20 sene geçti,ülen biri hariç alayı her zaman sorunlu oldular!
"MARKA" diye geçinenler de aynı mok diğerleri de aynı,ne değişti,HİÇ

Her zaman sorun yine sorunu yine sorun,para da geçmiyor TV işinde artık!

Bu iş böyle devam edecek sankim kıyamete kadar yaw

o "biri hariç" dediğimi de herhalde bildiniz değilmi:hihi
ülen bir ikinci si hala çıkamadı gitti,o hep tek kaldı bu alemde:ok

O da piyasadan çekti gitti. :hihi
 
E Çevrimdışı

erhan535 

Yeni Üye
9 Şub 2020
15
43
1999 yılında teknisyenliği unvanı almış ve 21 yıldır. Satış sonrası hizmet sektöründe çalışan bir kişi olarak yazıyorum.
Mevzu bahis olan "AHIR" toplam 2000m2 kapalı alan olmak üzere, 2 yıl önce son sistem tecrübeye dayalı olarak proje ve dizayn yapılmış. Tabiri caizse yerler bal dök yala şeklinde bir yetkili servistir. 158 adet İNSAN çalışmaktadır. 53 adet servis aracı 65 teknisyeni ve 30 a yakın MT çalışanı vardır. Ekşi sözlükte yorum yapan İNSAN muhtemelen bu AHIRI görmeden yorum yazmış olabilir. Lakin herkes sabahtan akşama kadar yorucu ve zor şartlarda, evine ekmek götürmek için çalışmıyor. Ne iş yaptığı muamma olan ve 3 katlı villada oturan (Allah daha çok versin gözüm yok) ama çalışan emekçi teknisyen arkadaşlarıma AHIR da çalışıyor diye hakaret eden İNSAN larda var. Bunu doğru bir yaklaşım olarak görmüyorum.
 
E Çevrimdışı

erhan535 

Yeni Üye
9 Şub 2020
15
43
IMG_1600256523136.jpg

İlaveten TV nin panelinde kırık olup , tüketicinin sadece paneldeki arıza üzerinden şikayet etmesi ve olayı bu kadar çirkin hale getirmesi, kafalarda soru işareti bırakıyor.??
 
By_Trol Çevrimdışı

By_Trol 

Administrator
24 Ağu 2019
15,257
1999 yılında teknisyenliği unvanı almış ve 21 yıldır. Satış sonrası hizmet sektöründe çalışan bir kişi olarak yazıyorum.
Mevzu bahis olan "AHIR" toplam 2000m2 kapalı alan olmak üzere, 2 yıl önce son sistem tecrübeye dayalı olarak proje ve dizayn yapılmış. Tabiri caizse yerler bal dök yala şeklinde bir yetkili servistir. 158 adet İNSAN çalışmaktadır. 53 adet servis aracı 65 teknisyeni ve 30 a yakın MT çalışanı vardır. Ekşi sözlükte yorum yapan İNSAN muhtemelen bu AHIRI görmeden yorum yazmış olabilir. Lakin herkes sabahtan akşama kadar yorucu ve zor şartlarda, evine ekmek götürmek için çalışmıyor. Ne iş yaptığı muamma olan ve 3 katlı villada oturan (Allah daha çok versin gözüm yok) ama çalışan emekçi teknisyen arkadaşlarıma AHIR da çalışıyor diye hakaret eden İNSAN larda var. Bunu doğru bir yaklaşım olarak görmüyorum.

IMG_1600256523136.jpg

İlaveten TV nin panelinde kırık olup , tüketicinin sadece paneldeki arıza üzerinden şikayet etmesi ve olayı bu kadar çirkin hale getirmesi, kafalarda soru işareti bırakıyor.??
Bu bölümde tepkimizi göstermiştik.
 
E Çevrimdışı

erhan535 

Yeni Üye
9 Şub 2020
15
43
Bu bölümde tepkimizi göstermiştik.
Gösterdiğiniz tepkiler ve Adem bey in kanalındaki tepkiler için herkese teşekkür ederim. Herhangi bir markanın savunucusu değilim. Olayın tüketici beyanında ki gibi olmadığını ve en önemlisi işini layıkıyla yapan teknisyen arkadaşlarımı korumak adına bunu paylaştığımı bilmenizi istedim.
 
By_Trol Çevrimdışı

By_Trol 

Administrator
24 Ağu 2019
15,257
Gösterdiğiniz tepkiler ve Adem bey in kanalındaki tepkiler için herkese teşekkür ederim. Herhangi bir markanın savunucusu değilim. Olayın tüketici beyanında ki gibi olmadığını ve en önemlisi işini layıkıyla yapan teknisyen arkadaşlarımı korumak adına bunu paylaştığımı bilmenizi istedim.
Rica ederiz zaten o ahır lafı bardağı taşıran son damla olmuştu.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Gösterdiğiniz tepkiler ve Adem bey in kanalındaki tepkiler için herkese teşekkür ederim. Herhangi bir markanın savunucusu değilim. Olayın tüketici beyanında ki gibi olmadığını ve en önemlisi işini layıkıyla yapan teknisyen arkadaşlarımı korumak adına bunu paylaştığımı bilmenizi istedim.

Yılların verdiği bilgi birikimi, Tecrübe, Deneyim ve literatürde bu doğrultuda adı geçerli her doğrultuda ben bahsi geçen ŞAHSIN, Vestel'in yumuşak karnını yakalayıp olayı o doğrultuda ajite ettiğini ve amacına da ulaştığını, konunun doğru olmadığını, o panelin bir günde o hale gelmeyeceğini iddia ettim, bu iddiamda da ısrarcıyım.

Ben kendi namıma; ''Hayrını görmesin, haram zıkkım olsun'' diyorum, neticede o ve o'nun gibilerin bu tarz çirkin hareketlerinin neticesini farkında olmasalar da millet olarak bizler çekiyoruz.

Her ne kadar bir Tüketici Derneği yöneticisi olsam da, kimse kusura bakmasın 'Domuzdan ne koparsak kârdır'' mantığında olanların benim gözümdeki ve hayalimdeki BİLİNÇLİ TÜKETİCİ kitlesi ile uzaktan yakından ilgisi yoktur.

Evet yanlışlar var. Evet aksaklıklar var lakin bu emekçilerin ne koşullarda çalıştığını , çalıştırıldığını, çalıştıranların bu koşullarda çalıştırmaya mecbur bırakıldığını da gayet yakından biliyorum.

Burada kişisel fikrim şudur ki bu aksaklıkların nedeni de Vestel efendinin servislere uyguladığı fiyat politikasıdır.

O gözü doymayan şımarık bayilerin kaprislerine ayırdıkları bütçenin yarısını yetkili servislere ayırsalar, en azından bir ARÇELİK servis kalitesini yakalamaları için hiç bir engel yok önlerinde.

Tabi yine kimse darılmasın ki bazı servislerin de elle tutulur yanı yok, o ayrı bir tartışma konusu.

Bu konunun özelinde ise AHIR dedikleri o işletmenin de, Orada çalışan Emekçi kardeşlerimizin de yanında olduğumuzu bu vesile ile bir kere daha dile getirmiş olayım.
 
TEKNOwest Çevrimdışı
23 Eyl 2018
10,455
50
Gösterdiğiniz tepkiler ve Adem bey in kanalındaki tepkiler için herkese teşekkür ederim. Herhangi bir markanın savunucusu değilim. Olayın tüketici beyanında ki gibi olmadığını ve en önemlisi işini layıkıyla yapan teknisyen arkadaşlarımı korumak adına bunu paylaştığımı bilmenizi istedim.
Maalesef bu tip sonradan görme şahısların bizlere yaptıkları yarına kalır ama yanlarına kalmaz. Bizleri kandırabilirler ama Allah ı kandıramazlar. Hayrını görmesin .
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
1999 yılında teknisyenliği unvanı almış ve 21 yıldır. Satış sonrası hizmet sektöründe çalışan bir kişi olarak yazıyorum.
Mevzu bahis olan "AHIR" toplam 2000m2 kapalı alan olmak üzere, 2 yıl önce son sistem tecrübeye dayalı olarak proje ve dizayn yapılmış. Tabiri caizse yerler bal dök yala şeklinde bir yetkili servistir. 158 adet İNSAN çalışmaktadır. 53 adet servis aracı 65 teknisyeni ve 30 a yakın MT çalışanı vardır. Ekşi sözlükte yorum yapan İNSAN muhtemelen bu AHIRI görmeden yorum yazmış olabilir. Lakin herkes sabahtan akşama kadar yorucu ve zor şartlarda, evine ekmek götürmek için çalışmıyor. Ne iş yaptığı muamma olan ve 3 katlı villada oturan (Allah daha çok versin gözüm yok) ama çalışan emekçi teknisyen arkadaşlarıma AHIR da çalışıyor diye hakaret eden İNSAN larda var. Bunu doğru bir yaklaşım olarak görmüyorum.
O servisin ne kadar prestijli ve prensipli olduğunu bu konuda defalarca belirttim.
Ahir kelimesi kullanan şahıs önce evine baksın sonra yorum yapsın. O ahırdan gelmiş diyen şahıs adına ben sizden özür diliyorum. Emeğimizi sonsuz destekliyor sevgi saygı ile yaninizdayim.
 
Geri
Üst Alt