Ondan zaten yeni kurulan cihazında da sorun çıkmıştı ?Maalesef bu tip sonradan görme şahısların bizlere yaptıkları yarına kalır ama yanlarına kalmaz. Bizleri kandırabilirler ama Allah ı kandıramazlar. Hayrını görmesin .
Dimi E erhan535
Ondan zaten yeni kurulan cihazında da sorun çıkmıştı ?Maalesef bu tip sonradan görme şahısların bizlere yaptıkları yarına kalır ama yanlarına kalmaz. Bizleri kandırabilirler ama Allah ı kandıramazlar. Hayrını görmesin .
Zahmet verip yazdığınız cevap için, şahsım ve tanıdığım bütün teknisyen arkadaşlarım adına çok çok teşekkür ederim. Kelimesi kelimesine, gözüm kapalı imzamı atarım.Yılların verdiği bilgi birikimi, Tecrübe, Deneyim ve literatürde bu doğrultuda adı geçerli her doğrultuda ben bahsi geçen ŞAHSIN, Vestel'in yumuşak karnını yakalayıp olayı o doğrultuda ajite ettiğini ve amacına da ulaştığını, konunun doğru olmadığını, o panelin bir günde o hale gelmeyeceğini iddia ettim, bu iddiamda da ısrarcıyım.
Ben kendi namıma; ''Hayrını görmesin, haram zıkkım olsun'' diyorum, neticede o ve o'nun gibilerin bu tarz çirkin hareketlerinin neticesini farkında olmasalar da millet olarak bizler çekiyoruz.
Her ne kadar bir Tüketici Derneği yöneticisi olsam da, kimse kusura bakmasın 'Domuzdan ne koparsak kârdır'' mantığında olanların benim gözümdeki ve hayalimdeki BİLİNÇLİ TÜKETİCİ kitlesi ile uzaktan yakından ilgisi yoktur.
Evet yanlışlar var. Evet aksaklıklar var lakin bu emekçilerin ne koşullarda çalıştığını , çalıştırıldığını, çalıştıranların bu koşullarda çalıştırmaya mecbur bırakıldığını da gayet yakından biliyorum.
Burada kişisel fikrim şudur ki bu aksaklıkların nedeni de Vestel efendinin servislere uyguladığı fiyat politikasıdır.
O gözü doymayan şımarık bayilerin kaprislerine ayırdıkları bütçenin yarısını yetkili servislere ayırsalar, en azından bir ARÇELİK servis kalitesini yakalamaları için hiç bir engel yok önlerinde.
Tabi yine kimse darılmasın ki bazı servislerin de elle tutulur yanı yok, o ayrı bir tartışma konusu.
Bu konunun özelinde ise AHIR dedikleri o işletmenin de, Orada çalışan Emekçi kardeşlerimizin de yanında olduğumuzu bu vesile ile bir kere daha dile getirmiş olayım.
Diline sağlık. AminMaalesef bu tip sonradan görme şahısların bizlere yaptıkları yarına kalır ama yanlarına kalmaz. Bizleri kandırabilirler ama Allah ı kandıramazlar. Hayrını görmesin .
Dilinize sağlık. Nezaketiniz için çok teşekkür ederim. Birlik içinde olduğumuzu bilmek gerçekten mutluluk verici. SaygılarımlaO servisin ne kadar prestijli ve prensipli olduğunu bu konuda defalarca belirttim.
Ahir kelimesi kullanan şahıs önce evine baksın sonra yorum yapsın. O ahırdan gelmiş diyen şahıs adına ben sizden özür diliyorum. Emeğimizi sonsuz destekliyor sevgi saygı ile yaninizdayim.
Dostlarım herşeyi yazmışlar ,hepsinin altına imzamı atıyorum.1999 yılında teknisyenliği unvanı almış ve 21 yıldır. Satış sonrası hizmet sektöründe çalışan bir kişi olarak yazıyorum.
Mevzu bahis olan "AHIR" toplam 2000m2 kapalı alan olmak üzere, 2 yıl önce son sistem tecrübeye dayalı olarak proje ve dizayn yapılmış. Tabiri caizse yerler bal dök yala şeklinde bir yetkili servistir. 158 adet İNSAN çalışmaktadır. 53 adet servis aracı 65 teknisyeni ve 30 a yakın MT çalışanı vardır. Ekşi sözlükte yorum yapan İNSAN muhtemelen bu AHIRI görmeden yorum yazmış olabilir. Lakin herkes sabahtan akşama kadar yorucu ve zor şartlarda, evine ekmek götürmek için çalışmıyor. Ne iş yaptığı muamma olan ve 3 katlı villada oturan (Allah daha çok versin gözüm yok) ama çalışan emekçi teknisyen arkadaşlarıma AHIR da çalışıyor diye hakaret eden İNSAN larda var. Bunu doğru bir yaklaşım olarak görmüyorum.