Let's _be_ honest
Süper Üye
- 30 Mar 2018
- 666
Ben neden taraflı yazayım ki? olan ne ise onu yazdım. Sizin o tv 10 kere değişsin, 11 inci kez yine değişir açık ve net yazıyorum bunda hiddetlenecek bir şey yok.
2600 az para değil, ancak beklentiniz için çok para da değil. Millet 9.000TL para verip tv almış ölü piksel çıktı diye veryansın ediyor. Hep yazıyoruz bu işler ekmek köfte kıstasındadır. Ben sizlere hiç bir zaman bu tv ler için ultra mega demedim dememde, ancak bir çok üretim de aynı şekilde. Size rica ettim dedim ki gidip şikayetvar verilerine bakın, bakmamışsınız gelip bana taraflı yazdığımı söylemişsiniz. Siz bakmamışsınız o zaman ben ekleyeyim buraya bakın SAMSUNG LG SONY den örnek paylaşıyorum size, Bahsi geçen şikayetler 2017 2018 e ait yani bu sorunlar BİTMEZ BİTMEZ BİTMEZ.
Sizin istediğiniz gibi cevap yazmadığım için hemen TARAFLI diye yaftalamışsınız, nesi taraflı izah edermisiniz? Önceki mesajımda size, bunun marka model değil, teknoloji kaynaklı olduğunu yazdım ama inanmamışsınız, siz ise ısrarla ''Bu Modelde Kronik Sorun var'' diyorsunuz, Ben de diyorum ki öyle bir şey yok, bu modelde değil TÜM MODELLERDE busprunlar zaten var, Ne kadar gördüğünüzle igilidir sonu. ;)
Bakın aşağıdaki arkadaş da LG tv için hemen BU MODELDE KRONİK SORUN VAR demiş, Aslında bunlar KRONİK Tüketici yaklaşımları benim gözümde. )
Ekli dosyayı görüntüle 540
Buradan daha aşağıdaki şikayetleri de incelemenizi tavsiye ederim. Hepsi panel şikayetleri. Ben sadece 3-4 örnek verdim, girip kendiniz bakın 3-5 değil 1000 tane okursunuz bunlardan.
Bir kere daha yazayım, Yazdıklarımız hoşunuza gitmeyince bizleri yaftalamayın lütfen. Biz dğrusu ne ise onu yazıyoruz. Siz 2600TL vermişsiniz ölü piksel var, Adam 9.000TL vermiş Ölü piksel var. Biz ne diyoruz peki? ''BÜTÜN TV LERDE BU OLUR, YOKSADA OLACAKTIR, BU İŞİN TEKNOLOJİSİNİN GEREĞİ BUDUR, BU OLSUN İSTEMİYORSANIZ OLED ALINIZ''
Ado Üstad ve albanez üstadın , ne burada , ne de başka bir yerde kendisini kanıtlamaya ihtiyaçları yoktur bu panel işinde. Zaten ilk mesajında 1-2-3 değiştirirler demiş, baktılar ki yine memnun değilseniz, o zaman tüketici hakem heyeti sonucunu beklerler ve THH tinden de %99 tüketici lehine karar çıkar bu durumlarda,. Hatta Ado üstadım biraz nazik bile yazmış yapısı gereği, tanıdığım kadarıyla.
Şimdi sevgili arkadaşım, var ise piyasa da vestel ve arçelik gibi 1-2-3 ürünü değiştirip yenisini gönderecek bir firma söyle bizde gidelim , oradan alalım. LG, SONY, PHİLPS, SAMSUNG buna dahil, bak bakalım, ilk sorunda değişim mi yapıyor, yoksa sana THH yolunu mu gösteriyor.
Ayrıca bu panellerin yapısı gereği, külliyen sorunlu ve ESKİ bir teknoloji olduğunu defalarca söylediler. Verirsiniz THH ne memnun değilim dersiniz, ve paranızı iade alırsınız. Küçümsemiyorum tabi yanlış anlamayın da, 2600 tl günümüzde bir tv için uçar kaçar bir para değildir. Benim de alacağım tv ler o civardadır. 10000-15000 e adamlar oled alıyor sorun çıkıyor, LOGO YANIĞI ve üsdatın deyimiyle, 'abi bunlar normal!' cevabı alıyorsunuz firmadan, buyurun buradan yakın, öyle bir durumda ne yapardınız/ yapabilirdiniz?
N nedimm