Önemli VESTEL Panel Bilgi hattı

Let's _be_ honest Çevrimdışı

Let's _be_ honest

Süper Üye
30 Mar 2018
666
Ben neden taraflı yazayım ki? olan ne ise onu yazdım. Sizin o tv 10 kere değişsin, 11 inci kez yine değişir açık ve net yazıyorum bunda hiddetlenecek bir şey yok.

2600 az para değil, ancak beklentiniz için çok para da değil. Millet 9.000TL para verip tv almış ölü piksel çıktı diye veryansın ediyor. Hep yazıyoruz bu işler ekmek köfte kıstasındadır. Ben sizlere hiç bir zaman bu tv ler için ultra mega demedim dememde, ancak bir çok üretim de aynı şekilde. Size rica ettim dedim ki gidip şikayetvar verilerine bakın, bakmamışsınız gelip bana taraflı yazdığımı söylemişsiniz. Siz bakmamışsınız o zaman ben ekleyeyim buraya bakın SAMSUNG LG SONY den örnek paylaşıyorum size, Bahsi geçen şikayetler 2017 2018 e ait yani bu sorunlar BİTMEZ BİTMEZ BİTMEZ.

Sizin istediğiniz gibi cevap yazmadığım için hemen TARAFLI diye yaftalamışsınız, nesi taraflı izah edermisiniz? Önceki mesajımda size, bunun marka model değil, teknoloji kaynaklı olduğunu yazdım ama inanmamışsınız, siz ise ısrarla ''Bu Modelde Kronik Sorun var'' diyorsunuz, Ben de diyorum ki öyle bir şey yok, bu modelde değil TÜM MODELLERDE busprunlar zaten var, Ne kadar gördüğünüzle igilidir sonu. ;)

Bakın aşağıdaki arkadaş da LG tv için hemen BU MODELDE KRONİK SORUN VAR demiş, Aslında bunlar KRONİK Tüketici yaklaşımları benim gözümde. :))

Ekli dosyayı görüntüle 540



Buradan daha aşağıdaki şikayetleri de incelemenizi tavsiye ederim. Hepsi panel şikayetleri. Ben sadece 3-4 örnek verdim, girip kendiniz bakın 3-5 değil 1000 tane okursunuz bunlardan.

Bir kere daha yazayım, Yazdıklarımız hoşunuza gitmeyince bizleri yaftalamayın lütfen. Biz dğrusu ne ise onu yazıyoruz. Siz 2600TL vermişsiniz ölü piksel var, Adam 9.000TL vermiş Ölü piksel var. Biz ne diyoruz peki? ''BÜTÜN TV LERDE BU OLUR, YOKSADA OLACAKTIR, BU İŞİN TEKNOLOJİSİNİN GEREĞİ BUDUR, BU OLSUN İSTEMİYORSANIZ OLED ALINIZ''

Adem Helvacı Ado Üstad ve albanez albanez üstadın , ne burada , ne de başka bir yerde kendisini kanıtlamaya ihtiyaçları yoktur bu panel işinde. Zaten ilk mesajında 1-2-3 değiştirirler demiş, baktılar ki yine memnun değilseniz, o zaman tüketici hakem heyeti sonucunu beklerler ve THH tinden de %99 tüketici lehine karar çıkar bu durumlarda,. Hatta Adem Helvacı Ado üstadım biraz nazik bile yazmış yapısı gereği, tanıdığım kadarıyla.

Şimdi sevgili arkadaşım, var ise piyasa da vestel ve arçelik gibi 1-2-3 ürünü değiştirip yenisini gönderecek bir firma söyle bizde gidelim , oradan alalım. LG, SONY, PHİLPS, SAMSUNG buna dahil, bak bakalım, ilk sorunda değişim mi yapıyor, yoksa sana THH yolunu mu gösteriyor.

Ayrıca bu panellerin yapısı gereği, külliyen sorunlu ve ESKİ bir teknoloji olduğunu defalarca söylediler. Verirsiniz THH ne memnun değilim dersiniz, ve paranızı iade alırsınız. Küçümsemiyorum tabi yanlış anlamayın da, 2600 tl günümüzde bir tv için uçar kaçar bir para değildir. Benim de alacağım tv ler o civardadır. 10000-15000 e adamlar oled alıyor sorun çıkıyor, LOGO YANIĞI ve üsdatın deyimiyle, 'abi bunlar normal!' cevabı alıyorsunuz firmadan, buyurun buradan yakın, öyle bir durumda ne yapardınız/ yapabilirdiniz?
N nedimm
 
T Çevrimdışı

Toraks

Aktif Üye
23 Ocak 2018
57
Adem Helvacı Ado Üstad ve albanez albanez üstadın , ne burada , ne de başka bir yerde kendisini kanıtlamaya ihtiyaçları yoktur bu panel işinde. Zaten ilk mesajında 1-2-3 değiştirirler demiş, baktılar ki yine memnun değilseniz, o zaman tüketici hakem heyeti sonucunu beklerler ve THH tinden de %99 tüketici lehine karar çıkar bu durumlarda,. Hatta Adem Helvacı Ado üstadım biraz nazik bile yazmış yapısı gereği, tanıdığım kadarıyla.

Şimdi sevgili arkadaşım, var ise piyasa da vestel ve arçelik gibi 1-2-3 ürünü değiştirip yenisini gönderecek bir firma söyle bizde gidelim , oradan alalım. LG, SONY, PHİLPS, SAMSUNG buna dahil, bak bakalım, ilk sorunda değişim mi yapıyor, yoksa sana THH yolunu mu gösteriyor.

Ayrıca bu panellerin yapısı gereği, külliyen sorunlu ve ESKİ bir teknoloji olduğunu defalarca söylediler. Verirsiniz THH ne memnun değilim dersiniz, ve paranızı iade alırsınız. Küçümsemiyorum tabi yanlış anlamayın da, 2600 tl günümüzde bir tv için uçar kaçar bir para değildir. Benim de alacağım tv ler o civardadır. 10000-15000 e adamlar oled alıyor sorun çıkıyor, LOGO YANIĞI ve üsdatın deyimiyle, 'abi bunlar normal!' cevabı alıyorsunuz firmadan, buyurun buradan yakın, öyle bir durumda ne yapardınız/ yapabilirdiniz?
N nedimm

Yaklaşık 2-2.5 ay önce bir görüşte karar verip 4 099 TL’ye Vestel Bayii’den aldığım 65UD8900 tv’mde fark ettiğim bir sorun için Adem Helvacı Ado hocamın tavsiyesine uyarak servis istedim. Servisten gelen ilgili yaşadığım sorunu tespit etti ve büyük bir olasılıkla değişim olacak dedi. Bu duruma çok şaşırmıştım, çünkü genelde tv’den memnundum. Sonrasında Manisa’dan arandım ve talebimin sonuçlandığını ve değişim olacağını söylediler. Ellerinde şu an için 65UD8900 olmadığını, 65UD9400 vermek istediklerini ve herhangi bir ücret talep etmeyeceklerini söylediler, bende kabul ettim. Bu iki ürün arasında 65UD9400’ün fiyat olarak daha pahalı ve daha üstün özellikleri olduğunu rahatlıkla kontrol edebilirsiniz.
Şimdi soruyorum, bu jesti hangi firma yapar?
Ben yaklaşık 10 yıl SHARP marka (japonya üretimi; ki bu önemlidir) LCD tv kullandım. 10 numara bir tv’dir ve hala ilk alındığı gün gibi görüntüsü harikadır. Ama onda da ışık sızması (backlight bleeding) ve bir kaç adet ölü piksel vardı.Yani o da kusursuz değildi..
Vestel Desibel K550 Bluetooth kulaklığı internetten sipariş vermiştim bugün geldi. Tam tamına 79 TL ödedim. İnanın bu fiyata marka bir ürünün sıradan bir kulaklığını ancak alabilirsiniz.
Ben sadece tespitlerimi tarafsız olarak yazdım, karar yine de sizindir..
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Amacımız burada herhangi bir markanın güzellemesini yapmak değil, neyi görüyorsak onu yazıyoruz. Şu forumda da, diğer forumda da yeri geldiğinde VESTEL ve üretimlerini yerin dibine hep birlikte sokmuşuzdur lakin bunu yaparken dahi amacımız markayı kötülemek değil, daha iyisini yapmaları için baskı kurmaktı. Kötüyse kötüdür 2X2=4

Bakınız basit bir örnek vereyim. Daha bir kaç gün önce burada bir konu açtık AWOX markası ile ilgili ki aslında bu markanın da kısmen içindeyim ve erişim yetkim var sistemlerine.

Buna rağmen bu forumda hiç çekinmeden Şu aşağıda ekran alıntısında gördüğünüz cümleleri yazdım ve dedim ki ''Kardeşim sizin hiç mi mühendisiniz yok? Hiç mi geliştirmezsiniz şu ürünlerin yazılımlarını?''

1122-jpg.jpg



Birazdan bir REGAL inceleme konusu açıp, arkasından da AWOX için bir konu açacağım zira bu gün beni AWOX Genel Müdürü Aradı bu konularla ilgili.

Diyeceğim o ki, Bizim yaranmaya çalıştığımız bir marka yok, Atına binip kılıcını çektiğimiz bir kurum da yok, Sota Sota kardeşim ile uzun haftalar günler ve saatler boyunca istişarede bulunarak kurduk bu forumu ve tek amacımız insanlara elimizden geldiğince DOĞRU ve TARAFSIZ bilgi aktarabilmektir.

Bütün masrafları bireysel olarak Ahmet kardeşimiz karşılıyor ben ve sizler de çok büyük emek veriyorsunuz zira ticarethaneye dönen forumlardan hepimiz bıkmış durumdayız.

SAMSUNG pazarlamacılarının ele geçirdiği DH den de, X Y Z markalarına düşman kesilen diğer forumlardan da farklıyız ve öyle kalacağız.

Bizim bir diğer farkımız ise kurumlar ile elimizden geldiğince birebir irtibat halinde olmamızdır. Gerek özel izinler ile sistemlerine erişiyor, gerek yılların verdiği tecrübeme duydukları güven ile fabrikalarına giriyor ve gerekse dürüstlüğümüzün onlara verdiği cesaret ile bölge yöneticilerinden randevu alıp görüşme yapabiliyoruz.

Bunu daha da ileri taşıyacak projelerimiz de var elbette lakin malum biz amatör bir forumuz, yan tarafta (afedersiniz) çıkan kıçıkırık bir reklamdan gelecek 3 kuruş gelir ile forumu döndürmeye çalışıyoruz ve bundan da hiç utanmıyoruz zira onurumuzdan haysiyetimizden zerre kadar ödün vermeden yapıyoruz tüm bunları.

Özetlemek gerekirse eğer, Yazdıklarımızı sıkı takip edenler, Gerek albanez albanez Can abimizin, gerekse Benim panel konusunda binlerce kere bu falsoları yazdığımızı ve bunu düzeltmenin bir yolu olmadığını yazdığımızı da bilirler. A yı düzeltsen B, B yi düzetsen C, C yi düzeltsen D falso verir yani tüm unsurların %100 üst performans olması teknik olarak mümkün değildir.

CRT
PLAZMA
CCFL
LED
OLED
QLED
AMOLED
PJ

Aklınıza görüntü teknolojisi anlamında ne gelirse buraya yazın, Ben de size hepsinin (Veya Can abim yazar hiç sorun değil) ne kusur var ise teknik resmi kaynaklarını da belirterek tek tek yazayım.

Konunun çıkışp noktasına gelirsek eğer, Ben VESTEL markasını da yönetim şeklini de çok çok çok yakından bilriim, iyi bilirim, bu nedenle de işleyişlerin ne yönde olup nasıl sonuçlanacağını da, Her ne kadar sistemsel olarak diplomatik bir lisan kullanıp prosedürel hareket edilse de, arka plandaki İNSANİ düşüncelerin ne olduğunu da oldukça iyi bilirim (Gayri resmi beyandır)

Elbetteki yönetimden aldıkları güç ile teknik departman da süreç yönetim departmanları da tüketici odaklı yaklaşırlar lakin, teknolojisi ortada olan bir ürün için eğer tüketicinin tutumu bu ise sonucun hiç bir şekilde çözüme ulaşmayacağını anlar ve konuyu hukuk sürecine bırakırlar. Bunu bildiğim için arkadaşımıza da bunu yazdım zaten, halen de aynı cümlelerimin arkasındayım.

İlk televizyonunuzu X
İkinci televizyonunuzu Y
Üçüncü televizyonunuzu Z

Sebeplerinden dolayı değiştirirler. Siz n başa dönüp A gerekçesi ile yeniden değişim talep ettiğinizde karşı taraf gayri resmi olarak AAAAAAAA der ve talep reddi yapar, konu hukuk kanalına intikal eder, hukuktan gelen bildirime istinaden de ücret iadesi yaparlar olur biter.

Siz kendinizce haklısınızdır, sıfır pürüz istiyorsunuzdur bu konuda kimse eleştiremez sizi.
Ancak kurum da (Hangi kurum olursa olsun) bu tavrında haklıdır zira sizin talebinizi kendilerinin karşılayamayacağını bilirler.

O zaman da devreye her markada olduğu gibi THH girer.

Şimdi tüm bunları yazdık diye biz kötü olmayalım lütfen :ok
 
Let's _be_ honest Çevrimdışı

Let's _be_ honest

Süper Üye
30 Mar 2018
666
Yaklaşık 2-2.5 ay önce bir görüşte karar verip 4 099 TL’ye Vestel Bayii’den aldığım 65UD8900 tv’mde fark ettiğim bir sorun için Adem Helvacı Ado hocamın tavsiyesine uyarak servis istedim. Servisten gelen ilgili yaşadığım sorunu tespit etti ve büyük bir olasılıkla değişim olacak dedi. Bu duruma çok şaşırmıştım, çünkü genelde tv’den memnundum. Sonrasında Manisa’dan arandım ve talebimin sonuçlandığını ve değişim olacağını söylediler. Ellerinde şu an için 65UD8900 olmadığını, 65UD9400 vermek istediklerini ve herhangi bir ücret talep etmeyeceklerini söylediler, bende kabul ettim. Bu iki ürün arasında 65UD9400’ün fiyat olarak daha pahalı ve daha üstün özellikleri olduğunu rahatlıkla kontrol edebilirsiniz.
Şimdi soruyorum, bu jesti hangi firma yapar?
Ben yaklaşık 10 yıl SHARP marka (japonya üretimi; ki bu önemlidir) LCD tv kullandım. 10 numara bir tv’dir ve hala ilk alındığı gün gibi görüntüsü harikadır. Ama onda da ışık sızması (backlight bleeding) ve bir kaç adet ölü piksel vardı.Yani o da kusursuz değildi..
Vestel Desibel K550 Bluetooth kulaklığı internetten sipariş vermiştim bugün geldi. Tam tamına 79 TL ödedim. İnanın bu fiyata marka bir ürünün sıradan bir kulaklığını ancak alabilirsiniz.
Ben sadece tespitlerimi tarafsız olarak yazdım, karar yine de sizindir..
Aynı şeyleri yazmışız zaten:ok
 
Let's _be_ honest Çevrimdışı

Let's _be_ honest

Süper Üye
30 Mar 2018
666
Amacımız burada herhangi bir markanın güzellemesini yapmak değil, neyi görüyorsak onu yazıyoruz. Şu forumda da, diğer forumda da yeri geldiğinde VESTEL ve üretimlerini yerin dibine hep birlikte sokmuşuzdur lakin bunu yaparken dahi amacımız markayı kötülemek değil, daha iyisini yapmaları için baskı kurmaktı. Kötüyse kötüdür 2X2=4

Bakınız basit bir örnek vereyim. Daha bir kaç gün önce burada bir konu açtık AWOX markası ile ilgili ki aslında bu markanın da kısmen içindeyim ve erişim yetkim var sistemlerine.

Buna rağmen bu forumda hiç çekinmeden Şu aşağıda ekran alıntısında gördüğünüz cümleleri yazdım ve dedim ki ''Kardeşim sizin hiç mi mühendisiniz yok? Hiç mi geliştirmezsiniz şu ürünlerin yazılımlarını?''

Ekli dosyayı görüntüle 575


Birazdan bir REGAL inceleme konusu açıp, arkasından da AWOX için bir konu açacağım zira bu gün beni AWOX Genel Müdürü Aradı bu konularla ilgili.

Diyeceğim o ki, Bizim yaranmaya çalıştığımız bir marka yok, Atına binip kılıcını çektiğimiz bir kurum da yok, Sota Sota kardeşim ile uzun haftalar günler ve saatler boyunca istişarede bulunarak kurduk bu forumu ve tek amacımız insanlara elimizden geldiğince DOĞRU ve TARAFSIZ bilgi aktarabilmektir.

Bütün masrafları bireysel olarak Ahmet kardeşimiz karşılıyor ben ve sizler de çok büyük emek veriyorsunuz zira ticarethaneye dönen forumlardan hepimiz bıkmış durumdayız.

SAMSUNG pazarlamacılarının ele geçirdiği DH den de, X Y Z markalarına düşman kesilen diğer forumlardan da farklıyız ve öyle kalacağız.

Bizim bir diğer farkımız ise kurumlar ile elimizden geldiğince birebir irtibat halinde olmamızdır. Gerek özel izinler ile sistemlerine erişiyor, gerek yılların verdiği tecrübeme duydukları güven ile fabrikalarına giriyor ve gerekse dürüstlüğümüzün onlara verdiği cesaret ile bölge yöneticilerinden randevu alıp görüşme yapabiliyoruz.

Bunu daha da ileri taşıyacak projelerimiz de var elbette lakin malum biz amatör bir forumuz, yan tarafta (afedersiniz) çıkan kıçıkırık bir reklamdan gelecek 3 kuruş gelir ile forumu döndürmeye çalışıyoruz ve bundan da hiç utanmıyoruz zira onurumuzdan haysiyetimizden zerre kadar ödün vermeden yapıyoruz tüm bunları.

Özetlemek gerekirse eğer, Yazdıklarımızı sıkı takip edenler, Gerek albanez albanez Can abimizin, gerekse Benim panel konusunda binlerce kere bu falsoları yazdığımızı ve bunu düzeltmenin bir yolu olmadığını yazdığımızı da bilirler. A yı düzeltsen B, B yi düzetsen C, C yi düzeltsen D falso verir yani tüm unsurların %100 üst performans olması teknik olarak mümkün değildir.

CRT
PLAZMA
CCFL
LED
OLED
QLED
AMOLED
PJ

Aklınıza görüntü teknolojisi anlamında ne gelirse buraya yazın, Ben de size hepsinin (Veya Can abim yazar hiç sorun değil) ne kusur var ise teknik resmi kaynaklarını da belirterek tek tek yazayım.

Konunun çıkışp noktasına gelirsek eğer, Ben VESTEL markasını da yönetim şeklini de çok çok çok yakından bilriim, iyi bilirim, bu nedenle de işleyişlerin ne yönde olup nasıl sonuçlanacağını da, Her ne kadar sistemsel olarak diplomatik bir lisan kullanıp prosedürel hareket edilse de, arka plandaki İNSANİ düşüncelerin ne olduğunu da oldukça iyi bilirim (Gayri resmi beyandır)

Elbetteki yönetimden aldıkları güç ile teknik departman da süreç yönetim departmanları da tüketici odaklı yaklaşırlar lakin, teknolojisi ortada olan bir ürün için eğer tüketicinin tutumu bu ise sonucun hiç bir şekilde çözüme ulaşmayacağını anlar ve konuyu hukuk sürecine bırakırlar. Bunu bildiğim için arkadaşımıza da bunu yazdım zaten, halen de aynı cümlelerimin arkasındayım.

İlk televizyonunuzu X
İkinci televizyonunuzu Y
Üçüncü televizyonunuzu Z

Sebeplerinden dolayı değiştirirler. Siz n başa dönüp A gerekçesi ile yeniden değişim talep ettiğinizde karşı taraf gayri resmi olarak AAAAAAAA der ve talep reddi yapar, konu hukuk kanalına intikal eder, hukuktan gelen bildirime istinaden de ücret iadesi yaparlar olur biter.

Siz kendinizce haklısınızdır, sıfır pürüz istiyorsunuzdur bu konuda kimse eleştiremez sizi.
Ancak kurum da (Hangi kurum olursa olsun) bu tavrında haklıdır zira sizin talebinizi kendilerinin karşılayamayacağını bilirler.

O zaman da devreye her markada olduğu gibi THH girer.

Şimdi tüm bunları yazdık diye biz kötü olmayalım lütfen :ok
Tam aksine üstad. Diyelim ki, vestel firmasında veya x marka panel bir ürün listemize girdi, siz burada bilginiz ışığında, bu ürünün a dan z ye bilgilerini, başka hiçbir forumda bulamayacağımız kadar döküyorsunuz. Burada anlatmak istediğim, tüketici olan bizler açısından hem siz , hem de albanez albanez abimiz bizler için bulunmaz bir nimetsiniz. Hiç tevazuya gerek yok.

Diğer forumların bu konuda hali ortada, haksızlıkla uğraşıyoruz , reklamcıları rahatsız ediyoruz, primlerine engel oluyoruz, işlerine gelmiyor diye, ceza üstüne ceza alıyoruz.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Tam aksine üstad. Diyelim ki, vestel firmasında veya x marka panel bir ürün listemize girdi, siz burada bilginiz ışığında, bu ürünün a dan z ye bilgilerini, başka hiçbir forumda bulamayacağımız kadar döküyorsunuz. Burada anlatmak istediğim, tüketici olan bizler açısından hem siz , hem de albanez albanez abimiz bizler için bulunmaz bir nimetsiniz. Hiç tevazuya gerek yok.

Diğer forumların bu konuda hali ortada, haksızlıkla uğraşıyoruz , reklamcıları rahatsız ediyoruz, primlerine engel oluyoruz, işlerine gelmiyor diye, ceza üstüne ceza alıyoruz.


Doğruların, ticari kaygılara yenik düştüğü alanlara biz ne diyelim ki azizim, biliyorsunuz ben de yasaklıyım DH de :kiskis
 
albanez Çevrimdışı

albanez 

Süper Üye
19 Mar 2018
3,377
Beyler,tüketici olarak aklınıza ne geliyorsa hiç acıma dan yazın! Türkiye de bu işleri kimse bilmiyor;daha doğrusu herkes
kulağının üstüne yatıyor;gidin USA/UK/Canada forumlarına da bakın bakalım insanlar neler yazıyor!
Adam İngiltere de £ 2/3 kağıdın hesabını yapıyor yaw 2/3 "bin" değil ha,2 pound yaw,bunun bile herif hesabını yapıyor
önüne gelen üretici den başlıyor,servis den çıkıyor önüne gelene basıyor valla...........

yaw abi forumda sorun diyorum,ülen bir tek bendemi anlamadım gitti yine msg yarım kaldı alloooo??
 
N Çevrimdışı

nedimm

Aktif Üye
10 Ara 2017
493
Ben neden taraflı yazayım ki? olan ne ise onu yazdım. Sizin o tv 10 kere değişsin, 11 inci kez yine değişir açık ve net yazıyorum bunda hiddetlenecek bir şey yok.

2600 az para değil, ancak beklentiniz için çok para da değil. Millet 9.000TL para verip tv almış ölü piksel çıktı diye veryansın ediyor. Hep yazıyoruz bu işler ekmek köfte kıstasındadır. Ben sizlere hiç bir zaman bu tv ler için ultra mega demedim dememde, ancak bir çok üretim de aynı şekilde. Size rica ettim dedim ki gidip şikayetvar verilerine bakın, bakmamışsınız gelip bana taraflı yazdığımı söylemişsiniz. Siz bakmamışsınız o zaman ben ekleyeyim buraya bakın SAMSUNG LG SONY den örnek paylaşıyorum size, Bahsi geçen şikayetler 2017 2018 e ait yani bu sorunlar BİTMEZ BİTMEZ BİTMEZ.

Ayrıca ''HDR ye tam geçemediler'' ne demek bunu izah edermisiniz? Kim geçebilmiş HDR ye tam olarak? Ayrıca TAM geçmek ne demek? ürün üretimlerinde HDR li model vardır, HDR siz model vardır. HDR li 1500 ise, HDR siz 1400 dür vs. Şimdi OPEL ESSENTİA da Bluetooth var iken ENJOY serisinde Bluetooth olmadığında OPEL markası Bluetooth teknolojisine TAM geçmemiş mi oluyor? Önce teknolojiyi doğru anlamak lazım diye düşünüyorum.

Sizin istediğiniz gibi cevap yazmadığım için hemen TARAFLI diye yaftalamışsınız, nesi taraflı izah edermisiniz? Önceki mesajımda size, bunun marka model değil, teknoloji kaynaklı olduğunu yazdım ama inanmamışsınız, siz ise ısrarla ''Bu Modelde Kronik Sorun var'' diyorsunuz, Ben de diyorum ki öyle bir şey yok, bu modelde değil TÜM MODELLERDE bu sorunlar zaten var, Ne kadar gördüğünüzle igilidir sonuç. ;)

Bakın aşağıdaki arkadaş da LG tv için hemen BU MODELDE KRONİK SORUN VAR demiş, Aslında bunlar KRONİK Tüketici yaklaşımları benim gözümde. :))

Ekli dosyayı görüntüle 540



Buradan daha aşağıdaki şikayetleri de incelemenizi tavsiye ederim. Hepsi panel şikayetleri. Ben sadece 3-5 örnek verdim, girip kendiniz bakın 3-5 değil 1000 tane okursunuz bunlardan.

Bir kere daha yazayım, Yazdıklarımız hoşunuza gitmeyince bizleri yaftalamayın lütfen. Biz doğrusu ne ise onu yazıyoruz. Siz 2600TL vermişsiniz ölü piksel var, Adam 9.000TL vermiş Ölü piksel var. Biz ne diyoruz peki? ''BÜTÜN TV LERDE BU OLUR, YOKSADA OLACAKTIR, BU İŞİN TEKNOLOJİSİNİN GEREĞİ BUDUR, BU OLSUN İSTEMİYORSANIZ OLED ALINIZ''
Hocam vestel ci olduğunuzu biliyorum onda sıkıntı yok bende vestel ci olduğum 5 yılda 11 tv aldım yazligima filan sen olayı görmüyorsun 1 adet olu piksel var beni arayıp kriter dahilinde diyeceğine ayıplı ürününü değiştir konu uzamasın kabul etmediler değişimi ama bende yasal haklarimi biliyorum mahkemeye verdim sizden ricam objektif olun vestelin su anki yaptığı memnuniyetsizliktir ve haksizliktir ben neden yeni aldığım tv yi bile bile ölü pikselle izleyeyim o televizyonu bana babalarının hayrına göndermediler ben bir bedel ödedim hocam o yüzden su an vestelin savunulacak bir tarafı yok
 
T Çevrimdışı

tamer07

Yeni Üye
15 Mar 2018
21
Adem Helvacı Ado ustadim yaklasik 1 ayi aşkın bir sure bekledikten sonra bu urunu aldim. Gittigidiyor/Teknosa magazasindan 3 gun once indirim ve ve bonus kart avantaji ile 1623 Tl ye geldi.
Yaklasik 1 saat once teslim aldım kargodan. Seri nosunu asagiya ekliyorum. VPAZ 20273862
SN 7970138800559
Urun ve panel ozellikler hakkindaki dusuncelerinizi kisaca öğrenmek isterim. Simdiden tesekkurler saygilar.
 
unreleased Çevrimdışı

unreleased 

Aktif Üye
7 Ocak 2018
422
Hocam vestel ci olduğunuzu biliyorum onda sıkıntı yok bende vestel ci olduğum 5 yılda 11 tv aldım yazligima filan sen olayı görmüyorsun 1 adet olu piksel var beni arayıp kriter dahilinde diyeceğine ayıplı ürününü değiştir konu uzamasın kabul etmediler değişimi ama bende yasal haklarimi biliyorum mahkemeye verdim sizden ricam objektif olun vestelin su anki yaptığı memnuniyetsizliktir ve haksizliktir ben neden yeni aldığım tv yi bile bile ölü pikselle izleyeyim o televizyonu bana babalarının hayrına göndermediler ben bir bedel ödedim hocam o yüzden su an vestelin savunulacak bir tarafı yok
Hocam kimse sizi kusursuz panel istediğiniz için suçlamıyor, zira bizler de kusursuz panel istiyoruz fakat böyle bir panelin olamayacağının farkındayız.
Panelde ölü piksel vardır, firma değiştirir, bu seferki de ışık sızdırır, firma değiştirir, bu seferkinde de dirty screen olayı olur... bunlar LCD teknolojisinin getirdiği sorunlardır yani bu döngü uzar da uzar.
Eğer bu sorunlardan muzdarip olmak istemiyorsanız LCD panele sahip bir televizyon tercih etmemelisiniz.
Kore menşeli Samsung ya da LG,
Japon menşeli Sony,
Hollanda menşeli Philips,
Türkiye menşeli Arçelik/Beko ya da Vestel alsanız da bu sorunlardan kurtulmak ne yazık ki mümkün değil.
LCD'ye en güçlü alternatif de şuan için OLED'dir lakin unutmayalım ki bunda da en belirgin "burn-in" sorunu vardır ve bu da kroniktir.

Burada kimse ne taraflı yazıyor ne de firmaları savunuyor.

Siz olması gerekeni yapıp THH'ye başvurmuşsunuz, sizin lehinize sonuçlanacağını düşünüyorum ve öyle ümit ediyorum.:ok
 
unreleased Çevrimdışı

unreleased 

Aktif Üye
7 Ocak 2018
422
Şimdi Adem hocanın yazdıklarını tekrar okuyunca fark ettim ki zaten birebir aynı şeyleri yazmışız.:kiskis
Söylenilen gibi hocam, bundan sonra hiçbir panel %100 memnun etmez.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Hocam vestel ci olduğunuzu biliyorum onda sıkıntı yok bende vestel ci olduğum 5 yılda 11 tv aldım yazligima filan sen olayı görmüyorsun 1 adet olu piksel var beni arayıp kriter dahilinde diyeceğine ayıplı ürününü değiştir konu uzamasın kabul etmediler değişimi ama bende yasal haklarimi biliyorum mahkemeye verdim sizden ricam objektif olun vestelin su anki yaptığı memnuniyetsizliktir ve haksizliktir ben neden yeni aldığım tv yi bile bile ölü pikselle izleyeyim o televizyonu bana babalarının hayrına göndermediler ben bir bedel ödedim hocam o yüzden su an vestelin savunulacak bir tarafı yok


Tamamdır siz haklısınız :ok
 
Geri
Üst Alt