slowfood
Moderatör
- 23 May 2022
- 7,881
Konunun ilk mesajını OKUYUN! Gerekli bilgileri GÖRSEL olarak paylaşın!Toshiba 58 inç mb 230 model tv için yazılım güncelleme talep ediyorum
Konunun ilk mesajını OKUYUN! Gerekli bilgileri GÖRSEL olarak paylaşın!Toshiba 58 inç mb 230 model tv için yazılım güncelleme talep ediyorum
İlk açılma anındakini anlayabiliyorum.Sonuçta elektronik bir cihaz.Fakat bu sorunu tv izlerken yapıyor.Dün youtube izlerken sesi kıstıgımda tepki vermedi bir süre.Daha sonra bekleyip tekrar denediğimde anında işlem yaptı.İzlerken yapıyor yani hocam.Öncelikle TV garanti dahilinde olduğu için yazılım yüklemeyle sorun yaşama riskini almayalım derim. İkinci olarak android tabanlı tüm cihazlarda ilk açılışta sistem dosyalarının düzenlenmesi ve açılış komutlarının yerine gelmesi için belirli bir süre gerekir. Dolayısıyla aslında bu bir hata değil. Smart özellikli TV' lerde bu boot sekansı dediğimiz giriş aşaması bu derece detaylı olmadığı için benzeri bir gecikme ya da donma olmaz. Hatta bu sorunların yaşanmaması için android tabanlı TV' lerde tamamen kapanma yerine kapatma tuşuna bastığınızda derin uyku moduna geçer. TV açıldıktan 1-2 dakika sonra bu problemler devam ediyor mu?
güncelleme yazılımı verildi.
dostlar 17mb110 için güncelleme yazılımı indirebilmek için yetki verir misiniz
kusura bakma direk markaya odakladım düzenliyorum.kusura bakmayın eksik bilgi verdim bana titanyum değilde carbon lazım kart değişimi yaptım taktığım kart vestel carbon verirseniz sevinirim
indirme yetkisi verildi.17MB120 NETFLİX V2.45.12.1 yazılım talep ediyorum 50ub8300 cihazım için
Anakart değişmesi gerekebilir servise müracaat ediniz.İlk açılma anındakini anlayabiliyorum.Sonuçta elektronik bir cihaz.Fakat bu sorunu tv izlerken yapıyor.Dün youtube izlerken sesi kıstıgımda tepki vermedi bir süre.Daha sonra bekleyip tekrar denediğimde anında işlem yaptı.İzlerken yapıyor yani hocam.
Donanımsal arıza vardır.İlk kuruluma döndüm, ancak düzelmedi.
Cevaplarınız için teşekkürler
Biraz daha takip edip duruma göre hareket ederim.Teşekkürler hocamAnakart değişmesi gerekebilir servise müracaat ediniz.
Rica ederim.Biraz daha takip edip duruma göre hareket ederim.Teşekkürler hocam