VESTEL FLORA KULÜP (Flora Club)

Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,348
15gunluk klımada koku olması normalde degıl.

kokuyu tarıh edebılırmısınız.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
koku yapmış çorap gibi koku oluşmakta.
Sigara içilen bir ortammıdır bilmiyorum lakin 15 günlük klimada koku olmaz bunu peşin peşin yazayım.
Her iki montajda da vakum yapılmaması büyük talihslizlik, Ürün değişsin değişmesin farketmeksizin mutlaka MH yi arayarak servis hakkında şikayet oluşturun, ayrıca montaj sonrası size bir SMS gelmiş olması lazım o SMS i mutlak SIFIR olarak cevaplayın, sizi KESİNLİKLE arayacaklar aradıklarında SIFIR sebebini soracaklar o zaman tekrar derdinizi anlatın talebinizi dile getirin.

İkinci montaj için kaç TL ödediniz ve belge aldınız mı?
 
S Çevrimdışı

stormstein

Yeni Üye
21 Ağu 2018
12
34
Adem Helvacı Ado koku tahminimce 2. montaj için klimayı söktüklerinde klimadan çok fazla su döküldü ve bu su klimanın çoğu yerine nüfus etti. Sanırım bu su rutubet yaptı içeride ondan koku oluşmakta. Evde sigara kullanan kimse yok. SMS olayı ilk montajdan sonra servis aramıştı puan verin diye 10 puan verip geçmiştim üstüne pek düşmeyip baya salaklık yapmışım sanırım. İlk kurulduğunda klimamdan oldukça memnundum. İkinci montaj için 250TL ödeme yaptım ve şuana kadar servis hiç belge vermedi fakat ilk kurulumdan sonra mail olarak bir belge gelmişti ama bu belgeyi benim yerime imzalamışlar.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Ado koku tahminimce 2. montaj için klimayı söktüklerinde klimadan çok fazla su döküldü ve bu su klimanın çoğu yerine nüfus etti. Sanırım bu su rutubet yaptı içeride ondan koku oluşmakta. Evde sigara kullanan kimse yok. SMS olayı ilk montajdan sonra servis aramıştı puan verin diye 10 puan verip geçmiştim üstüne pek düşmeyip baya salaklık yapmışım sanırım. İlk kurulduğunda klimamdan oldukça memnundum. İkinci montaj için 250TL ödeme yaptım ve şuana kadar servis hiç belge vermedi fakat ilk kurulumdan sonra mail olarak bir belge gelmişti ama bu belgeyi benim yerime imzalamışlar.


Yani özetle, caanım klimayı ziyan ettiler.

Aşağıya size link paylaşıyorum. Yaşadığınız sıkıntıları anlatıp, daha çok yeni bir klimada servisin dikkatsizliği kaynaklı, Hem de ücretini ödeyerek aldığınız hizmet sonucu yaşadığınız sorunlar nedeniyle ücret ödememek koşulu ile sorunlarınızın çözümüne yönelik hizmet talep ettiğinizi belirtirmisiniz rica etsem.

 
S Çevrimdışı

stormstein

Yeni Üye
21 Ağu 2018
12
34
Adem Helvacı Ado vestel ile ilk capcanli destek üzerinden iletişime geçmiştim fakat müşteri temsilcisi beklemeye aldığında oturum süresi dolduğundan sohbet iptal oluyordu. Ondan telefonla arayıp belirtmiştim tüm sorunları ve çözüm merkezinden aranacağımı söylemişlerdi. Bugün anzısın servis geldi ve vakum yaptı. İç ünitenin oluşturduğu rastgele sesler ne yazık ki servis geldiğinde oluşmadı. Videodan gösterdim oluşan sesleri. İç ünitedeki vidaları falan sıktılar fakat sesler yine rastgele oluşmakta. Koku sorunum için bakım yapabiliriz dediler 150TL istediler. Ben açıkçası daha fazla uğraşmak istemiyorum. Tüketici haklarına e-devlet üzerinden formu göndereceğim fakat ben ürünü gittigidiyor üzerinden satın aldım ve ürün bana ayıplı olarak gelmedi. Servisin 2. montajından sonra başladı bu sorunlar. Normalde iadeyi aldığım yerin yapması gerekli fakat benim durumumda vestel mi iade yapacak bana orasını anlamadım. Benim için artık en az 4-6 ay sürebilecek olan tüketici hakları hakem heyeti kararını beklemek kaldı. İşin özeti dediğiniz gibi klima ziyan oldu. Yardımcı olmak isteyen herkese teşekkür ederim.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Ado vestel ile ilk capcanli destek üzerinden iletişime geçmiştim fakat müşteri temsilcisi beklemeye aldığında oturum süresi dolduğundan sohbet iptal oluyordu. Ondan telefonla arayıp belirtmiştim tüm sorunları ve çözüm merkezinden aranacağımı söylemişlerdi. Bugün anzısın servis geldi ve vakum yaptı. İç ünitenin oluşturduğu rastgele sesler ne yazık ki servis geldiğinde oluşmadı. Videodan gösterdim oluşan sesleri. İç ünitedeki vidaları falan sıktılar fakat sesler yine rastgele oluşmakta. Koku sorunum için bakım yapabiliriz dediler 150TL istediler. Ben açıkçası daha fazla uğraşmak istemiyorum. Tüketici haklarına e-devlet üzerinden formu göndereceğim fakat ben ürünü gittigidiyor üzerinden satın aldım ve ürün bana ayıplı olarak gelmedi. Servisin 2. montajından sonra başladı bu sorunlar. Normalde iadeyi aldığım yerin yapması gerekli fakat benim durumumda vestel mi iade yapacak bana orasını anlamadım. Benim için artık en az 4-6 ay sürebilecek olan tüketici hakları hakem heyeti kararını beklemek kaldı. İşin özeti dediğiniz gibi klima ziyan oldu. Yardımcı olmak isteyen herkese teşekkür ederim.


Açıkçası ben bir önceki mesajımda size, en azından yaşanan bu kadar soruna istinaden ÜCRETSİZ bakım yapıp koku sorununu çözmelerini istemenizi tavsiye edecektim ancak bu çok basit bir talep olarak kalır diye vazgeçtim.

Anladığım o ki servis direkt olarak YÜZSÜZ çıkmış sizin maalesef.

Kendi hatalarından dolayı oluşan kokuyu gidermek için standart bakım ücretinin 2 katı para istemeleri ise utanmazlıklarının göstergesidir benim gözümde.

Bu koşullarda durum şu; Satıcı tarafın kusuru yok zira ürün ayıplı satış değil. Üreticinin sorunu değil zira kusurlu üretim değil. Sizinki ayıplı hizmete giriyor, Ayıplı hizmet için servisten şikayetçi olmalısınız, Servis ise kurumun sözleşmeli iş ortağı olduğundan dolayı direk olarak olmasa da dolaylı olarak kurum da artık sorumludur bu konudan.

Kaldı ki eğer VESTEL benim tanıdığım VESTEL ise geç çözer ama bu konuyu çözer. Nedense kafaları geç dank ediyor enteresan şekilde :kiskis

Biz yine de elbette hukuk yolundan tüm bildirimleri yapacağız.

Sizden rica ediyorum konunun devamı hakkında lütfen bizleri bilgilendirin :ok
 
S Çevrimdışı

stormstein

Yeni Üye
21 Ağu 2018
12
34
Adem Helvacı Ado Vestel'e çok uzun bir e-posta gönderdim. Bir gelişme olduğunda yazarım buraya.



Her şeyi geçtim bu nasıl bir sestir. Kamyon gibi çalışıyor klima:kiskis
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,348
O ses ne oyle ya :saskin

Crossfan cosmus saha kalmis.
Buyuk ihtimal motordan kaynakli
 
S Çevrimdışı

stormstein

Yeni Üye
21 Ağu 2018
12
34
Sota Sota servis geldiğinde hiç ses yapmadı namussuz.:kiskis Bazen 1 saat ses yapmadan çalışıyor. Rastgele başlıyor sonra düzeliyor.




Fanın sessiz modda çalıştığı zamanda böyle geliyor ses.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,348
Allah kahretmesin bu serviscikleri su videoyu izleyip simdi ses yok deyip cekip gitmek yerine
Abi bi cay koy 10dk dinleyelim demezler.

Klimanızin temizlenip,crossfanin kanatciklarina yada motorunu kontrol edilmesi arazali parcanin degisimi sonrasi klimaniz eskisi gibi olur.

Buarada vakum yapildi dediniz.
Klimanizin gazini bosaltip
Vakumlayip yeniden gaz mi verdiler. ?
 
M Çevrimdışı

MASTER35

Yeni Üye
4 May 2018
47
45
Herkese selamlar. Ben de 1 haftadır 24K Vestel Flora kullanıcısıyım. Gittigidiyordan 3230 TL ye aldım. 50 TL kredi kartına puan verdi. 3180 TL ye geldi bana. Yazlığımızdaki 35 metrekare salon için aldım ama 18 likle 24 lük arasında çok gidip geldim. 1 haftadır kullanıyorum. Diğer evde Toshiba Daisekai ve LG Sirius kullanıcısı olarak Vestel Flora serisinden de çok memnun kaldım. Ancak kumandadaki bazı fonksiyonlar klimada maalesef yok. Örneğin yatay salınım internet sitesinde otomatik gösteriliyor ama bende manuel. Bir de benim için çok önemli olan klimayı kapadığında otomatik temizleme olmaması. Kumandadan düğmesine basıp aktif ediyorum ama minimum 12 saat aralıksız kullansam bile klimayı kumandadan kapattığımda direkt olarak kapanıyor. Adem Helvacı Ado hocam bu konu hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Adem Helvacı Ado hocam bir de şuraya el atsan.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Herkese selamlar. Ben de 1 haftadır 24K Vestel Flora kullanıcısıyım. Gittigidiyordan 3230 TL ye aldım. 50 TL kredi kartına puan verdi. 3180 TL ye geldi bana. Yazlığımızdaki 35 metrekare salon için aldım ama 18 likle 24 lük arasında çok gidip geldim. 1 haftadır kullanıyorum. Diğer evde Toshiba Daisekai ve LG Sirius kullanıcısı olarak Vestel Flora serisinden de çok memnun kaldım. Ancak kumandadaki bazı fonksiyonlar klimada maalesef yok. Örneğin yatay salınım internet sitesinde otomatik gösteriliyor ama bende manuel. Bir de benim için çok önemli olan klimayı kapadığında otomatik temizleme olmaması. Kumandadan düğmesine basıp aktif ediyorum ama minimum 12 saat aralıksız kullansam bile klimayı kumandadan kapattığımda direkt olarak kapanıyor. Adem Helvacı Ado hocam bu konu hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim.

Adem Helvacı Ado hocam görmediniz sanırım. Benim klimada mı sıkıntı var yoksa bu özellikler klimada yok mu?
 
Son düzenleme:
S Çevrimdışı

stormstein

Yeni Üye
21 Ağu 2018
12
34
Sota Sota vakum işlemini görme imkanım olmadı ne yazık ki. O esnada ben diğer servis elemanıyla iç ünitenin ses problemiyle meşguldüm.

M MASTER35 bahsettiğiniz özellikler klimada yok. Kumanda üzerinde tuşlar var ama işlevleri yok sanırım.
 
Geri
Üst Alt