Son durum şöyle oldu arkadaşlar. Servis geldi. Vakum işlemi yapmaya gelmişler. Bende dedim ki vakımlama işlemini hava basmadan ve klimayı çalıştırmadan önce yapmnız gerekiyordu. Ben tel de konuştuğum kişilere dış ünite değişikliği istediğimi söylediğimi belirttim. Onlarda bana biz sadece vakum yapmaya geldik dediler. Teşekkür edip yolladım. Vestel i tekrar aradım olanları tekrar anlattım değerlendirmeye alacağız fakat ne zaman cevap gelir bilmiyoruz dediler. Sizce iade sürecini başlatayımmı bir süre bekleyeyim mi? Havalarda çok nemli ve sıcak gidiyor. Ufaktan sanki pişman oluyorum Vestel aldığıma. Birde servis elemanları ne kağıt bırakıyorlar ne de bir tutanak bırakıyorlar ilginç.
Yoğun yaz temposunda ilgilenilmiyormuş gibi görünse de içiniz rahat olsun VESTEL bu işin peşini bırakmaz.
Siz klimanızı gönül rahatlığı ile kullanın, kullanmaya da devam edin. Öyle veya böyle o dış ünite değişir. kendileri değiştirmez ise THH kararı ile değişir. THH ye zamanı gelip de dilekçe verdiğinizde firmanın size ısrarla servis formu vermediğini de belirtirsiniz.
Öncelikle belirteyim hiç bir şekilde canınızı sıkmayın vakum yapılmadı diye çatlayıp patlayacak değil o klima. Evet ısrarla vakumu savunuyoruz ancak bizim bu savunmalarımız orta ve uzun vade etki/tepki durumları için geçerli.
Bakınız bu gün bir klima montajından video kayıtları alacağım sizler için. Zaten o video da benim karşılaştığım bir sürprizi sizlere de aktaracağım (Tesadüf diyelim)
Bu montajda amacım, Sağlıklı bir klima montajının nasıl yapılacağı, montajda nelere dikkat edilmesi gerektiği, vakum konusu, alan tespiti, klima kapasite hesabı, izolasyon, emiş/üfleme ısı farkları, tüketim verileri vs gibi mümkün olduğunca tüm bilgileri sizlerle paylaşmak.
İşte bu video da sırf vakum esnasında size özel de hitap ederek de konuyu anlatacağım ve manometre üzerinden de sizlere göstererek bilgi paylaşacağım (Bu esnada isminizi de yazarsanız sevinirim)
Videoyu izlediğinizde ne demek istediğimi çok daha iyi anlayacaksınız