VESTEL 65UD8900 Ürün İncelemesi

N Çevrimdışı

Nautilus

Aktif Üye
13 Haz 2019
294
43
Bence ikiside aynı kalitede ürünler UD 9000 , 8900 modelinin güncellenmiş versiyonu diyebiliriz.
 
ibrahimrt27 Çevrimdışı

ibrahimrt27

Yeni Üye
19 Kas 2018
24
33
F fikoloji, Adem Helvacı Ado TEKNOwest teknovest. Üstadlarim evde kullandığım 65ud8900 TV min sol üst tarafında renk testi yaparken 3 tane parmak boyuntunda kararma olduğunu gördüm. Alt tarafinda da çok fazla olmamakla birlikte iki tane sağda ve solda var. Bu durum için endiselenmelimiyim. Ayrıca bana bir zararı yok şu an için ama ilerde artar mı

IMG_20190630_234619.jpg

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ayrıca fotoğraf yüklenirken yan yüklenmiş kısa tarafı TV nin üstü uzun tarafı sol yan tarafı
 
S Çevrimdışı

serhan 

Aktif Üye
10 Ara 2017
278
Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba ürünün panelinde tozlanma meydana geldi üst kısımlarında kirli bir beyazlık vardı herkes tarafından net bir şekilde görülebiliyordu kirlilik dün tv yi aldılar panel değişimi yaptıklarını söylediler iyi güzel fakat bu değişen panel toz almayacak mı bunun garantisi var mı? Aklımda ki büyük soru işareti bu ve garanti bittikten sonra olursa bu tozlanma al başına bela servisin verdiği bilgi 65 inc lerde panel temizliği yapmadıkları garanti kapsamında ise direk panel değişimi yaptıklarını söylediler Ado hocam ne der bu konu hakkında acaba?
 
S Çevrimdışı

serhan 

Aktif Üye
10 Ara 2017
278
Eve şimdi geldim ve test moduna girdim gönderdiğim panel de bir tane bile ölü pixel yokken değiştikleri panel de ölü pixel var bir tane çok net 3 tane de farklı kısımlarda belli belirsiz şeyler var moralim çok bozuk yerli ve milli tokat yedim
 
muratala5361 Çevrimdışı

muratala5361 

Süper Üye
3 Şub 2019
1,906
22
Eve şimdi geldim ve test moduna girdim gönderdiğim panel de bir tane bile ölü pixel yokken değiştikleri panel de ölü pixel var bir tane çok net 3 tane de farklı kısımlarda belli belirsiz şeyler var moralim çok bozuk yerli ve milli tokat yedim
Fotoğrafını çekip paneli değişen servise gösterin
 
S Çevrimdışı

serhan 

Aktif Üye
10 Ara 2017
278
Fotoğrafını çekip paneli değişen servise gösterin

servisi tekrar çağırdım servis geldi fotoğrafları çekti gitti ve arıza değil dedi sonra şikayetvar a yazdım vestel müşteri hizmetlerinden başka biri döndü televizyonun içersinde yer alan tozların seyre engel olmadığı için herhangi bir şey yapmayacaklarını söylediler değişim bu nedenle olamazmış bende tüketici mahk. gideceğimi söyledim ama bunun için biraz da vakit gerek açıkcası hala o vakti bulamadım tamam seyre engel olmayabilir ama televizyonu satmak istesem şuan herkes bu kontrolü yapacak ve görecek tv nin panelinin içinde toz var bu da değerini kaybetmesine neden olur şuan vestel tarafından garanti kapsamında değeri düşürülmüş bir televizyona sahibim.
 
KN958 Çevrimdışı

KN958

Yeni Üye
13 Kas 2018
34
36
Evet, 3.62.35 yükledim 1 ay önce. Fiş çıkart-tak biraz azalmasına rağmen devam ediyor. Yoğun olarak netflix kullanmaktayım. Sanırım sorun Netflix kullananlarda dah çok oluşuyor.
Servise söylemedim. Başka bir sorun olmuştu, onun için geldiklerinde yazılım güncellenmeli dediler gittiler, birkaç gün sonra tekrar randevu ile gelip yazılımı güncellediler.
Benim kanım, bu sorunun mevcut servis hizmeti ile çözülemeyeceği. Yazılımcıların bu takılmanın nedenlerini anlamaları için log toplamaları ve sorunu analiz etmeleri lazım. Servis yazılım güncellemeyi ben de yapabiliyorum. Fakat servis log toplamak konusunda çok istekli davranacağını sanmam. Ayrıca gündüz mesai saatlerinde ben çalışıyorum, servis akşam gelemiyor.
Çözüm bulan olursa iletirse sevinirim.

Bende de şöyle bir sıkıntı vardı. TV izleyip kapattıktan sonra ikinci açılışta internete bağlanmıyor, doğal olarak netflix açılmıyor. Maçlar hariç netflix kullanıyorum hep, onun için fişi tak çıkar yapmak gerçekten can sıkıcı bir durum. İlk TV yi aldığımda wifi ile kullanıyordum, belki wifi ile alakalı bir sıkıntıdır diye modemden tv'ye kablo çektim ama düzelmedi.

Ayrıca geçtiğimiz hafta TV'mde yukarıdan aşağı doğru siyah bir şerit çıktı, pir sıra pixel öldü sanırım. Yetkili servis TV nin yenisi ile değiştirileceği bilgisini verdi, bugün getirip kuracaklar. Umarım bu internete bağlanmama sıkıntısı yenisinde olmaz.


IMG_7852.jpg
 
N Çevrimdışı

Nautilus

Aktif Üye
13 Haz 2019
294
43
Vestelin ürünleri beş para etmez acı bir tecrübe ile maalesef yaşadım.Tüketici mahkemesine başvuru yaptım geçen hafta , iki adet TV ve iki adet ses sistemi almıştık.Şunu emin olarak soyleyebilirim ki sorunsuz hiç bir ürünü yok bu firmanın bundan sonra ne alırım nede tavsiye ederim !
 
Geri
Üst Alt