Umarım hayırlı olur dediğiniz gibi şans işi birazda...çok teşekkürler kıymetli önerileriniz için. 65ud9000 sipariş geçtim artık şans işi elektronik. inşallah yüzümüz güler
Ürünü alıcaksanız servis menü ekranına girip video testini mutlaka yapın beyaz ekranı açtığınızda yaklaşık 10 tane vestel mağazası gezdim demo satış cihazlarının hepsinde gölgelenme ve bulutlanma sorunu gördüm hatta satış yapan arkadaşlar ilkdefa farkettik biz farkında değiliz dediler.
Ben 65ud8900 ve 65 ud 8950 iki cihazıda iade ettim yerine 9000 serisi vermek istediler aynı panel dedim sonunda 9400 serisinde anlaştık şuan için bulutlanma sorunu yok gibi ama zaten 3-4 ay içinde oluşuyor bu sıkıntı gün aşırı kontrol ediyorum olursa yeniden değişim yerine para iadesi talep edeceğim.
Ama şunu söylemek isterim müşteri hizmetleri çok ilgili bu konuda günahlarını alamam
şikayet var.com da 6300 üzerinde vestel şikayetinin 5700 tanesi tv ile alakalı şikayetler burdan anlaşılıyorki bir sorun var
Asla almayın yada almam demem alıp sorun olan varsa bu konuda destek olan bir firma varsada bence önemli birşey bu.
Örnek lg ses sistemi için servis arıyorum diyorumki durdu yerde tv açık izlerken cihaz kendini kapatıyor adam bana diyorki hatayı videoya kaydedin mantık bukadar işte ulan cihazın nezaman kapanacağını nerden bileyim varsayki bildim bunu saana nasıl çekeceğim videoda göreceksin
işte böyle servis anlayışlarıda var malesef ki en azından sattığı malın arkasında duran bir firma ile muhattabız
Selam bluetooth tan bağlanırsam kullanamıyorum .Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
LG ses sistemi bizim diğer LG TV'de var. Bizim ses sistemide arada kapanıp tekrar açılıyor ama çok önemli bişi değil gibi geliyor bana.
Bu arada siz ses sistemini TV kumandasından kullanabiiliyor musunuz?
Yakalayabilirseniz ekran resmi cekiniz. Yada servis test patten yapın formda nasıl yapıldığı mevcutMerhabalar bende de 65ud8900 TV var yaklaşık 16 aydır kullanıyorum. Ürün ilk önceleri sadece maçlarda sanki sonraları diğer bütün hareketli sahnelerde dikey bir gölgeleme yaşıyor gibi ışık farkları oluşuyor görüntü sabitken bir problem yok... Bulutlanma bu mu acaba, servis çağırmalımıyım.
Hocam teşekkür ederim deneyeyim döneyim sizeYakalayabilirseniz ekran resmi cekiniz. Yada servis test patten yapın formda nasıl yapıldığı mevcut
İlgili link ; https://tavsiyeforumu.com/konu/televizyon-test-pattern-resimli-anlatim.2745/
Direk müşteri hizmetlerini ara servis yönlendirecekler bulutlanma var ekranında panel değişimi diyecekler ben 65 ud 8950 iki defa sıfır değişim yaptım sonunda 65ud 9400 a geçtim .Hocam teşekkür ederim deneyeyim döneyim size
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Hocam gri de daha belirgin yukarıdan aşağıya çizgiler diğer renklerde yok
Teşekkür ederim arıyorum hemenDirek müşteri hizmetlerini ara servis yönlendirecekler bulutlanma var ekranında panel değişimi diyecekler ben 65 ud 8950 iki defa sıfır değişim yaptım sonunda 65ud 9400 a geçtim .
Sorunsuz ve çok memnunum 8900 ve 8950 genelinde bulutlanma problemi var (tozlanma diyor servis) garantin bitmeden sorununu çöz bence
çok algılayamadım resimden kaynaklı büyük ihtimalle,Hocam teşekkür ederim deneyeyim döneyim size
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Hocam gri de daha belirgin yukarıdan aşağıya çizgiler diğer renklerde yok
Selam;Bende de bulutlanma olmuştu. Servis çağırdım, tozlanma var dediler, televizyonun kasasında biryerde olan açıklıktan toz giriyor dediler. 1 günde düzeltip tekrar teslim ettiler, o aralık olan yeride izole ediyoruz dediler. Bilmiyorum tekrar olacak mı...