VESTEL 65UD8900 Ürün İncelemesi

konurcan Çevrimdışı

konurcan

Yeni Üye
13 Mar 2019
30
39
Merhabalar, forumda yeniyim. TV dün kuruldu, panel LG sanırım ama teyit etmek istedim. A Ado hocam 8056534 800366 kontrol edebilir misiniz?
 
Muratovsky Çevrimdışı

Muratovsky 

Aktif Üye
1 Tem 2018
56
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ürünü alıcaksanız servis menü ekranına girip video testini mutlaka yapın beyaz ekranı açtığınızda yaklaşık 10 tane vestel mağazası gezdim demo satış cihazlarının hepsinde gölgelenme ve bulutlanma sorunu gördüm hatta satış yapan arkadaşlar ilkdefa farkettik biz farkında değiliz dediler.
Ben 65ud8900 ve 65 ud 8950 iki cihazıda iade ettim yerine 9000 serisi vermek istediler aynı panel dedim sonunda 9400 serisinde anlaştık şuan için bulutlanma sorunu yok gibi ama zaten 3-4 ay içinde oluşuyor bu sıkıntı gün aşırı kontrol ediyorum olursa yeniden değişim yerine para iadesi talep edeceğim.
Ama şunu söylemek isterim müşteri hizmetleri çok ilgili bu konuda günahlarını alamam
şikayet var.com da 6300 üzerinde vestel şikayetinin 5700 tanesi tv ile alakalı şikayetler burdan anlaşılıyorki bir sorun var
Asla almayın yada almam demem alıp sorun olan varsa bu konuda destek olan bir firma varsada bence önemli birşey bu.
Örnek lg ses sistemi için servis arıyorum diyorumki durdu yerde tv açık izlerken cihaz kendini kapatıyor adam bana diyorki hatayı videoya kaydedin mantık bukadar işte ulan cihazın nezaman kapanacağını nerden bileyim varsayki bildim bunu saana nasıl çekeceğim videoda göreceksin
işte böyle servis anlayışlarıda var malesef ki en azından sattığı malın arkasında duran bir firma ile muhattabız

LG ses sistemi bizim diğer LG TV'de var. Bizim ses sistemide arada kapanıp tekrar açılıyor ama çok önemli bişi değil gibi geliyor bana.
Bu arada siz ses sistemini TV kumandasından kullanabiiliyor musunuz?
 
K Çevrimdışı

kayhan01

Yeni Üye
10 Mar 2019
34
45
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



LG ses sistemi bizim diğer LG TV'de var. Bizim ses sistemide arada kapanıp tekrar açılıyor ama çok önemli bişi değil gibi geliyor bana.
Bu arada siz ses sistemini TV kumandasından kullanabiiliyor musunuz?
Selam bluetooth tan bağlanırsam kullanamıyorum .
Kulaklıktan bağlanırsam profil editledim cihaza yükledim o şekilde tv den kontrol edebiliyorum ama bluetooth tan tv ye Lg ses sistemini bağlarsam malesef ki tv kumandası ses olayını yönetemiyorsun
 
V Çevrimdışı

Vefa03

Yeni Üye
19 Mar 2019
3
44
Merhabalar bende de 65ud8900 TV var yaklaşık 16 aydır kullanıyorum. Ürün ilk önceleri sadece maçlarda sanki sonraları diğer bütün hareketli sahnelerde dikey bir gölgeleme yaşıyor gibi ışık farkları oluşuyor görüntü sabitken bir problem yok... Bulutlanma bu mu acaba, servis çağırmalımıyım.
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Merhabalar bende de 65ud8900 TV var yaklaşık 16 aydır kullanıyorum. Ürün ilk önceleri sadece maçlarda sanki sonraları diğer bütün hareketli sahnelerde dikey bir gölgeleme yaşıyor gibi ışık farkları oluşuyor görüntü sabitken bir problem yok... Bulutlanma bu mu acaba, servis çağırmalımıyım.
Yakalayabilirseniz ekran resmi cekiniz. Yada servis test patten yapın formda nasıl yapıldığı mevcut
İlgili link ; https://tavsiyeforumu.com/konu/televizyon-test-pattern-resimli-anlatim.2745/
 
V Çevrimdışı

Vefa03

Yeni Üye
19 Mar 2019
3
44
Yakalayabilirseniz ekran resmi cekiniz. Yada servis test patten yapın formda nasıl yapıldığı mevcut
İlgili link ; https://tavsiyeforumu.com/konu/televizyon-test-pattern-resimli-anlatim.2745/
Hocam teşekkür ederim deneyeyim döneyim size
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

IMG_20190320_2140592978861f27702e32.jpg



IMG_20190320_214013f6a4a65aaddfd41f.jpg
IMG_20190320_21394951dce05bc5b45013.jpg

Hocam gri de daha belirgin yukarıdan aşağıya çizgiler diğer renklerde yok
 
Son düzenleme:
K Çevrimdışı

kayhan01

Yeni Üye
10 Mar 2019
34
45
Hocam teşekkür ederim deneyeyim döneyim size
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

IMG_20190320_2140592978861f27702e32.jpg



IMG_20190320_214013f6a4a65aaddfd41f.jpg
IMG_20190320_21394951dce05bc5b45013.jpg

Hocam gri de daha belirgin yukarıdan aşağıya çizgiler diğer renklerde yok
Direk müşteri hizmetlerini ara servis yönlendirecekler bulutlanma var ekranında panel değişimi diyecekler ben 65 ud 8950 iki defa sıfır değişim yaptım sonunda 65ud 9400 a geçtim .
Sorunsuz ve çok memnunum 8900 ve 8950 genelinde bulutlanma problemi var (tozlanma diyor servis) garantin bitmeden sorununu çöz bence
 
V Çevrimdışı

Vefa03

Yeni Üye
19 Mar 2019
3
44
Direk müşteri hizmetlerini ara servis yönlendirecekler bulutlanma var ekranında panel değişimi diyecekler ben 65 ud 8950 iki defa sıfır değişim yaptım sonunda 65ud 9400 a geçtim .
Sorunsuz ve çok memnunum 8900 ve 8950 genelinde bulutlanma problemi var (tozlanma diyor servis) garantin bitmeden sorununu çöz bence
Teşekkür ederim arıyorum hemen
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Hocam teşekkür ederim deneyeyim döneyim size
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

IMG_20190320_2140592978861f27702e32.jpg



IMG_20190320_214013f6a4a65aaddfd41f.jpg
IMG_20190320_21394951dce05bc5b45013.jpg

Hocam gri de daha belirgin yukarıdan aşağıya çizgiler diğer renklerde yok
çok algılayamadım resimden kaynaklı büyük ihtimalle,
garantisi bitmeden servise başvurunuz o zaman :)
 
D Çevrimdışı

demoprazol

Aktif Üye
21 May 2018
71
33
Bende de bulutlanma vb var, yukarı kısımlardan da kararmalar gelmeye başladı en kısa zamanda servis çağıracağım.
 
Muratovsky Çevrimdışı

Muratovsky 

Aktif Üye
1 Tem 2018
56
Bende de bulutlanma olmuştu. Servis çağırdım, tozlanma var dediler, televizyonun kasasında biryerde olan açıklıktan toz giriyor dediler. 1 günde düzeltip tekrar teslim ettiler, o aralık olan yeride izole ediyoruz dediler. Bilmiyorum tekrar olacak mı...
 
K Çevrimdışı

kayhan01

Yeni Üye
10 Mar 2019
34
45
Bende de bulutlanma olmuştu. Servis çağırdım, tozlanma var dediler, televizyonun kasasında biryerde olan açıklıktan toz giriyor dediler. 1 günde düzeltip tekrar teslim ettiler, o aralık olan yeride izole ediyoruz dediler. Bilmiyorum tekrar olacak mı...
Selam;
Keşke kabul etmeseydiniz böyle bir süreci, olamaz toz girme falan; kasayı açıp müdahale edip izole ettik demek fabrikasyon hata var onu giderdik demektir.
Olamaz öyle bir açıklık bu ayıplı mala girer garantiniz varsa bu şekilde bir müdahaleyi kabul etmiyorum derseniz vestel genel merkezden aranıp durumu izah edersiniz hertürlü haklısınız sonuçta ben 2 defa yaşadım bu şekilde müdahaleyi kabul etmiyorum diyince servis rapor yazdı genel merkezden aradılar değişiminz onaylandı şeklinde aynı tv den tekrar verdiler kapalı kutu onda da aynı sorun yaşanınca tekrar değişim verdiler o seriyi istemiyorum dedim yerine bikaç model alternatifi sundular 65ud9000 serisi mağazalarda olmayan ve göremiyeceğim bir seri olduğu için istemedim sonra 65ud9100 önerdiler onuda istemedim en son mağazada görüp onayladığım seri 65 ud 9400 serisi ona onay verdiler.
Şimdi çok memnunum gerek görüntü gerekse netlik bakımından çok fark var 8900 ve 8950 serilerine göre...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt