Bu yazılıma geçeli 3 hafta oluyor. Son birkaç gündür cihaz yine netflixde donma yapmaya başladı, kumanda tepki vermiyor bir süre sonra ve tv fişini çekmeden izlenmiyor. Bu sürüme geçtikten sonra aynı durumla karşılaşan oldu mu acaba?
ben kullanıyorum ama sorun göremedim.Bu yazılıma geçeli 3 hafta oluyor. Son birkaç gündür cihaz yine netflixde donma yapmaya başladı, kumanda tepki vermiyor bir süre sonra ve tv fişini çekmeden izlenmiyor. Bu sürüme geçtikten sonra aynı durumla karşılaşan oldu mu acaba?
ben kullanıyorum ama sorun göremedim.
internet kaynaklı olabilir. anlık düşüş anlık kesilme gibi,
kendimden örnek vereyim evde hız testi sürekli yaparım hep 35 mgbt, ne hikmetse pc açınca anlık düşmeler yapıyor bi bakıyorum 2 mgbt bir bakıyorum 1mgbt birden 10 mgbt gib gibi.
gerekirse o anda video çekin servisi arayıp destek alın, gelen arkadaşlara videoyu gösterin.
ado bey iyi günler dilerim ben yeni vestel 65ud8950 aldım henüz mağazada çıkartmadım acaba ps4 prode hdr ile ilgili sorun varmı yada tv ile ilgili ekstra bir bilgi varsa yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler genel olarak pişman olup olmamak için size danışmak istedimHayırlı olsun TV niz değerli kardeşim;
Paneliniz IPS değil azizim VA yapı tipinde SAMSUNG panel mevcut tv nizde. MB130P anakart var ki MB130E ve P anakartları oldukça önemsiyorum.
3.47.11 ve 3.62.4.0 sürümler mevcut yüklemenizi tavsiye ederim.
Yazışmalarınızın devamından aldığım bilgilere istinaden ses konusuna girmiyorum![]()
Beyler,
Bu televizyonda soundbar kullanan var mı? Kullanan varsa hangi cihazı kullanıyorsunuz? Ayrıca TV uzaktan kumandasından ses açıp kapatabiliyor musunuz?
wevd içindeki ottpaleyer ve ssiptv mevcut, direk smartta kulanılan ne yazıkki yokTV içerisinde direk IPTV için kullanabileceğimiz bir program yok sanırım değil mi? Marketini de inceledim ama gözüme çarpmadı?
üründen memnun musunuz almayı düşünüyorumNeyse ne çıkarsa bahtımıza. Siparişi geçtim![]()
Merhaba, bluetooth ile bağlı jbl hop. kullanıyorum, tv kumandasından ses ayarlanmıyor bilginize
Ürünü alıcaksanız servis menü ekranına girip video testini mutlaka yapın beyaz ekranı açtığınızda yaklaşık 10 tane vestel mağazası gezdim demo satış cihazlarının hepsinde gölgelenme ve bulutlanma sorunu gördüm hatta satış yapan arkadaşlar ilkdefa farkettik biz farkında değiliz dediler.üründen memnun musunuz almayı düşünüyorum
çok teşekkürler kıymetli önerileriniz için. 65ud9000 sipariş geçtim artık şans işi elektronik. inşallah yüzümüz gülerÜrünü alıcaksanız servis menü ekranına girip video testini mutlaka yapın beyaz ekranı açtığınızda yaklaşık 10 tane vestel mağazası gezdim demo satış cihazlarının hepsinde gölgelenme ve bulutlanma sorunu gördüm hatta satış yapan arkadaşlar ilkdefa farkettik biz farkında değiliz dediler.
Ben 65ud8900 ve 65 ud 8950 iki cihazıda iade ettim yerine 9000 serisi vermek istediler aynı panel dedim sonunda 9400 serisinde anlaştık şuan için bulutlanma sorunu yok gibi ama zaten 3-4 ay içinde oluşuyor bu sıkıntı gün aşırı kontrol ediyorum olursa yeniden değişim yerine para iadesi talep edeceğim.
Ama şunu söylemek isterim müşteri hizmetleri çok ilgili bu konuda günahlarını alamam
şikayet var.com da 6300 üzerinde vestel şikayetinin 5700 tanesi tv ile alakalı şikayetler burdan anlaşılıyorki bir sorun var
Asla almayın yada almam demem alıp sorun olan varsa bu konuda destek olan bir firma varsada bence önemli birşey bu.
Örnek lg ses sistemi için servis arıyorum diyorumki durdu yerde tv açık izlerken cihaz kendini kapatıyor adam bana diyorki hatayı videoya kaydedin mantık bukadar işte ulan cihazın nezaman kapanacağını nerden bileyim varsayki bildim bunu saana nasıl çekeceğim videoda göreceksin
işte böyle servis anlayışlarıda var malesef ki en azından sattığı malın arkasında duran bir firma ile muhattabız