VESTEL 65UD8900 Ürün İncelemesi

Ü Çevrimdışı

Üye silindi 2057

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Herkese merhaba arkadaşlar, öncelikle başımdan geçen süreyi sizinle paylaşmak ve daha sonra tv hakkında sizlerden bilgi almak istiyorum.

Öncelikle 2016 yılında vestel'in kavişli ekran ca9550 model 140 ekran tv almıştım, aldığım gün köşelerinde kararma vs vardı pek umursamadım, daha sonra da ekranın sol tarafında yukarıdan aşağı kadar kalın şekilde kararma lekeleri meydana geldi. Servis çağırdım ama servis pek ilgilenmedi ve bende hakkımı tüketici haklarından yana kullandım ve yaklaşık 1.5 sene sonra tüketici hakları beni haklı görüp para iade talebimi onayladı. Yaşadığım bu sıkıntıyı vestel servisine bir türlü kabüllendirememiştim hatta benle dalga geçer gibi yok ekrana ısık vuruyor, yok ekran ısındıkca normal bunlar vs vs gibi şeyler sonuçu sinirlenerek bu hakkımı kullandım. Üstelik bir teknik servis yetkilisi bana artık bizi bu sebebten çağırmazsanız seviniriz diye de söylenmişti ve ben bunların hepsini tüketici haklarına bildirmiş, gün ay yıl saat dakika olarak rapor'a yazmıştım. Çünkü gerçekten sinirlerimle ve insanın aklıyla dalga geçmişlerdi. Neyse ki şükürler olsun televizyonu iade alıp paramı ödediler...

Şimdi ise yeni bir tv bakma derdine düştüm, gezinirken de şu model tv gözüme çarptı :) şimdi de vestel ile bu tür sorunlar yaşayıp ta tekrar vestel almak inanın zor geliyor ama bu model tv'de beni cezbediyor diyebilirim.
Şimdi ne yapacağım karar veremedim arkadaşlar, yaşadığım sorunları ado hocam ile dh de baya konuşmuştuk hatırlarmı bilmem ama bana bu tv hakkında görüşlerini, güvenilirliğini ve varsa kronik sorunlarını yazarsa gerçekten çok sevinirim... bütün tv'lere bakıyorum ama aklım da nedense yine vestel var. ( lanet olsun içimdeki yerli malı sevgisine ) :)

Siz benim yerimde olsaydınız yine vestel alırmıydınız ? Tv'yi kullananlar bana geniş bir bilgi paylaşımı yapabılırler mi ? Ekranda kararma lekeleri bunda da mevcutmu ? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Adem Helvacı Ado
 
G Çevrimdışı

Guasar

Yeni Üye
1 Haz 2018
4
31
Adem Helvacı Ado hocam merhabalar foruma youtubedaki videolarınızdan denk gelerek kısa bir takip sonrasında katıldım...

Hemen bir soruyla giriş yapayım müsadenizle :)
Ben odama ps4 pro için 50mu7000 bakıyordum sonrasında aklım burdaki konu sayesinde vestel 65ud8900 ve vestel 65ub9100 e kaydı . Şimdi benim için panelin kesinlikle VA olması gerekiyor çünkü ağırlıklı oyun ve film kullanım alanım olacak. Şimdi ben 65ud8900 ü alırken mb130 anakartlı olanı aldığımda panel samsung VA panelmi oluyor ? Birde sizce 65ud8900 mü 65ub9100 mü yoksa 65mu7000 mi kullanım amacım ps4 pro ve film. Şimdiden teşekkürler.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Herkese merhaba arkadaşlar, öncelikle başımdan geçen süreyi sizinle paylaşmak ve daha sonra tv hakkında sizlerden bilgi almak istiyorum.

Öncelikle 2016 yılında vestel'in kavişli ekran ca9550 model 140 ekran tv almıştım, aldığım gün köşelerinde kararma vs vardı pek umursamadım, daha sonra da ekranın sol tarafında yukarıdan aşağı kadar kalın şekilde kararma lekeleri meydana geldi. Servis çağırdım ama servis pek ilgilenmedi ve bende hakkımı tüketici haklarından yana kullandım ve yaklaşık 1.5 sene sonra tüketici hakları beni haklı görüp para iade talebimi onayladı. Yaşadığım bu sıkıntıyı vestel servisine bir türlü kabüllendirememiştim hatta benle dalga geçer gibi yok ekrana ısık vuruyor, yok ekran ısındıkca normal bunlar vs vs gibi şeyler sonuçu sinirlenerek bu hakkımı kullandım. Üstelik bir teknik servis yetkilisi bana artık bizi bu sebebten çağırmazsanız seviniriz diye de söylenmişti ve ben bunların hepsini tüketici haklarına bildirmiş, gün ay yıl saat dakika olarak rapor'a yazmıştım. Çünkü gerçekten sinirlerimle ve insanın aklıyla dalga geçmişlerdi. Neyse ki şükürler olsun televizyonu iade alıp paramı ödediler...

Şimdi ise yeni bir tv bakma derdine düştüm, gezinirken de şu model tv gözüme çarptı :) şimdi de vestel ile bu tür sorunlar yaşayıp ta tekrar vestel almak inanın zor geliyor ama bu model tv'de beni cezbediyor diyebilirim.
Şimdi ne yapacağım karar veremedim arkadaşlar, yaşadığım sorunları ado hocam ile dh de baya konuşmuştuk hatırlarmı bilmem ama bana bu tv hakkında görüşlerini, güvenilirliğini ve varsa kronik sorunlarını yazarsa gerçekten çok sevinirim... bütün tv'lere bakıyorum ama aklım da nedense yine vestel var. ( lanet olsun içimdeki yerli malı sevgisine ) :)

Siz benim yerimde olsaydınız yine vestel alırmıydınız ? Tv'yi kullananlar bana geniş bir bilgi paylaşımı yapabılırler mi ? Ekranda kararma lekeleri bunda da mevcutmu ? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Adem Helvacı Ado


Samimiyetle yazıyorum ki ben sizin yerinizde olsam VESTEL almazdım.
VESTEL kötü anlamında yazmıyorum ancak eksikleri var bu markanın, Her şeyden evvel, miş gibi, muş gibi yapmak sorunu var bu markada. Evet cidden müşteri ilişkileri yönetimlerine lafım yok, gerçekten satış sonrası hizmet konusunda da çok çok başarılılar ancak bazen bir damarları tutuyor ve ilgilenmek yerine ilgileniyorMUŞ gibi yapıyorlar.

Sizin özelinizde ise sorun şu, TFT LCD teknolojisi zaten kusurlu bir teknoloji, Bu kusurlu teknolojinin üzerine VESTEL in panelleri kendisinin yapıyor (İmal ediyor değil, hücre dışarıdan geliyor, gerisi burada yapılıyor) olmasının getirdiği bazı dezavantajlar da eklenince, tüm bunların üzerine bir de akran boyutu büyüyünce işte o zaman ben size ''Gözü kapalı alabilirsiniz'' cümlesini kuramıyorum.

65'' bir panelde baklit (Can abinin tabiri ile baklit) yüzeyini düşününce clouding olasılığı da bir o kadar yükseliyor otomatikman.

En önemlisi ise geçmişte yaşadığınız kararma sorunu. Busorun nedeniyle yeni gelen ürüne de aynı kuşku ile bakıp daha fazla irdeleyecek ve kusur bulacaksınız iyice canınız sıkılacak.

Tüm bu veriler doğrultusunda size tavsiyem, VESTEL ve üretimlerinden uzak durmanızdır :ok
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Ado hocam merhabalar foruma youtubedaki videolarınızdan denk gelerek kısa bir takip sonrasında katıldım...

Hemen bir soruyla giriş yapayım müsadenizle :)
Ben odama ps4 pro için 50mu7000 bakıyordum sonrasında aklım burdaki konu sayesinde vestel 65ud8900 ve vestel 65ub9100 e kaydı . Şimdi benim için panelin kesinlikle VA olması gerekiyor çünkü ağırlıklı oyun ve film kullanım alanım olacak. Şimdi ben 65ud8900 ü alırken mb130 anakartlı olanı aldığımda panel samsung VA panelmi oluyor ? Birde sizce 65ud8900 mü 65ub9100 mü yoksa 65mu7000 mi kullanım amacım ps4 pro ve film. Şimdiden teşekkürler.


Değerli kardeşim hoşgeldin;

Burada kriterler değişiyor ister istemez

1- Ekonomi
2- Performans
3- Kalite
4- Güvence
5 - Satış sonrası hizmet kalitesi

Bu veriler doğrultusunda her iki ürünü birden kıyaslamaya kalkarsak eğer ortaya çıkan tabloya önce madde madde kısacık bakıp sonra detaya girelim.

1- VESTEL
2- VESTEL - SAMSUNG
3- SAMSUNG
4- VESTEL
5- VESTEL

Evet tabloya göre VESTEL ağır basıyor ancak bukadar basit değil bu işe karar vermek o nedenle gelin bu maddeleri biraz açalım.

1- Satış rakamları doğrultusunda VESTEL in sınıfında hemen hemen en ekonomik ürün satıcısı olduğu aşikar ancak VESTEL de artık dünya ortalamasına ayak uydurup kendisinde MARKA değeri gördüğü kabul edilmesi gereken bir gerçektir zira sırf markası VESTEL diye aynı özelliklerde bir ürünü REGAL e nazaran daha yüksek bede ile satabiliyor. Hakkıdır yapsın, Bizim ülkemizin de artık MARKA kalitesine sahip olma hakkı var.

2- Performans olarak bakarsak ben VESTEL ile SAMSUNG u bu modellerde eşdeğer görürüm zira MU7000 oldukça detaylı incelediğimiz bir üründür ve onun da performans anlamında eksileri olduğunu tespit etmiştik. Bu anlamda VESTEL ile SAMUNG ikinci maddemizde eşdeğer kalırlar.

3- Kalite anlamında üzülerek yazsam da maalesef elin korelisi üretimde bizden çok çok daha profesyonel yaklaşmakta ve bu anlamda KALİTE olgusu anlamında SAMSUNG her türlü VESTEL i tokatlar diyorum.

4- Güvence olarak 3 yıl garantisi ile VESTEL tabi ki ön plana çıkıyor, 1 yıl bazen küçümseniyor ancak küçümsemeyin arkadaşlar, o 1 yıl içerisinde neler olacağını ve olduğunu yıllarc boyunca ben gördüm ve biliyorum. 2 yıl garantili SAMSUNG yerine 3 yıl garantili VESTEL tercih sebebidir benim için.

5- Satış sonrası hizmetler konusunda 2012 yılından sonraki VESTEL, Türkiyedeki bilinen bütün markalara fark atmıştır açık ve net. Tarkan Tekcan yönetimindeki ekibin başarıları tartışılmaz.


Evet ben size bir tablo sergiledim.

Şimdi inceleyip karar vermek size kalmış :ok
 
G Çevrimdışı

Guasar

Yeni Üye
1 Haz 2018
4
31
Hoşbulduk çok teşekkürler. Peki soruyu biraz daha daraltayım. 65ud8900 modelinin VA panel olanını nasıl bulabilirim ya da nasıl anlarım ? Ve 65ub9100 ve 65ud8900 arasında hangisini seçmeliyim ?
 
murat06 Çevrimdışı

murat06 

Yeni Üye
1 Haz 2018
36
31
Hocam ben 65ud8900 hepsiburada dan aldım, 3500 tl ye ve konunun başında bir mesaj okudum, o mesaja göre samsung va panel.
Ürün kutusunda seri no yazan etikette sol üstte numaralar var, o numaraya göre belirleniyor anladığım kadarıyla. Üretim serisi numarası gibi bir şey.

10112581 ise samsung va panel yazılmış, benim ürün de bu.

Adem Helvacı Ado Hocam vestel tv üzerinden internet ile yada uydudan güncelleme pek yapmıyor sanırım. Ürünümün en güncel yazılımına bakma şansınız var mı?
Aynı ürünün başka bir konusunda daha yüksek bir yazılım no gördüm ve merak ettim acaba benimki güncel değil mi yoksa onunki LG panel olduğu için mi farklı.
 
Ü Çevrimdışı

Üye silindi 2057

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Samimiyetle yazıyorum ki ben sizin yerinizde olsam VESTEL almazdım.
VESTEL kötü anlamında yazmıyorum ancak eksikleri var bu markanın, Her şeyden evvel, miş gibi, muş gibi yapmak sorunu var bu markada. Evet cidden müşteri ilişkileri yönetimlerine lafım yok, gerçekten satış sonrası hizmet konusunda da çok çok başarılılar ancak bazen bir damarları tutuyor ve ilgilenmek yerine ilgileniyorMUŞ gibi yapıyorlar.

Sizin özelinizde ise sorun şu, TFT LCD teknolojisi zaten kusurlu bir teknoloji, Bu kusurlu teknolojinin üzerine VESTEL in panelleri kendisinin yapıyor (İmal ediyor değil, hücre dışarıdan geliyor, gerisi burada yapılıyor) olmasının getirdiği bazı dezavantajlar da eklenince, tüm bunların üzerine bir de akran boyutu büyüyünce işte o zaman ben size ''Gözü kapalı alabilirsiniz'' cümlesini kuramıyorum.

65'' bir panelde baklit (Can abinin tabiri ile baklit) yüzeyini düşününce clouding olasılığı da bir o kadar yükseliyor otomatikman.

En önemlisi ise geçmişte yaşadığınız kararma sorunu. Busorun nedeniyle yeni gelen ürüne de aynı kuşku ile bakıp daha fazla irdeleyecek ve kusur bulacaksınız iyice canınız sıkılacak.

Tüm bu veriler doğrultusunda size tavsiyem, VESTEL ve üretimlerinden uzak durmanızdır :ok

Benim sıkıntım ölü pixsel, ısık sızması vs gibi değildi, benim eski vestel ca9550 model tv 4 köşesinde kararma, sağ tarafta 2 adet içi beyaz misket büyüklüğün de kararma, sol tarafında yukardan asağı kadar dalgalı kararma izi ve bunların içi beyaz ve yıkarda kasanın 3-4 cm asağısında boydan boy iplik kalınlığında kararma izleri vardı. Ben ilk 4 köşedeki kararmaları kabul ettim lakin aynı modellerde de mevcuttu bu ama diğerleri kusur sayılacak şekildeydi ki bunu vestel servislerine bir türlü kabul ettiremedim ama tüketici hakkından gelen bilir kişi bunları ben söylemeden direk kendi farketti ve servis görevlilerinin büyük hatası olduğunu nasıl bir şekil değişimi vestel servislerinin kabul etmediğini anlamadığını ve benim farketmediğim 2-3 adet ölü pixsel de bulduğunu da kendi belirtip yazdı rapora. Zaten tüketici haklarından ise hiç ihtiraz edilmemiş vestel tarafından ki benim servis yetkililerine "benim görüpte sizin göremediğiniz nedir ? 4 köşedeki kararmalarını kabul ediyorum lakin diğer lekeleri nasıl göremiyorsunuz" dediğim de "biz onlarıda görüyoruz ama beyaz ve sade ekran görüntülerin de belli oluyor, film göründü esnasında pek belli olmuyor bu yüzden kabul etmiyoruz talebinizi" lafı üzerine bende "beyaz ve sade renkli ekran görüntüler benim kullanım alanım dışında değil ki, o zaman smart koymayın bu tv'ye wepte de gezinmeyelim olsun bitsin. Google açıyorum o lekeler orda ayna gibi görünüyor bunu nasıl kabul görüpte beni mağdur bırakırsınız ? Siz nasıl malınızın arkasında durmazsınız ? Madem öyle bende tüketici haklarından yana kullanacağım hakkımı" dediğim de bana "farklı mecralarda görüşmek istemeyiz sizinle ama biz kendimize güveniyoruz çünkü tv ekranında sorun görünmüyor" demişti. Lakin dedikleri gibi olmadı ve tüketici hakkı beni sonuna kadar haklı gördü ki tutanakların da hepsini belirtmişler.

Yani benim sıkıntım emin olun ölü piksel vs değildi tamamen tv'nin her yerini kaplayan kararma lekeleri ve bu lekeler emin olun hiç bir kullanıcının kabul edemeyeceği lekeler di. Ama nedense vestel bana bu durumda ki tv'sini dayatmaya çalışması ve kabul etmemesi beni bu yola itmeye sevk etti. Sorun değil oldu bitti herşey adına şuan bu forum dışında herhangi bir yerde bu yaşadığım süreci ne kadar ekşi sözlük gibi aktif yerler de paylaşmak istesem de paylaşmadım, Çünkü amaçım kesinlikle vesteli kötülemek olamaz. Buzdolabım, camaşır makinem, bulaşık makinem ve 10 sene önce aldığım 32 ekran tv'm bile vestel, ve bunlardan daha hiç bir sıkıntı yaşamadım sözlediğiniz gibi kuşku ile yaklaşmıyorum vestel'e hatta bu yaşadığım olumsuz süreç içinden çıktığım da bile vestel alma niyetindeyim.

Bu yüzden sizin samimiyetinize, güvenilirliğinize ve bilginize güvenerek sizden fikir istemiştim. Cevabınız için teşekkür ederim ayrıca. Son kez detaylı bir açıklama yaptığım için söylemek istiyorum size tekrardan, bu tv'de diğer model olan ca9550 gibi kronik sorunu varmı ? Ve 140 ekran içerisinde bu kadar sorunu olan bu model gibi ud8900 model'de de sıkıntı olurmu ( yani bu kadar sorun yaşayan gördünüzmü yada bilginiz varmı )

Size söyle bir şey daha söyleyeyim benim için ısık sızmasının bir sıkıntısı yok, ama şu gözle görülür kararma lekeleri can sıkıcı geliyor. Yani bana derseniz ki "hocam bu model de emin olun bağsettiğiniz sorunları yaşayan görmedim yada bir elin 5 parmağını geçmez veya en azından bu kadar yoğun farkedilir bir şekil de sıkıntı yaşamazsınız" derseniz bu model almayı düşünüyorum.

Saygılarımla
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Hocam ben 65ud8900 hepsiburada dan aldım, 3500 tl ye ve konunun başında bir mesaj okudum, o mesaja göre samsung va panel.
Ürün kutusunda seri no yazan etikette sol üstte numaralar var, o numaraya göre belirleniyor anladığım kadarıyla. Üretim serisi numarası gibi bir şey.

10112581 ise samsung va panel yazılmış, benim ürün de bu.

Adem Helvacı Ado Hocam vestel tv üzerinden internet ile yada uydudan güncelleme pek yapmıyor sanırım. Ürünümün en güncel yazılımına bakma şansınız var mı?
Aynı ürünün başka bir konusunda daha yüksek bir yazılım no gördüm ve merak ettim acaba benimki güncel değil mi yoksa onunki LG panel olduğu için mi farklı.


Seri numarası yazın hemen kontrol edelim kardeşim :ok
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Hoşbulduk çok teşekkürler. Peki soruyu biraz daha daraltayım. 65ud8900 modelinin VA panel olanını nasıl bulabilirim ya da nasıl anlarım ? Ve 65ub9100 ve 65ud8900 arasında hangisini seçmeliyim ?

Kardeşim seni atlamışız çok afedersin, ne yaptın, son durum nedir?
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Benim sıkıntım ölü pixsel, ısık sızması vs gibi değildi, benim eski vestel ca9550 model tv 4 köşesinde kararma, sağ tarafta 2 adet içi beyaz misket büyüklüğün de kararma, sol tarafında yukardan asağı kadar dalgalı kararma izi ve bunların içi beyaz ve yıkarda kasanın 3-4 cm asağısında boydan boy iplik kalınlığında kararma izleri vardı. Ben ilk 4 köşedeki kararmaları kabul ettim lakin aynı modellerde de mevcuttu bu ama diğerleri kusur sayılacak şekildeydi ki bunu vestel servislerine bir türlü kabul ettiremedim ama tüketici hakkından gelen bilir kişi bunları ben söylemeden direk kendi farketti ve servis görevlilerinin büyük hatası olduğunu nasıl bir şekil değişimi vestel servislerinin kabul etmediğini anlamadığını ve benim farketmediğim 2-3 adet ölü pixsel de bulduğunu da kendi belirtip yazdı rapora. Zaten tüketici haklarından ise hiç ihtiraz edilmemiş vestel tarafından ki benim servis yetkililerine "benim görüpte sizin göremediğiniz nedir ? 4 köşedeki kararmalarını kabul ediyorum lakin diğer lekeleri nasıl göremiyorsunuz" dediğim de "biz onlarıda görüyoruz ama beyaz ve sade ekran görüntülerin de belli oluyor, film göründü esnasında pek belli olmuyor bu yüzden kabul etmiyoruz talebinizi" lafı üzerine bende "beyaz ve sade renkli ekran görüntüler benim kullanım alanım dışında değil ki, o zaman smart koymayın bu tv'ye wepte de gezinmeyelim olsun bitsin. Google açıyorum o lekeler orda ayna gibi görünüyor bunu nasıl kabul görüpte beni mağdur bırakırsınız ? Siz nasıl malınızın arkasında durmazsınız ? Madem öyle bende tüketici haklarından yana kullanacağım hakkımı" dediğim de bana "farklı mecralarda görüşmek istemeyiz sizinle ama biz kendimize güveniyoruz çünkü tv ekranında sorun görünmüyor" demişti. Lakin dedikleri gibi olmadı ve tüketici hakkı beni sonuna kadar haklı gördü ki tutanakların da hepsini belirtmişler.

Yani benim sıkıntım emin olun ölü piksel vs değildi tamamen tv'nin her yerini kaplayan kararma lekeleri ve bu lekeler emin olun hiç bir kullanıcının kabul edemeyeceği lekeler di. Ama nedense vestel bana bu durumda ki tv'sini dayatmaya çalışması ve kabul etmemesi beni bu yola itmeye sevk etti. Sorun değil oldu bitti herşey adına şuan bu forum dışında herhangi bir yerde bu yaşadığım süreci ne kadar ekşi sözlük gibi aktif yerler de paylaşmak istesem de paylaşmadım, Çünkü amaçım kesinlikle vesteli kötülemek olamaz. Buzdolabım, camaşır makinem, bulaşık makinem ve 10 sene önce aldığım 32 ekran tv'm bile vestel, ve bunlardan daha hiç bir sıkıntı yaşamadım sözlediğiniz gibi kuşku ile yaklaşmıyorum vestel'e hatta bu yaşadığım olumsuz süreç içinden çıktığım da bile vestel alma niyetindeyim.

Bu yüzden sizin samimiyetinize, güvenilirliğinize ve bilginize güvenerek sizden fikir istemiştim. Cevabınız için teşekkür ederim ayrıca. Son kez detaylı bir açıklama yaptığım için söylemek istiyorum size tekrardan, bu tv'de diğer model olan ca9550 gibi kronik sorunu varmı ? Ve 140 ekran içerisinde bu kadar sorunu olan bu model gibi ud8900 model'de de sıkıntı olurmu ( yani bu kadar sorun yaşayan gördünüzmü yada bilginiz varmı )

Size söyle bir şey daha söyleyeyim benim için ısık sızmasının bir sıkıntısı yok, ama şu gözle görülür kararma lekeleri can sıkıcı geliyor. Yani bana derseniz ki "hocam bu model de emin olun bağsettiğiniz sorunları yaşayan görmedim yada bir elin 5 parmağını geçmez veya en azından bu kadar yoğun farkedilir bir şekil de sıkıntı yaşamazsınız" derseniz bu model almayı düşünüyorum.

Saygılarımla


Değerli Kardeşim;

VESTEL deki ana sorun şu, (Dikkat ederseniz net cevap veremiyorum) VESTEL hücreleri dışarıdan getirtip, geri kalan her şeyi kendisi yapıyor.

Her ne kadar cleanroom aanlarında ve gerçekten profesyonel ekip ve ekipmanlar ile (Robot kollar vs) çalışıyor olsalar da ben halen polarizer katmanlarında VESTEL markasını bir SAMSUNG gibi göremiyorum, bu nedenle de hep temkinli yaklaşıyorum.

Şimdi ben size ''Alına zizim içiniz rahat olsun hiç bir şey olmaz'' derim, size gelen üründe katman gölgesi çıkar siz de üzülürsünüz ben de.

Lakin genel bilgiolarak şunu yazayım ki eskiden olduğu gibi yoğun şekilde bulutlanma kararma ve ışık sızması sorunları geri dönüşleri olmuyor.

Hele ki ışık sızması sorunu neredeyse 1000 de 3-5 seviyelerine kadar gerilemiş durumda. Ancak yine de Beyaz ekrandaki hissedilir gölgeler beni korkutuyor :ok
 
Ü Çevrimdışı

Üye silindi 2057

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Değerli Kardeşim;

VESTEL deki ana sorun şu, (Dikkat ederseniz net cevap veremiyorum) VESTEL hücreleri dışarıdan getirtip, geri kalan her şeyi kendisi yapıyor.

Her ne kadar cleanroom aanlarında ve gerçekten profesyonel ekip ve ekipmanlar ile (Robot kollar vs) çalışıyor olsalar da ben halen polarizer katmanlarında VESTEL markasını bir SAMSUNG gibi göremiyorum, bu nedenle de hep temkinli yaklaşıyorum.

Şimdi ben size ''Alına zizim içiniz rahat olsun hiç bir şey olmaz'' derim, size gelen üründe katman gölgesi çıkar siz de üzülürsünüz ben de.

Lakin genel bilgiolarak şunu yazayım ki eskiden olduğu gibi yoğun şekilde bulutlanma kararma ve ışık sızması sorunları geri dönüşleri olmuyor.

Hele ki ışık sızması sorunu neredeyse 1000 de 3-5 seviyelerine kadar gerilemiş durumda. Ancak yine de Beyaz ekrandaki hissedilir gölgeler beni korkutuyor :ok

Değerli cevaplarınız için çok teşekkür ederim ado hocam, Hayırlısı ile bu modeli almış bulunuyorum.

Bu sefer vestel mağazasından aldım 3900 tl'ye denk getirdim ( lakin zam gelmiş mağaza fiyatına ama çok iyi bir satış elemanı ve müdürü mevcuttu arnavut çıktı kendisi ortak tanıdığımız baya çıktı muhabbet esnasında ) artık dediğiniz gibi ufak detaylara bakmadan kullanacağım inşallah önceki gibi 6-7 farklı noktada büyük bir sorun yaşamayız. Televizyonumu vestel getirdi şuan kurulum için servis bekliyorum

Sizden son bir rıcam olacak ado hocam, panel hakkında bilgi almak.

10115879 1805 800425 vpaz : 20273191

SN : 8050854 800425

Tekrardan çok tşk ederim değerli cevaplarınız için ☺️
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Değerli cevaplarınız için çok teşekkür ederim ado hocam, Hayırlısı ile bu modeli almış bulunuyorum.

Bu sefer vestel mağazasından aldım 3900 tl'ye denk getirdim ( lakin zam gelmiş mağaza fiyatına ama çok iyi bir satış elemanı ve müdürü mevcuttu arnavut çıktı kendisi ortak tanıdığımız baya çıktı muhabbet esnasında ) artık dediğiniz gibi ufak detaylara bakmadan kullanacağım inşallah önceki gibi 6-7 farklı noktada büyük bir sorun yaşamayız. Televizyonumu vestel getirdi şuan kurulum için servis bekliyorum

Sizden son bir rıcam olacak ado hocam, panel hakkında bilgi almak.

10115879 1805 800425 vpaz : 20273191

SN : 8050854 800425

Tekrardan çok tşk ederim değerli cevaplarınız için ☺️


Saat 16:51 itibari ile montaj yapılmış görünüyor ürün, muhtemelen hizmet almışsınız, tv incelemeleriniz bitince görüşlerinizi bekliyorum mutlaka :))

Paneliniz LG IPS

Bu arada ürününüz 65UD8800 olduğu için 65UD8800 ürün incelemesi başlığı ile yeni bir konu açar ve bizlere de bir kaç kare resim paylaşırsanız minnetar oluruz zira sizin gibi gerçek kullanıcı incelemeleri bizler için çok değerli :ok
 
Ü Çevrimdışı

Üye silindi 2057

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Saat 16:51 itibari ile montaj yapılmış görünüyor ürün, muhtemelen hizmet almışsınız, tv incelemeleriniz bitince görüşlerinizi bekliyorum mutlaka :))

Paneliniz LG IPS

Bu arada ürününüz 65UD8800 olduğu için 65UD8800 ürün incelemesi başlığı ile yeni bir konu açar ve bizlere de bir kaç kare resim paylaşırsanız minnetar oluruz zira sizin gibi gerçek kullanıcı incelemeleri bizler için çok değerli :ok

Boş saatim de mutlaka konu açacağım hocam. Bu arada ürünüm 8900 hocam, kayıtlara yanlış düşmüş veya yanlış görmüş olabilirsiniz.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Geri
Üst Alt