Arkadaşlar merhaba, 65UD8900 kullanıcısıyım ve yakın zamanda 3. televizyon gelecek. Yaşanan arızalardan dolayı 2. kez değişim talebim onaylandı ve yeni ürünü bekliyorum.
Bu konuda özellikle servisin ilgisinden son derece memnunum. Her ne kadar 2. değişim talebimi ilk başta kabul etmeyip panel değişimi önerseler de 2 aylık televizyonda tamirat istemediğimi söylediğimde talebim onaylandı.
İlk televizyonumda ekranın orasında bir çizgi ve etrafında yanık izi bir bölge vardı. Yayın izlerken kesinlikle belli olmuyordu kanal geçişleri sırasında ortam karanlıkken belli oluyordu. Daha sonra büyük bir sorun olabilir düşüncesiyle değişim talep ettim ve sağ olsunlar ikiletmediler.
İkinci televizyonda birincinin aksine smart menüsü inanılmaz yavaştı ve sürekli donmalar oluyordu. Bu konuyu fazla önemsemedim apple tv kullandığımdan smartını neredeyse hiç kullanmıyorum. Fakat geçen hafta ekranın ortasında dikey bir karartı fark ettim. Özellikle açık renk görsellerde çok net belli oluyordu. Yine servis çağırdım ve gelen arkadaşlar daha önce bir kez yakın zamanda değişim yapıldığından bu değişimi genel merkezin onaylaması gerekiyor dediler. Pekala dedim ve beklemeye başladım. Söylediğim gibi genel merkez başta panel değişimi yapabilir dedi fakat ısrar edince değişime onay verildi.
Şuan yeni televizyonu bekliyorum inşallah üçüncü seferde bir sorun çıkmaz.
Mesajımı aslında hem sitem (iki kez arızalı ürünle karşılaştığım için) hemde memnuniyet (değişim konusunda beni uğraştırmadıkları için (Malesef LG den aldığım çamaşır makinemde arıza var ve LG kesinlikle değişimi kabul etmiyor, ben de THH ne başvuru yaptım bekliyorum) bu konuda Vestel gibi müşteri memnuniyetini gözetmiyorlar.) hem de tecrübe aktarımı adına yazıyorum. Herkese iyi forumlar.
Bu konuda özellikle servisin ilgisinden son derece memnunum. Her ne kadar 2. değişim talebimi ilk başta kabul etmeyip panel değişimi önerseler de 2 aylık televizyonda tamirat istemediğimi söylediğimde talebim onaylandı.
İlk televizyonumda ekranın orasında bir çizgi ve etrafında yanık izi bir bölge vardı. Yayın izlerken kesinlikle belli olmuyordu kanal geçişleri sırasında ortam karanlıkken belli oluyordu. Daha sonra büyük bir sorun olabilir düşüncesiyle değişim talep ettim ve sağ olsunlar ikiletmediler.
İkinci televizyonda birincinin aksine smart menüsü inanılmaz yavaştı ve sürekli donmalar oluyordu. Bu konuyu fazla önemsemedim apple tv kullandığımdan smartını neredeyse hiç kullanmıyorum. Fakat geçen hafta ekranın ortasında dikey bir karartı fark ettim. Özellikle açık renk görsellerde çok net belli oluyordu. Yine servis çağırdım ve gelen arkadaşlar daha önce bir kez yakın zamanda değişim yapıldığından bu değişimi genel merkezin onaylaması gerekiyor dediler. Pekala dedim ve beklemeye başladım. Söylediğim gibi genel merkez başta panel değişimi yapabilir dedi fakat ısrar edince değişime onay verildi.
Şuan yeni televizyonu bekliyorum inşallah üçüncü seferde bir sorun çıkmaz.
Mesajımı aslında hem sitem (iki kez arızalı ürünle karşılaştığım için) hemde memnuniyet (değişim konusunda beni uğraştırmadıkları için (Malesef LG den aldığım çamaşır makinemde arıza var ve LG kesinlikle değişimi kabul etmiyor, ben de THH ne başvuru yaptım bekliyorum) bu konuda Vestel gibi müşteri memnuniyetini gözetmiyorlar.) hem de tecrübe aktarımı adına yazıyorum. Herkese iyi forumlar.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.