VESTEL 49UD9400 İkinci Nesil (Yeni Seri) MB130E anakart, Anakartların Yeni Kralı

Let's _be_ honest Çevrimdışı

Let's _be_ honest

Süper Üye
30 Mar 2018
666
Ayrıca VESTEL 'de ben olsam pazarlama ve satış bölümü grubunu toptan işten çıkarırdım. Düşünün ki, 49/55 ud9650, veya ud9400 gibi F/P ürünleri, sözde markalı ürünleri ile yarıştırabilecek iken, 3 yıl garanti gibi bir avantajın ve yaygın etkili bir teknik servis tecrüben var iken, bu modellerin neredeyse hiç bir şekilde ve sitede incelenmemesi ( Ado hocam ve bu forum istisna) hayret edilecek bir şey.

Televizyona reklam vermekle ürün satamazsın. Hala sosyal medyanın gücünü anlayamadılar.
 
Son düzenleme:
M Çevrimdışı

mateseko

Aktif Üye
4 Nis 2018
67
42
Aynen ud9650 seri hiç bir yerde göremedim ne tanıtım videosu nede doğru düzgün yorum 9400 dediğinde ado Usta'dan öğrendik dh de nede YouTube videolar yok Samsung Sony LG Philips tvlerin bir sürü tanıtım videoları var yerli üretim tvlerin tanıtımları yok buna önem vermeleri lazım
 
Let's _be_ honest Çevrimdışı

Let's _be_ honest

Süper Üye
30 Mar 2018
666
Sayın yöneticiden aldığımız bilgilere göre, Adem Helvacı Ado üstad sahalara bu akşam dönüş yapacak imiş, eh bizde ismini anmaktan geri durmayalım o zaman:clap
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
vestel 9 serisi modelleri arasında tam olarak ne fark var. 9400-9600 vs.

ps4 ağırlıklı kullanım için ne önerirsiniz.

2500-3000 arası bütçe var.

bime tekrar jvc gelir mi acaba
BİM ikinci JVC operasyonu fiyasko çıktı.
Muhtemelen yeniden düzenleme yapıp yeni bir ürün sürecekler sahaya. BİM deki bir müdür kardeşimiz ile yakın temastayım, Sıradışı bir durum olup da atlamazsa yine önceden bilgimiz olup yine gidip depolarında ürün inceleyebilip sizlere bilgi akrtarabileceğiz düşüncesindeyim. :ok

PS4 için bu tv ler uygun değildir zira IPS panel kullanırlar :ok
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Bu tv yi takipteyim, ancak son kullanıcıda ne kadar etki eder bilmiyorum ama, panel direct led olsa idi diye düşünmüyor değilim. :hmmYarın öbürgün yanlardan, aşağıdan ışık sızması yapar mı şüpheliyim. 50 hz olması pek bana can sıkıcı gelmiyor, sonuçta konsol bağlamayacağım. Olsa iyi olurdu tabi maçlarda filan. Ado hocam bir video inceleme çeksin bakalım bakıcaz. Artıları da çok fazla, VA panel olması, Hdr, wcg, db, olması ciddi ciddi düşündürüyor.

Nereden çıktı bu slim modası yahu, tv mi seyredeceğiz, panelin arkasına, yanına mı bakacağız:seytan

Son olarak Vestel'in Digitürk ile inatla ve ısrarla anlaşamamasına bir anlam veremiyorum. Tam bir f/p olacak bir ürün gibi duruyor.

Kafam karıştı şimdi, yakın mesajlarda da hdr yok diyor Ado üstad.:hmm Acaba anakart modeline göre farklılık mı gösteriyor?

Hafta içi bu konu ile tekrar ilgileneceğim azizim, Bakalım geçen süre içerisinde ne gibi değişiklikler olmuş.

Evet MODEL aynı olsa da maalesef neredeyse tüm markalarda değişik donanımlar ile üretim mantığı oluyor. GENEL mantık bunu kabul etmese de yıllardır uygulamanın var olması artık bana bunu yadırgamamayı öğretti o nedenle sizler adına ulaşabildiğimiz kadar üreticilerin sistemlerini takip edip daha derinden ve daha detaylı, sizlere, bizlere faydası olacak bilgileri toparlamaya çalışıyorum.

Bu anlamda sorunuzun cevabı ''EVET modele göre farklılık gösteriyor. '' :ok
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Ayrıca VESTEL 'de ben olsam pazarlama ve satış bölümü grubunu toptan işten çıkarırdım. Düşünün ki, 49/55 ud9650, veya ud9400 gibi F/P ürünleri, sözde markalı ürünleri ile yarıştırabilecek iken, 3 yıl garanti gibi bir avantajın ve yaygın etkili bir teknik servis tecrüben var iken, bu modellerin neredeyse hiç bir şekilde ve sitede incelenmemesi ( Ado hocam ve bu forum istisna) hayret edilecek bir şey.

Televizyona reklam vermekle ürün satamazsın. Hala sosyal medyanın gücünü anlayamadılar.

2012 den sonra VESTEL kanadında gerçekten İNANILMAZ bir gelişme, büyük ve köklü bir Değişiklik görüldü. Sn Tarkan Tekcan (VESTEL Müşteri hizmetleri genel müdürü) ve Sn Mustafa Şahingöz (VESTEL Müşteri hizmetleri genel müdür yardımcısı) liderliğinde gerçekten ve cidden hayal dahi edemeyeceğimiz olumlu etkiler gördük hem üretim hem de satış sonrası hizmet anlamında.

Sorun şu ki son 2 yıldır ben bu etkileri ilk 3-4 yıl kadar hissetmiyorum. Yani bence nöbet değişim zamanı gelmiş. (Aslında bildiğim kadarıyla Mevcut üst yönetimin görevde son senesi olması lazımdı)

Ben Sn Mustafa Şahingöz ile bizzat görüşmüş ve DH kanadında bu anlamda görev almıştım ki kendilerini buna ikna edebilmek adına ilk olarak 9, ikinci olarak ise 12 sayfa rapor sunmuştum, Yine de istediğim anlamda RESMİ değil gayrıresmi bir yetki ile çalışma yapmıştım.

Aslında Facebook, Twitter gibi noktalardan aadıkları geri bildirimlere çok çok önem veriyor olsalar da, ben bu ÖNEM unsurunun ''bakın ne kadar iyi ilgileniyoruz'' şovu olmasından şikayetçiydim her zaman.

Benim için İLGİ demek;

Sayın xxxx, görüşleriniz bizim için çok değerlidir, lütfen bize xxx@xmail.com adresinden ulaşınız hemen destek olalım.

Demek değildir.

Gerçekten tüketicin ile ilgilenmek istiyorsan, tüketicinin soru ve sorunlarına GERÇEKÇİ yaklaşımlar sergilemek zorundasın.

Örnek verelim azizim, (Bu önerim, kurum tarafından reddedilmiştir)

VESTEL gibi ciddi anlamda profesyonel altyapıya, gerçekten neredeyse milyondolarlık yazılım altyapısına, ve SAP consultant gurubunda tanıdığım onlarca sihirli parmaklara sahip yazılımcı kardeşime sahip bir marka nasıl olur da tüketicilerinin hassas olduğu VA ve IPS panelli üretimlerini kutularının üzerine YAZAMAZLAR?

kayıtlarını açıp baksınlar binlerce kere müşterilerinden ürün satın almadan evvel yazılı veya telefon kanalından kendilerine ulaşılıp ''Bu tv de VA mı yoksa IPS mi var'' sorusu ile karşılaşmışlardır. O halde demek ki tüketici kanadında bu konuya hassasiyet olduğunu anlamak zor değil, peki neden tüketicini düşünüp de kutu üzerine IPS üretim veya VA üretim veya TN üretim yazmazsınız ki?

albanez albanez Can abinin beni DH de iken uyarması üzerine tam 2 sene evvel yönetime bir rapor daha sundum yazılı kanaldan ve VESTEL markasına özel yapılmış bir DEMO çalışması istedim.
Düşünebiliyormusunuz cevap dahi gelmedi zira bir noktadan sonra ADEM HELVACI ismi itici gelmeye başladı kendilerine :)

Cevapsız kalan o kadar çok sorum ve girişimim var ki inanamazsınız buna. Ancak ben biliyorum ki cevap gelmese dahi bu baskımızın mutlaka olumlu etkilerinibizler görüyoruz, görmeye de devam edeceğiz.

Size açık yürekilik ile söylüyorum arkadaşlar. Burada eğer yüksek kültüre sahip etkili bir platform oluşturmayı başarırsak, KİTLE olarak KURUM lar üzerinde büyük baskı oluşturmayı ve MAKUL isteklerimizi yerine getirtmeyi başarabiliriz.

İnanın bana, bunu başardığım 100 lerce örnek var geçmişimde, Bir çok kardeşimiz vardı servis yüksek ücret mağduru olan, Buradaki sosyal gücümüzü kullanarak o kardeşimizin kapısına kadar o servisi gönderip, ücret fazlasını iade ettirip bir de özür diletmişliğimiz bu örneklerin en basitlerindendir.

Burada ben elbette VESTEL yönetimini de, @Sota kardeşimizi de tebrik etmek isterim zira TÜKETİCİ ODAKLI ve karşılık beklemeden de hizmet verilebileceğinin en önemli, en somut örneklerindendir bu konular diye düşünüyorum.

Peki nasıl olur da karşılık beklemeden verilmiş olabilir bu hizmet?

Cevabı basit. VESTEL zaten ürün ve hizmet satan bir kuruluş. Ürün olarak sattığı malın parasını, Hizmet olarak da olası servis maliyetlerini zaten peşin peşin müşterisinden almıştı. Müşterisi sorun yaşadı ürün bozuldu, bu yetmezmiş gibi servisi de yüksek ücret aldı tüketici ikinci kere mağdur oldu, Biz burada devreye girerek duruma müdahale ettik, VESTEL tüketiciye ücret iadesi yaptırıp suistimale tenezzül eden servise para cezası kesti (Takip ettim konuyu) ve VESTEL bu konudan bir çıkar beklemedi zira en büyük çıkarı bir tüketicisini kaybetmemek oldu bu konuda, @sota ise bu altyapı ile yine hiç bir bedel talep etmeksizin bu hizmetin aktarılmasını sağladı.

İşte bizler bunu ancak sizlerle başarabiliriz, Sizler bu forumda ne kadar yoğun ve kalabalık olur, ne kadar çok bize inanır, destek verirseniz, bizler de kurumların dikkatini o kadar çok çekebiliriz.

Aynı olayları ARÇELİK markasında da başardık, MİTSUBİSHİ ELECTRİC Akdeniz bölge temsilcisinin bizden randevu alarak ofisimizde bizi ziyaret etmesini, tüketicileri için neler yapabileceklerini sormalarını sağladık.

Kendileri ile irtibat kurduğumuz halde bize dönüş yamaya dahi tenezzül etmeyen markaları sizlere deklere ettik ki tüketici için mücadele eden bir sosyal platformu dahi dikkate almayan bir kuruluş ileride birey olarak müracaat eden tüketicisini hiç dikkate almayabilir vurgusuna bulunduk vs vs vs.

Bizim mücadelemiz devam edecek, Sizlerin de bu konularda desteklerinizi her zaman bekliyoruz arkadaşlar :ok
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
N11 de satıcıya anakart modelini sordum bilgi veremiyoruz bu konuda dedi. Nasıl öğrenebilirim?

Selamlar Kardeşim;

Bu forumda bizim stratejimiz bu kardeşim, Bilgi vermeyen satıcıdan alışveriş yapmayı tercih etmiyoruz.

Bu adamlar bu işten para kazanıyorsa, o zaman paşa paşa size istediğiniz bilgiyi verecekler.

Altı üstü kutusuna bakıp bir numara verecek bu nedir yahu devlet sırrı gibi .
 
K Çevrimdışı

kralkarga

Aktif Üye
9 May 2018
75
40
Adem Helvacı Ado hocam hala yok mu piyasada bu mb130e model anakartlı tvlerden?model araştırmak delirdim iyice.
 
Deimos Çevrimiçi

Deimos

VIP
6 Nis 2018
876
Selamlar Kardeşim;

Bu forumda bizim stratejimiz bu kardeşim, Bilgi vermeyen satıcıdan alışveriş yapmayı tercih etmiyoruz.

Bu adamlar bu işten para kazanıyorsa, o zaman paşa paşa size istediğiniz bilgiyi verecekler.

Altı üstü kutusuna bakıp bir numara verecek bu nedir yahu devlet sırrı gibi .
Adem Helvacı Ado Abicim N11 deki satıcıların çoğu aracı. Stok bulundurmazlar. Bu malı satan dükkan siparişi alıyor, aldıktan sonra tedarikçisine dönüp siparişi göndertiyor. Elinde olmayan malında bilgisini paylaşmaz.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Adem Helvacı Ado Abicim N11 deki satıcıların çoğu aracı. Stok bulundurmazlar. Bu malı satan dükkan siparişi alıyor, aldıktan sonra tedarikçisine dönüp siparişi göndertiyor. Elinde olmayan malında bilgisini paylaşmaz.
Abi bir çok bayi N11 de aynı zamanda dükkan sahibi, söylediğin kesinlikle doğrudur, o halde kardeşlerimiz aracı olmayanları bulacak demek ki :alala
 
O Çevrimdışı

oguzca

Yeni Üye
5 Ağu 2018
4
36
Adem Helvacı Ado selamlar,

Önceden donanımhaber'de, şimdi ise burada tavsiyelerinizi dikkatle takip etmekteyim. Özellikle Vestel'in UD9400 serisi hakkında yazdıklarınızı dikkatle okudum. Televizyon hem fiyatıyla, hem performansıyla dikkate değer özellikler barındırıyor.

Bütçemin yetmesi durumunda 55UD9400 yetmediği takdirde 49UD9400 almayı planlıyorum. Ancak, "VESTEL 55UD9350 ve 55UD9400 Ürün Özellikleri Karşılaştırma Tablosu" isimli konuda birden fazla televizyon görmekteyim.

Size sorum, 55UD9400MB130E kodlu televizyon üzerine olacak. Bahsettiğim TV'de HDR, WCG gibi birçok üstün özellik bulunuyor. Bu televizyon piyasada üretimde var mı? Satın almak istediğimizde kolaylıkla erişebiliyor muyuz? Aradığımız ürünün kodu ne olmalı?

Yine aynı şekilde, "VESTEL 49UD9400 İkinci Nesil (Yeni Seri) MB130E anakart, Anakartların Yeni Kralı" isimli konuda, bahsi geçen TV'nin özelliklerini dikkatle inceledim ve aradığım televizyonların bunlardan birisi olduğunu düşünüyorum. 49" olan modelde HDR, WCG, DV'nin ve yeni nesil anakartın olduğunu görüyorum. 49" olan modelde, 55 inç olan modelde olmayan "DV" özelliği de barındırılıyor.

Sizce, DV özelliğini dikkate alarak 55 inç olan modelden vazgeçip bu televizyona yönelmemiz daha mı mantıklı olur? Bu televizyon için, "V10116518" kodunu mu dikkate almalıyız?

Teşekkürler.
 
Geri
Üst Alt