Servis geldi baktı, sorunun videosu çekildi incelemeye gitti video fabrikaya. Teknisyen yorumu, panel arızalı veya şase arızası olarak kayıt tutuldu. Horoz Lojistik'in gelip bugün tv'yi almasını bekliyoruz. Gelirlerken arayacaklarmış. Sanırım artık bu noktadan sonra geri almamak için çabalamazlar. İade başlatmıştım zaten, bir tek servis arıza tespit evrağı eksikti. Şimdi o da tamamlandı.
Tv'yi toplam 3 saat kadar kullandım. Resim özelliklerini, modları hem tv hem tv'i 4k pc ye bağlamak ayrıca 4k oyun konsolun bağlamak suretiyle test etme imkanım oldu. Bana gelen tv ekonomik ayarların tamamı kapalı iken oyun, film, doğal vs modlarda eski Sharp tv me göre bariz karanlıktı. Bu konuda bir arkadaş arka ışık patlıyor sanki arkadaki panel ışığı bariz belli oluyor demişti. Bende tam tersi. Contrast zaten her modda anlamadığım şekilde %100 başlıyor. Enerji kısıtlamaları kalkmış vaziyette dahi eski tvnin contrastına yaklaşamadı diyebilirim. Sanırım bu panel ciddi arızalı geldi bana. Pc üzerinde hdr aktif ettiğimde zaten görüntü direk bozuluyordu, kapayınca netleşiyordu.
Hadi tüm bunlarda eski 60 inç Sharp tv'yi geçtim evde 4 aylık Toshiba 43UA3A63DT android tv var. Bu tv 65Q9900'e göre tüm resim modlarında açık ara daha aydınlık ve sorunsuz görüntü işliyordu. Hayırlısıyla geri vereyim istiyorum. QLED falan dedim alınır dedim ama soğudum cidden. O kadar tv arasından arızalı olanı bulmak bana nasipmiş. Esasen Vestel kullanmaktan asla çekinmem. Evde çoğu beyaz eşyam Vestel. Benim bu tv'yi tekrar satın alabilmem için sağlam olanını çıplak gözle görmem lazım.
F
fikoloji hocam 70U9600 modeli 5 gün öce yayınlasaydı belki de onu almış kullanıyordum ?
Bu arada arkadaşlar, hep dert yandım mesajlarda ama Q9900 model tv Jbl ses sistemi konusunda bende sorunsuz çalışıyordu ve benden iyi not aldı. Keyifli yani. Bir tv için doyurucu bir ses donanımı var hakkını yememek lazım. Geometrisi düzgün bir odada ve oturma konumunda bu tv'deki ses donanımı piyasadaki çoğu pahalı tv'den iyidir. Bunun üstüne bir soundbar ile çıkabilirsiniz tabi ki ama adamların hakkını yemeyeyim. Donanımın reklamını yapmışlar ve hava civa değil, doyurucu. Eşit blok stereo ampli, dolby donanımlı avrler ve lambalı ampliler ile 20-25 yıldır haşır neşir olan ve ses konusunda hasta biri olarak bunu belirtmek istedim.
Arkadaşlar servis geldi buna normal dedi.Bence diğer yerler normal olabilir ama bu işaretli yer bence normal değil sizlerde de böyle durum varmi.Edit:Bende iade talebi oluşturdum simportan aradılar iade kabul etmiyoruz ürün falan filan dedi kapatti ben çok kıl kaptım.
Bende aynı şekilde aynı yerden edindim tv'yi. Aynı şeyleri söylediler fakat bendeki durum başkaydı. Konuda var arıza. Sizin tv'deki durum bende yok mesela
Tv kullanıldı 2. ele düştü, tv'yi geri almayız dedi bana aynı firma. Sizin durum da hatalı tv bence. Fotodaki görüntüyü çıplak gözle de görüyorsanız üretim hatalıdır. Artık QLED tv'de bu olmamalı.