yukaridaki ayarlarla birlikte, ses ayarlarinda "direkt cikis" degil de PCM' i secmeyi deneyin.Denedim aynı değişen bir şey olmadı ??
yukaridaki ayarlarla birlikte, ses ayarlarinda "direkt cikis" degil de PCM' i secmeyi deneyin.Denedim aynı değişen bir şey olmadı ??
Şimdi denedim yine aynı ?? yeni bir şey alınca ve böyle olunca gerçekten moral ve sinir bozucu ? düşük seste çok belli oluyor...yukaridaki ayarlarla birlikte, ses ayarlarinda "direkt cikis" degil de PCM' i secmeyi deneyin.
Selamlar arkadaşlar. Uzun incelemeler ve bekleyiş sonrası 65Q9900 siparişini internet üzerinden geçtim. Sonra tv geldi servis kurdu. Kurulum esnasında servis video çekerken de konuştuğumuz üzere eşim, beyaz renkte salt taraflara sağ köşede daha fazla olmak üzere hafif sararma var sanki dedi. Belli belirsiz bir şey vardı ama servis de bende içeride gün ışığı yoğun olduğundan tam olarak pek bir şey anlamadık. Servis gitti, bu çok hafif sararma akşamüstü biraz daha belirgin olmaya başlamıştı. Sadece beyaz renkte belli bu arada. Tam bir sorun var gibi de değildi bu. Ama kafaya takılmıştı bir kere. Bunun sonunda ben aldığım siteden iade talebi başlattım. Sonra Vestel aradı, ben üründen pek memnun kalmadım özellikle beyaz renk konusunda eşimde beğenmedi dedik. Sonra Horoz lojistik iade kodunuzla gelir sizden alır dediler. Biz de tamam dedik.
Bunun ardından iade talebi oluşturduktan sonra yarım/bir saat geçmeden netflix performansına bakabilmek için şifremi girdim. Bir kaç film dizi vs denerken ekranda aşağıda beliren çizgilenme ekran karışması gibi şeyler oluştu. Sonra bunları başka başka filmlerle denerken ara sıra tekrarladığını gördük. Hemen eski Sharp tv yi tekrar kurup aynı yayınları izledik evde. Sharp ile bir sorun yoktu yayın görüntüsünde. Sonra hataları yakalamak için kamera kaydı ile yayın izledik hatalı kısmı yine Sharp tv ile tekrar çektik. Sorun vardı Vestel tv de.
Tüm bunların üstüne bu pazar sabahı da Simport Vestel Bayi'nden bir bayan aradı ve beğenmedim diyerek iade yapma hakkınız yok. İkinci ele düşmüş tv yi geri almayız dedi. Ben de Memnuniyetin dışında şeyler de var servis de baksın iade istiyorum dedim. Fakat iade almıyoruz beyefendi bu şekilde dedi. Şimdi gelinen son noktada ben bu tv artık yenisi de gelse hatta iki tv de verseler iade etmek istiyorum. Soğudum çünkü tavırdan dolayı. Üstüne bir de bu yaşadığım hatalar çıktı tamamen soğumuş durumdayım. TV yi kutuladım toplam, çalışma süresi 2-3 saati geçmeden bu hataları kaydettim. Eski tv mi kullanıyorum.
Tüm bunların dışında yerli diyoruz, katkı diyoruz, vatan millet diyoruz alıyoruz ama tersi olunca bu şekil ortada kalıyoruz. Evde Buzdolabı, fırın, derin dondurucu, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi alayı Vestel bir de. Şaka gibi gerçekten.
İzlemem gereken yol nedir acaba üstatlar?
Adem Helvacı F fikoloji
İlk 2 video 65Q9900 Vestel. Son video Sharp.
1. videoda zaten sorun belli.
2. videoda 7-8. saniyede ve 15-16. saniyede bir kırılma oluyor. Bu 3. videoda olduğu gibi evdeki diğer tv lerde olmuyor.
Dolby vision formatindaki filmlerde dinamik kontrasti ve micro dimming'i kapali yapinca daha cok iyilesti goruntu. Su an bir sorun yokNetflixde dolby vision formatindaki filmlerden ozellikle gunduzleri keyif alamiyorum, ips olmasindan ve FALD olmadigi icin sanirim. Ekran karanlik geliyor. Bunu iyilestirmenin bir yontemi var midir acaba
Videolara göre bariz sorun var.
İlk video ya yorum yapayım bende de şu an aynısı mb130s dediğimiz efsane kart olmasına rağmen ? üşendim hala ilk kurulum yapmadım.
Sarıya takıldı kafam görsel var mı ?
Simprot la değil vestelle işiniz, değişim de iade ona ait sonuçta artık Vestel güvencesindesiniz.
Eğer thh başvurmanız durumunda aldığınız yere iade çıkarabilirsiniz. Videoları ve sarı kısmı da servise gösteriniz.
Evet özellikle mb230 ana kartta mevcut, YouTube sesli on izleme ekledi bu TV ye ters bir codek veriyor bozuyor.F fikoloji hocam sıkıntı büyür vs gerekçesiyle diğer tv yi kurup bunu kutulamıştım. Bu hadiseyi gördükten sonra sarımtrak kısmı çekmek aklıma gelmedi doğrusu. Tekrar servis gelecek yarın. Kutuyu açarsa çekerim unutmazsam. Yalnız foto ile anlaşılmayabilir. Gözle ev halkı olarak evet var dedik. Komple beyaz google sayfasında mesela sayfayı aşağı yukarı kaydırırken insan anlıyor. Hani böyle sigaralı ortamda yüzeye nikotin birikir çok hafif sarımtrak olur bazı şeffaf yerler, onun gibi.
Bir de servisten bir yetkili sabah arıza kaydı bırakırken bu youtube ve netflix bazı modellerde problemli ve fabrika bunun üzerinde çalışıyor dedi. Cihazda arıza olduğunu düşünmeyin sorun youtube ya da netflix kaynaklıdır falan dedi. Fakat ben yine de çağırdım servisi. Bunu bir hata olarak kabul etmemeleri mümkün mü acaba? Arıza yok yazılımsal sorun vs demiş olsalar bunu bu şekilde kabul etmeme hakkımız var diye düşünüyorum. Yanılıyor muyum?
Vestel 65q9900 TV aldım siyah ekranda böyle görüntü var normal mi
Son durum nedir?F fikoloji hocam sıkıntı büyür vs gerekçesiyle diğer tv yi kurup bunu kutulamıştım. Bu hadiseyi gördükten sonra sarımtrak kısmı çekmek aklıma gelmedi doğrusu. Tekrar servis gelecek yarın. Kutuyu açarsa çekerim unutmazsam. Yalnız foto ile anlaşılmayabilir. Gözle ev halkı olarak evet var dedik. Komple beyaz google sayfasında mesela sayfayı aşağı yukarı kaydırırken insan anlıyor. Hani böyle sigaralı ortamda yüzeye nikotin birikir çok hafif sarımtrak olur bazı şeffaf yerler, onun gibi.
Bir de servisten bir yetkili sabah arıza kaydı bırakırken bu youtube ve netflix bazı modellerde problemli ve fabrika bunun üzerinde çalışıyor dedi. Cihazda arıza olduğunu düşünmeyin sorun youtube ya da netflix kaynaklıdır falan dedi. Fakat ben yine de çağırdım servisi. Bunu bir hata olarak kabul etmemeleri mümkün mü acaba? Arıza yok yazılımsal sorun vs demiş olsalar bunu bu şekilde kabul etmeme hakkımız var diye düşünüyorum. Yanılıyor muyum?
Q serisi mi bu ??
Tarayicidan bir video açınca ekran isigini kisamiyorum, bunun bir yolu var midir
evet 55q9900 ama fotograftaki video formati kaliteli degil.Q serisi mi bu ??
Düşük seste 3/5/7 net ses duyuyor musunuz peki ? Bende aynı TV var ama düşük seste böyle değişik bir baş sesi mı diyim dip ses mı diyim anlamadım.... Servis normal dedi ses sistemi ile alakalı dedi ????????evet 55q9900 ama fotograftaki video formati kaliteli degil.
bende olmuyor, sizinle konusmustuk zaten yukarida. Ekolayzir ayarlariyla oynayinca sorunun gecmesi lazimdi. Tvnin yerini degistirin yumusak bir yere koyup oyle deneyin isterseniz, belki bulundugu yeri titrestiriyordur. Kolay begenmem ama ses kalitesi dogru ayarlarda gercekten tatmin edici,Düşük seste 3/5/7 net ses duyuyor musunuz peki ? Bende aynı TV var ama düşük seste böyle değişik bir baş sesi mı diyim dip ses mı diyim anlamadım.... Servis normal dedi ses sistemi ile alakalı dedi ????????