Vatan bilgisayar Huawei notebook fiyat değişkenliği.

The_SreT Çevrimiçi

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,294
Ankarada hafta sonu magazalar kapalı o zaman p.tesi magazaya gidip görüşmemiz lazım demekki. Yarın telefon ile bildirmeme gerek varmı acaba.
Telefonla felan aramayın ki sizi caydırmak için bahaneler üretmesinler. Öncelikle siz ürünü siteden almışsınız anladığım kadarıyla, yani ödemeyi site üzerinden yapıp sonra gidip sadece mağazadan mı teslim aldınız ? Eğer site üzerinden satın aldıysanız siparişlerim bölümünden iade süreci başlatabilirsiniz gibi geliyor bana. Eğer öyle bir seçenek var ise site üzerinden iade süreci başlatın, sonrasında da gidip ürünü iade edersiniz. Eğer iade gibi bir seçenek yoksa, ürünün ödemesini mağazada yapmışsanız pazartesi günü direkt ürünle birlikte mağazaya gidin.
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Telefonla felan aramayın ki sizi caydırmak için bahaneler üretmesinler. Öncelikle siz ürünü siteden almışsınız anladığım kadarıyla, yani ödemeyi site üzerinden yapıp sonra gidip sadece mağazadan mı teslim aldınız ? Eğer site üzerinden satın aldıysanız siparişlerim bölümünden iade süreci başlatabilirsiniz gibi geliyor bana. Eğer öyle bir seçenek var ise site üzerinden iade süreci başlatın, sonrasında da gidip ürünü iade edersiniz. Eğer iade gibi bir seçenek yoksa, ürünün ödemesini mağazada yapmışsanız pazartesi günü direkt ürünle birlikte mağazaya gi

Telefonla felan aramayın ki sizi caydırmak için bahaneler üretmesinler. Öncelikle siz ürünü siteden almışsınız anladığım kadarıyla, yani ödemeyi site üzerinden yapıp sonra gidip sadece mağazadan mı teslim aldınız ? Eğer site üzerinden satın aldıysanız siparişlerim bölümünden iade süreci başlatabilirsiniz gibi geliyor bana. Eğer öyle bir seçenek var ise site üzerinden iade süreci başlatın, sonrasında da gidip ürünü iade edersiniz. Eğer iade gibi bir seçenek yoksa, ürünün ödemesini mağazada yapmışsanız pazartesi günü direkt ürünle birlikte mağazaya gidin.
Ürünü internet sitesinden ücretini ödeyerek magazadan teslim seçeneği ile aldık.
 
The_SreT Çevrimiçi

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,294
Ürünü internet sitesinden ücretini ödeyerek magazadan teslim seçeneği ile aldık.
Tamam o zaman siteye gir siparişlerim bölümüme iade etme seçeneği olması gerekiyor, oradan iade sürecini başlatabilirsin. Ben Vatan'dan alışveriş yapmadığım için bilemiyorum şuan ama site üzerinden sipariş verip ödeme yaptıysan illaki iade seçeneği olması gerekir diye düşünüyorum.
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Ürünü internet sitesinden ücretini ödeyerek magazadan teslim seçeneği ile aldık.
Magazadan teslim seçeneği var orada şöyle diyor.

20210417_032902.jpg

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Magazadan teslim seçeneği var orada şöyle diyor.

20210417_032902.jpg
wifi ile network baglandı ise iade olmaz diyor sanırım iş olmayacak gibi.
 
The_SreT Çevrimiçi

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,294
Magazadan teslim seçeneği var orada şöyle diyor.

20210417_032902.jpg

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


wifi ile network baglandı ise iade olmaz diyor sanırım iş olmayacak gibi.
Orada cep telefonlarından bahsediyor bence, eğer siteden iade sürecini başlatabiliyorsanız başlatıp ürünü eksiksiz bir şekilde kutusunda faturasıyla birlikte mağazaya götürün. Siteden iade süreci başlatılmıyorsa da sorun yok, pazartesi günü götürün aldığınız mağazaya iade edin. Paşa, paşa almak zorundalar ürünü buna hakkınız var, öyle en ufak birşeyden olmaz heralde felan derseniz ürünle birlikte geri gönderirler sizi ?
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Orada cep telefonlarından bahsediyor bence, eğer siteden iade sürecini başlatabiliyorsanız başlatıp ürünü eksiksiz bir şekilde kutusunda faturasıyla birlikte mağazaya götürün. Siteden iade süreci başlatılmıyorsa da sorun yok, pazartesi günü götürün aldığınız mağazaya iade edin. Paşa, paşa almak zorundalar ürünü buna hakkınız var, öyle en ufak birşeyden olmaz heralde felan derseniz ürünle birlikte geri gönderirler sizi ?

SATIN ALDIĞIM ÜRÜNDEN MEMNUN KALMAZSAM NASIL İADE EDERİM ?​

Tüketici, yalnızca mesafeli satışlarda (Telefon ve internet üzerinden yapılan satışlar) 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereği, hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin satın almış olduğu ürünü, teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde , ön bilgilendirme formunda ve sözleşme metninde yazılı olan usule uyarak iade edebilir veya değiştirebilir. Cayma bildirimi tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren 20 gün içerisinde, ürüne herhangi bir hasar verilmemesi ve eksiksiz teslim edilmesi şartıyla, tercihinize göre ürünü iade alarak bedelini tarafınıza ödemeyi veya ürün bedeli kadar alış veriş kuponu vermeyi taahhüt ederiz. Ancak satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, wifi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantların çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde iade kabul edilmemektedir. Ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamaz.

"Cayma bildirimini 0850 222 56 56 numaralı çağrı merkezimizi arayarak veya yazılı bildirimde bulunarak yapabilirsiniz.”

Adresinize UPS kargoyu çağırıp, geri gönderim yapabilir veya mağazalarımıza iade edebilirsiniz. UPS gönderi kodumuz 1F176A’dır. Ürünü eksiksiz bir şekilde teslim etmenizi rica ederiz. Cep telefonu, notebook, televizyon, tablet, oyun konsolu gibi ürünlerinde “kurulum sağlandıktan” sonra cayma hakkında bulunulamaz.
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
51

SATIN ALDIĞIM ÜRÜNDEN MEMNUN KALMAZSAM NASIL İADE EDERİM ?​

Tüketici, yalnızca mesafeli satışlarda (Telefon ve internet üzerinden yapılan satışlar) 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereği, hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin satın almış olduğu ürünü, teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde , ön bilgilendirme formunda ve sözleşme metninde yazılı olan usule uyarak iade edebilir veya değiştirebilir. Cayma bildirimi tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren 20 gün içerisinde, ürüne herhangi bir hasar verilmemesi ve eksiksiz teslim edilmesi şartıyla, tercihinize göre ürünü iade alarak bedelini tarafınıza ödemeyi veya ürün bedeli kadar alış veriş kuponu vermeyi taahhüt ederiz. Ancak satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, wifi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantların çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde iade kabul edilmemektedir. Ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamaz.

"Cayma bildirimini 0850 222 56 56 numaralı çağrı merkezimizi arayarak veya yazılı bildirimde bulunarak yapabilirsiniz.”

Adresinize UPS kargoyu çağırıp, geri gönderim yapabilir veya mağazalarımıza iade edebilirsiniz. UPS gönderi kodumuz 1F176A’dır. Ürünü eksiksiz bir şekilde teslim etmenizi rica ederiz. Cep telefonu, notebook, televizyon, tablet, oyun konsolu gibi ürünlerinde “kurulum sağlandıktan” sonra cayma hakkında bulunulamaz.
Geçmiş olsun... ?
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Son düzenleme:
The_SreT Çevrimiçi

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,294

SATIN ALDIĞIM ÜRÜNDEN MEMNUN KALMAZSAM NASIL İADE EDERİM ?​

Tüketici, yalnızca mesafeli satışlarda (Telefon ve internet üzerinden yapılan satışlar) 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereği, hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin satın almış olduğu ürünü, teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde , ön bilgilendirme formunda ve sözleşme metninde yazılı olan usule uyarak iade edebilir veya değiştirebilir. Cayma bildirimi tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren 20 gün içerisinde, ürüne herhangi bir hasar verilmemesi ve eksiksiz teslim edilmesi şartıyla, tercihinize göre ürünü iade alarak bedelini tarafınıza ödemeyi veya ürün bedeli kadar alış veriş kuponu vermeyi taahhüt ederiz. Ancak satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, wifi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantların çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde iade kabul edilmemektedir. Ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamaz.

"Cayma bildirimini 0850 222 56 56 numaralı çağrı merkezimizi arayarak veya yazılı bildirimde bulunarak yapabilirsiniz.”

Adresinize UPS kargoyu çağırıp, geri gönderim yapabilir veya mağazalarımıza iade edebilirsiniz. UPS gönderi kodumuz 1F176A’dır. Ürünü eksiksiz bir şekilde teslim etmenizi rica ederiz. Cep telefonu, notebook, televizyon, tablet, oyun konsolu gibi ürünlerinde “kurulum sağlandıktan” sonra cayma hakkında bulunulamaz.
Hocam sen siparişlerim bölümündeki sözleşmeye bak, orada cayma hakkını nasıl kullanacağın yazıyor. Vatanın kafasına göre kendi sitesine koyduğu cayma hakkı açıklamasına değil, siparişlerim bölümündeki sözleşmedeki cayma hakkını oku.
 
The_SreT Çevrimiçi

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,294
Evet malesef notebook iade edilemez diyormuş.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ankara'da sahur vakti özür dileyerek şimdilik forumdan ayrılıyorum. İlgileriniz için çok çok teşekkür ediyorum. Haklarınızı helal ediniz ALLAH'a emanet olunuz. Saygılarımla.
Edilir hocam edilir, öyle bir edilir ki ?

Tüketicinin 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkı mevcuttur. Sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkı kullanılabilir. Ön bilgilendirme yükümlülüğü yerine getirilmezse cayma hakkı süresi 1 yıla çıkmaktadır.


Cayma hakkının kullanılması durumunda tüketici malı 10 gün içinde satıcının belirtmiş olduğu kargo firması ile ücretsiz olarak iade etmeli ve satıcı da 14 gün içinde bedel iadesini yapmalıdır. Tüketici, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
51
Adamı hemen caydırdın hee ?
Yapılmış bir sözleşme var... Sözleşmeler, kanun ve yönetmeliklere aykırı yapılmamışsa her şartta geçerlidir.

Bu konuda hep yazıyorum, oturdukları yerden kanun yaparsan böyle olur... Sim kart takılmış, wifi'ye bağlanmış bir cihazı iade alırsan, ileride büyük yanlışlara yol açarsın ve hukuk orada tıkanır.

Bunu bilmeyen, kanun yapıcılar için alıcı ve satıcının mağduriyetinin önemi var mıdır? Bu ülkede asla...

Satıcı, inisiyatif alarak iade kabulü yapar ona bir şey diyemem, ama sözleşmede yazılı madde varsa ve alıcı buna imza atmışsa, thh lehte karar verse bile, mahkemeden döner...
 
The_SreT Çevrimiçi

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,294
Yapılmış bir sözleşme var... Sözleşmeler, kanun ve yönetmeliklere aykırı yapılmamışsa her şartta geçerlidir.

Bu konuda hep yazıyorum, oturdukları yerden kanun yaparsan böyle olur... Sim kart takılmış, wifi'ye bağlanmış bir cihazı iade alırsan, ileride büyük yanlışlara yol açarsın ve hukuk orada tıkanır.

Bunu bilmeyen, kanun yapıcılar için alıcı ve satıcının mağduriyetinin önemi var mıdır? Bu ülkede asla...

Satıcı, inisiyatif alarak iade kabulü yapar ona bir şey diyemem, ama sözleşmede yazılı madde varsa ve alıcı buna imza atmışsa, thh lehte karar verse bile, mahkemeden döner...
İnternetten yapılan alışverişlerde sözleşmeler standarttır, yani buna satıcı kendi kafasına göre bir ekleme felan yapamaz. Sim kart takma, wifi'ye bağlanma muhabbetine de gelirsek dediklerine katılıyorum, ileride sıkıntılar çıkabilir.

Ama olayın özüne gelecek olursak oda hikayeden ibarettir, cep telefonu satan sitelerin uydurduğu daha başvurma aşamasında olan tükeciyi caydırmak için uydurulan birşeydir. Cep telefonu alan biri sim kartta taksa, wifi'yada bağlansa, internetten aldığı cep telefonunu 14 gün içerisinden koşulsuz iade edebilir.
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
51
İnternetten yapılan alışverişlerde sözleşmeler standarttır, yani buna satıcı kendi kafasına göre bir ekleme felan yapamaz. Sim kart takma, wifi'ye bağlanma muhabbetine de gelirsek dediklerine katılıyorum, ileride sıkıntılar çıkabilir.

Ama olayın özüne gelecek olursak oda hikayeden ibarettir, cep telefonu satan sitelerin uydurduğu daha başvurma aşamasında olan tükeciyi caydırmak için uydurulan birşeydir. Cep telefonu alan biri sim kartta taksa, wifi'yada bağlansa, internetten aldığı cep telefonunu 14 gün içerisinden koşulsuz iade edebilir.
İnşallah öyledir... En azından Öyle olmasını temenni ederim. Kanun ve yönetmelikler, sadece "bir taraf" için çıkartılıp yürütülmezler... Teknik olarak, neden iade alınmaz'ı ortaya koyan taraf, öyle yada böyle mahkemeyi kazanır...

Yazdıklarım, evrensel hukuk normlarında geçerli olan şeylerdir, muz cumhuriyetlerinde çok absürt şekilde hukukun işletildiğini de "pek yakından" görmüşlüğümüz az değil.

:alsana
 
Geri
Üst Alt