Fiyat politikası konusu elbette üreticinin bileceği iş. Rakamın bana yüksek geldiğine dair zaten düşüncelerimi yukarıda yazmıştım.
Bu markada ben bakış açıları, odak noktalarının daha çok tüketici tarafında olması gibi bir ön algı içerisinde olduğum için üzerinde duruyorum.
Asıl merak ettiğim, ilk olarak X bir arıza durumunda diğer markaların yaşattıklarını vatandaşa yaşatacaklar mı en merak ettiğim konu bu.
Şu an için konunun teknik tarafındayım, Teknik ve satış sonrası hizmet kalitesi konusunda gerçekten beklentilerimizi karşılayan bir tutum içindelerse elbette konunun rakamsal kısmında da GENEL TALEP diye firmaya elimizden geldiğince baskı uygularız.
Kaldı ki bir ürünü satın aldıktan sonra çekilen sıkıntıların ne denli can sıkıcı olduğunu en iyi siz bilirsiniz
Panel unsurunu kendimiz üretmediğimiz sürece ve montaj değil ÜRETİM yapamadığımız sürece rakamsal sorunların diğer markalar ile ileri derecede rekabet edebilir konumda olduğunu düşünmüyorum.
1990 lardan beri tv üreten, Türkiyenin bir numaralı tv üreticisi Vestel dahi bahsi geçen Phılıps Samsung gibi markalara ne teknolojik ne de rakamsal anlamda kafa tutamıyorken, kurulalı daha bir sene olmamış bir şirketin bu konuda çok iddialı olabilmesini beklemiyorum zaten.
Awox özelinden örnek verecek olursak, aslında bu derece ciddi maddi imkanları varken sadece hap yap para kap moduna yönelmesi ile kıyaslayıp, Mehmet Atmaca'nın ülkeye Katma Değer sunabilecek bir girişimde bulunduğunu düşünmemden dolayı beklentimi yüksek tutuyorum ben
Açık itirafımdır şuraya yazayım. Bir şans vermek gerektiği konusunda ısrar etmekle birlikte eğer yanılırsam çok çok çok üzüleceğimi belirtmek istiyorum :(