Tüketici Hakem Heyetine başvurmak.

albanez Çevrimdışı

albanez 

Süper Üye
19 Mar 2018
3,384
Bana da Vatan dan,TV yi siz getireceksiniz demişlerdi,neyse ki Vatan bana çok yakın,kutuda
büyük olmadığı için atar arabaya götürürüm,benim müracaat da Ocak 27.de olmuştu henüz
Eksper gelmedi sanırım 3/5 aylık iş bu,ancak benim ki keyfe keder bir olay yoksa TV den
memnunum,heriflere gıcık kaptım(Grundig) bu işe soyundum yaw:kiskis
Zaten geri versem,bu paraya bu spec. de TV yok yaw
 
Kisuke Urahara Çevrimdışı

Kisuke Urahara 

Aktif Üye
21 Mar 2019
434
Bana da Vatan dan,TV yi siz getireceksiniz demişlerdi,neyse ki Vatan bana çok yakın,kutuda
büyük olmadığı için atar arabaya götürürüm,benim müracaat da Ocak 27.de olmuştu henüz
Eksper gelmedi sanırım 3/5 aylık iş bu,ancak benim ki keyfe keder bir olay yoksa TV den
memnunum,heriflere gıcık kaptım(Grundig) bu işe soyundum yaw:kiskis
Zaten geri versem,bu paraya bu spec. de TV yok yaw
Belki sizin dediğiniz gibi de olur vatan bu :)
Evet o yorumlarınızı okudum. Benimde aklıma yatmadı değil grundig 9800s :)
Önce şu tv sorunum bir hallolsun da . Sonrası Allah kerim.
 
B Çevrimdışı

beyzabetül

Aktif Üye
24 Tem 2018
472
Bir ay önce başvurdum e devlet üzerinden. 4-5 ay bulabilir deniliyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benim TV'mi Horoz lojistik getirmişti. Görüştüm böyle bir durumda TV 'yi evden alıyoruz demişti. Bilginiz olsun .:ok
sizin talebiniz ne olmuştu?
4-5 ay falan sürmez.1-2 ay savunma vermeleri için zaman tanıyorlar.heyet karar veremeyip ürün bilirkişiye gönderilirse ozaman belki 4-5 ay sürebilir
yani normalde 3 ay sürüyorben bu aralar thk ya çok sık uğrar oldum :)
 
LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
244
54
Servisi ölü piksel ve ışık sızması için çağırdım. Servis 2 ölü piksel ( şimdi 3 tane) olduğunu kabul etmekle birlikte panel değişimi için en az 5 adet ölü piksel olması gerektiğini ve bu 5 ölü pikselin en az 3 tanesi yatay ya da dikey yan yana olması gerektiğini belirtti. Ya da bir adet canlı piksel olması gerektiğini belirtti. Bu şartlar oluşmadığından panelin değişimine de yapamayız dedi. Ben panel değişimini zaten kabul etmiyorum dedim. Yapacaksanız birebir değişimi kabul ederim. Yapmadılar. Işık sızmasına bakmadı bile onu sorun olarak görmüyorlarmış.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Değişim derse kabul etmeli miyim ? Yoksa iade edip yeni bir macera ya mı atılayım :) Q70 kadar fiyat veremem diğerleri de ne kadar iyi olur bilemiyorum.

Teşekkürler.

Servisin ölü pikselle ilgili söylediği gerçekten ilginç. 55Q6FN modelini kullanıyorum (forumda inceleme yazım var), 9-10 ay sonra 2 ölü piksel fark ettim ( ilk kurulumda yoktu) servis çağırdım geldi baktı ve ben ne olacak bile demeden panel değişimi dediler ertesi günü de arayıp panelimin geldiğini ve müsait olup olmadığımı sordular, müsaitim dediğimde gelip değiştirdiler. İlginç olan; servisin size panel değişimi için en az 5 ölü piksel demesi, Samsung merkezin uygulaması böyle ise benim panel nasıl değişti? Bu arada panel değişiminde ışık sızması sorunu ile karşılaşırsam diye sorduğumda, genelde bu seride olmaz olursa zaten sorundur değişim yapılır denmişti. Son olarak, servis forumuna da baktım gelen servis "merkez servis" görünüyor.
 
Kisuke Urahara Çevrimdışı

Kisuke Urahara 

Aktif Üye
21 Mar 2019
434
sizin talebiniz ne olmuştu?
4-5 ay falan sürmez.1-2 ay savunma vermeleri için zaman tanıyorlar.heyet karar veremeyip ürün bilirkişiye gönderilirse ozaman belki 4-5 ay sürebilir
yani normalde 3 ay sürüyorben bu aralar thk ya çok sık uğrar oldum :)

e devlette bir belgeyi eksik eklemişim thh 'ye elden teslim ettim. Çalışan arkadaş 4-5 ayı bulur dedi. Ondan 4-5 ay dedim.Bakalım ne çıkacak.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Servisin ölü pikselle ilgili söylediği gerçekten ilginç. 55Q6FN modelini kullanıyorum (forumda inceleme yazım var), 9-10 ay sonra 2 ölü piksel fark ettim ( ilk kurulumda yoktu) servis çağırdım geldi baktı ve ben ne olacak bile demeden panel değişimi dediler ertesi günü de arayıp panelimin geldiğini ve müsait olup olmadığımı sordular, müsaitim dediğimde gelip değiştirdiler. İlginç olan; servisin size panel değişimi için en az 5 ölü piksel demesi, Samsung merkezin uygulaması böyle ise benim panel nasıl değişti? Bu arada panel değişiminde ışık sızması sorunu ile karşılaşırsam diye sorduğumda, genelde bu seride olmaz olursa zaten sorundur değişim yapılır denmişti. Son olarak, servis forumuna da baktım gelen servis "merkez servis" görünüyor.
O zaman servis farkı diyelim :) valla o zamanda dedim servise bu şartların oluşması için mucize olması gerekir diye. Bi de üstüne ölü pikselleri nasıl bulabildin diyor :) şaka gibi. Demek ki sizin servis ilgili tebrik etmek lazım ilgisinden dolayı.
 
Son düzenleme:
LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
244
54
e devlette bir belgeyi eksik eklemişim thh 'ye elden teslim ettim. Çalışan arkadaş 4-5 ayı bulur dedi. Ondan 4-5 ay dedim.Bakalım ne çıkacak.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


O zaman servis farkı diyelim :) valla o zamanda dedim servise bu şartların oluşması için mucize olması gerekir diye. Bi de üstüne ölü pikselleri nasıl bulabildin diyor :) şaka gibi. Demek ki sizin servis ilgili tebrik etmek lazım ilgisinden dolayı.
Tüketici Hakem heyeti ile ilgili de tecrübeme dayanarak (Philips Tv, forumda inceleme ve ayrıntı mevcut), ölü piksel ve ışık sızması ile ilgili servis forumuna durumu yazdırdıysanız( örneğin; ışık sızması ve ölü piksel talebiyle servis talep edip tamir edilmesini istemek ve böylelikle bunun kayıt altına alınmasını sağlamak, kendi sürecimde bunu yapmıştım) bu süreci hızlandırır ayrıca bilir kisi incelemesi talebinde Tv 55 inç olduğundan siz bilir kişiye götürmeyiniz, bilir kişinin evinizde inceleme yapmasını talep ediniz (ben bu şekilde yapmıştım). Benim sürecim o kadar uzun sürmedi kısa sürede (bilir kişi incelemesi dahil) sonuçlandı, tabi burada şikayetlerimle ilgili servis formunu delil göstermem de etkili olmuştu. Dilekçede talebinizi açık bir şekilde belirtiniz umarım, yani; iade istiyorum ya da değişim istiyorum şeklinde.
 
Kisuke Urahara Çevrimdışı

Kisuke Urahara 

Aktif Üye
21 Mar 2019
434
Tüketici Hakem heyeti ile ilgili de tecrübeme dayanarak (Philips Tv, forumda inceleme ve ayrıntı mevcut), ölü piksel ve ışık sızması ile ilgili servis forumuna durumu yazdırdıysanız( örneğin; ışık sızması ve ölü piksel talebiyle servis talep edip tamir edilmesini istemek ve böylelikle bunun kayıt altına alınmasını sağlamak, kendi sürecimde bunu yapmıştım) bu süreci hızlandırır ayrıca bilir kisi incelemesi talebinde Tv 55 inç olduğundan siz bilir kişiye götürmeyiniz, bilir kişinin evinizde inceleme yapmasını talep ediniz (ben bu şekilde yapmıştım). Benim sürecim o kadar uzun sürmedi kısa sürede (bilir kişi incelemesi dahil) sonuçlandı, tabi burada şikayetlerimle ilgili servis formunu delil göstermem de etkili olmuştu. Dilekçede talebinizi açık bir şekilde belirtiniz umarım, yani; iade istiyorum ya da değişim istiyorum şeklinde.

Servis formuna ışık sızmasını maalesef yazdıramadım kabul etmiyor çünkü. Servis ölü pikselleri yazdı. TV'nin değişimine gerek olmadığı filan vs.. şeyler yazdı.
THH yazdığım dilekçede Tv nin 55' olduğu ve Tv'nin iadesini istediğimi açıkça belirttim (e-devlette dilekçeyi doldururken şıklardan birini seçiyorsun iade talebini seçtim.). Tüm sorunları ayrıntılı olarak belirttim. Bana dönüş olursa eve gelmesini talep ederim. Bilgiler için teşekkürler. ?
 
albanez Çevrimdışı

albanez 

Süper Üye
19 Mar 2018
3,384
"Pixel hataları"

ilk kural şudur;pixellerin %99 ı çalışıyor olması gerekiyor,hata payı %1 dir sadece!!!
bu durum da kimsenin panelin de %1 veya daha fazla arızalı pixel çıkmaz,sayarsanız
ve bulduğunuz rakama bakarsanız zaten bunu anlarsınız,işin o kısmına girmiyorum
zira müşteri bunu pek anlamıyor veya işine gelmiyor v.s ancak bu işin olan durumu da
budur,bunun haricindeki gördüğünüz her Servis/Merkez veya Satıcı v.s uygulamaları
bir şekilde kendi insiyatiflerin de olan örneğin "müşteri memnuniyeti" kapsamında ki
uygulamalardır,kısaca bir standardı da yoktur,kimisin de 2 pixel hatası ile TV/Panel
değişimi olur kimisin de bu sayı daha fazlayken olur bir de yatay/düşey de şu kadar
olur v.s gibi uygulama vardır v.s dolayısıyla buradan hareketle ben de oldu sizde de olur
demek külliyen yalnıştır çünkü pratik de böyle olmuyor maalesef!

diğer durum da şöyledir;Modül ünitesi dead/stuck pixel hataları>>bu panellerin sınıfları vardır
siz buna "kalite" diyebilirsiniz ancak burada kaliyeti belirleyen en önemli unsur şudur;

Panellerin sınıfları vardır buna Class-I/II/III/IV/V.... gibi ve sizin kullandığınız panellerin hiç birisi
ister Sony olsun ister Samy olsun isterse bilmem ne olsun bunlar "Class-I" değildir daha düşük
sınıflar dır(buraya kadar yazdığım sadece "pixel hatası" durumuyla ilgilidir) çünkü ana panel
üreticisi malları buna göre değerlendiriyor ve TV üreticisi(siz buna üretici veya montajcı diyebilirsiniz)

Bu konu panel üreticisi ile TV nin üreticisi arasındaki olan durumdur! zaten Class-I panel
isterseniz(merak etmeyin kimse istemiyor bunu,sizin MARKA diye gördükleriniz dahil!) fiyatı da
ona göredir ve 1(bir)pixel hatası bile ana panel üreticisi tarafında kabul edilmektedir,buna "sıfır
hatalı panel satışı" denir! duruma göre ya parasını iade ederler ya da mahsup ederler,zira sürekli
birbirleriyle çalıştıkları için bu durumu kendi araların da hallediyorlar

Class-II de ise şudur;sayısı belirli+konumlarının düzeni belli sayıda olursa değişim olur...
Class-III den itibaren bu sayılar giderek artıyor

Sıfır hatalı paneller daha çok prof.ISF ve çok az VA da olur,bunlar da çok pahalıdır zaten
"TV" olarak ise olmaz,tek istisna SHARP dır ama onların da üretimleri "Butik" ürün gibidir
hatta ömür boyu pixel garantsine kadar gidiyor! hatta hem Baclit komple+modül ünitesi
v.s olarak sınırsız garantileri vardır v.s

Ayrıca NEC/Panasonic/Fujitsu/Hitachi v.s gibi diğer Japon Monitörlerin de durumu aynen böyledir
bunlar TV filan değildir Prof.Görüntüleme üniteleridir ama sen istersen TV olarak kullanabilrsin:mutlu
fiyatları "manyak" dır,örneğin Sharp da bunlar $ 25/30 binden "başlıyor" yukarı doğru gider!
LCD de 105" e kadar gidiyor(Sharp)

++

Bizim konuya gelirsek,öncelikle bazı konular da zaten işin moku çıktığı için bu durumlar
dünyanın her yerinde aynen böyledir artık!

USA/Canada/tüm Amerika kıtası dahil panelleri %100 Meksika da montajlanır!
müşteri şikayetleri çok daha fazladır Avrupaya göre!!
Son 15 yıldır böyledir,bir tek 2011/12 deki Sharp ın süper LCD TV si o da iki yıllığına
Japonya da üretilip sadece ve sadece USA/Canada/China da satılmıştır!
"X5 Elite"(Pioneer destekli;Engine sistemi komple Pio ya aittir!!!)(BMW ile karıştırmayın:kiskis)
ve de LCD nin finalini yaptılar ve en iyisini ürettiler sonra da işi bıraktılar Jübile yapıp

++
yaw bu işler ayağa düştü artık,ne capon ne alman hatta koreli kaldı bu alem de!
Çin işi oldu alayı,üstelik herifler de gelişme de kalmadı(aslında VAR!) ama manyak
rakamlara mal alacak enayi müşter kalmadığı için herifler de işi bu şekilde götürüyorlar

HiSense artık sistem buluyor
Xiaomi de öyle
Huawei de öyle

Samsung QLED dedi,HiSense ULED dedi ardından!
şimdi Samsung dahil Micro-LED çıktı hatta Hintli bile çıkardı!

sakın MARKA diye Sony/Samsung lara para kaptırmayın!

bazı contrast+black-white dengesi gesi sallama değerlere inanmayın! hatta yalan değerlere
diyeyim tam doğru olsun! zira böyle teknoloji de bir panel henüz üretilmemiştir!

Bazı tipler görüyorum forumlarda daha çok satıcı/promotör veya normal kullanıcı ama
yok Rtings de böyle yazıyor yok AVS de bunu yazmışlar....külliyen yalan bunlar

yaw alt tarafı TFT-LCD panel bu,böyle değlere çıkamazki! yok 5bin contrast küllüm yalan
yok 7bin contrast bu da küllüm yalan!

Sadece AUO da var 15bin contrast(Amoy modül komple) onu da üretmiyor ki:haha
ama üretim kabiliyeti ve becerisi var tabiki,bir de Sharp da var o da üretmiyor!

kısaca TV alemi yalan-dolanla yürür!
 
Kisuke Urahara Çevrimdışı

Kisuke Urahara 

Aktif Üye
21 Mar 2019
434
"Pixel hataları"

ilk kural şudur;pixellerin %99 ı çalışıyor olması gerekiyor,hata payı %1 dir sadece!!!
bu durum da kimsenin panelin de %1 veya daha fazla arızalı pixel çıkmaz,sayarsanız
ve bulduğunuz rakama bakarsanız zaten bunu anlarsınız,işin o kısmına girmiyorum
zira müşteri bunu pek anlamıyor veya işine gelmiyor v.s ancak bu işin olan durumu da
budur,bunun haricindeki gördüğünüz her Servis/Merkez veya Satıcı v.s uygulamaları
bir şekilde kendi insiyatiflerin de olan örneğin "müşteri memnuniyeti" kapsamında ki
uygulamalardır,kısaca bir standardı da yoktur,kimisin de 2 pixel hatası ile TV/Panel
değişimi olur kimisin de bu sayı daha fazlayken olur bir de yatay/düşey de şu kadar
olur v.s gibi uygulama vardır v.s dolayısıyla buradan hareketle ben de oldu sizde de olur
demek külliyen yalnıştır çünkü pratik de böyle olmuyor maalesef!

diğer durum da şöyledir;Modül ünitesi dead/stuck pixel hataları>>bu panellerin sınıfları vardır
siz buna "kalite" diyebilirsiniz ancak burada kaliyeti belirleyen en önemli unsur şudur;

Panellerin sınıfları vardır buna Class-I/II/III/IV/V.... gibi ve sizin kullandığınız panellerin hiç birisi
ister Sony olsun ister Samy olsun isterse bilmem ne olsun bunlar "Class-I" değildir daha düşük
sınıflar dır(buraya kadar yazdığım sadece "pixel hatası" durumuyla ilgilidir) çünkü ana panel
üreticisi malları buna göre değerlendiriyor ve TV üreticisi(siz buna üretici veya montajcı diyebilirsiniz)

Bu konu panel üreticisi ile TV nin üreticisi arasındaki olan durumdur! zaten Class-I panel
isterseniz(merak etmeyin kimse istemiyor bunu,sizin MARKA diye gördükleriniz dahil!) fiyatı da
ona göredir ve 1(bir)pixel hatası bile ana panel üreticisi tarafında kabul edilmektedir,buna "sıfır
hatalı panel satışı" denir! duruma göre ya parasını iade ederler ya da mahsup ederler,zira sürekli
birbirleriyle çalıştıkları için bu durumu kendi araların da hallediyorlar

Class-II de ise şudur;sayısı belirli+konumlarının düzeni belli sayıda olursa değişim olur...
Class-III den itibaren bu sayılar giderek artıyor

Sıfır hatalı paneller daha çok prof.ISF ve çok az VA da olur,bunlar da çok pahalıdır zaten
"TV" olarak ise olmaz,tek istisna SHARP dır ama onların da üretimleri "Butik" ürün gibidir
hatta ömür boyu pixel garantsine kadar gidiyor! hatta hem Baclit komple+modül ünitesi
v.s olarak sınırsız garantileri vardır v.s

Ayrıca NEC/Panasonic/Fujitsu/Hitachi v.s gibi diğer Japon Monitörlerin de durumu aynen böyledir
bunlar TV filan değildir Prof.Görüntüleme üniteleridir ama sen istersen TV olarak kullanabilrsin:mutlu
fiyatları "manyak" dır,örneğin Sharp da bunlar $ 25/30 binden "başlıyor" yukarı doğru gider!
LCD de 105" e kadar gidiyor(Sharp)

++

Bizim konuya gelirsek,öncelikle bazı konular da zaten işin moku çıktığı için bu durumlar
dünyanın her yerinde aynen böyledir artık!

USA/Canada/tüm Amerika kıtası dahil panelleri %100 Meksika da montajlanır!
müşteri şikayetleri çok daha fazladır Avrupaya göre!!
Son 15 yıldır böyledir,bir tek 2011/12 deki Sharp ın süper LCD TV si o da iki yıllığına
Japonya da üretilip sadece ve sadece USA/Canada/China da satılmıştır!
"X5 Elite"(Pioneer destekli;Engine sistemi komple Pio ya aittir!!!)(BMW ile karıştırmayın:kiskis)
ve de LCD nin finalini yaptılar ve en iyisini ürettiler sonra da işi bıraktılar Jübile yapıp

++
yaw bu işler ayağa düştü artık,ne capon ne alman hatta koreli kaldı bu alem de!
Çin işi oldu alayı,üstelik herifler de gelişme de kalmadı(aslında VAR!) ama manyak
rakamlara mal alacak enayi müşter kalmadığı için herifler de işi bu şekilde götürüyorlar

HiSense artık sistem buluyor
Xiaomi de öyle
Huawei de öyle

Samsung QLED dedi,HiSense ULED dedi ardından!
şimdi Samsung dahil Micro-LED çıktı hatta Hintli bile çıkardı!

sakın MARKA diye Sony/Samsung lara para kaptırmayın!

bazı contrast+black-white dengesi gesi sallama değerlere inanmayın! hatta yalan değerlere
diyeyim tam doğru olsun! zira böyle teknoloji de bir panel henüz üretilmemiştir!

Bazı tipler görüyorum forumlarda daha çok satıcı/promotör veya normal kullanıcı ama
yok Rtings de böyle yazıyor yok AVS de bunu yazmışlar....külliyen yalan bunlar

yaw alt tarafı TFT-LCD panel bu,böyle değlere çıkamazki! yok 5bin contrast küllüm yalan
yok 7bin contrast bu da küllüm yalan!

Sadece AUO da var 15bin contrast(Amoy modül komple) onu da üretmiyor ki:haha
ama üretim kabiliyeti ve becerisi var tabiki,bir de Sharp da var o da üretmiyor!

kısaca TV alemi yalan-dolanla yürür!
Nereye gidecek abi bu durum efsaneler TV üretiminden kaçıyor ya da ürettikleri çok pahalı . Değerli yorumların için teşekkür ederim.?
 
albanez Çevrimdışı

albanez 

Süper Üye
19 Mar 2018
3,384
Nereye gidecek abi bu durum efsaneler TV üretiminden kaçıyor ya da ürettikleri çok pahalı . Değerli yorumların için teşekkür ederim.?

devir bu şimdi,birileri gidiyor birileri geliyor,aynı düzen de devam etmiyor,"caponlar" neredeyse silindi bu alem den
bildiğim kadarıyla tek bir tanesi kalmadı tüketici pazarın da,herşey dışarıdan geliyor! Sony v.s de dahildir buna!
malların da alayı Çin malı dır(Koreli de dahil buna)

tek istisna Sharp dır! o da "teknoloji" üretiyor onu satıyor diğer tüm ana üreticilere! TV ile filan uğraşmıyorlar
bir de verdikleri Lisanslar sebebiyle en başta Kore liler(LGD/Samsung)olmak üzere hemen hepsinden Dava lık
olduğu için(Lisansa aykırılık sebebiyle) Dava açıyor ve her yıl çok ciddi tazminatlar kazanıyor bunlardan,şimdi
ne işi var "TV" üretmekle:mutlu
TV işi ayağa düştü yaw
 
Kisuke Urahara Çevrimdışı

Kisuke Urahara 

Aktif Üye
21 Mar 2019
434
55NU8000 serisi tv'de ölü piksel ve ışık sızması için THH başvurmuştum. Baya zaman geçti.(Şubatta başvurmuştum.) Korondan dolayı gecikmeler yaşandı. Geçenlerde bilirkişi geldi ve incelemede bulundu. Ölü pikselleri gördü 2-3 demiştim ama en son 7 tane ölü piksel buldum. Sonra da ışık sızmasını gösterdim. Saolsun bilirkişi detaylı baktı. Bilirkişi TV'deki sorunları onayladı. Yakın zamanda sonuç çıkar. Ölü piksel sorun değil de ışık sızması rahatsız ediyor dedim. Beklemedeyim. Bu arada bi yandan da yeni TV ler fiyatları arttı. Bu tv gibi 40W ses gücü ve gerçek 100 yenileme hızına sahip tv bulamayacaz :) Bakalım ne yapacaz.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
55NU8000 serisi tv'de ölü piksel ve ışık sızması için THH başvurmuştum. Baya zaman geçti.(Şubatta başvurmuştum.) Korondan dolayı gecikmeler yaşandı. Geçenlerde bilirkişi geldi ve incelemede bulundu. Ölü pikselleri gördü 2-3 demiştim ama en son 7 tane ölü piksel buldum. Sonra da ışık sızmasını gösterdim. Saolsun bilirkişi detaylı baktı. Bilirkişi TV'deki sorunları onayladı. Yakın zamanda sonuç çıkar. Ölü piksel sorun değil de ışık sızması rahatsız ediyor dedim. Beklemedeyim. Bu arada bi yandan da yeni TV ler fiyatları arttı. Bu tv gibi 40W ses gücü ve gerçek 100 yenileme hızına sahip tv bulamayacaz :) Bakalım ne yapacaz.
Dün yine gündem vardı, komisyondaydım, bu konuya bilerek YİNE değindim. Enflasyon farkının ürün değişimi değil de ücret iadesi konusunda insanları çok mağdur ettiğiniz Tüketici Derneğinin temsilcisi olarak dile getirdim.

Sürekli yazıyorum, 6502 sayılı tüketiciyi koruma kanunu ve satış sonrası hizmet yönetmeliği revize edilmelidir.
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
21,011
55NU8000 serisi tv'de ölü piksel ve ışık sızması için THH başvurmuştum. Baya zaman geçti.(Şubatta başvurmuştum.) Korondan dolayı gecikmeler yaşandı. Geçenlerde bilirkişi geldi ve incelemede bulundu. Ölü pikselleri gördü 2-3 demiştim ama en son 7 tane ölü piksel buldum. Sonra da ışık sızmasını gösterdim. Saolsun bilirkişi detaylı baktı. Bilirkişi TV'deki sorunları onayladı. Yakın zamanda sonuç çıkar. Ölü piksel sorun değil de ışık sızması rahatsız ediyor dedim. Beklemedeyim. Bu arada bi yandan da yeni TV ler fiyatları arttı. Bu tv gibi 40W ses gücü ve gerçek 100 yenileme hızına sahip tv bulamayacaz :) Bakalım ne yapacaz.

Zamanında fiyatına göre (indirime girdiği dönemleri düşünerek) oldukça iyi bir TV idi.
Ülkemizdeki montajı da aynı kalitede olsaydı keşke.
 
Kisuke Urahara Çevrimdışı

Kisuke Urahara 

Aktif Üye
21 Mar 2019
434
Dün yine gündem vardı, komisyondaydım, bu konuya bilerek YİNE değindim. Enflasyon farkının ürün değişimi değil de ücret iadesi konusunda insanları çok mağdur ettiğiniz Tüketici Derneğinin temsilcisi olarak dile getirdim.

Sürekli yazıyorum, 6502 sayılı tüketiciyi koruma kanunu ve satış sonrası hizmet yönetmeliği revize edilmelidir.
Aynen Abi çok fark olacak. Mesela 55Tu8000 serisi 6.400 TL ve RU serisine düşürülmüş tv olmuş. Yakın zamanda da değişmez gibi ödeme şekli.
Çalışmaların sonuç verir inşallah abi. :ok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Zamanında fiyatına göre (indirime girdiği dönemleri düşünerek) oldukça iyi bir TV idi.
Ülkemizdeki montajı da aynı kalitede olsaydı keşke.
şansıma tüküreyim. :slap biraz cahillik vardı.. Işık sızması olmasa sorun olmayacaktı güzel kullanırdım. İade çıkarsa o zaman tekrar yazarım sonucu.
 
Geri
Üst Alt