The_SreT
TFC Team
- 18 Kas 2017
- 4,322
Cayma hakkınızı kullanın hocam , aşağıdakiler Evkur'un sitesinden alıntıdır.
Cayma hakkı nedir ?
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince , alıcıların teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakları vardır. Lütfen İade Şartlarını Okuyunuz. Kanunu her kurumun uygulaması gerekmektedir. Bu bildirimi 0212 473 46 46 numaralı çağrı merkezimize yapabilirsiniz.
İade Şartları Nelerdir?
-İadeler orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmaktadır. Orijinal kutusu, ambalajı bozulmuş (kargo etiketi yapıştırılmış ve koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilemez ) iade için satılabilirlilik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir.
-Tüketicinin cayma hakkını kullanması veya ilgili hakem heyeti/mahkeme kararı neticesinde satın almış olduğu ürünü, SATICI’nın anlaşmalı olduğu Yurtiçi Kargo ile SATICI’ya iade etmesi gerekmektedir. İade ürünün anlaşmalı kargo firması ile gönderilmesi halinde cayma hakkının kullanımından veya ürünün iadesinden kaynaklanan masraflar, SATICI’ya ait olacaktır. SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo firması dışında ürün iade gönderimi olması halinde iade gönderi kargo masrafları, TÜKETİCİ tarafından karşılanacaktır.
- Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn : hafıza kartları, kozmetik ,bilgisayar donanım ve yazılım ürünleri )
Özel Ürünler İçin İade Şartları
Elektronik ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orjinal kutusuna zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir. Kurulumu servis tarafından yapılan ürünler için servis haricinde kutunun açılması ve kurulumunun yapılması durumunda iade alınmayacaktır. Satın alınan cep telefonuna sim kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması halinde cihaz 2. el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir. Bu nedenle sim kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır. Ayıplı ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir. Mağaza, teknik servis raporu talep edebilir. Cayma Hakkı dışında kalan 14 gün ila 6 ay arası iade talepleri için, elektronik ürünlerin teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir.
Cayma hakkı nedir ?
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince , alıcıların teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakları vardır. Lütfen İade Şartlarını Okuyunuz. Kanunu her kurumun uygulaması gerekmektedir. Bu bildirimi 0212 473 46 46 numaralı çağrı merkezimize yapabilirsiniz.
İade Şartları Nelerdir?
-İadeler orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmaktadır. Orijinal kutusu, ambalajı bozulmuş (kargo etiketi yapıştırılmış ve koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilemez ) iade için satılabilirlilik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir.
-Tüketicinin cayma hakkını kullanması veya ilgili hakem heyeti/mahkeme kararı neticesinde satın almış olduğu ürünü, SATICI’nın anlaşmalı olduğu Yurtiçi Kargo ile SATICI’ya iade etmesi gerekmektedir. İade ürünün anlaşmalı kargo firması ile gönderilmesi halinde cayma hakkının kullanımından veya ürünün iadesinden kaynaklanan masraflar, SATICI’ya ait olacaktır. SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo firması dışında ürün iade gönderimi olması halinde iade gönderi kargo masrafları, TÜKETİCİ tarafından karşılanacaktır.
- Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn : hafıza kartları, kozmetik ,bilgisayar donanım ve yazılım ürünleri )
Özel Ürünler İçin İade Şartları
Elektronik ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orjinal kutusuna zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir. Kurulumu servis tarafından yapılan ürünler için servis haricinde kutunun açılması ve kurulumunun yapılması durumunda iade alınmayacaktır. Satın alınan cep telefonuna sim kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması halinde cihaz 2. el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir. Bu nedenle sim kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır. Ayıplı ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir. Mağaza, teknik servis raporu talep edebilir. Cayma Hakkı dışında kalan 14 gün ila 6 ay arası iade talepleri için, elektronik ürünlerin teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.