Teşhir Tv alınır mı?

The_SreT Çevrimdışı

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,322
Cayma hakkınızı kullanın hocam , aşağıdakiler Evkur'un sitesinden alıntıdır.

Cayma hakkı nedir ?

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince , alıcıların teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakları vardır. Lütfen İade Şartlarını Okuyunuz. Kanunu her kurumun uygulaması gerekmektedir. Bu bildirimi 0212 473 46 46 numaralı çağrı merkezimize yapabilirsiniz.

İade Şartları Nelerdir?

-İadeler orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmaktadır. Orijinal kutusu, ambalajı bozulmuş (kargo etiketi yapıştırılmış ve koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilemez ) iade için satılabilirlilik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir.
-Tüketicinin cayma hakkını kullanması veya ilgili hakem heyeti/mahkeme kararı neticesinde satın almış olduğu ürünü, SATICI’nın anlaşmalı olduğu Yurtiçi Kargo ile SATICI’ya iade etmesi gerekmektedir. İade ürünün anlaşmalı kargo firması ile gönderilmesi halinde cayma hakkının kullanımından veya ürünün iadesinden kaynaklanan masraflar, SATICI’ya ait olacaktır. SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo firması dışında ürün iade gönderimi olması halinde iade gönderi kargo masrafları, TÜKETİCİ tarafından karşılanacaktır.
- Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn : hafıza kartları, kozmetik ,bilgisayar donanım ve yazılım ürünleri )

Özel Ürünler İçin İade Şartları



Elektronik ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orjinal kutusuna zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir. Kurulumu servis tarafından yapılan ürünler için servis haricinde kutunun açılması ve kurulumunun yapılması durumunda iade alınmayacaktır. Satın alınan cep telefonuna sim kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması halinde cihaz 2. el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir. Bu nedenle sim kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır. Ayıplı ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir. Mağaza, teknik servis raporu talep edebilir. Cayma Hakkı dışında kalan 14 gün ila 6 ay arası iade talepleri için, elektronik ürünlerin teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir.

 
S Çevrimdışı

scream123 

Aktif Üye
12 Kas 2019
132
39
Cayma hakkınızı kullanın hocam , aşağıdakiler Evkur'un sitesinden alıntıdır.

Cayma hakkı nedir ?

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince , alıcıların teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakları vardır. Lütfen İade Şartlarını Okuyunuz. Kanunu her kurumun uygulaması gerekmektedir. Bu bildirimi 0212 473 46 46 numaralı çağrı merkezimize yapabilirsiniz.

İade Şartları Nelerdir?

-İadeler orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmaktadır. Orijinal kutusu, ambalajı bozulmuş (kargo etiketi yapıştırılmış ve koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilemez ) iade için satılabilirlilik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir.
-Tüketicinin cayma hakkını kullanması veya ilgili hakem heyeti/mahkeme kararı neticesinde satın almış olduğu ürünü, SATICI’nın anlaşmalı olduğu Yurtiçi Kargo ile SATICI’ya iade etmesi gerekmektedir. İade ürünün anlaşmalı kargo firması ile gönderilmesi halinde cayma hakkının kullanımından veya ürünün iadesinden kaynaklanan masraflar, SATICI’ya ait olacaktır. SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo firması dışında ürün iade gönderimi olması halinde iade gönderi kargo masrafları, TÜKETİCİ tarafından karşılanacaktır.
- Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn : hafıza kartları, kozmetik ,bilgisayar donanım ve yazılım ürünleri )

Özel Ürünler İçin İade Şartları



Elektronik ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orjinal kutusuna zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir. Kurulumu servis tarafından yapılan ürünler için servis haricinde kutunun açılması ve kurulumunun yapılması durumunda iade alınmayacaktır. Satın alınan cep telefonuna sim kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması halinde cihaz 2. el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir. Bu nedenle sim kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır. Ayıplı ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir. Mağaza, teknik servis raporu talep edebilir. Cayma Hakkı dışında kalan 14 gün ila 6 ay arası iade talepleri için, elektronik ürünlerin teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir.

Pazartesi servis gelsinde bi değişiklik olmazsa öyle yapacam hocam ya da sıfır kutulu farklı bi cihazla değişim yaptırayım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İşin birde şöyle bi boyutu var aslinda ben satın alirken teşhir diye almadım sifir olarak sipariş verdim. Ürünü kargolar almadığı için gonderemeyeceklerini şubeden almamı söylediler sinoptan kalkıp samsuna gittim bi baktım ürün teşhir sıfırı olmadığını söylediler lanet olsun dedim oraya kadar gitmişim aldım çıktım. Şu bulutlanma olayı çözulse gene de pişman değilim tv güzel.
 
The_SreT Çevrimdışı

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,322
Pazartesi servis gelsinde bi değişiklik olmazsa öyle yapacam hocam ya da sıfır kutulu farklı bi cihazla değişim yaptırayım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İşin birde şöyle bi boyutu var aslinda ben satın alirken teşhir diye almadım sifir olarak sipariş verdim. Ürünü kargolar almadığı için gonderemeyeceklerini şubeden almamı söylediler sinoptan kalkıp samsuna gittim bi baktım ürün teşhir sıfırı olmadığını söylediler lanet olsun dedim oraya kadar gitmişim aldım çıktım. Şu bulutlanma olayı çözulse gene de pişman değilim tv güzel.
Sıfır olarak sipariş verdin hocam ama almaya gittiğinde sana teşhir olduğunu belirtmişler sende kabul edip almışsın.
Ben olsam bana gönderemeyeceğiz dediklerinde iptal ettirirdim , hee oldu ki sizin gibi kalkıp Sinop'tan Samsun'a gitsem , bana sıfır değilmiş yaa teşhirmiş deseler orayı bi ayağa kaldırırdım bana sıfır tv vereceksiniz ben anlamam kardeşim diye , baktım olmuyo mahkemeye verirdim , arabanın benzin parasından tut , zaman kaybımdan çık aklına ne gelirse artık.

Ne yaptın hocam ben bunlarla uğraşamam dersen ki artık o evreyi geçmiş bulunuyoruz , Tv'yi bir güzel paketleyeceksin tekrar bi Sinop - Samsun yolculuğundan sonra Cayma hakkını kullanıp Tv'yi aldığın yere iade edeceksin hocam.
 
Son düzenleme:
A Çevrimdışı

awsedrzxc

Aktif Üye
22 Eyl 2018
105
37
50pus7304 3600 civarına sürekli düşüyor hocam, ben olsam iade eder ve bu modeli alırdım.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
3699 tl hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


2 yıl garanti philips garantisi firmayla alakalı değil
evkur,dan almışınız tv yi 3699 fiyatı evkur güvenilmez bir firma ben evkurdan bedavada verse ürün almam
 
TEKNOwest Çevrimdışı
23 Eyl 2018
10,455
50
hocam servise kurulum yaptırın ürün kutusunda orjinal bantın üzerinde bantlama mevcutmu .mevcutsa görsel alın. artı teşhir ürünü satıyorlarsa fiyat ta perakende fiyatından indirim talep etseydiniz.
 
S Çevrimdışı

scream123 

Aktif Üye
12 Kas 2019
132
39
hocam servise kurulum yaptırın ürün kutusunda orjinal bantın üzerinde bantlama mevcutmu .mevcutsa görsel alın. artı teşhir ürünü satıyorlarsa fiyat ta perakende fiyatından indirim talep etseydiniz.
Hocam kutunun üstündeki bantı servis söktü götürdü. Bakalım pazartesi yada salı gelecek tekrar. Şu cihazın servis menüsüne nasıl giriliyor bilen yokmu acaba nette de pek bilgi yok 062596 diye bi kod var bu eski cihazlar için sanırım girmiyo. Cihazın ekran süresini merak ediyorum
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Hocam kutunun üstündeki bantı servis söktü götürdü. Bakalım pazartesi yada salı gelecek tekrar. Şu cihazın servis menüsüne nasıl giriliyor bilen yokmu acaba nette de pek bilgi yok 062596 diye bi kod var bu eski cihazlar için sanırım girmiyo. Cihazın ekran süresini merak ediyorum
bunlardan biri olur dene

menü 2580
menü 1950
birisi olabilir
 
S Çevrimdışı

scream123 

Aktif Üye
12 Kas 2019
132
39
bunlardan biri olur dene

menü 2580
menü 1950
birisi olabilir
Menü tuşu hangisi hocam

IMG_20191215_142614.jpg
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
homeye basınca ne çıyor
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
settins tuşuyla dene
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ekran ayarlarının yapıldığı yere hangi tuşla giriyorsan menü tuşu o
 
Geri
Üst Alt