Merhaba
Adem Helvacı
Benim de bu konuda bir sorum olacaktı.
Aralık 2020'de Vatan Bilgisayar'dan TCL 55C715 marka ve model bir televizyon aldım. Aynı zamanda KabloTV modül kullanıcısıyım. Televizyon 2 hafta kadar problemsiz çalıştıktan sonra ekranda "Şifreli Yayın" yazarak kanalları göstermemeye başladı. Türksat'tan gelip modülü değiştirdiler. Televizyon bir süre çalıştıktan sonra tekrar aynı hatayı verdi. Bunun üstüne tekrar yeni modül getirdiler ve ambalajı benim yanımda açıldı. Televizyon bir süre daha düzgün çalıştıktan sonra yine "şifreli yayın" hatası verdi. Bunun üzerine TCL servisini aradım. TCL servisi cihazın sağlam olduğunu ve arızanın modülde olduğunu belirten rapor verdi.
Bunun üstüne Türksat Servisi tekrar adresime geldiler. Bu sefer yanlarında Vestel marka bir de test televizyonu getirdiler. Benim modülü taktılar. Hiç sıkıntısız görüntü aldılar. Modülün sağlam olduğu ve televizyonun uyumsuz olduğuna dair rapor tuttular. Daha sonra modülü tekrar TCL'e taktık ve görüntü aldık. 2 gün sonra TCL tekrar "şifreli yayın" hatası verdi. 9 Mart'da TCL servisi gelerek televizyonu servise götürdü.
8 Nisan tarihinde Vatan Bilgisayar ile görüştüm ve durumu anlattım. Azami servis süresi olan 20 işgünü dolup 2 gün de geçtiğinden ücret iadesi istediğimi bildirdim ve bunun için ne yapmam gerektiğini sordum. TCL Servisinden ücret iadesinin onaylandığına dair bir rapor almam gerektiğini söylediler. TCL Servisine gittiğimde ise bunu Genel Merkez ile görüşmeleri gerekti cevabını aldım. Servisten çıktıktan sonra TCL Müşteri Hizmetlerini aradım ve azami servis süresi aşımından doğan ücret iadesi hakkımı kullanmak istediğimi bildirdim. Onlar da genel Merkeze aktaracaklarını ilettiler.
Bugün (9 Nisan) servisten aradılar ve cihazı geri getirecekleri söylediler. Ben de Vatan Bilgisayarı aradım. Vatan Bilgisayar Çağrı Merkezinde konuştuğum kişi ürünü teslim
almamamı ve rapor almam gerektiğini bildirdi.
Ben de servisi arayıp ürünü değil raporu istediğimi bildirdim. Servis, böyle bir uygulamalarının olmadığını söyledi. Az önce de cihazın uzun süreli teste tabii tutulduğunu ve arızaya rastlanmadığını bildiren bir sms attılar.
Bu durumda bana ne yapmamı önerirsiniz acaba?