Satın Aldığımız MAL Veya Hizmet Ayıplı Çıkarsa Ne Yapmalıyız?

teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Yeni başlık açmak istemedim. Şöyle bir sorunum var: Çiçeksepetinden eşime doğum günü hediyesi olarak bir ürün sipariş verdim. Siparişte fotoğrafımız var, ledli ışıklı bir ürün.

Gelen ürünün led ışıkları çalışmıyor ve fotoğraf baskı kalitesi o kadar kötü ki hayretler içinde kaldım.

Çiçeksepeti "ürün kişiye özel hazırlandığı için iadesi mümkün değil" diyor. Ben de onlara dedim ki, ayıplı ürünü alın, düzeltin bana geri gönderin. Bunu yapamayız dediler ve size 20 tl'lik indirim kuponu verelim dediler. Ben de bunu kabul etmedim, faturamı istedim, onu bekliyorum.

Açıkçası dolandırıldığımı düşünüyorum. Biz size ayıplı ürünü yollarız ama geri almayız çünkü ayıplı ürün size özel tasarlandığı için ayıplı tarzı çok acayip bir durumla karşı karşıyayım.

Benzer durum yaşayan varsa, özellikle tüketici hakem heyetine durumu iletirken neleri iletmeliyim, nelere dikkat etmeliyim tavsiyelerinize ihtiyacım var dostlar.
Yeni bir sektör doğmuş , "ödemeyi al ama geri verme" gibi bir şey bu .
 
Fair Play Çevrimdışı

Fair Play 

Süper Üye
4 Şub 2021
567
Konuyu hortlatıp duruyorum kusura bakmayın ama ısrarla e-faturamı göndermiyorlar? Kime nereye şikayet etmeliyim? Yol gösterebilirseniz çok sevinirim.

Mesele para değil, mesele ahmak yerine konmak, kandırılmak.

Nolur yardım ?

Not: tüketici şikayet bildirim sistemine mi yazmalıyım. Faturamın gönderilmesini tüketici hakem heyetine başvurmak için istemiştim. Fatura gelmeden ürünün sipariş ekran görüntüleri ile hakem heyetine başvuru yapılabilir mi?
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt