Ömer Çolak
Süper Üye
- 17 Tem 2021
- 1,051
- 29
Şubat ayında Samsung Galaxy S23 almıştım ve denizde kullanıyor, kirlendikçe yıkıyordum. İki gün kadar önce masamda durduğu yerde dokunmatiği bozuldu. O an sıvı teması ihtimali aklıma bile gelmemişti. Hemen yakındaki yetkili servise bıraktım. "Bir sorun çıkmazsa 1 saat içerisinde teslim alabilirsiniz." dediler ve evim yakın olduğu için eve döndüm. O gün teslim alamadım, akşam üzeri aradığımda "Samsung Genel Merkez'e soru oluşturulmuş, bu sebeple bu gün teslim edemeyeceğiz." bilgisini aldım. Ertesi gün tekrar aradığımda da "Parça bekleniyor notu görüyorum, 3-5 gün kadar sürebiliyor bu durumda." bilgisi aldım.
Bugün arayıp "İlk 6 ay içerisinde bozulduğundan değişim hakkımı kullanabilir miyim?" şeklinde bir soru sorup talep oluşturdum ve biraz önce benim şaşırmama sebep olan reddedilme aramasını aldım. Hayatımda beni mutlu eden ilk reddedilme vakası olabilir
Ekranın altında sıvı teması olduğu için Samsung Genel Merkez'e bildirilip ne yapalım gibi bir soru yöneltilmiş. Buradan da ücretsiz onarım yapılması talimatı gelmiş. Normalde garanti dışı bırakılırdı. Bu talimatın ardından Ekran, Pil ve benimle konuşan yetkilinin öğrenemediği bir elektronik parçanın değişimi yapılması kararlaştırılmış. Şu anda da bu elektronik parça ellerinde olmadığından onu bekliyormuşuz.
Samsung'un yeri geldiğinde insiyatif bile kullanıyor olabileceği aklımın ucundan geçmezdi. Apple'ın artık telefonları kılıfla kullanmaya yönelik tasarlamasından ötürü yöneldiğim Samsung'da bu nedenle uzun süre kalmaya karar verdim. Telefonları da Apple'dan geçtikten sonra daha kötü değil daha iyi hissettiriyor zaten. Hem daha hafif, hem daha uygun fiyatlı.
18 Temmuz 2023, Güncelleme
Bu sabah 9 civarı telefonumu aldım. Servisin ilgisi ve bekleme alanı gerçekten çok güzel. Kapıdan girer girmez kalabalığın içerisinde hemen biri size doğru gelip sizi karşılıyor.
Telefonun Bataryası, Hoparlörü ve Pili değiştirilmiş. Konuda da söylediğim gibi sıvı teması kaynaklı bozulmasına rağmen bunu garanti kapsamında tamir ettiler. Sıvı geçirmezlik sertifikası olsa da sıvı teması maalesef normalde garanti kapsamında değil. İyi niyet insiyatifine nasıl oluyorsa ben sık sık rastlıyorum. Siz yine ne olur ne olmaz telefonlarınızı suya sokmayın
Bugün arayıp "İlk 6 ay içerisinde bozulduğundan değişim hakkımı kullanabilir miyim?" şeklinde bir soru sorup talep oluşturdum ve biraz önce benim şaşırmama sebep olan reddedilme aramasını aldım. Hayatımda beni mutlu eden ilk reddedilme vakası olabilir
Ekranın altında sıvı teması olduğu için Samsung Genel Merkez'e bildirilip ne yapalım gibi bir soru yöneltilmiş. Buradan da ücretsiz onarım yapılması talimatı gelmiş. Normalde garanti dışı bırakılırdı. Bu talimatın ardından Ekran, Pil ve benimle konuşan yetkilinin öğrenemediği bir elektronik parçanın değişimi yapılması kararlaştırılmış. Şu anda da bu elektronik parça ellerinde olmadığından onu bekliyormuşuz.
Samsung'un yeri geldiğinde insiyatif bile kullanıyor olabileceği aklımın ucundan geçmezdi. Apple'ın artık telefonları kılıfla kullanmaya yönelik tasarlamasından ötürü yöneldiğim Samsung'da bu nedenle uzun süre kalmaya karar verdim. Telefonları da Apple'dan geçtikten sonra daha kötü değil daha iyi hissettiriyor zaten. Hem daha hafif, hem daha uygun fiyatlı.
18 Temmuz 2023, Güncelleme
Bu sabah 9 civarı telefonumu aldım. Servisin ilgisi ve bekleme alanı gerçekten çok güzel. Kapıdan girer girmez kalabalığın içerisinde hemen biri size doğru gelip sizi karşılıyor.
Telefonun Bataryası, Hoparlörü ve Pili değiştirilmiş. Konuda da söylediğim gibi sıvı teması kaynaklı bozulmasına rağmen bunu garanti kapsamında tamir ettiler. Sıvı geçirmezlik sertifikası olsa da sıvı teması maalesef normalde garanti kapsamında değil. İyi niyet insiyatifine nasıl oluyorsa ben sık sık rastlıyorum. Siz yine ne olur ne olmaz telefonlarınızı suya sokmayın
Son düzenleme: