Samsung Kusurlu Monitörü Kabul Etmiyor, Mediamarkt cayma hakkımı yiyor

R Çevrimdışı

RedLegend

Yeni Üye
1 Nis 2021
7
26
Sorun yok, videoda da belirttiğim üzere umursamayacaklarını biliyorduk. Bunun adı yıldırma politikasıdır. Büyük bir kitle ve hatta çoook büyük bir kitle ''Amaaaaan kim uğraşacak şimdi, blöf yaptım yemediler, boşver kullan gitsin'' dediği için firmalar bunu kullanmayı tercih ediyorlar.


Aşağıya sizin için birkaç satır yazı yazdım.

Size fikir versin, dilekçenizi bu çerçevede oluşturabilirsiniz.

............Hakem heyeti Başkanlığına

... tarihinde ...... adlı işletmeden .... bedel ile satın almış olduğum ..... marka ve ....model ..... ürünüm ile ilgili sorun tespit ettim.
xxxx noktasında (Ekranın sağ üst vs) tespit ettiğim ölü pixel ile ilgili olarak satıcı firma, üretici firma ve teknik destek veren firma ile ayrı ayrı zamanlarda yapmış olduğum görüşmelerin olumlu sonuç vermemesi neticesi Sn. heyetinizin, Ayıplı Mal konusunda desteğine başvurma zorunluluğu doğmuştur.
Bilindiği üzere Ayıplı mal kavramı 6502 sayılı Kanun'un 8. maddesinde yer almaktadır. Buna göre; ayıplı mal, ''tüketiciye teslimi anında, taraflarca kararlaştırılmış olan örnek ya da modele uygun olmaması ya da objektif olarak sahip olması gereken özellikleri taşımaması nedeniyle sözleşmeye aykırı olan maldır.'' Şeklinde geçmektedir. Sizlere ekte sunduğum görsellerde kusuru ve hatta yetkili servisin de üründe ölü pixel olduğunu beyan etiği yazılı servis formunu göreceğiniz üzere bu doğrultuda daha önce Ankara 7 inci tüketici mahkemesinde verilen 1 ölü pixelli ürünün iadesi yönde kararı yargıtay 13. Hukuk dairesinin onamış olmasına bağlı olarak emsal teşkil ettirilip, MediaMarkt adlı firmanın elimdeki ayıplı ürünü AYIPSIZ MİSLİ ile değiştirmesi yönde seçimlik haklarımı kullanabilmek adına desteğinizi arz ediyorum.
Çok teşekkür ederim hocam. Bu forum camiasından ve youtube üzerinden arkadaşların ve özellikle sizin bana olan desteğini görmek çok sevindirici. Monitör tarafıma ulaştıktan ve ürünün tarafıma sağlam teslim edildiğini onayladıktan sonra, gerekli işlemleri başlatacağım. (Malum kargodan sağlam gelmez ise tutanak vs tutturacağım önce). Sizce başvuruyu e-devlet üzerinden mi yapmalıyım yoksa ilimde bulunan Tüketici Hakem heyeti ofisine bizzat mı başvuruda bulunayım ?
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Çok teşekkür ederim hocam. Bu forum camiasından ve youtube üzerinden arkadaşların ve özellikle sizin bana olan desteğini görmek çok sevindirici. Monitör tarafıma ulaştıktan ve ürünün tarafıma sağlam teslim edildiğini onayladıktan sonra, gerekli işlemleri başlatacağım. (Malum kargodan sağlam gelmez ise tutanak vs tutturacağım önce). Sizce başvuruyu e-devlet üzerinden mi yapmalıyım yoksa ilimde bulunan Tüketici Hakem heyeti ofisine bizzat mı başvuruda bulunayım ?
Edevlet üzerinden oldukça kolay, tek ince detay şu, elinizdeki belgeleri Ilovepdf üzerinden pdf formata çevirip öyle yüklemeniz gerekiyor o kadar. bana göre direkt gitmek yerine edevlet daha mantıklı. :ok
 
B Çevrimdışı

Bratan 

Süper Üye
8 Kas 2018
907
43
videoyu dün izledim güzel bilgilendirme eline saglik. videoda sordugun bir soru vardi kendi adima yorum yapayim.
A Adem Helvacı "yur disinda da durum böylemi"

Almanya icin deneyimlerim:
aldigim ürünlerde servisi aramak gibi bir durum pek söz konusu olmadi onu bastan bir söyliyeyim. biraz önce baska bir konuya da yazdim 2008 yilinda aldigim samsung marka lcd tv de ayagindaki problem yüzünden düz durmuyordu servisi aradik ve gelip hemen degistirdiler. burada türkiyedeki gibi tv yi servis kurmali yoksa garanti olmaz durumu yok sparis veririsin yada gider alirsin kurarsin 14 gün icinde iade hakkin vardir ürünü begenmezsen geri yollarsin genelde online sparislerde ücretsiz geri yollama icin paketle birlikte barkod gelir para ödemezsin. ek hizmet bedeli ödeyerek kurulumu (elektronik, beyaz esya, mobilya vs) servise yaptirabilirsin veya aldigin yere göre ücretsiz kurulum da yapabilirler ama bir zorunluluk olmadiginin altini cizelim.

burada yasadigim sürede evlenirken ve bosandigim icin toplamda 2 ev kurdum kullanici hatasi olmadan bozulan tek ses eskiyen camasir makinasiydi yaklasik 12 yillik beko ürünüydü ki yine eski esimin kullanim hatasi olmasi muhtemelen ( asiri doldurup calistirma) onun disinda fiyati uygun diye yerine aldigimiz yine beko camasir makinasi deterjan haznesinden köpük/su akitiyordu anlasmali oldugu alaman servisci geldi bakti sonra 1-2 kere tekrar etti problem yinede o arada ben evden ciktim ne oldu bilmiyorum.

bu iade olayinda biraz daha derine inersek simdiye kadar sadece amazon yapiyormus gibi görünen sorgusuz iade olayini burada her firma yapiyor.

asusun oyuncular icin tasarladigi sözde yüksek performansli en üst pcie wifi kartini aldim performansini begenmedim geri yolladim.
orjinalini 1900 lerde ilk alamanlarin tasarladigi ürüne ismini veren "thermos" markali bir termos aldim kendi hatam yüzünden ürün su sizidiriyor sandim ( cok doldudugunuzda ters cevirince kapagin bölümünde kalan fazla sivi akiyormus aslinda) aldigim firmaya ürünün sizdirdigini söyledim 2 gün icinde yenisini yolladilar. eski ürünü geri yollamak icin ücretsiz posta barcodu yollamadiklarini söyledim ki aslinda kutunun icindeymis sonradan fark ettim önemli olmadigini ürünün bende kalabilcegini söylediler 2 termosum olmustu. bu bahsetigim olaylar gibi bir sürü sey yasanmistir hic biriside öyle büyük firmalar vs degil ürünleri en ucuz buldugum biraz güven veren her hangi bir firmadan sparis veriyorum fakat sorun yasamadim.

uzun lafin özeti olay makarlardan daha cok insanlarin anlayisi ile alakali samsung sony vs bunlarin dagitim servis islerini yapanlar türkiyede bizim insanimiz bunlari yapanlar bizim insanimiz japonyadaki koredeki cekik gözlünün sizin sorunlarinizda haberi bile yoktur. alim gücü yüksek olsa daha ucuza satilabilsin diye 2. kalite malzeme degil 1. kalite malzemeyle üretilmis ürünleri türkiyede satabilirler ozaman bu kadar cok arizali ürün sorunu yasanmazdi dagiticilar servsiciler vs kär edebilmek icin müsterinin sirtina binmezdi belki
 
C Çevrimdışı

cem650

Yeni Üye
18 Mar 2021
4
39
R RedLegend

Aşağıdaki Twitter linkinden girip iletişim için size ulaşmalarını yazın bana kalırsa :ok


Merhaba adem bey,
bana yıllar önce 65fa8500 tv aldığımda destek olduğunuz yardım ettiğiniz kişilerdenim saolun o günlerde çok destek olmuştunuz, hala bu televizyonu kullanıyorum arızası vs yok alırkende çok beklentim yoktu şimdi bu tv yi babama verip kendime yeni bir televizyon alacğaım ama bu sefer vestel almıyacağım, artık oğlanda büyüdü ps5 xbox ve multimedya desteklesin istiyorum lg ile samsung arasında kaldım sizce hangi markayı alayım ve hangi modeli önerirsiniz, 65 inç alacağım.

saygılar,
 
Aragorn Çevrimdışı

Aragorn 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,892
46
Merhaba adem bey,
bana yıllar önce 65fa8500 tv aldığımda destek olduğunuz yardım ettiğiniz kişilerdenim saolun o günlerde çok destek olmuştunuz, hala bu televizyonu kullanıyorum arızası vs yok alırkende çok beklentim yoktu şimdi bu tv yi babama verip kendime yeni bir televizyon alacğaım ama bu sefer vestel almıyacağım, artık oğlanda büyüdü ps5 xbox ve multimedya desteklesin istiyorum lg ile samsung arasında kaldım sizce hangi markayı alayım ve hangi modeli önerirsiniz, 65 inç alacağım.

saygılar,
Sony düşünün ps5 için
 
A Çevrimdışı

aykuttt 

Aktif Üye
14 Şub 2019
137
37
Satıcıların korkulu rüyası 'Adem Abi' iş başında yine.
Adamlar diyordur ki; "Ya arkadaş şu adam piyasaya youtube üzerinden çıktı çıkalı rahat yüzü görmedik!"
Eline sağlık Adem Abi
Protect Asian American GIF by INTO ACTION
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Satıcıların korkulu rüyası 'Adem Abi' iş başında yine.
Adamlar diyordur ki; "Ya arkadaş şu adam piyasaya youtube üzerinden çıktı çıkalı rahat yüzü görmedik!"
Eline sağlık Adem Abi
Protect Asian American GIF by INTO ACTION
Fazlasını söyleyenler olduğuna eminim :kiskis


Vatandaşa cart curt yok.


Allah gani gani rahmet eylesin Aykut abimizi de anmış olalım :)


indir22bc13a94520ee16.jpg
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Merhaba adem bey,
bana yıllar önce 65fa8500 tv aldığımda destek olduğunuz yardım ettiğiniz kişilerdenim saolun o günlerde çok destek olmuştunuz, hala bu televizyonu kullanıyorum arızası vs yok alırkende çok beklentim yoktu şimdi bu tv yi babama verip kendime yeni bir televizyon alacğaım ama bu sefer vestel almıyacağım, artık oğlanda büyüdü ps5 xbox ve multimedya desteklesin istiyorum lg ile samsung arasında kaldım sizce hangi markayı alayım ve hangi modeli önerirsiniz, 65 inç alacağım.

saygılar,
Merhaba :)

İşin içine pro konsollar girince sevgili Aragorn Aragorn a katılmamak elde değil. İmkan var ise SONY mühendisliğine güvenmek lazım, her ne kadar donanımı samsung bileşenli olsa da.

Bunun dışında LG mi Samsung mu olarak sizin tercihlerden gidersek tereddütsüz bu kulvarın kazananı Samsung olur. Burada da işin içine bütçe girer model belirlemek için. E tabi ileriye hazırlıklı olmak için hdmı 2.1 düşünülecek vs, detay çok :)
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
videoyu dün izledim güzel bilgilendirme eline saglik. videoda sordugun bir soru vardi kendi adima yorum yapayim.
A Adem Helvacı "yur disinda da durum böylemi"

Almanya icin deneyimlerim:
aldigim ürünlerde servisi aramak gibi bir durum pek söz konusu olmadi onu bastan bir söyliyeyim. biraz önce baska bir konuya da yazdim 2008 yilinda aldigim samsung marka lcd tv de ayagindaki problem yüzünden düz durmuyordu servisi aradik ve gelip hemen degistirdiler. burada türkiyedeki gibi tv yi servis kurmali yoksa garanti olmaz durumu yok sparis veririsin yada gider alirsin kurarsin 14 gün icinde iade hakkin vardir ürünü begenmezsen geri yollarsin genelde online sparislerde ücretsiz geri yollama icin paketle birlikte barkod gelir para ödemezsin. ek hizmet bedeli ödeyerek kurulumu (elektronik, beyaz esya, mobilya vs) servise yaptirabilirsin veya aldigin yere göre ücretsiz kurulum da yapabilirler ama bir zorunluluk olmadiginin altini cizelim.

burada yasadigim sürede evlenirken ve bosandigim icin toplamda 2 ev kurdum kullanici hatasi olmadan bozulan tek ses eskiyen camasir makinasiydi yaklasik 12 yillik beko ürünüydü ki yine eski esimin kullanim hatasi olmasi muhtemelen ( asiri doldurup calistirma) onun disinda fiyati uygun diye yerine aldigimiz yine beko camasir makinasi deterjan haznesinden köpük/su akitiyordu anlasmali oldugu alaman servisci geldi bakti sonra 1-2 kere tekrar etti problem yinede o arada ben evden ciktim ne oldu bilmiyorum.

bu iade olayinda biraz daha derine inersek simdiye kadar sadece amazon yapiyormus gibi görünen sorgusuz iade olayini burada her firma yapiyor.

asusun oyuncular icin tasarladigi sözde yüksek performansli en üst pcie wifi kartini aldim performansini begenmedim geri yolladim.
orjinalini 1900 lerde ilk alamanlarin tasarladigi ürüne ismini veren "thermos" markali bir termos aldim kendi hatam yüzünden ürün su sizidiriyor sandim ( cok doldudugunuzda ters cevirince kapagin bölümünde kalan fazla sivi akiyormus aslinda) aldigim firmaya ürünün sizdirdigini söyledim 2 gün icinde yenisini yolladilar. eski ürünü geri yollamak icin ücretsiz posta barcodu yollamadiklarini söyledim ki aslinda kutunun icindeymis sonradan fark ettim önemli olmadigini ürünün bende kalabilcegini söylediler 2 termosum olmustu. bu bahsetigim olaylar gibi bir sürü sey yasanmistir hic biriside öyle büyük firmalar vs degil ürünleri en ucuz buldugum biraz güven veren her hangi bir firmadan sparis veriyorum fakat sorun yasamadim.

uzun lafin özeti olay makarlardan daha cok insanlarin anlayisi ile alakali samsung sony vs bunlarin dagitim servis islerini yapanlar türkiyede bizim insanimiz bunlari yapanlar bizim insanimiz japonyadaki koredeki cekik gözlünün sizin sorunlarinizda haberi bile yoktur. alim gücü yüksek olsa daha ucuza satilabilsin diye 2. kalite malzeme degil 1. kalite malzemeyle üretilmis ürünleri türkiyede satabilirler ozaman bu kadar cok arizali ürün sorunu yasanmazdi dagiticilar servsiciler vs kär edebilmek icin müsterinin sirtina binmezdi belki
İşte bizdeki durumun özeti de miş mış gibi olması sorunu.
Avrupa mış gibi
Kurumsal mış gibi
İyi miş gibi

Halbuki bize dayatılan ne Avrupa kalitesinde, ne kurumsal ne de iyi maalesef..
 
B Çevrimdışı

Bratan 

Süper Üye
8 Kas 2018
907
43
Merhaba :)

İşin içine pro konsollar girince sevgili Aragorn Aragorn a katılmamak elde değil. İmkan var ise SONY mühendisliğine güvenmek lazım, her ne kadar donanımı samsung bileşenli olsa da.

Bunun dışında LG mi Samsung mu olarak sizin tercihlerden gidersek tereddütsüz bu kulvarın kazananı Samsung olur. Burada da işin içine bütçe girer model belirlemek için. E tabi ileriye hazırlıklı olmak için hdmı 2.1 düşünülecek vs, detay çok :)
güncel durumu bilmiyorum fakat tv almak icin arastirma yaptigim zamanlarda genel kani oyun icin samsung tv lerin daha basarili oldugu yönündeydi (input lag konsol destegi vs) görüntü kalitesi vs konusunda sony nin üst model oled tv lerini magzalarda vs görünce her zaman hayran kaliyorum ama ayni fiyat araliginda alt model oledleri veya normal lcd leri samsung qledlerle kiyaslayinca samsung daha basarili gibi :alala
para bolsa üst model sony oled orta ve düsük bütce icin samsung qled her konuda tercihim olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri