Samsung Kusurlu Monitörü Kabul Etmiyor, Mediamarkt cayma hakkımı yiyor

R Çevrimdışı

RedLegend

Yeni Üye
1 Nis 2021
7
26
Arkadaşlar herkese merhaba, öncelikle böyle bir forumun TR'de olması çok önemliydi. Forumu açanlara ve canlı tutanlara teşekkürlerimi iletiyorum.

9 Mart 2021'de Mediamarkt'tan telefon yoluyla ve Club üyelikleriyle satın aldığım Samsung Oddysey G7 (27 Inch) monitörüm 13 Mart 2021'de tarafıma teslim edildi. Monitörü kurduktan 4 gün sonra monitörün sağ üstünde 1 adet ölü piksel olduğunu fark ettim. Bu durumun üzerine Mediamarkt'ı aradım ve üründe ölü piksel bulunduğunu, değişiminin yapılabirliğini sordum. Kendileri ürünü Samsung yetkili servisine götürmemi ve yetkili serviste yazılacak rapordan sonra gerekli işlemlerin yapılacağını söylediler.

Ürünü 21 Mart 2021 tarihinde Antakya Samsung Yetkili servisine götürdüm. Monitörde bir adet ölü piksel olduğunu belirttim ve değişimini talep ettim. Kendileri ise bana üründe 1cm^2 'lik alanda en az 5 ölü piksel çıkması durumunda değişim yapabileceklerini söylediler ve buna rağmen monitörü aldılar. Monitörü almalarından 4 gün sonra, 25 Mart 2021 tarihinde servisi arayıp ürünün durumunu sormak istedim. Aldığım cevap ise abi bir şey yapamayız gel al oldu. Bunun üzerine monitörü (üründe bir adet ölü piksel bulunduğuna dair servis raporuyla beraber) teslim aldım ve tekrar Mediamarkt'ı aradım. Mediamarkt'a ürünün iadesini ya da değişimini istediğimi, cayma hakkımdan faydalanmak istediğimi belirttim. Kendileri de tamam gönderin ürünü zaten club üyelikle almışsınız değişim ya da iadesini yaparız dediler. Ürünü aldığımda fiyatı 5189tl idi bugün ise aynı ürün 6999tl'ye satılmakta Mediamarkt üzerinde. Hal böyle olduğundan da öncelikli olarak mümkünse değişim aksi takdirde iade istedim. Ürünü Mediamarkt'a servis raporu, fatura ve taleplerimi içeren bir A4 kağıdıyla beraber verdikleri kargo numarasıyla 27 Mart 2021 tarihinde gönderdim.

1 Nisan 2021 tarihinde Mediamarkt tarafından arandım, Mediamarkt bana ürünü tarafıma iade ettiklerini herhangi bir işlem yapamayacaklarını belirterek kargolandığını söylediler. Benim onayım olmadan nasıl kargolarsanız dediğimde de telefondaki arkadaşlar ben bilmem bana kargolandığını söyle dediler diyip kapattı.

Değerli arkadaşlarım, yaşanan bu durumda ne gibi bir yol izlemem sizce doğru olur ? Yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum. Sağlıkla kalın.

Güncelleme: Arkadaşlar yaşadığım durumla ilgili Adem Bey sağ olsun sesimizi duyurdu. Monitörün tarafıma ulaşmasını beklemekteyim. Durumun gidişatı ile ilgili her adımı buradan paylaşmaya devam edeceğim ki ileride bu gibi sorun yaşayan arkadaşlar kendilerini ne gibi bir yolun beklediğini daha iyi bilebilsinler.

Güncelleme 1 : Samsung, 2 Nisan 2021 Sabah saat 9'da beni arayarak 5 adet ölü pikselin altına değişim/iade yapmadıklarını belirtti. Kendilerine bilinçli bir tüketici olduğumu ve ilgili yasal kanunu okuduğumda da, efendim biz işlem yapamayız dilerseniz THH'ye şikayette bulunabilirsiniz dediler.
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Hoş geldiniz;

Bu kadar beğendiğin bu forum sana bir jest daha yapsın ve haydi madem ben de bu konuyu birazdan video olarak halka duyurayım, sonra medimarkt yetkililerine de linki ulaştırırız işlemin hızlı çözülmesi adına.

İşin olması gereken tarafı ise madem taraflar yükümlülüklerini yerine getirmiyor, bu durumda hakem heyeti yoluyla emsal karar üzerinden ilerleyerek ürün DEĞİŞİMİNİ (Kesinlikle ücret iadesi kabul etmiyoruz) yapmalarını sağlamak durumundayız.

Detayları videoda anlatırım.

Birazdan çekim moduna geçerim, programdan geçirip yüklerim fazla uzatmadan :ok

Sakıncası yok ise Gerçek isminizi yazmanızı rica ederim.
 
R Çevrimdışı

RedLegend

Yeni Üye
1 Nis 2021
7
26
Hoş geldiniz;

Bu kadar beğendiğin bu forum sana bir jest daha yapsın ve haydi madem ben de bu konuyu birazdan video olarak halka duyurayım, sonra medimarkt yetkililerine de linki ulaştırırız işlemin hızlı çözülmesi adına.

İşin olması gereken tarafı ise madem taraflar yükümlülüklerini yerine getirmiyor, bu durumda hakem heyeti yoluyla emsal karar üzerinden ilerleyerek ürün DEĞİŞİMİNİ (Kesinlikle ücret iadesi kabul etmiyoruz) yapmalarını sağlamak durumundayız.

Detayları videoda anlatırım.

Birazdan çekim moduna geçerim, programdan geçirip yüklerim fazla uzatmadan :ok

Sakıncası yok ise Gerçek isminizi yazmanızı rica ederim.
Öncelikle ilginizden ve jestinizden ötürü çok teşekkür ederiz. :)
Babamla birlikte uzun zamandır takip ederdik sizi. Benim ismim Alper Mısırlı, babam da Ergün Mısırlı. Görüşmelerin bazıları babamla bazıları benimle yapıldı.
Tekrardan teşekkürlerimizi iletiyoruz. Sağlıkla kalın :)
 
R Çevrimdışı

RedLegend

Yeni Üye
1 Nis 2021
7
26
Baktım online değilsiniz, İşlemler uzun sürdüğü için cevabınızı beklemeden videoya başladığım için siz cevap yazdığınızda artık aktarıma başlamıştım.
Videoda isminizi söyleyemesem de kapağı sizin için ayarladım :ok
Hocam emeklerinize sağlık, izledik, durumu olabilecek en net haliyle aktarmışsınız. Ellerinize sağlık. Gerekli adımları atacağım. Durumu bu başlık altında güncellemeye devam edeceğim. Hepiniz sağlıkla kalın, yorumlarınız için teşekkürler. :)
 
Geri
Üst Alt