Arçelik ile tv değişimi sorunu yaşadığımda bana da yardım etme sözü vermişti
Adem Helvacı . Hatta youtube videosu bile yaparım demişti sağolsun. Ancak gerek kalmadı.
Arçelik gibi bir firmada bile bu tarz sorunlar olabiliyor.
Garanti bitiminden 10 gün sonra tv arızalandı. Daha önceki 3 arızasında 1 ay tamirde geçen süreyi ekleseler tv değişim olacak. Bana direk 3 te 1 fiyatına yeni tv verdiler. Ben de kıyak yaptılar zannediyorum. Forumda sevinçle yazımı yazdım. Garanti mevzularını bilen arkadaşımızın (@denysmih6 ) uyarısıyla garantiden ücretsiz değişim yoluna gideceğimi söyleyince burada işler karıştı.
Buradan sonra yıldırma timini soktular devreye. 1 gün boyunca 4-5 kez servis merkezi, çağrı merkezi, genel müdürlük, bölge müdürlüğü birimlerinden ayrı ayrı birileri arayıp bu ücretsiz değişimin mümkün olmayacağını söyleyip durdular. Benim direncimi kırmaya çalıştılar. Adem beyin de desteğiyle hiç geri adım atmadım.
Hakem heyetine gideceğim için tüm servis kayıtlarını mail olarak isteyince 2. günde olay çözüldü.
Neyse daha önce de yazdım uzatmak ta istemiyorum.
Ancak ben bunların sebebi çoğu zaman firmalardan ziyade iş bilmez ya da işgüzar çalışanlardan bu duruma geldiği kanısındayım. Arçelik gibi bir firmanın benden 1400 lira koparma derdinde olabileceğini düşünmüyorum.
Nitekim durum müşteri temsilcisinden bir üst merciye yani bölge mühendisine aksedince 1 saatte çözüldü.
Arçelik gibi bir firmada bile bu tarz sorunlar olabiliyor.
Garanti bitiminden 10 gün sonra tv arızalandı. Daha önceki 3 arızasında 1 ay tamirde geçen süreyi ekleseler tv değişim olacak. Bana direk 3 te 1 fiyatına yeni tv verdiler. Ben de kıyak yaptılar zannediyorum. Forumda sevinçle yazımı yazdım. Garanti mevzularını bilen arkadaşımızın (@denysmih6 ) uyarısıyla garantiden ücretsiz değişim yoluna gideceğimi söyleyince burada işler karıştı.
Buradan sonra yıldırma timini soktular devreye. 1 gün boyunca 4-5 kez servis merkezi, çağrı merkezi, genel müdürlük, bölge müdürlüğü birimlerinden ayrı ayrı birileri arayıp bu ücretsiz değişimin mümkün olmayacağını söyleyip durdular. Benim direncimi kırmaya çalıştılar. Adem beyin de desteğiyle hiç geri adım atmadım.
Hakem heyetine gideceğim için tüm servis kayıtlarını mail olarak isteyince 2. günde olay çözüldü.
Neyse daha önce de yazdım uzatmak ta istemiyorum.
Ancak ben bunların sebebi çoğu zaman firmalardan ziyade iş bilmez ya da işgüzar çalışanlardan bu duruma geldiği kanısındayım. Arçelik gibi bir firmanın benden 1400 lira koparma derdinde olabileceğini düşünmüyorum.
Nitekim durum müşteri temsilcisinden bir üst merciye yani bölge mühendisine aksedince 1 saatte çözüldü.