Samsung Kusurlu Monitörü Kabul Etmiyor, Mediamarkt cayma hakkımı yiyor

U Çevrimdışı

umitt1907

Yeni Üye
24 Ağu 2020
3
64
Adem Helvacı Adem Helvacı, hocam merhaba hakem heyeti konusunda yardımınıza ihtiyacım var. iss ile sorun yaşıyorum download hızım 10mb olmasına ragmen 2 veya 3mb kadar düşüyor ve aylardır aynı konu devam ediyor. cayma bedeli odemeden kapatmak istiyorum fakat bunu nasıl belgelemem gerekir?
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Alışverişlerde bir garip olmaya başladı. Servis, garanti, tüketici hakları gibi şeyler özelliğini yitirmeye başladı artık.. Valla ben şuan yeni bir TV alsam ayetel kürsi ne varsa okurum herhalde...
 
R Çevrimdışı

RedLegend

Yeni Üye
1 Nis 2021
7
27
Günaydın değerli arkadaşlar. Bu sabah Samsung beni aradı. Dikkatlerini çekmişiz. Bana 5 ölü piksel olmadığından iadede bulunmayacaklarını belirttiler. Bilinçli bir kullanıcı olduğumu, tüketici haklarına başvuruda bulunacağımı söylediğimde, başvurabilirsiniz efendim dediler.

Gidişat ile ilgili güncellemeleri aktarmaya devam edeceğim.
 
metinmert Çevrimdışı

metinmert

Aktif Üye
13 Mar 2019
243
Günaydın değerli arkadaşlar. Bu sabah Samsung beni aradı. Dikkatlerini çekmişiz. Bana 5 ölü piksel olmadığından iadede bulunmayacaklarını belirttiler. Bilinçli bir kullanıcı olduğumu, tüketici haklarına başvuruda bulunacağımı söylediğimde, başvurabilirsiniz efendim dediler.

Gidişat ile ilgili güncellemeleri aktarmaya devam edeceğim.
Dikkatimi çeken nokta şu: Biz ürünleri başka yerlerden alıyoruz iade değişim kararını Samsung veriyor. Marka değerini kötüye kullanarak satıcıları bu konuda kendisine bağlamış görünüyor. Yani hepsiburada, media markt müşterinin değil Samsung'un yanında yer alıyor. Tahminim başta media markt ürünü sizden istedikten sonra Samsung'a sordular onlar da iade almayın gönderin dediler. Tableti iade ettiğimde Samsung yetkili servis dedikleri yer hepsiburada'nın bünyesinde idi. Kol kola çalışıyorlar yani.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Dikkatimi çeken nokta şu: Biz ürünleri başka yerlerden alıyoruz iade değişim kararını Samsung veriyor. Marka değerini kötüye kullanarak satıcıları bu konuda kendisine bağlamış görünüyor. Yani hepsiburada, media markt müşterinin değil Samsung'un yanında yer alıyor. Tahminim başta media markt ürünü sizden istedikten sonra Samsung'a sordular onlar da iade almayın gönderin dediler. Tableti iade ettiğimde Samsung yetkili servis dedikleri yer hepsiburada'nın bünyesinde idi. Kol kola çalışıyorlar yani.
Üreç hep aynı şekilde ilerler.

Prosedürel ilerleme ile resmi ilerleme farklı ne yazık ki.

Kararın son onay noktası Samsung efendinin kendisidir.

Ancak yasal olarak konu sahibi arkadaşımızın muhatabı Mediamarkt adlı işletmedir zira faturayı onlar kesmiş.

Biz de yasal olarak şikayetçi olurken iki taraftan birden şikayetçi olmakla birlikte hakkımızı öncelikli olarak satıcı taraftan istiyoruz.

Ayrıca mal satıldıktan sonraki 2 yıl boyunca da sorumluluk satıcıda olduğundan dolayı yine bu konuda yükümlülük kendilerinde oluyor (MM)
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Günaydın değerli arkadaşlar. Bu sabah Samsung beni aradı. Dikkatlerini çekmişiz. Bana 5 ölü piksel olmadığından iadede bulunmayacaklarını belirttiler. Bilinçli bir kullanıcı olduğumu, tüketici haklarına başvuruda bulunacağımı söylediğimde, başvurabilirsiniz efendim dediler.

Gidişat ile ilgili güncellemeleri aktarmaya devam edeceğim.
Sorun yok, videoda da belirttiğim üzere umursamayacaklarını biliyorduk. Bunun adı yıldırma politikasıdır. Büyük bir kitle ve hatta çoook büyük bir kitle ''Amaaaaan kim uğraşacak şimdi, blöf yaptım yemediler, boşver kullan gitsin'' dediği için firmalar bunu kullanmayı tercih ediyorlar.


Aşağıya sizin için birkaç satır yazı yazdım.

Size fikir versin, dilekçenizi bu çerçevede oluşturabilirsiniz.

............Hakem heyeti Başkanlığına

... tarihinde ...... adlı işletmeden .... bedel ile satın almış olduğum ..... marka ve ....model ..... ürünüm ile ilgili sorun tespit ettim.
xxxx noktasında (Ekranın sağ üst vs) tespit ettiğim ölü pixel ile ilgili olarak satıcı firma, üretici firma ve teknik destek veren firma ile ayrı ayrı zamanlarda yapmış olduğum görüşmelerin olumlu sonuç vermemesi neticesi Sn. heyetinizin, Ayıplı Mal konusunda desteğine başvurma zorunluluğu doğmuştur.
Bilindiği üzere Ayıplı mal kavramı 6502 sayılı Kanun'un 8. maddesinde yer almaktadır. Buna göre; ayıplı mal, ''tüketiciye teslimi anında, taraflarca kararlaştırılmış olan örnek ya da modele uygun olmaması ya da objektif olarak sahip olması gereken özellikleri taşımaması nedeniyle sözleşmeye aykırı olan maldır.'' Şeklinde geçmektedir. Sizlere ekte sunduğum görsellerde kusuru ve hatta yetkili servisin de üründe ölü pixel olduğunu beyan etiği yazılı servis formunu göreceğiniz üzere bu doğrultuda daha önce Ankara 7 inci tüketici mahkemesinde verilen 1 ölü pixelli ürünün iadesi yönde kararı yargıtay 13. Hukuk dairesinin onamış olmasına bağlı olarak emsal teşkil ettirilip, MediaMarkt adlı firmanın elimdeki ayıplı ürünü AYIPSIZ MİSLİ ile değiştirmesi yönde seçimlik haklarımı kullanabilmek adına desteğinizi arz ediyorum.
 
Geri
Üst Alt