Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Eyvallah ?Allah'ına gurban
Eyvallah ?Allah'ına gurban
He la, varsan baksan iş şov yapmaya gelince en baba kurumsal bunlarTeknoloji mağazasına bak maşallah kurumsallık akıyor.
Takip ediyor olacağımHocam emeklerinize sağlık, izledik, durumu olabilecek en net haliyle aktarmışsınız. Ellerinize sağlık. Gerekli adımları atacağım. Durumu bu başlık altında güncellemeye devam edeceğim. Hepiniz sağlıkla kalın, yorumlarınız için teşekkürler.
Bir gün birlikte olsunAfiyet olsun.
Dikkatimi çeken nokta şu: Biz ürünleri başka yerlerden alıyoruz iade değişim kararını Samsung veriyor. Marka değerini kötüye kullanarak satıcıları bu konuda kendisine bağlamış görünüyor. Yani hepsiburada, media markt müşterinin değil Samsung'un yanında yer alıyor. Tahminim başta media markt ürünü sizden istedikten sonra Samsung'a sordular onlar da iade almayın gönderin dediler. Tableti iade ettiğimde Samsung yetkili servis dedikleri yer hepsiburada'nın bünyesinde idi. Kol kola çalışıyorlar yani.Günaydın değerli arkadaşlar. Bu sabah Samsung beni aradı. Dikkatlerini çekmişiz. Bana 5 ölü piksel olmadığından iadede bulunmayacaklarını belirttiler. Bilinçli bir kullanıcı olduğumu, tüketici haklarına başvuruda bulunacağımı söylediğimde, başvurabilirsiniz efendim dediler.
Gidişat ile ilgili güncellemeleri aktarmaya devam edeceğim.
Üreç hep aynı şekilde ilerler.Dikkatimi çeken nokta şu: Biz ürünleri başka yerlerden alıyoruz iade değişim kararını Samsung veriyor. Marka değerini kötüye kullanarak satıcıları bu konuda kendisine bağlamış görünüyor. Yani hepsiburada, media markt müşterinin değil Samsung'un yanında yer alıyor. Tahminim başta media markt ürünü sizden istedikten sonra Samsung'a sordular onlar da iade almayın gönderin dediler. Tableti iade ettiğimde Samsung yetkili servis dedikleri yer hepsiburada'nın bünyesinde idi. Kol kola çalışıyorlar yani.
Çok keyifli olacağına eminim ??Adem abi ilk görüşmede çaylar benden.
Sorun yok, videoda da belirttiğim üzere umursamayacaklarını biliyorduk. Bunun adı yıldırma politikasıdır. Büyük bir kitle ve hatta çoook büyük bir kitle ''Amaaaaan kim uğraşacak şimdi, blöf yaptım yemediler, boşver kullan gitsin'' dediği için firmalar bunu kullanmayı tercih ediyorlar.Günaydın değerli arkadaşlar. Bu sabah Samsung beni aradı. Dikkatlerini çekmişiz. Bana 5 ölü piksel olmadığından iadede bulunmayacaklarını belirttiler. Bilinçli bir kullanıcı olduğumu, tüketici haklarına başvuruda bulunacağımı söylediğimde, başvurabilirsiniz efendim dediler.
Gidişat ile ilgili güncellemeleri aktarmaya devam edeceğim.
Yeni bir konu açıp tam hikayeyi mümkünse özel yerlerini kırparak belgeleri ile bize aktarın, sizinle de özel olarak ilgilenelimhocam bana da yardımcı olursanız sevinirim Sinerji bilgisayar ürün iademi almıyor thh ye başvuru yapmak istiyorum ancak ne yazmam gerek bilgim yok Adem Helvacı