Philips 55Pus7303 inceleme

LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
244
54
Yaşadığım sorunları bu konu altında paylaşmıştım, defalarca değişim talebinde bulunmama rağmen ret edilmişti, bunun üzerine Tüketici Hakem Heyetine başvurmuştum ve karar elime ulaştı, ürünün iadesine karar verildi (bilirkişi incelemesi ve raporu doğrultusunda). Bundan sonra firmanın 15 gün içinde itiraz hakkını kullanıp kullanmayacağını bekleyeceğim.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Yaşadığım sorunları bu konu altında paylaşmıştım, defalarca değişim talebinde bulunmama rağmen ret edilmişti, bunun üzerine Tüketici Hakem Heyetine başvurmuştum ve karar elime ulaştı, ürünün iadesine karar verildi (bilirkişi incelemesi ve raporu doğrultusunda). Bundan sonra firmanın 15 gün içinde itiraz hakkını kullanıp kullanmayacağını bekleyeceğim.
Malumun ilanı için illa ki resmi kapıları zorlatıyorlar ne diyelim.
 
gokhankoc Çevrimdışı

gokhankoc

Yeni Üye
25 Ağu 2018
16
46
Malumun ilanı için illa ki resmi kapıları zorlatıyorlar ne diyelim.

Üstad insanların çoğunluğu uğraşmak istemedikleri için hakem heyetine gitmiyorlar bile. Amaç da o zaten. Çok adice bir yaklaşım.
Ama bizim tüketicimiz de hırlı değil hocam. İyi niyetli firmaları hiç acımadan dolandırıp, bunu marifetmiş gibi anlatan insanlar var.
Sonuç bu. Bu arsız insanlar yüzünde firmalar da çirkinleşti, olan gerçekten mağdur vatandaşa oldu.
 
LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
244
54
Üstad insanların çoğunluğu uğraşmak istemedikleri için hakem heyetine gitmiyorlar bile. Amaç da o zaten. Çok adice bir yaklaşım.
Ama bizim tüketicimiz de hırlı değil hocam. İyi niyetli firmaları hiç acımadan dolandırıp, bunu marifetmiş gibi anlatan insanlar var.
Sonuç bu. Bu arsız insanlar yüzünde firmalar da çirkinleşti, olan gerçekten mağdur vatandaşa oldu.

Benim yaşadığım sorun ve sonrasında şunu gördüm Philips kesinlikle iyi niyetli değil. Elimde Tüketici Hakem Heyeti iade kararı var (bilir kişi incelemesi ve raporu ile alınmış karar) ve buna rağmen Philips ile iletişim kurup değişimi yineledim ama hala TV firma standartlarında ve normaldir bir işlem yapılamaz dedi. Güler misiniz ağlar mısınız. Burada firmanın yaklaşımı belli, bu sebeple, bu yaşadığım süreç ve özellikle servis ile firmanın tutumundan sonra olağan üstü bir durum olmadığı sürece Philips'ten uzak duracağım.
 
gokhankoc Çevrimdışı

gokhankoc

Yeni Üye
25 Ağu 2018
16
46
Benim yaşadığım sorun ve sonrasında şunu gördüm Philips kesinlikle iyi niyetli değil. Elimde Tüketici Hakem Heyeti iade kararı var (bilir kişi incelemesi ve raporu ile alınmış karar) ve buna rağmen Philips ile iletişim kurup değişimi yineledim ama hala TV firma standartlarında ve normaldir bir işlem yapılamaz dedi. Güler misiniz ağlar mısınız. Burada firmanın yaklaşımı belli, bu sebeple, bu yaşadığım süreç ve özellikle servis ile firmanın tutumundan sonra olağan üstü bir durum olmadığı sürece Philips'ten uzak duracağım.
İş mahkemeye gidecek sanırım...
Kaybedeceklerini bile bile bu inat niye bende bunu çözemiyorum.
Ürünün ayıplı, utanıp özür dileyeceğine arsızlık yapıyorsun.
Kararınıza saygı duyuyorum üstad, biz de yeni aldık.
İnşallah sorun yaşamam.
 
LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
244
54
Son durum; Vatan Bilgisayar sms atıp Tüketici Hakem Heyeti kararı olan iade işlemini kabul ettiğini bildirdi.
 
LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
244
54
Bugün itibari ile Philips 55pus7303 iade edildi ve Philips maceram kötü bir şekilde bitti. Yaşadıklarımdan dolayı bir daha Philips kesinlikle düşünmem.
 
LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
244
54
Geçmiş olsun hocam sanırım bu tozlanma olayı philips te hastalık
Mesele, firmanın satış sonrası ürüne sahip çıkmamasıdır. Toz girmesini sineye çekip temizlenmesini kabul ettim ancak bulutlanma ve vertical banding oluşmasına "bu normal, firma standartlarında çalıştığından işlem yapılmaz" denmesi tüketiciyi enayi yerine koymasıdır. Tüketici hakem heyeti bilirkişi raporu ile iade kararı vermesine rağmen, arayıp durumu bildirdim ve değişim talebimi yineledim, "TV normal olduğundan işlem yapılamaz" dendi.
Mail yoluyla fotoğraf istenmişti verilen cevap :

pmail-donus.png
 
newrophat Çevrimdışı

newrophat

Süper Üye
31 Ağu 2018
1,036
:hihi:uzgun
Mesele, firmanın satış sonrası ürüne sahip çıkmamasıdır. Toz girmesini sineye çekip temizlenmesini kabul ettim ancak bulutlanma ve vertical banding oluşmasına "bu normal, firma standartlarında çalıştığından işlem yapılmaz" denmesi tüketiciyi enayi yerine koymasıdır. Tüketici hakem heyeti bilirkişi raporu ile iade kararı vermesine rağmen, arayıp durumu bildirdim ve değişim talebimi yineledim, "TV normal olduğundan işlem yapılamaz" dendi.
Mail yoluyla fotoğraf istenmişti verilen cevap :

pmail-donus.png


öncelikle geçmiş olsun. hayırlısı olmuş sizin için, sorunlu bir modelle üstelik hergün izlemek zorunda kaldığın bir tv ile ömür geçmez, sonucun sizin lehinize sonuçlanmasına sevindim.

bende tv arayışındayken bu modeli görmüştüm teknosada. 3 taraflı amblight, parlak canlı güzel renkler, birde philipsin tv ünitesi ile muazzam görünüyordu. fiyat 4800 liraydı o dönem, teknosada günlük bir indirimle 4000 liraya alabiliyordum. herşeyi netleştirdik, 6+4 taksitle (karta özel ilave taksit) 400 lira taksitle tvyi almaya karar verdim. eşimi iş çıkışı alıp heyecanla teknosaya götürdüm tvyi beğendi herşey sorunsuz, fiyatı nedir dedi 4800 den 4000 liraya düştü dedim çok değil mi dedi. 2 dk kendi aramızda konuştuk altıüstü çocuğun çizgi film seyredeceği günde 2-3 saat kullanacağımız televizyona 4000 lira vermeyelim dedik. oysa o dönem kredi kartı ve kredi borçlarınıda tamamen sıfırlamıştım. peki dedik ve almaktan vazgeçtik. sonra Ankara'ya gittiğimde Ankamall beko, sony, vestel vs... mağazaları dolaştım tek tek. şunu farkettim, az büyük olsun özelliği bir tık yukarı olsun diye diye 2000 liralardan 5000 liralara çıkmışım :hihi

özetle baktım işin içinden çıkamıyorum, o dönemde kurban bayramı tatili, baktım 55" jvc uhd carrefourda 2199 lira. hatta donanımhaberde konusunu açmıştım ama millet aççççç biz insanlar faydalansın dedik ama kendimiz tvyi bulamadık.

öyle böyle derken buraları bulduk, rastgele bir sitede toshiba 50" uhdnin 2500 liraya a101de satıldığını öğrendim. sonra o tvyi araştırdım, görüntüsü tv ayağı 2018 üretim olması, özellikleri falan derken tamamen bu tvye yoğunlaştım. Türkiye'deki bütün a101leri seferber ettik ve Kayseri'deki bir şubeden tvyi bulduk.

tv bana kargo dahil 2250 liraya mal oldu. kargoyu onlar karşıladı ve 2500 lira fatura kesmelerine rağmen 250 lirada ekstra indirim yaptılar. şimdi bu konuyu görünce sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. o gün o 4000 lirayı vermiş olsam şimdi aynı sorunları belkide bende yaşayacaktım, birde cebimde kalan 2000 liraya yakın parada işin bonusu oldu gibi.

size tavsiyem tv için acele etmeyin, aklınızda en fazla 2-3 tane model belirleyip ona göre araştırma yapın. n11 11 kasım yada black friday gibi indirimleri kollayın ve fiyatın en uygun olduğunu düşündüğünüz anda alın tvyi. sorunsuz tv diye birşey yok ama mantıklı düşününce 4000-5000 liralar şu zamanda büyük paralar, hiç olmazsa sorun yaşayınca üzülmeyeceğiniz meblağlarda tv almaya çalışın. şimdiden bol şanslar :ok
 
LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
244
54
:hihi:uzgun


öncelikle geçmiş olsun. hayırlısı olmuş sizin için, sorunlu bir modelle üstelik hergün izlemek zorunda kaldığın bir tv ile ömür geçmez, sonucun sizin lehinize sonuçlanmasına sevindim.

bende tv arayışındayken bu modeli görmüştüm teknosada. 3 taraflı amblight, parlak canlı güzel renkler, birde philipsin tv ünitesi ile muazzam görünüyordu. fiyat 4800 liraydı o dönem, teknosada günlük bir indirimle 4000 liraya alabiliyordum. herşeyi netleştirdik, 6+4 taksitle (karta özel ilave taksit) 400 lira taksitle tvyi almaya karar verdim. eşimi iş çıkışı alıp heyecanla teknosaya götürdüm tvyi beğendi herşey sorunsuz, fiyatı nedir dedi 4800 den 4000 liraya düştü dedim çok değil mi dedi. 2 dk kendi aramızda konuştuk altıüstü çocuğun çizgi film seyredeceği günde 2-3 saat kullanacağımız televizyona 4000 lira vermeyelim dedik. oysa o dönem kredi kartı ve kredi borçlarınıda tamamen sıfırlamıştım. peki dedik ve almaktan vazgeçtik. sonra Ankara'ya gittiğimde Ankamall beko, sony, vestel vs... mağazaları dolaştım tek tek. şunu farkettim, az büyük olsun özelliği bir tık yukarı olsun diye diye 2000 liralardan 5000 liralara çıkmışım :hihi

özetle baktım işin içinden çıkamıyorum, o dönemde kurban bayramı tatili, baktım 55" jvc uhd carrefourda 2199 lira. hatta donanımhaberde konusunu açmıştım ama millet aççççç biz insanlar faydalansın dedik ama kendimiz tvyi bulamadık.

öyle böyle derken buraları bulduk, rastgele bir sitede toshiba 50" uhdnin 2500 liraya a101de satıldığını öğrendim. sonra o tvyi araştırdım, görüntüsü tv ayağı 2018 üretim olması, özellikleri falan derken tamamen bu tvye yoğunlaştım. Türkiye'deki bütün a101leri seferber ettik ve Kayseri'deki bir şubeden tvyi bulduk.

tv bana kargo dahil 2250 liraya mal oldu. kargoyu onlar karşıladı ve 2500 lira fatura kesmelerine rağmen 250 lirada ekstra indirim yaptılar. şimdi bu konuyu görünce sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. o gün o 4000 lirayı vermiş olsam şimdi aynı sorunları belkide bende yaşayacaktım, birde cebimde kalan 2000 liraya yakın parada işin bonusu oldu gibi.

size tavsiyem tv için acele etmeyin, aklınızda en fazla 2-3 tane model belirleyip ona göre araştırma yapın. n11 11 kasım yada black friday gibi indirimleri kollayın ve fiyatın en uygun olduğunu düşündüğünüz anda alın tvyi. sorunsuz tv diye birşey yok ama mantıklı düşününce 4000-5000 liralar şu zamanda büyük paralar, hiç olmazsa sorun yaşayınca üzülmeyeceğiniz meblağlarda tv almaya çalışın. şimdiden bol şanslar :ok

Maalesef yeni TV yi aldım bile, evde duruyor servisin gelmesini bekliyorum, Samsung 55Q6FN, yani o bütçenin bayağı üzerine çıktım.
 
T Çevrimdışı

TeyesCC3 

Süper Üye
31 May 2018
516
LİMAN LİMAN hocam sizin yaşadığınız sorundan sonra çekinmeye başladım 55MU7000 araştırıyorum ama eşim Led aydınlatması çok güzel diye philips istiyor.

Bu tip sorunları normal karşılayan firmanın tv si büyük teknoloji mağazalarında 6 bin TL civarında utanmak sıkılmak yok bunlarda
 
Son düzenleme:
T Çevrimdışı

Tosman

Yeni Üye
6 Kas 2018
4
45
İyi günler. Bende de 50pus7303 var. Bluetooth ile telefona bağlanamadım. Ses sistemi almak istiyorum, bluetooth konusunda deneyimi olan i, sıkıntı yaşayan varmı.şimdiden Sağolun..
 
Geri
Üst Alt