Philips 55Pus7303 inceleme

S Çevrimdışı

scream123 

Aktif Üye
12 Kas 2019
132
38
Hocam 6 aylık cihaza ben 2. El demem kusura bakmayın o benim gözümde sıfır ayarındadır garantisi devam ediyor hala. Gidip incelerim bi sıkıntısı yoksa neden uygun fiyata almayayım ki. Sıfır aldığım birşeyin sıkıntısız çıkma garantisi varmı.
 
LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
240
54
Hocam 6 aylık cihaza ben 2. El demem kusura bakmayın o benim gözümde sıfır ayarındadır garantisi devam ediyor hala. Gidip incelerim bi sıkıntısı yoksa neden uygun fiyata almayayım ki. Sıfır aldığım birşeyin sıkıntısız çıkma garantisi varmı.
6 aylık cihaz sıfır ayarında değildir! Gelelim nedenine; aldığınız TV kurulum için servis geldiğinde genellikle şu sözü işitirsiniz; "bir ay içinde bir sorun çıkarsa değişim yapılır" tarzı neredeyse klasik bir cümledir ama tüketici kanunu bir ay içinde değil 6 ay içinde üretimden kaynaklı bir sorun çıktığında bunu ayıplı mal olarak tanımlar (benim iade sürecinde uygulanan bu madde idi), dolayısıyla kullanımı 6 ayı geçmiş olan bir TV, sıfır TV garantisi koşullarında olan değişim hakkı zora girmiştir! Maalesef kullanıcıların bir çoğu bu haklarını bilmediğinden sorun yaşıyor.
Tüketici Kanunu ilgili madde:
MADDE 10- (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt