Merhabalar bir sorunum var bana yardımcı olur musunuz.
Samsung 55au8000 modeli. Ürünü panelde ayıplı olan 55TU7000 YERİNE GELDİ URUNDE CİDDİ SIKINTILAR VAR. KONU İLE İLGİLİ SAMSUNGA MAİLDE ATTİM DEGİSİM İCİNDE GEREKLİ İŞLEMLERİ BASLATTİM. YAZDIĞIM MAİL EKTE.
24.11.21 tarihinde satın almış olduğum 55TU7000 CRYTAL UHD TV servis tarafından kurulurken de fark edildiği üzere ekranında leke ve 8-10 civarı pixel hatası tespiti edilmiş olup ürün ilk günden değişim talebi ile işlem başlatılmıştır. Daha sonra ürün değişimi kabul edilmiş olup, 04.12.21 tarihinde sizin tarafinizdan 55AU8000 MODELİ ile değişim yapılmıştır. Değişim için gelen yeni cihazda görüntü kalitesinde bozukluk, bulanıklık, görüntü netlemede bozulma, donuk ve takılarak görüntü akışı ile beraber karıncalanma şeklinde görüntü kayması ve panelde ışık sızması ve bulutlanma mevcut olup ekranda titreme ve alt kenarda yarım santim genişliğinde olup alt kenar boyunca uzanan şerit şeklinde çizgi mevcuttur. Tarafıma verilen yeni model olarak söylenen 55AU8000 modeli cihazın görüntüsü, panelin sağ üst köşesine yakın bir noktada panel ile ekran camı arasında kalan bölümde toz vb bir leke olduğu için geri iade alınan 55TU7000 modeline göre daha kötüdür. Kendiminde yapmış olduğum kontrollerde farklı bir 55AU8000 modeli, bana verilmiş olan cihazdaki gibi bir sorunun olmadığını tespit ettim. En nihayetinde yeni üründen memnun olunmamıştır. Konu ile ilgili gerekli resim ve videoları ekledim. Konu ile ilgili gereken işlemlerin yapılıp; bir üst model ile değil birebir aynı model cihazımın yeni bir 55TU7000 modeli ile değişiminin yapılması hususunda gereğini rica ederim.
İade olan ürün modeli UE55TU7000UXTK
Yeni verilen ürün modeli UE55AU8000UXTK