adem bey merhaba tavsiyeniz üzerine onvo ov 43f900 tv aldım.tv 1 haftadır 4 defa kumanda kıtlemesi yaptı kumanda hiç çalışmıyordu.(sıfır yeni pil taksanda gene çalışmıyordu zaten tv 10 günlük kumanda pilleride sıfır)Ancak tvnin fişini çıkarıp takınca kumanda düzeliyordu.Bende tvnin android sistemini kullanmayıp.kendi android boxumu takayım hiç değilse belki bir daha bu kumanda sorununu yapmaz diye düşündüm.Fakat android boxu takarken masa üstünde cihaz çok eğreti duruyordu dokunur dokunmaz düştü ve ekran çarptı kırıldı.(yere düşmedi masanın üstüne kapaklandı)8 yıldır lg tv bu masada duruyordu hiç düşmedi bu tv ise daha değer değmez düştü.onvo tvyi bilgisayar masası üstüne koydurmuştum
ayakları çok kenarlara denk gelmişti serviste hiç uyarmadı bu düşer burdan diye.adem bey şimdi nasıl bir yol izlemeliyim hata bende göründüğü için ücretli tamir olur fakat yardımcı olsanız onvo yetkilisi yakup beye ulaşsak bize yardımcı olsa.teşekkürler.
iletişim bilgileri gürsel ataseven cep no:05378302660 email:
gurselataseven@hotmail.com
Günaydın; Geçmiş olsundileklerimi iletiyorum hocam ama ayakların o kadar kenarda duror olduğunu zaten biliyorsanız bunun için servisin uyarmasına gerek olmadığını siz de biliyorsunuz demektir. Kaldı ki yılların tavsiyeforumu üyesisiniz yani bu konuda en bilinçli kitle içerisindesiniz.
Hatta samimiyetle yazıyor ve çıtayı yükseltiyorum ki siz, TV teknolojileri konusunda sizin evinize gelen televizyoncudan çok daha fazla teknik detay biliyorsunuz. Yani servisin uyarmmaış olması konusunun burada etken olmadığını düşündüğümü belirtmek istiyorum.
Öte yandan bahsettiğiniz LG tv yaklaşık 22kg dolayında iken bu tv çok emin olmamakla birlikte 11kg dolayındaydı sanırım. LG Samsung vs eski üretim ürünlerde kullanılan ayakların iç yapıları bildiğiniz demir. ağır yani onların öyle devrilmesi kolay değil. Hatta şu an üzerinde bazı testler yaptığım eski üretim vestel 40'' tv var, 17kg
Bahsettiğiniz 43'' Onvo tv ise bildiğiniz plastik ayaklı hafif ürün.
Elbette biz burada hata kimde neden nasıl vs konularına değil çözüme odaklanacağız lakin sorun şu ki bir tv nin maddi anlamda üretim maliyetinin %70 ini oluşturan unsurun kırılmış olması demek, Bu %70 in ödenmesine ilaveten bir de servis hizmetleri için bedel ödenmesi anlamına geliyor. Panel konularında firmaların yapabileceği hiçbir şey olmuyor çünkü geçmiş yıllarda bu konularla ilgili yüzlerce görüşme yaptık LG Philip Samsung Sony Vestel Arçelik ve aklınıza gelen tüm markalar ile. Hatta en son bir SONY kullanıcısı için olan konuyu siz de hatırlarsınız, TV nin sıfırı satış fiyatı 9200tl idi ama Sony servisi arkadaş sistemi açtı gözümle gördüm panel fiyatı 11.600tl idi.
Buradaki en büyük sorun, panelin yedek parça statüsünde olması. Ne yazık ki vergi uygulamaları değiştiği için tüm markaların yetkilileri bu konuda bir şey yapamayacaklarını belirttiler. Tabi açık konuşuyorum ki zamanında yetkili servislerin bu işi suiistimal içerikli kullanmasının da bunda ciddi etkisi oldu.
Şimdi ben Onvo nun servis genel müdürü veya Yakup Bey ile görüştüm diyelim. atacakları hiçbir adım sizi tatmin etmeyecektir çünkü onların atacağı bu adım TEKİL. Öte yandanbu ürünleri toplu olarak kapatan firmalar ÇOĞUL işlem yapmanın avantajı ile ürün satıyorlar.
Yani siz bu tv yi diyelim ki 5.000tl ye aldınız, Firmadan destek istesek size 4.000tl ye değişim teklifi sunacaklar peşin para (Örnek veriyorum) İyi de malı toptan kapatan adam bunu taksitle 5000tl ye satıyor ve eski ürün de benim elimde kalıyor. Sökerim tv yi, kartını ayrı, ledlerini ayrı satılığa çıkartırın gene aynı paraya gelir. Bu size nasıl bir avantaj sağlar bilemiyorum ancak tahminen bu şekilde çıkacak sonuç için siz bana ''Yine de sorun'' diyorsanız benim için bu bir sorun değil.
Öte yandan üründen de hoşnut olmadığınızı yazmıştınız yanılmıyorsam, yani neticede bu kadar parayı peşin vereceksem aynı riskleri yeniden üstlenmek gerekir mi sizce?