bugün izmir çiğli şubesine gittim evkurun onvo 43 ov f900 tvyi canlı gördüm.tvyi beğendim nakit 5400 tl satın aldım.fakat teşhirdeki tvden hariç ellerinde tv yokmuş bu nedenle bende teşhirdekini istemedim önümüzdeki hafta içi teslim edeceklermiş.(eve teslim).satıcı arkadaş masa üstüne kuracaksan kendin aç kur boşuna servis ücreti verme dedi.(küçük ekran olduğu için servis gelirse ücretlimiş)şimdi tvyi gelince kendim açarken neler dikkat etmem lazım.yada hiç riske girmesem servis çağırsam servis ücreti ne kadar acaba.
Testlerini yaptığım ve çok beğendiğim model bu. Eksikleri elbette var ancak segmentinde değerlendirince ben çok beğenmiştim.
Daha önce de Onvo ürünleri defalarca yolladılar ve test ettim ancak bunun kadar hiçbir modelin üstünde durmadım. L1 lisanslı android olması, sesli komutu ve en önemlisi Innolux üretimi MVA paneli benim için kesinlikle ürünü önermeme yeterliydi. Frameless olarak geçen çerçevesiz model olmasının estetiği de iyiydi.
Bu nedenle şimdiden güzel günlerde kullanmanızı dilerim umarım sorun yaşamazsınız.
Kurulum konusuna gelince. Satanlar bu cümleyi kurduktan 1 saat sonra kutudan kırık çıkan ürün için ''Abi canın sağ olsun hemen değiştiriyorum'' deseler gam yemem fakat size kuracakları cümle ''Abi servis rapor tutsun hemen değiştireyim'' şeklinde olacak.
Peki servis size ''hay hay efendim hemen rapor tutuyorum'' diyecek mi? Hayır demeyecek o halde satıcı nasıl bu kadar emin konuşabiliyor ''Aç abi kendin kur'' şeklinde?
Mağazalardaki personellerde en itici bulduğum konudur bu. Yetkili servis olduğum yıllarda bizim bayinin de işe yaramaz bir çalışanı vardı, bir görsen ürünü satmak için kırk takla atar ancak sorun çıkınca ''O servisin işi aaaaabi, söyle derhal değiştirsinler'' diye gevşek gevşek konuşurdu.
La bebe, ürünü satan sensin servis neden değiştiriyor? Vatandaş kapına kadar gelmiş, madem öyle ver yenisini sonra sen servis ile aranda ne haltın varsa çöz. Ama yoooooohhh daha 2 saat önce sana dil döken bu kerkenezin seninle artık işi bitmiştir, mal satılmış, para kasaya girmiş, servis montajı yapmış ooooh gelsin sıradaki.
Yani diyeceğim o ki ben satıcı veya satıcı çalışanı ağzı ile iş yapmam. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlatıp ''kesintisiz video kaydı eşliğinde ürünü kendim açıp kurmama izin veriyor ve olası bir aksilik durumunda beni uğraştırmayacağınızı taahhüt ediyor musunuz?'' diye sorun. Çünkü siz kesintisiz video kaydı eşliğinde kutuyu açan ve olası bir hasar durumunda bu hasarı sizin vermediğinizi ispatlayan taraf oluyorsunuz bu durumda.
Ben namlumu yine Evkur çalışanına çevirip sorayım o halde. Bu ürünü evinize Evkur çalışanları teslim edecek, tamam abi çalışanlar ürünü teslim için geldiğinde teslim aldım imzası atmadan ve elmanlar gitmeden hemen yanlarında kutuyu açıp fişe takıp sadece panelin kırık olup olmadığını test edene kadar bekletin bunu kabul ediyorlar mı?
Kendiniz montaj yapmanız konusunda tek ama tek handikap panelin kırık çıkmasıdır. Bunun dışında vay efendim kasada açık varmış, ışık sızmış, ölü pixel çıkmış, anakartın canı sıkılmış ''Ben açılmam'' diyormuş falan hiç önemli değil bunların tamamı çözülür ancak kırık panel işi adamı kanser eder.