Onvo TV mağduriyet (Çözüldü)

A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,976
bugün izmir çiğli şubesine gittim evkurun onvo 43 ov f900 tvyi canlı gördüm.tvyi beğendim nakit 5400 tl satın aldım.fakat teşhirdeki tvden hariç ellerinde tv yokmuş bu nedenle bende teşhirdekini istemedim önümüzdeki hafta içi teslim edeceklermiş.(eve teslim).satıcı arkadaş masa üstüne kuracaksan kendin aç kur boşuna servis ücreti verme dedi.(küçük ekran olduğu için servis gelirse ücretlimiş)şimdi tvyi gelince kendim açarken neler dikkat etmem lazım.yada hiç riske girmesem servis çağırsam servis ücreti ne kadar acaba.
 
Son düzenleme:
MutluTEKİR Çevrimdışı

MutluTEKİR 

Aktif Üye
29 Tem 2022
215
33
bugün izmir çiğli şubesine gittim evkurun onvo 43 ov f900 tvyi canlı gördüm.tvyi beğendim nakit 5400 tl satın aldım.fakat teşhirdeki tvden hariç ellerinde tv yokmuş bu nedenle bende teşhirdekini istemedim önümüzdeki hafta içi teslim edeceklermiş.(eve teslim).satıcı arkadaş masa üstüne kuracaksan kendin aç kur boşuna servis ücreti verme dedi.(küçük ekran olduğu için servis gelirse ücretlimiş)şimdi tvyi gelince kendim açarken neler dikkat etmem lazım.yada hiç riske girmesem servis çağırsam servis ücreti ne kadar acaba.
42" üzerindeki ekranlarda kurulum zorunlu diye biliyorum. Kendiniz hiç açmayın bence. Kutu sağlam olsa da darbe görmüş olabiliyor. Kutuyu siz açınca satıcı sizin kırdığınızı iddia eder, sonra siz ispatlamaya uğraşırsınız. Servis gelir benden önce açmışsın rapor veremem der sıkıntılı süreç. Taş çatlası 200-300 tl için değmez riske bence.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
bugün izmir çiğli şubesine gittim evkurun onvo 43 ov f900 tvyi canlı gördüm.tvyi beğendim nakit 5400 tl satın aldım.fakat teşhirdeki tvden hariç ellerinde tv yokmuş bu nedenle bende teşhirdekini istemedim önümüzdeki hafta içi teslim edeceklermiş.(eve teslim).satıcı arkadaş masa üstüne kuracaksan kendin aç kur boşuna servis ücreti verme dedi.(küçük ekran olduğu için servis gelirse ücretlimiş)şimdi tvyi gelince kendim açarken neler dikkat etmem lazım.yada hiç riske girmesem servis çağırsam servis ücreti ne kadar acaba.
Testlerini yaptığım ve çok beğendiğim model bu. Eksikleri elbette var ancak segmentinde değerlendirince ben çok beğenmiştim.
Daha önce de Onvo ürünleri defalarca yolladılar ve test ettim ancak bunun kadar hiçbir modelin üstünde durmadım. L1 lisanslı android olması, sesli komutu ve en önemlisi Innolux üretimi MVA paneli benim için kesinlikle ürünü önermeme yeterliydi. Frameless olarak geçen çerçevesiz model olmasının estetiği de iyiydi.

Bu nedenle şimdiden güzel günlerde kullanmanızı dilerim umarım sorun yaşamazsınız.

Kurulum konusuna gelince. Satanlar bu cümleyi kurduktan 1 saat sonra kutudan kırık çıkan ürün için ''Abi canın sağ olsun hemen değiştiriyorum'' deseler gam yemem fakat size kuracakları cümle ''Abi servis rapor tutsun hemen değiştireyim'' şeklinde olacak.

Peki servis size ''hay hay efendim hemen rapor tutuyorum'' diyecek mi? Hayır demeyecek o halde satıcı nasıl bu kadar emin konuşabiliyor ''Aç abi kendin kur'' şeklinde?

Mağazalardaki personellerde en itici bulduğum konudur bu. Yetkili servis olduğum yıllarda bizim bayinin de işe yaramaz bir çalışanı vardı, bir görsen ürünü satmak için kırk takla atar ancak sorun çıkınca ''O servisin işi aaaaabi, söyle derhal değiştirsinler'' diye gevşek gevşek konuşurdu.

La bebe, ürünü satan sensin servis neden değiştiriyor? Vatandaş kapına kadar gelmiş, madem öyle ver yenisini sonra sen servis ile aranda ne haltın varsa çöz. Ama yoooooohhh daha 2 saat önce sana dil döken bu kerkenezin seninle artık işi bitmiştir, mal satılmış, para kasaya girmiş, servis montajı yapmış ooooh gelsin sıradaki.

Yani diyeceğim o ki ben satıcı veya satıcı çalışanı ağzı ile iş yapmam. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlatıp ''kesintisiz video kaydı eşliğinde ürünü kendim açıp kurmama izin veriyor ve olası bir aksilik durumunda beni uğraştırmayacağınızı taahhüt ediyor musunuz?'' diye sorun. Çünkü siz kesintisiz video kaydı eşliğinde kutuyu açan ve olası bir hasar durumunda bu hasarı sizin vermediğinizi ispatlayan taraf oluyorsunuz bu durumda.

Ben namlumu yine Evkur çalışanına çevirip sorayım o halde. Bu ürünü evinize Evkur çalışanları teslim edecek, tamam abi çalışanlar ürünü teslim için geldiğinde teslim aldım imzası atmadan ve elmanlar gitmeden hemen yanlarında kutuyu açıp fişe takıp sadece panelin kırık olup olmadığını test edene kadar bekletin bunu kabul ediyorlar mı?

Kendiniz montaj yapmanız konusunda tek ama tek handikap panelin kırık çıkmasıdır. Bunun dışında vay efendim kasada açık varmış, ışık sızmış, ölü pixel çıkmış, anakartın canı sıkılmış ''Ben açılmam'' diyormuş falan hiç önemli değil bunların tamamı çözülür ancak kırık panel işi adamı kanser eder.
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,976
en iyisi bu kadar para verdim servisi çağırayım o kursun.hadi 32 -40 inc tvyi ücretli kuruyorsunda bari 43 inchde ücretsiz kurmaları gerekmezmi.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
en iyisi bu kadar para verdim servisi çağırayım o kursun.hadi 32 -40 inc tvyi ücretli kuruyorsunda bari 43 inchde ücretsiz kurmaları gerekmezmi.
Gün geçtikçe yukarı çekiyorlar. Önceleri 24'' lerde yoktu, sonra 32'' lere çektiler, sonra 39, Sonra 40 derken şimdi 43'' leri de dahil ettiler. Yakında 49 ve 50'' gruplarında da bu işin suyu çıkar.

Servisin kurması her şekilde sizin adınıza avantaj, olur da üründe sorun çıktı diyelim, servise sorunu rapor ettirir süreç ilerlerken ürünü kullanmaya devam edersiniz vs.
 
MutluTEKİR Çevrimdışı

MutluTEKİR 

Aktif Üye
29 Tem 2022
215
33
Gelecek sıfır ürün gerçekten var mı? Gelecek mi,? Yoksa teşhir ürünü paketleyip mi gönderecekler, dikkatli olmak lazım.
Servis menüsüne girip çalışma süresinden rahatlıkla anlaşılır. Gelen yetkili servis elemanları zaten servis menüsüne girebiliyor. ya da burada her marka için gerekli tuş kombinasyonları da paylaşılmış durumda.
 
F Çevrimdışı

foxryum

Yeni Üye
3 Ağu 2022
2
39
Herkese merhaba, Adem beyin girişimi ve Onvo firmasının duyarlılığı ile, yukarıda bahsettiğim mağduriyetim bugün çözüldü.Kanuya alaka ve acil reaksiyon gösteren, başta Adem bey ve Onvo firmasına teşekkürlerimi sunuyorum.
Umarım bütün sorunlarda aynı gayret ve çabayı gösterirler. Her problemde Adem Beyi rahatsız etmeyelim. 😁
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Gelecek sıfır ürün gerçekten var mı? Gelecek mi,? Yoksa teşhir ürünü paketleyip mi gönderecekler, dikkatli olmak lazım.
Gerçekten sıfır ürün ve android 11 sürüm göndermişler, Tüketici mailde daha geniş detayları yazdı bana. İşi şova reklama dökmeyelim diye yazmadık buraya.
Bir önceki model ile arasında pozitif anlamda ciddi farklar olduğunu beyan etmiş kendisi.
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,976
televizyon geldi evkur getirdi kutu sağlam (dışardan görünen)servisi aradım 43 inch için 180 tl kurulum ücreti birde karşıyakadan çiğliye gelmek için 50 tl da yol parası istedi toplam 230 tl bu onvo kendine çeki düzen vermezse ilk ve son aldığım onvo tv bu olur.masa üstüne bir tv kurmak için çok para istiyorlar.bu sefer bu parayı vereceğim fakat onvo gözümden daha kullanmaya başlamadan düştü.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,611
televizyon geldi evkur getirdi kutu sağlam (dışardan görünen)servisi aradım 43 inch için 180 tl kurulum ücreti birde karşıyakadan çiğliye gelmek için 50 tl da yol parası istedi toplam 230 tl bu onvo kendine çeki düzen vermezse ilk ve son aldığım onvo tv bu olur.masa üstüne bir tv kurmak için çok para istiyorlar.bu sefer bu parayı vereceğim fakat onvo gözümden daha kullanmaya başlamadan düştü.
Her firma belirli mesafeden sonra ücret ister.
Onvo'nun servis ağı büyük firmalar gibi değil.
Tabi bu tüketiciyi ilgilendiren bir sorun değil aslında ama bilginiz olsun.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
televizyon geldi evkur getirdi kutu sağlam (dışardan görünen)servisi aradım 43 inch için 180 tl kurulum ücreti birde karşıyakadan çiğliye gelmek için 50 tl da yol parası istedi toplam 230 tl bu onvo kendine çeki düzen vermezse ilk ve son aldığım onvo tv bu olur.masa üstüne bir tv kurmak için çok para istiyorlar.bu sefer bu parayı vereceğim fakat onvo gözümden daha kullanmaya başlamadan düştü.
Çiğlide servis yokmuymuş ve/veya neden yokmuş?
Yol parası istemesi için size özel gelmesi lazım onun haricinde belirlenmiş rut günleri vardır ve o günlerde sunulan hizmetlerin sadece hizmet bedeli alınır yol ücreti alınmaz diye biliyorum.

Bilgi isteyelim bakalım ne cevap gelecek.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Her firma belirli mesafeden sonra ücret ister.
Onvo'nun servis ağı büyük firmalar gibi değil.
Tabi bu tüketiciyi ilgilendiren bir sorun değil aslında ama bilginiz olsun.
Umut o km konusu geçmiş yıllarda servisler tarafından çok usiistimal edilince firmalar artık yol bedellerini karşılamamaya başladı.
km ksıtası getirenler oldu, km sınırı getirenler oldu, alt sınır ve üst sınır belirleyenler oldu, tabeladan tebalaya kısmını kabul eden gerisine karışmayanlar oldu ama inan her marka kendince bu işe çözüm üretmeye çalıştı. Yine ne olduysa zamanında yapılan aç gözlülüklerden oldu ve ucu hep vatandaşa dokundu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri