Onvo TV mağduriyet (Çözüldü)

S Çevrimdışı

senerkiraz

Yeni Üye
23 Şub 2020
3
54
Herkese merhaba.2021 Temmuz ayında , forumdan okuduklarım ve sayın Adem Helvacının videolarından algıladığım izlenimler sonucu 50 inç Onvo tv aldım.Tv yi bilerek aldığından,teneke sesi,bir türlü ayarlamaya kontrast ve renk ayarlamasını gözden kaçırarak izledik.13 temmuz2022 de yatay ve dikey çizgiler oluştu.Servisi aradım,14 temmuzda televizyonu aldılar.Bugün 17 Ağustos televizyon hala gelmedi.Servisi arıyorum,fabrikada tamirde ve başka bilgi yok.Fabrikayı arıyorum, önceleri yaklaşık 1 hafta hiç ulaşamadım.Geçen hafta biryere ulaştım.Fabrikada sizin adınıza tamirde TV yok denildi.Servisi aradım fabrikaya gönderi numarası verdiler.Fabrikayı 3.günde düşürebildim.Evet böyle bir TV var biz tamir için 29 temmuzda almışız dediler.Ne zaman gelir bilemiyoruz.Adem beyin bahsettiği Yakup bey ile görüşelim dedim.Hazrete ulaşmak ne mümkün.Siz siz olun uzun yıllar kullanmak için alacağınız bu tür ürünleri çok iyi araştırın,paranızı biraz fazla verin ama verdiğiniz paranın hakkını alın.Benim gibi 34 gün mağarada yaşar gibi mağdur olmayın.
 
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
598
45
Servis noktasına veya duruma göre satış noktasına teslimden 20 işgünü içinde ürününüz size teslim edilmediyse 4 seçimlik hakkınızı kullanabilirsiniz.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Ben bu markanın videolarını izlediğimde ki bende Awox mağduruyum. Tamam işte bu çok güzel dedim demiştim. Yine de sorun hallolur fakat bana servis ve fabrika düzenli çslışmıyormuş gibime geldi. Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş gibi bir laf vardı. Yada ucuz etin yahnisi vs. TV olayı zaten şans işi birde bu tip markalardan aldığınızda vay haline..
Mesela benim TV teneke ses.. Geçende aliexpressden kabinli hoparlör aldım. Yarın bende muhtemelen.. Söküp takıcam. Da ne gerek var. Belli başlı markalardan şaşmamak gerekiyor. Minimum vestel olmalı.. Satış sonrası hizmet çok önemli... Adam daha (awox) TV ayağı takamıyor servis olmuş........
 
S Çevrimdışı

sisperdesi 

Aktif Üye
28 May 2022
255
30
Ücret iadesi vs gibi durumlardan faydalanabilirsiniz. 20 iş gününü geçmiş söylediğinize bakılırsa.
 
S Çevrimdışı

senerkiraz

Yeni Üye
23 Şub 2020
3
54
Onvo nun bu mağduriyeti hakkında Adem Helvacı Dan da bir yorum bekliyorum.Servis rezaleti ve markanın duyarsızlığı hakkında bir YouTube videosu yapmasını rica ediyorum.Nihayetinde Samsung,lG,Philips, Vestel v.s.markaların servis ve firmalarla ilgili videoları var.Hakkaniyet çerçevesinde nalına da mıhına da vuruyor.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Selamlar;

Onvo ile de yönetimi ile de yeri gelip ters düştüğümüz noktaları çok olmuştur ancak art niyetli bir girişimleri olmadığını bildiğim için halen elimizden geldiğince yapıcı fikirler üreterek ve tüketici sorunları çerçevesinde fikir alışverişinde bulunuyoruz. Hatta bu konu ile ilgili daha dün sizin Hazret dediğiniz Yakup bey ile görüştüm ki kendisi aradı ben aramadım, Sahada yaşanan sorunları daha önce de defalarca kendilerine bildirmiştim hatta örneklerini de vermiştim ve bu doğrultuda sorunları düzeltebilmek adına Ülke genelindeki servis yapılanmasında iyileştirmeye gidebilmek için mevcut merkez yapılarına ek 2000m2 alan üzerine servis merkezi kurulumu, müşteri hizmetleri personelinin artırılması, 250 yetkili servisin bölgesel olarak 4 e bölüp 4 bölge müdür ataması yapılması yanısıra şu an bu servislerin bölge merkezlerindeki eğitim planlamalarının yapılıyor olduğu bilgisini aldım. Buna ilaveten Ege bölgesinde yapılacak olan eğitime de gözlemci olarak davet edildik, bize bilgiler ulaştırıldığında mutlaka sevgili İlteriş Yılmaz İlteriş Yılmaz ile bu eğitim toplantılarına dışarıdan bir göz olarak katılacağız.

Sizin TV arıza yapmış ve konunuzda haklısınız lakin Firmanın en tepesindeki isimlerden birisine ulaşamayıp kendisini hazret ilan etmeniz mantık sınırlarının dışında kalıyor. Mesela o televizyon Vestel olsaydı ve arıza yapsaydı direkt Tarkan Tekcan'a ulaşabilecek miydiniz? Evinizdeki Daikin klima arıza yapınca firmanın CEO su Hasan Önder'e ulaşabilecek miydiniz? Bu örnekleri çoğaltabiliriz ancak gereksiz olur.

Biz bu forumda Onvo nun satış sonrası hizmetlerdeki istediğimiz düzeye ulaşmamış olması konusunu defalarca gömdük. Awox defalarca gömdük, Vestel defalarca gömdük ama iyi işler yaptıklarında da İyi yaptılar dedik ve demeye devam ediyoruz. Forumda klima konusunda göklere çıkardığımız Midea klimaların Türkiye Distribütörü olan FG Europe firması bizim önerilerimiz doğrultusunda daha bus ene CRM programını kullanmaya başladı ve servis yapılanmasını bu doğrultuda geliştirmeye başladı.

LG TCL ile ilgili defalarca videolar yaptım yayınladım eleştiri yüklü, ancak yeri geldi özür videosu yeri geldi teşekkür videosu da yayınladım ve bu kadar eleştiri yklü yayınlarıma rağmen eleştirilerimde haklı olduğumu kendilerinin de biliyor olması nedeniyle daha geçen hafta TCL ve BİLKOM yetkilileri, bir önceki hafta ise LG yetkilileri ile görüşme sağladık iyileştirmeler konusunda neler yapılabilir diye çünkü benim amacım bu firmaları karalayıp gömüp hit elde etmek değil, tüketiciler ile aralarında bir köprü vazifesi üstlenip müşterek bir noktada buluşturup kimsenin üzülmemesini sağlamak temel olarak.

Ne mutlu ki 2 yıl boyunca ürettiğim onca olumsuz içeriğe rağmen TCL ile Bilkom ile halen görüşebiliyor (Sevgili İlteriş online toplantı ile görüşme sağladı) ve tüketici adına neler yapılabilir konularını konuşabiliyoruz.

Sizin istediğinizi yapmak çok kolay ve yasal olarak da teknik olarak da çekineceğim en ufak bir husus yok anak konuları lokalde değil genelde çözmek adına bir mücadele içerisindeyiz.

Sevgili TKartaL TKartaL ve nice Awox mağduru dostumuzun yaşadıklarını gayet iyi bilen ve hatta yaşayan birisi olarak bundan 3 hafta önce Awox Türkiye Teknik Genel Müdürü ile görüşme sağladım ve yine kendisi aradı hem bir teknik detay hem de hatır sormak için, yaptığımız görüşmede kendi cephelerinde benden sonra neler yaşandığını ve ne gibi değişikliklere gidildiğini anlattı ancak somut veriler görelim sonra sizlere duyuralım istedik o nedenle hiç detay paylaşmadık.

Yani elbette ki televizyonunuzun performansını beğenmemiş, servis hizmetini sevmemiş (Biz de sevmiyoruz) aldığınız hizmetten memnun kalmamış olmanız kaynaklı bütün görüşlerinizi buraya yazabilirsiniz ancak yazınızdaki bazı noktalarda firmaya da bana da bel altı girmişsiniz bu hoş olmamış.

Defalarca rica ettik ve binlerce kere açıkladık, dedik ki ''Biz heyecanlı tipleriz, yeni gelişmeler oldukça seviniyor mutlu oluyor ve bu heyecan ile sizlerle paylaşıyoruz, dolayısı ile bizim heyecanımız sizi ürün alımı yönünde teşvik etmesin amacımız bu değil''

Biz sizlere hem teknik bilgi sunuyor hem sektördeki gelişmeleri aktarıyor hem de bu teknik detaylara fazla hakim olmamız nedeniyle firmalar ile tüketiciler arasındaki uyuşmazlıklarda aracı vazifesi üstlenmiş oluyoruz. Ötesi en ufak bir amacımız da çıkarımız da yok bunu bu vesile ile bir kere daha vurgulamak isterim.

Şimdi; admin@tavsiyeforumu.com adresime kişisel bilgilerinizi yollarsanız (Bana lazım değil ama firma sizin kim olduğunuzu başka türlü anlayamaz) ben sizin için bilgi talep edebilirim.
 
H Çevrimdışı

hasan35 

Aktif Üye
28 Ağu 2017
157
Adem hocam merhaba konu bagbinda TCL 50 inç android TV düşünüyorum bu tcl nin servis hizmeti İzmir'de oturdumu başımız ağrır mı
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem hocam merhaba konu bagbinda TCL 50 inç android TV düşünüyorum bu tcl nin servis hizmeti İzmir'de oturdumu başımız ağrır mı
Sevgili İlteriş Yılmaz İlteriş Yılmaz kardeşimizin, yukarıdaki yazımda da belirttiğim üzere geçtiğimiz günlerde TCL ve BİLKOM yetkilileri ile yaptığı 4 lü online toplantıda bu konudaki tüketici tereddütlerini ve sahada yaşanan sıkıntılar ile olumsuz dönüşleri kendilerine bir kere daha vurgulama imkanı bulduk. Toplantıda hem TCL marka yetkilisi, Hem Bilkom Yetkilisi Hem de Satış Sonrası Hizmetleri koordine eden yetkili isim bulunuyordu ve hepsine bu detaylar tekrar aktarılıp yeni bir yapılanma ve bir gelişme var mı diye soruldu. Pozitif dönüşler aldık bu sevindirici ancak halen bir Arçelik veya bir Vestel de olduğu gibi kendi servis yapılanmaları ufukta görünmüyor.

Tamam haklarını yiyemem ciddi adımlar atılmış ve bu adımlar sadece isim anlamında veya dostlar alışverişte görsün mantığı ile değil ancak nasıl ki ONVO markasının halen kat etmesi gereken yol var ise TCL markasının da çözmesi gereken çok madde var.

Yine de 2 sene evveli veya geçen sene ile kıyaslarsak bugünün koşullarında ürün alımını erteleyecek veya iptal edecek düzeyde olmadığını yazmak isterim.

Yarın rüzgarın yönü değişir de durum daha kötüye giderse sizi yine bilgilendiririm, daha iyiye giderse yine bilgilendiririm :ok
 
H Çevrimdışı

hasan35 

Aktif Üye
28 Ağu 2017
157
Sevgili İlteriş Yılmaz İlteriş Yılmaz kardeşimizin, yukarıdaki yazımda da belirttiğim üzere geçtiğimiz günlerde TCL ve BİLKOM yetkilileri ile yaptığı 4 lü online toplantıda bu konudaki tüketici tereddütlerini ve sahada yaşanan sıkıntılar ile olumsuz dönüşleri kendilerine bir kere daha vurgulama imkanı bulduk. Toplantıda hem TCL marka yetkilisi, Hem Bilkom Yetkilisi Hem de Satış Sonrası Hizmetleri koordine eden yetkili isim bulunuyordu ve hepsine bu detaylar tekrar aktarılıp yeni bir yapılanma ve bir gelişme var mı diye soruldu. Pozitif dönüşler aldık bu sevindirici ancak halen bir Arçelik veya bir Vestel de olduğu gibi kendi servis yapılanmaları ufukta görünmüyor.

Tamam haklarını yiyemem ciddi adımlar atılmış ve bu adımlar sadece isim anlamında veya dostlar alışverişte görsün mantığı ile değil ancak nasıl ki ONVO markasının halen kat etmesi gereken yol var ise TCL markasının da çözmesi gereken çok madde var.

Yine de 2 sene evveli veya geçen sene ile kıyaslarsak bugünün koşullarında ürün alımını erteleyecek veya iptal edecek düzeyde olmadığını yazmak isterim.

Yarın rüzgarın yönü değişir de durum daha kötüye giderse sizi yine bilgilendiririm, daha iyiye giderse yine bilgilendiririm :ok
Teşekkürler üstadım
 
S Çevrimdışı

senerkiraz

Yeni Üye
23 Şub 2020
3
54
Selamlar;

Onvo ile de yönetimi ile de yeri gelip ters düştüğümüz noktaları çok olmuştur ancak art niyetli bir girişimleri olmadığını bildiğim için halen elimizden geldiğince yapıcı fikirler üreterek ve tüketici sorunları çerçevesinde fikir alışverişinde bulunuyoruz. Hatta bu konu ile ilgili daha dün sizin Hazret dediğiniz Yakup bey ile görüştüm ki kendisi aradı ben aramadım, Sahada yaşanan sorunları daha önce de defalarca kendilerine bildirmiştim hatta örneklerini de vermiştim ve bu doğrultuda sorunları düzeltebilmek adına Ülke genelindeki servis yapılanmasında iyileştirmeye gidebilmek için mevcut merkez yapılarına ek 2000m2 alan üzerine servis merkezi kurulumu, müşteri hizmetleri personelinin artırılması, 250 yetkili servisin bölgesel olarak 4 e bölüp 4 bölge müdür ataması yapılması yanısıra şu an bu servislerin bölge merkezlerindeki eğitim planlamalarının yapılıyor olduğu bilgisini aldım. Buna ilaveten Ege bölgesinde yapılacak olan eğitime de gözlemci olarak davet edildik, bize bilgiler ulaştırıldığında mutlaka sevgili İlteriş Yılmaz İlteriş Yılmaz ile bu eğitim toplantılarına dışarıdan bir göz olarak katılacağız.

Sizin TV arıza yapmış ve konunuzda haklısınız lakin Firmanın en tepesindeki isimlerden birisine ulaşamayıp kendisini hazret ilan etmeniz mantık sınırlarının dışında kalıyor. Mesela o televizyon Vestel olsaydı ve arıza yapsaydı direkt Tarkan Tekcan'a ulaşabilecek miydiniz? Evinizdeki Daikin klima arıza yapınca firmanın CEO su Hasan Önder'e ulaşabilecek miydiniz? Bu örnekleri çoğaltabiliriz ancak gereksiz olur.

Biz bu forumda Onvo nun satış sonrası hizmetlerdeki istediğimiz düzeye ulaşmamış olması konusunu defalarca gömdük. Awox defalarca gömdük, Vestel defalarca gömdük ama iyi işler yaptıklarında da İyi yaptılar dedik ve demeye devam ediyoruz. Forumda klima konusunda göklere çıkardığımız Midea klimaların Türkiye Distribütörü olan FG Europe firması bizim önerilerimiz doğrultusunda daha bus ene CRM programını kullanmaya başladı ve servis yapılanmasını bu doğrultuda geliştirmeye başladı.

LG TCL ile ilgili defalarca videolar yaptım yayınladım eleştiri yüklü, ancak yeri geldi özür videosu yeri geldi teşekkür videosu da yayınladım ve bu kadar eleştiri yklü yayınlarıma rağmen eleştirilerimde haklı olduğumu kendilerinin de biliyor olması nedeniyle daha geçen hafta TCL ve BİLKOM yetkilileri, bir önceki hafta ise LG yetkilileri ile görüşme sağladık iyileştirmeler konusunda neler yapılabilir diye çünkü benim amacım bu firmaları karalayıp gömüp hit elde etmek değil, tüketiciler ile aralarında bir köprü vazifesi üstlenip müşterek bir noktada buluşturup kimsenin üzülmemesini sağlamak temel olarak.

Ne mutlu ki 2 yıl boyunca ürettiğim onca olumsuz içeriğe rağmen TCL ile Bilkom ile halen görüşebiliyor (Sevgili İlteriş online toplantı ile görüşme sağladı) ve tüketici adına neler yapılabilir konularını konuşabiliyoruz.

Sizin istediğinizi yapmak çok kolay ve yasal olarak da teknik olarak da çekineceğim en ufak bir husus yok anak konuları lokalde değil genelde çözmek adına bir mücadele içerisindeyiz.

Sevgili TKartaL TKartaL ve nice Awox mağduru dostumuzun yaşadıklarını gayet iyi bilen ve hatta yaşayan birisi olarak bundan 3 hafta önce Awox Türkiye Teknik Genel Müdürü ile görüşme sağladım ve yine kendisi aradı hem bir teknik detay hem de hatır sormak için, yaptığımız görüşmede kendi cephelerinde benden sonra neler yaşandığını ve ne gibi değişikliklere gidildiğini anlattı ancak somut veriler görelim sonra sizlere duyuralım istedik o nedenle hiç detay paylaşmadık.

Yani elbette ki televizyonunuzun performansını beğenmemiş, servis hizmetini sevmemiş (Biz de sevmiyoruz) aldığınız hizmetten memnun kalmamış olmanız kaynaklı bütün görüşlerinizi buraya yazabilirsiniz ancak yazınızdaki bazı noktalarda firmaya da bana da bel altı girmişsiniz bu hoş olmamış.

Defalarca rica ettik ve binlerce kere açıkladık, dedik ki ''Biz heyecanlı tipleriz, yeni gelişmeler oldukça seviniyor mutlu oluyor ve bu heyecan ile sizlerle paylaşıyoruz, dolayısı ile bizim heyecanımız sizi ürün alımı yönünde teşvik etmesin amacımız bu değil''

Biz sizlere hem teknik bilgi sunuyor hem sektördeki gelişmeleri aktarıyor hem de bu teknik detaylara fazla hakim olmamız nedeniyle firmalar ile tüketiciler arasındaki uyuşmazlıklarda aracı vazifesi üstlenmiş oluyoruz. Ötesi en ufak bir amacımız da çıkarımız da yok bunu bu vesile ile bir kere daha vurgulamak isterim.

Şimdi; admin@tavsiyeforumu.com adresime kişisel bilgilerinizi yollarsanız (Bana lazım değil ama firma sizin kim olduğunuzu başka türlü anlayamaz) ben sizin için bilgi talep edebilirim.
Herkese merhaba, Adem beyin girişimi ve Onvo firmasının duyarlılığı ile, yukarıda bahsettiğim mağduriyetim bugün çözüldü.Kanuya alaka ve acil reaksiyon gösteren, başta Adem bey ve Onvo firmasına teşekkürlerimi sunuyorum.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Herkese merhaba, Adem beyin girişimi ve Onvo firmasının duyarlılığı ile, yukarıda bahsettiğim mağduriyetim bugün çözüldü.Kanuya alaka ve acil reaksiyon gösteren, başta Adem bey ve Onvo firmasına teşekkürlerimi sunuyorum.
Bir sorunun daha çözümüne katkı sunabilmişsek ne mutlu bizlere.
Ürününüzü güzel günlerde kullanmanızı diliyorum. :ok
 
Geri
Üst Alt