Selamlar;
Onvo ile de yönetimi ile de yeri gelip ters düştüğümüz noktaları çok olmuştur ancak art niyetli bir girişimleri olmadığını bildiğim için halen elimizden geldiğince yapıcı fikirler üreterek ve tüketici sorunları çerçevesinde fikir alışverişinde bulunuyoruz. Hatta bu konu ile ilgili daha dün sizin Hazret dediğiniz Yakup bey ile görüştüm ki kendisi aradı ben aramadım, Sahada yaşanan sorunları daha önce de defalarca kendilerine bildirmiştim hatta örneklerini de vermiştim ve bu doğrultuda sorunları düzeltebilmek adına Ülke genelindeki servis yapılanmasında iyileştirmeye gidebilmek için mevcut merkez yapılarına ek 2000m2 alan üzerine servis merkezi kurulumu, müşteri hizmetleri personelinin artırılması, 250 yetkili servisin bölgesel olarak 4 e bölüp 4 bölge müdür ataması yapılması yanısıra şu an bu servislerin bölge merkezlerindeki eğitim planlamalarının yapılıyor olduğu bilgisini aldım. Buna ilaveten Ege bölgesinde yapılacak olan eğitime de gözlemci olarak davet edildik, bize bilgiler ulaştırıldığında mutlaka sevgili
İlteriş Yılmaz ile bu eğitim toplantılarına dışarıdan bir göz olarak katılacağız.
Sizin TV arıza yapmış ve konunuzda haklısınız lakin Firmanın en tepesindeki isimlerden birisine ulaşamayıp kendisini hazret ilan etmeniz mantık sınırlarının dışında kalıyor. Mesela o televizyon Vestel olsaydı ve arıza yapsaydı direkt Tarkan Tekcan'a ulaşabilecek miydiniz? Evinizdeki Daikin klima arıza yapınca firmanın CEO su Hasan Önder'e ulaşabilecek miydiniz? Bu örnekleri çoğaltabiliriz ancak gereksiz olur.
Biz bu forumda Onvo nun satış sonrası hizmetlerdeki istediğimiz düzeye ulaşmamış olması konusunu defalarca gömdük. Awox defalarca gömdük, Vestel defalarca gömdük ama iyi işler yaptıklarında da İyi yaptılar dedik ve demeye devam ediyoruz. Forumda klima konusunda göklere çıkardığımız Midea klimaların Türkiye Distribütörü olan FG Europe firması bizim önerilerimiz doğrultusunda daha bus ene CRM programını kullanmaya başladı ve servis yapılanmasını bu doğrultuda geliştirmeye başladı.
LG TCL ile ilgili defalarca videolar yaptım yayınladım eleştiri yüklü, ancak yeri geldi özür videosu yeri geldi teşekkür videosu da yayınladım ve bu kadar eleştiri yklü yayınlarıma rağmen eleştirilerimde haklı olduğumu kendilerinin de biliyor olması nedeniyle daha geçen hafta TCL ve BİLKOM yetkilileri, bir önceki hafta ise LG yetkilileri ile görüşme sağladık iyileştirmeler konusunda neler yapılabilir diye çünkü benim amacım bu firmaları karalayıp gömüp hit elde etmek değil, tüketiciler ile aralarında bir köprü vazifesi üstlenip müşterek bir noktada buluşturup kimsenin üzülmemesini sağlamak temel olarak.
Ne mutlu ki 2 yıl boyunca ürettiğim onca olumsuz içeriğe rağmen TCL ile Bilkom ile halen görüşebiliyor (Sevgili İlteriş online toplantı ile görüşme sağladı) ve tüketici adına neler yapılabilir konularını konuşabiliyoruz.
Sizin istediğinizi yapmak çok kolay ve yasal olarak da teknik olarak da çekineceğim en ufak bir husus yok anak konuları lokalde değil genelde çözmek adına bir mücadele içerisindeyiz.
Sevgili
TKartaL ve nice Awox mağduru dostumuzun yaşadıklarını gayet iyi bilen ve hatta yaşayan birisi olarak bundan 3 hafta önce Awox Türkiye Teknik Genel Müdürü ile görüşme sağladım ve yine kendisi aradı hem bir teknik detay hem de hatır sormak için, yaptığımız görüşmede kendi cephelerinde benden sonra neler yaşandığını ve ne gibi değişikliklere gidildiğini anlattı ancak somut veriler görelim sonra sizlere duyuralım istedik o nedenle hiç detay paylaşmadık.
Yani elbette ki televizyonunuzun performansını beğenmemiş, servis hizmetini sevmemiş (Biz de sevmiyoruz) aldığınız hizmetten memnun kalmamış olmanız kaynaklı bütün görüşlerinizi buraya yazabilirsiniz ancak yazınızdaki bazı noktalarda firmaya da bana da bel altı girmişsiniz bu hoş olmamış.
Defalarca rica ettik ve binlerce kere açıkladık, dedik ki ''Biz heyecanlı tipleriz, yeni gelişmeler oldukça seviniyor mutlu oluyor ve bu heyecan ile sizlerle paylaşıyoruz, dolayısı ile bizim heyecanımız sizi ürün alımı yönünde teşvik etmesin amacımız bu değil''
Biz sizlere hem teknik bilgi sunuyor hem sektördeki gelişmeleri aktarıyor hem de bu teknik detaylara fazla hakim olmamız nedeniyle firmalar ile tüketiciler arasındaki uyuşmazlıklarda aracı vazifesi üstlenmiş oluyoruz. Ötesi en ufak bir amacımız da çıkarımız da yok bunu bu vesile ile bir kere daha vurgulamak isterim.
Şimdi; admin@tavsiyeforumu.com adresime kişisel bilgilerinizi yollarsanız (Bana lazım değil ama firma sizin kim olduğunuzu başka türlü anlayamaz) ben sizin için bilgi talep edebilirim.