grezimonk
Süper Üye
- 21 May 2018
- 647
ekran kartını 6200TL veriip almış bugün 15 Bin TL diye o değerden para iadesi istiyor süzme... bu soygun değil mi?...
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
ortada yanlış ne var? arızalı kart onarılamıyor değişimde mümkün değil... para iadesi yapılıyor... 6200TL fiyata almış kur farkından 15000TL para iadesi istiyor tabiki alamaz...Sevgili grezimonk arkadaşa süzme diyene kadar keşke okuduğunuzu anlasaydınız.
Bahsi geçen şahsın konuda yazdığına göre kartı arızalanmış ve 2 ay kadar bir süre servisten duruma dair yanıt, çözüm alamamış.
En sonunda servis iade kararı vermiş fakat arkadaşın arızalı kartını da iade edememişler.
2 aydır duruma dair haber vermeyen bir servis var gördüğüm kadarıyla.
Arkadaşın kartı nerede bu bir.
Firma stoklarına mevcut veya muadili sayılabilecek kartları getirtiyorsa neden değişime yanaşmadı bu iki.
Değişime yanaşmadığı gibi neden müşteriye forum kanalı aracılığıyla değişim veya iade kararının servisin inisiyatifinde olduğunu belirtti bu üç.
Açıkçası bir firmayı araştırırken, bir mağduriyet karşısında ne kadar kurumsal davranıp davranmadıklarına bakarım.
Bu firmaya kendimce çok şans vermek istemiş olsam da, bir türlü şans verememiştim.
Amacım karalamak değil, tüketiciyi mağdur etmeyen, sattığı ürünün arkasında durabilen her firmanın gönlümüzde yeri mevcuttur.
Bu firmaya her şans vermek istediğimde aklıma müşterilerin firma hakkındaki şikayetleri ve mağduriyetleri gelir.
Tüketiciye burada düşen pay hakkını aramak elbette ama önce süreci şeffaf biçimde aktarabilmesi ve haklarını net bir şekilde öğrenmesi lazım.
Çünkü satıcı veya servis firma müşterinin bilgisizliğinden faydalanıp durumu yasalar önünde lehine çevirmiş olabilir.
A Adem Helvacı bu konuları benden daha iyi bilir. Ben sadece basit bir tüketiciyim.
İmha için gitmiyor y. Dışından kimden ithal edildiyse toplu halde oraya iade gönderiliyorKonudaki arkadaş bal gibi mağdurdur.
Infocomm adlı servis tamir edilebilecek şeyleri bilerek tamir etmeyip "onarım süresi aşıldı" bahanesiyle ürünleri alıkoyuyor ve de vatandaşa da değişim raporu başlıklı paçavradan hallice bir kağıt gönderip gidin işinizi satıcıyla halledin diyor. Sorduğunuzda ürün imha için yurtdışına gönderilecek diyorlar tabi inanıp inanmamak sizin iyiniyetinize kalmış.