ortada yanlış ne var? arızalı kart onarılamıyor değişimde mümkün değil... para iadesi yapılıyor... 6200TL fiyata almış kur farkından 15000TL para iadesi istiyor tabiki alamaz...
Değişim nasıl mümkün değil işte onu anlamaya çalışıyoruz.
Adam diyor ki, bu kartı sistemlere takıp satıyorsun, 1 tane neden bana vermiyorsunuz diyor.
6200 TL'ye aldığı kart için 15.000 iade beklemesi garip ama ücret iadesinde ısrarcı değil.
O kadar sisteme takıp satıyorsunuz 1 tane dahi ayıracak stoğunuz nasıl olmaz diyor.
Yani aynı kartın yenisi ile değişime de olur veriyor arkadaş ama firma yanaşmıyor işine gelmiyor çünkü.
Neden MSRP arttı çünkü. Yani piyasaya çıkış fiyatı.
Burada sorumlu olan bence satıcı firma.
Topu servise atıp daha sonra ücret iadesi ile müşteri mağduriyeti gideriyormuş taklidi yapmanın anlamı yok.
Aslında tüketici kanunları revize edilse, böyle durumları da gözetecek yasalar çıkarılmalı.
Yani malın piyasada olup olmaması tüketicinin sorunu olamaz.
Öyle olsa zaten büyük toptancıları, tedarikçileri, fabrikaları müşteri kendisi arar.
Ne gerek var Ahmet'in Mehmet'in ağız kokusunu çekmeye değil mi?
Adam sonuçta ekran kartına muhtaç, ya altıyla ya üstüyle değişeceksin başka yolu yok.
1 tane kart verirken bile eli titriyorsa hakikaten ticaret yapmasınlar, çünkü batmaya elverişliler demek ki.
Bu tip firmaları çevirmek için gereken sermaye milyon TL düzeylerinde iken, 1 tane ekran kartının toptan fiyattan maliyeti sizi sarsıyorsa o ticaret için verilen çaba boşuna derim. Çekilen strese değmez. Batmak 1 pamuk ipliğine bağlı demek ki. Ama bence öyle değil.
6200 liraya kart bulur ama dengi olmayacağı kesin.
Sonuçta müşteri sıfır ürün almış, sorunsuzluk beklemesi hakkı.
Bir hevesle, belki de zorlanarak aldığınız bir üründe siz de bunu yaşayın o zaman adamın yaşadıklarını anlarsınız.
MSRP artışı, güncel kur farkı elbette 15.000 TL ücret iadesi almasını gerektirmez, kesilen fatura belli ama müşteri ürünün dengi ile değiştirilmesine zaten razı.
Sıkıntı, satıcı firmanın sorumluluk kabul etmemesinde. Ürünü satarken iyi ama.