Sevgili
grezimonk arkadaşa süzme diyene kadar keşke okuduğunuzu anlasaydınız.
Bahsi geçen şahsın konuda yazdığına göre kartı arızalanmış ve 2 ay kadar bir süre servisten duruma dair yanıt, çözüm alamamış.
En sonunda servis iade kararı vermiş fakat arkadaşın arızalı kartını da iade edememişler.
2 aydır duruma dair haber vermeyen bir servis var gördüğüm kadarıyla.
Arkadaşın kartı nerede bu bir.
Firma stoklarına mevcut veya muadili sayılabilecek kartları getirtiyorsa neden değişime yanaşmadı bu iki.
Değişime yanaşmadığı gibi neden müşteriye forum kanalı aracılığıyla değişim veya iade kararının servisin inisiyatifinde olduğunu belirtti bu üç.
Açıkçası bir firmayı araştırırken, bir mağduriyet karşısında ne kadar kurumsal davranıp davranmadıklarına bakarım.
Bu firmaya kendimce çok şans vermek istemiş olsam da, bir türlü şans verememiştim.
Amacım karalamak değil, tüketiciyi mağdur etmeyen, sattığı ürünün arkasında durabilen her firmanın gönlümüzde yeri mevcuttur.
Bu firmaya her şans vermek istediğimde aklıma müşterilerin firma hakkındaki şikayetleri ve mağduriyetleri gelir.
Tüketiciye burada düşen pay hakkını aramak elbette ama önce süreci şeffaf biçimde aktarabilmesi ve haklarını net bir şekilde öğrenmesi lazım.
Çünkü satıcı veya servis firma müşterinin bilgisizliğinden faydalanıp durumu yasalar önünde lehine çevirmiş olabilir.
Adem Helvacı bu konuları benden daha iyi bilir. Ben sadece basit bir tüketiciyim.