eketen
Süper Üye
- 26 Haz 2020
- 1,235
Ben de diyordum bu adamcağız neden öldü AOSP den değil yani
Yok değil.
Ben de diyordum bu adamcağız neden öldü AOSP den değil yani
Susma hakkımı kullanıyorum... <--- der ve kaçarYok değil.
Susma hakkımı kullanıyorum... <--- der ve kaçar
şirketin sahibi mehmet atmacaya linkedinden ekledim yazdım durumu adam okudu tek satır yazmadı, ona da lisan-ı münasiple anlattım bakın sizin servisleriniz böye böyle yapıyor müşteri hizmetleriniz bu şekilde davrandaı diye markanıza zarar veriyorlar falan yazdım adamın umurunda değil. tv den öyle midem bulandı ki o kadar heyecanla aldığım tv de dünya kupasını bile izlemedim büyük ekran keyfi yapıp. 17" laptop ekranıyla izledim maçları. uzak ara bu ülkede en tiksindiğim en nefret ettiğim marka bu. kuzenim geçen ay tv alacaktı bunların bir tık iyi fiyatlı olduğunu görmüş anlattım durumu direk eledi daewoo 65 inç aldı benim önerimle. tv yi takmışlar kısa devre yüzünden anakartı yanmış 3 gün sonra yetkili servis vestel marka olan 65 inçle değiştirip bir de ütü hediye etmişler. çcocuk elli kere dua etti avantadan vestelim oldu diye. vestel arçelik ya da ona benzer bilindik markadan şaşmamak lazımmış bu olay bana bunu öğretti.Artık sen değil,çevrendekileri bile uzaklaştırırsın böyle markalardan,şimdiden hayırlısı olsun diyorum,yine gelişmeyi yazarsan sevinirim
Öncelikle geçmiş olsun.şirketin sahibi mehmet atmacaya linkedinden ekledim yazdım durumu adam okudu tek satır yazmadı, ona da lisan-ı münasiple anlattım bakın sizin servisleriniz böye böyle yapıyor müşteri hizmetleriniz bu şekilde davrandaı diye markanıza zarar veriyorlar falan yazdım adamın umurunda değil. tv den öyle midem bulandı ki o kadar heyecanla aldığım tv de dünya kupasını bile izlemedim büyük ekran keyfi yapıp. 17" laptop ekranıyla izledim maçları. uzak ara bu ülkede en tiksindiğim en nefret ettiğim marka bu. kuzenim geçen ay tv alacaktı bunların bir tık iyi fiyatlı olduğunu görmüş anlattım durumu direk eledi daewoo 65 inç aldı benim önerimle. tv yi takmışlar kısa devre yüzünden anakartı yanmış 3 gün sonra yetkili servis vestel marka olan 65 inçle değiştirip bir de ütü hediye etmişler. çcocuk elli kere dua etti avantadan vestelim oldu diye. vestel arçelik ya da ona benzer bilindik markadan şaşmamak lazımmış bu olay bana bunu öğretti.
Evet ,bilindik markalardan şaşmamak lazım kesinlikle,hatta o markaların alt ürünlerine de bakılabilir, sırf adam akıllı cihaz almak içinşirketin sahibi mehmet atmacaya linkedinden ekledim yazdım durumu adam okudu tek satır yazmadı, ona da lisan-ı münasiple anlattım bakın sizin servisleriniz böye böyle yapıyor müşteri hizmetleriniz bu şekilde davrandaı diye markanıza zarar veriyorlar falan yazdım adamın umurunda değil. tv den öyle midem bulandı ki o kadar heyecanla aldığım tv de dünya kupasını bile izlemedim büyük ekran keyfi yapıp. 17" laptop ekranıyla izledim maçları. uzak ara bu ülkede en tiksindiğim en nefret ettiğim marka bu. kuzenim geçen ay tv alacaktı bunların bir tık iyi fiyatlı olduğunu görmüş anlattım durumu direk eledi daewoo 65 inç aldı benim önerimle. tv yi takmışlar kısa devre yüzünden anakartı yanmış 3 gün sonra yetkili servis vestel marka olan 65 inçle değiştirip bir de ütü hediye etmişler. çcocuk elli kere dua etti avantadan vestelim oldu diye. vestel arçelik ya da ona benzer bilindik markadan şaşmamak lazımmış bu olay bana bunu öğretti.
Bu markal ve bunun gibi olanlar TV lerini fason çıkarır. Daha doğrusu Çinli üreticilerden alır. Bunların teknik bilgisi servis ağı iyi olmaz. Yaptırdıkları yere bağımlı olurlar. Her konu da yazılım yedek parça vb.bugün yeni cihazı getirdiler fakat nordmende yerine onvo getirmişler. taktık ettik(kutuyu zorla açtırdılar bozuk kırık çıkık mevzusu için) wifiye bağlanıyor ancak asla internete girmiyor ağa bağanamadı hatası veriyor. cep telefonumun hotspotunu açınca ordan nete giriyor. servise sordum anakartı değişik olabilir nordmede ile aynı yerde olsada wifi çekmiyordur dedi. müşteri hizmetlerini aradım dedim onvo geldi, değiştirelim dilerseniz nordmendeyle, ya da onvo da sizde kalabilir değişim istiyorsanız haber verin dediler. cidden çok yoruldum ya. aylardır tv yi kullanmıyorum deyince garantiye 6ay eklemek için başvuruları mı gösteren evrakları mail atmamı istediler. resmen lanetlenmiş gibiyim.
Bu gün youtube da 3 sene öncesi bir video izledim. Hardware Plus'ın. "Dünya devlerine TV üreten Türk markası:Sunny" başlıklı. Videoda Mehmet Atmaca sunny için %100 yerli üretim yapıyoruz diyordu. Sizin yazınızı okuyunca o aklıma geldi.Bu markal ve bunun gibi olanlar TV lerini fason çıkarır. Daha doğrusu Çinli üreticilerden alır. Bunların teknik bilgisi servis ağı iyi olmaz. Yaptırdıkları yere bağımlı olurlar. Her konu da yazılım yedek parça vb.
Yerli markalardan sadece Vestel ve Grundig grubuna gidin. Bunların teknik ve servis vb. Çok daha iyi bir durumda
Sunny iki kardeş idi. Biri burda diğeri Çin'de dururdu. Çin deki ölünce çocukları amcasini ayirtilar yollarını o da onvo yu kurdu.Bu gün youtube da 3 sene öncesi bir video izledim. Hardware Plus'ın. "Dünya devlerine TV üreten Türk markası:Sunny" başlıklı. Videoda Mehmet Atmaca sunny için %100 yerli üretim yapıyoruz diyordu. Sizin yazınızı okuyunca o aklıma geldi.
sosyal platformlar ve forumlarda çok fazla olumsuz yorumlar yazılmaya başlandı.onvo ya ne oldu bilmiyorum ama müşteri hizmetlerindekiler inanılmaz yardımcı olmaya başladılar. yeni gelen tv de wifi sorunu varmış aynı gün değişimi onayladılar, 3harfli marketin temsilcisi aradı tv değişecek haberiniz olsun bir haftaya kadar tv gelir dediler(adamlara tv değişti 1 hafta oldu hatta yeni gelen tv bozuk çıktı yeniden değişecek dedim şoka girdiler onvoyu arayacaklarmış vs vs) eksik olan 9 aylık garantiyide ekleyeceklerini söylediler ama henüz o konuda gelişme yok. yinede onvo vs alınmaz (izmirde ilk aldığımdaki servislerini kovmuşlar yeni servisleri akıl almaz iyi, inanılmaz kibar ve ilgililer) tvlerde arıza çıkma oranı yüksek anladığım kadarıyla. son gelişmeler böyle. yeni tv yi bekliyoruz şimdi.
Attım imzamı altınasosyal platformlar ve forumlarda çok fazla olumsuz yorumlar yazılmaya başlandı.
Kendilerini çeki düzen vermek isteyeceklerdir. Müşteri memnuniyetinin şirket politikası olması gerekir. Sosyal alanlarda yazan kullanıcıların sorunları çözülüp, sesi çıkmayan kullanıcılar kaderine teslim edilmemelidir.
tv geldi ama yine onvo geldi, faturada farklı bilgiler varken tv onvo alınca 3 kişi almaktan vazgeçti. inatla nm58351 modeli istiyorum sürekli onvo geliyor. gelen tv de 4k sorunsuz oynuyor(diğer ikisinde sorun vardı) takılma yok, şuan ki tv de wifi çok iyi, fakat google playe girmiyor, diğerleri giriyordu. yarın arayacağım nm58351 modelini yollamalarını istiyeceğim ve göndermeden evvel wifi ekran vs kontrollerini yapsınlar öyle yollasınlar. şaka gibi ama haziran 2022 den nisan 2023 e kadar hepi topu 3-4 saat izlemişimdir bu tv yi sürekli gidip geliyor 1 sene garantisi kullanmadan gitti. ek garantiyi verdiklerine dair bilgide vermiyorlar.sosyal platformlar ve forumlarda çok fazla olumsuz yorumlar yazılmaya başlandı.
Kendilerini çeki düzen vermek isteyeceklerdir. Müşteri memnuniyetinin şirket politikası olması gerekir. Sosyal alanlarda yazan kullanıcıların sorunları çözülüp, sesi çıkmayan kullanıcılar kaderine teslim edilmemelidir.