nordmende nm58351 ledde ışık sızması sorunu

G Çevrimdışı

Grkntx

Yeni Üye
16 Tem 2022
25
40
Polemiğe girmeyeyim ,ilk okuduğumda zaten doğru anlamışım olayı.Tabii her türlü hakkını mutlaka ara,başta da yazdım zaten ,hakkındır para kolay kazanılmıyor,hele bu zamanda.
Ben hak araman konusunda ne kadar yanında isem,anladığım ve yazdığım konuda da o kadar yazdıklarımın arkasındayım.Şimdi bana "abi, neden böyle düşündün" diyebilirsin, ilk mesajını cevap yazmadan önce hanıma da okuttum "sen ne anlıyorsun bu mesajdan" dedim ,bana "ademe kızmış" dedi :)
Tekrar yazayım sevgili Grkntx, "her türlü hakkını mutlaka ara" ,ama aşağıdaki yorumunu da hem ben hem hanım okuduk ikimiz de maalesef "haklı"olduğumuzu anladık,çünkü o yorumdan da videoyu yayınlayan (ki öyle demişsin "bu videolara inanıp almayın") sonuçta sevgili adem :)
Ama şunu kabul edebilirdim ,yani "abi,kendimi ifade edemedim" demen.
Neyse,sevgili G Grkntx, biz her zaman senin(tüketicinin) yanındayız,bunu gönülden yazdığım da bil lütfen,düzeyli muhabbet için de ayrıca teşekkür ederim :ok
bu konuda kısa ve net son kez yazıyorum adem hocama kızmadım, ifade ediş şeklim öyleyse düzelttiğimi ve açıkladığımı düşünüyorum. diyelim ki kızdım ya da kızmış olayım bunu dile getirmekten beni alıkoyacak ne var onu anlamadım. adem hocamda sizde benden yaş olarak büyüksünüz ancak yukarıda yazdıklarım açık. ben kitabın ortasından konuşmayı severim. adem hocaya lafım olsa bu şekilde olmaz üstadım. kızmış adam yine onun videolarındaki önerilere bakarak tv seçeceğim demem. ortada onvonun adem hocaya yaklaşımı ile, müşterilere yaklaşımı arasında terslik var. bunu neden anlamak istemiyor ve sürekli ademe kızmışsın diyorsunuz kızmış olsam sizden mi çekineceğim adem hocadan mı? kızmadım üstadım adem hocaya video çektiği ve dobra olduğu için farklı yaklaşım göstermişler bize ise umurumuzda değilsin diyebiliyorlar. yine söyleyeyim bu videolardaki(10 ay önceki) durum ile mevcut durum başka. şikayetvar daki şikayetlerde de aynı durumdan bahsediliyor. belli ki ekonominin bozulması şirketin 10 ay önceki durumu ile bugününü yaklaşım olarak değiştirmiş. benim şirkete olan tepkimi rica ediyorum kişisel almayın. yukarıda söylediğim gibi ben bu adem hocanın dediklerine bakarak aldım elektronik cihazlarda bozukluk ya da arıza olabileceğini bilecek kadar da haşırneşirim bu işlerle. adem hocanın dediği neydi adamlar mallarının arkasında duruyor, bu 10 ay önceki durum. benim tecrübe ettiğim duruma bakınca onvo malının arkasında bir saniye bile durmayan malı sattım ne halin varsa gör diyen bir şirket.

şirket başka servis başka diyorsunuz örneğin. sizin bir şirketiniz var bir de servisiniz var, üretip reklamını yapmak için milyonalr harcadığınız markayı bir tane servis hukuki haklarıda hiçe sayıp görevini yapmayarak rezil ederse ne yaparsınız? siz benim markamı nasıl bu duruma düşürürsünüz diye hesap sormaz mısınız? işte adem hocaya kapıları açıp her konuda açık olarak yardımcı olan onvo bire bir müşterisinde niye böyle davranıyor demek adem hocaya laf etmek olmuyor. böyle bir şikayet geldiğinde hemen servis departmanın müdürü kimse ona iletmesini beklemez misiniz? nasıl şirket ve servis ayrı olsun? şirket neyse serviste o. zaten servis emir yukarıdan diyor, nasıl bir şirket müşterisine böyle bir durum yaşatır ki? youtube a yükleyip size dinletmek istiyorum aslına bakarsanız konuşmaları ancak bu tip şeyleri yayamak yasak diye biliyorum. benim tek kızgınlığım onvoya. dobra bir adama açık ve net görünüp "adamlar malının arkasında" imajı verip sonra birebirde müşterisine bu muameleyi yapmak adil değil. hem bize karşı hem de adem hocaya karşı. onvo isteseydi bu işi sadece 5 dk lık bir görüşmeyle çözebilirdi. git raporu yaz deyip a101 e iademi sağlayabilirdi ancak umurlarında değil. bu benlik bir durumda değil bu arada kim bilir daha kimler bu hallere düşüyor şikayetvarda görüyoruz.

kişilik olarak bana doğrudan hakaret yoksa kimseyle bire bir tartışmaya girmem. hele ki ticari konularda, iyi niyet varsa her zaman şirketlere karşı şahısların tarafında olurum. ticari kurumlar banka, tüketim malları üretenler vs. zaten bu işlerin çakalı olmuşlar vatandaşı nasıl rezil edeceklerini ve yolacaklarını iyi biliyorlar.

geçen gün aras kargo ile okuduğum bir yazı vardı; araç yanıyor içindeki bütün kargoda öyle. şirket sigortadan parayı alıp herkese paranızı vereceğiz diyor. sonra paraları ödemiyor. olayı zamana yaymaya başlayıp ısrarala ödemeleri yapmıyor. ısrar edenlerede gidin mahkemeye verin bizi diyor. sebep? 100 tane kargo sahibin 80 i aman boşver der uğraşmaz kalan 20 tanenin 10 u mahkeme sürecinde anlaşmaya ikna edilir gerçekten parasını alan sadece 10 kişi olur. 100 liralık ödemeyi 15 liraya kapatmış olursun. şirketler bu zihniyetlerin elinde.

ben izninizle forumu bırakıyorum. deflarca açıkladığım bir konu için sürekli kendimi yeniden açıklamak zorunda hissetmek hoş değil.

iyi günler herkese.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
teraspy teraspy Abim bu konudaki sıkıntı ile ilgili geçmiş mesajlarımdan birisini hatırlamak gerekir diye düşünüyorum.

f4af2b47ebf1ebb2b3.jpg


Yorumdaki ifadeler KESİNLİKLE arkadaşımız ile ilgili değildir.

Buraya sadece 3-4 adet ekran görüntüsü yayınlıyorum ancak gerek youtube kanalımda ve gerekse forumdaki birçok konuda sadece MA ürünleri değil her marka için cesurca doğrular ne ise onu dile getirmişiz ama bıkmışız artık o nedenle bakınız forumdaki hiçbir tv tavsiye konusuna bırakın cevap yazmayı konuya girmem dahi.

Arkadaşımız bir ürün almış ve sorun yaşamış, firma malının arkasında durmamış, servis her zamanki sokak ağzı malum, (Özellikle elektronikçi servisler inanılmaz kaprislidir, küçük dağları kendileri yaratmış gibi zannederler) yaptığı açıklamalar doğrultusunda kendisi haklı ancak ilgili yorumda beni suçladığı algılanıyor. :)

Sağ olsun kendisi de gerekli açıklamaları yapmış o nedenle bu mevzuyu arkadaşımız özelinde uzatmayacak olsam da genel anlamda şunlara değinmem gerekiyor zira bu konu başlığını okuyanlar ve ileride okuyacak olanlar ileride ürün alırken bunları değerlendirmeli bana göre.


Aslında Videoya bakıyorum, ürünleri incelememiz için yollama cesareti gösterdiklerinden dolayı Mehmet Atmaca Elektronik ve FG Europe firmalarına teşekkür etmişim. Cesur olduklarını belirtmişim ve ''Bize böyle firmalar lazım'' demişim. Kaldı ki sonrasında birçok firma ile yine birçok çalışma yaptık, halen yapıyoruz e hatta sevgili İlteriş Yılmaz İlteriş Yılmaz kardeşimiz ile yeni açıyor olduğumuz ofis için birçok firma ile yeni bağlantılar yaptık, öneri sunduk ve birçoğu onayladı , bu doğrultuda yeni ürünler bizim incelememiz için önümüzdeki haftalardan itibaren tarafımıza sevk edilmeye başlanacak.

Eee lazım değil mi?
Adamlar ürün göndermemiş mi?
Bu sayede inceleyip detayları yazmamış mıyız?
''Sesi kötü-İşletim sistemi yaramaz-Servislerinden istediğiniz sonucu alamazsınız'' Dememiş miyiz?

Bakalım demiş miyiz?
f1a97bc6b78042cf9b.jpg
f30119ae2a6f1a669d.jpg


Aynı zamanda ne demişiz? ''Çakallık yapan firmalara karşı biz hep birlikteyiz'' demişiz ve defalarca da forumda MA üretimi ürünlerle sorun yaşayanlar için yasal süreçte destek olmuşuz.

f23b15d028e5351b36.jpg

f59f35ca030ff05da3.jpg


Demek ki neymiş Alo abim? Biz hiçbir firmanın tetikçisi değilmişiz. Biz reklam olsun da bu firmalar daha çok mal satsın biz de komisyon alalım derdinde değilmişiz. Aynı konu FG için de geçerli, bu kadar beğendiğimiz içerikte hizmet sunan firmanın tüketiciye olan hatasını görünce çatır çatır gömmüşüz, forumda Midea Kulüp başlığında bunlarla ilgili birçok mesaj var.

Biz ürün inceler, ürünle ilgili teknik detayları paylaşır ve kendi yorumumuzu ekleriz o kadar. Gerisi tüketicinin takdiri.

Aslında arkadaşımız sorun yaşadıktan sonra üye olmak yerine ürünü almadan evvel üye olup burada fikir sorsa ve ''Adem Helvacı, NM58351 Alayım mı?'' dese sizler benim ne cevap vereceğimi biliyorsunuz. Ben özellikle F serisi Onvolar ve Webos üretimleri dışında L3 sertifikalı ürünlerin alınmaması gerektiğini abartısız belki 1000 kere yazdım çizdim söyledim diye hatırlıyorum. Servis hizmetlerinden memnun olmadığımızı SSH konusunda bir Vestel, Arçelik gibi olamayacaklarını bunu beklemememiz gerektiğini defalarca belirttik.

Ben şimdi forumda bir anket açsam? (Hatta açayım mı acaba?) Anketin konusu da ''Adem Helvacıya Nordmende 58'' ürün alalım mı diye sorsak ne der?'' sorusu sorsak, cevaplar içinde de ''al'' ve ''alma'' olsa, sence cevap ne çıkar?

Burada kısa bir ara vereyim ve gidip bir anket konusu açayım inan ki merak ettim insanların bakış açısını. Belki de ben hata yapıyorum, yanlış mesaj verip insanların zarar görmesine sebep oluyorumdur abi? :alala

Abi anketi de açtım, kimseyi etkilememek adına hiçbir detay girmedim, bakalım ne sonuç çıkacak inan ben de merak ediyorum


Çok da uzatmayayım, Satın aldığı ürünün sorun çıkarması , firmanın destek vermemesi, servisin her zamanki ''Ben dedim oldu'' kafasındaki servis olması gibi detaylar nedeniyle arkadaşımız ürüne tepki verirken arada beni de kaynatmış ama ben kendisini ifade ettiğine inanıyorum. Konusunda sonuna kadar haklı ve bizim elimizden bir şey gelirse sonuna kadar yanındayız :ok
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,305
Bu yaşadıklarınızı Philips,Samsung,Lg’de de yaşayabilirdiniz. Siz yazmışsınız zaten “kraldan çok kralcı servis” diye. Bu tip adamlar heryerde varlar, sizin şanssızlığınız oluş. Haklı davanızda eminimki kazanacaksınız.

Ayrıca her okuyan gibi bende suçlar gibi yazdığınızı düşündüm. Böyle bir amacınız yoksa bile ifade şeklinizden dolayı sanki Adem Helvacı Adem Helvacı sizi ve tüketicileri kasten yanıltmış gibi gözükmüş. Uygun olmayan, kalitesiz mallara dünya devide olsa gider yapan bir insan için bu sözler kabul edilemez.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
... Ayrıca her okuyan gibi bende suçlar gibi yazdığınızı düşündüm. Böyle bir amacınız yoksa bile ifade şeklinizden dolayı sanki Adem Helvacı Adem Helvacı sizi ve tüketicileri kasten yanıltmış gibi gözükmüş. Uygun olmayan, kalitesiz mallara dünya devide olsa gider yapan bir insan için bu sözler kabul edilemez.
+1 ,Teşekkür ederim sevgili Puzik :ok
 
S Çevrimdışı

Swift 

Aktif Üye
26 Eyl 2018
439
Detayları belki sonra yazarım ama şu an Adem Bey'in incelemediği, olumlu olumsuz yorumda bulunmadığı, belki hiç bilmediği bir marka model bulaşık makinesinde paslanma sorunu yaşıyorum. Servis geldi, garantiden kazan ve iç kapak değişimi teklif etti. Misliyle değişim talebim reddedildi. Hiç üstelemedim direkt hakem heyetine başvurdum. Herhalde sene sonuna sonuç çıkar.

Neyse, Adem Bey tenezzül edip o modeli incelese ve "almayın, yaramaz" deseydi almazdım. Kendisine bu konuda çok kırgınım. Suçlamaksa da açıkça suçluyorum. Onun yüzünden maddi manevi mağdur oldum, ızdırap içindeyim.

Not: işbu yazı ironi içerir. Level atlatayım dedim. :)
 
G Çevrimdışı

Grkntx

Yeni Üye
16 Tem 2022
25
40
sevgili swift durumunuza çok üzüldüm, belki bir gün sizinde 20 30 video ile desteklenmiş x markası malının arkasında konulu videolar izledikten sonra aldığınız ürününüz olur ve o zaman haklı olan mağduriyetinizi anlatırken kendinizi forumda bulunursunuz. videolar yerinde duruyor malum. mesajınızı okurken aklıma nazım hikmetin umut şiirinin meşhur kısmı geldi, hani güneş doğarken yatağından dalgın kalkan adamdan bahsedilen bölüm...türkiyenin özeti gibisiniz.
 
zafzaf00 Çevrimdışı

zafzaf00

Yeni Üye
7 May 2022
12
51
bugün güç bela servisi getirtebildim eve adam geldi bir tane ölü piksel var bunun için değişim olmaz böyle kullanacaksınız dedi. yaz diyorum ölü piksel vardır diye yazmama böyle birşeyi diyor ben keriz değilim sıfır aldığım ürünü ölü pikselli kabul edecek halim yok herifin konuşmalarını ses kaydına aldım.
Tukoder uzun sürsede sizi haklı bulacaktır. Böyle durumlarda teknik servisler maalesef bir vestel olmadıklarından bu şekilde mağduriyet yaratıyor. Siz doğrusunu yapmışsınız tukoder halleder.
 
G Çevrimdışı

Grkntx

Yeni Üye
16 Tem 2022
25
40
temmuz 2022 de tüketici hakem heyetine verdiğim şikayet dilekçesi ile başlayan süreç bu hafta sona erecek gibi görünüyor. Mehmet atmaca elektronik ve servisinin umursamaz ve malının arkasında durmayan tavrına karşın, hakem heyeti bir bilirkişi atadı ve bilirkişi raporunda iddialarımın tamamını onayladı, ölü piksel-bulutlanma-ışık sızması... (temmuz ayından bu yana televizyonu toplamda 2 kere açtım ve 20 dk kullandım o derece nefret ediyorum) ve hakem heyetinin kararı sonrası tv yi aldığım 3harfli market artık bu şirketin ürünlerini satmadığı için onvo saha teksineyini olduğunu söyleyen biri aradı tv yi teslim alacaklarını yeni tv nin sonra gönderileceiğini söyledi. bende m.atmaca denen şirkete asla güvenmediğimi eski tv yi alıren yeni tv nin teslim edilmesini istediğimi söyledim. tv nin fabrikadan geleceğini bunu benim fabrikaya bildirmem gerektiğini söylediler, müşteri hizmetlerini aradım konuşmak için. ilkinde derdimi anlatırken telefonu suratıma kapattılar. ikinci arayışımda dünyanın en umursamaz en ilgisiz müşteri temsilcisine durumu anlattım, 58 inc tv lerin banttan önümüzdeki hafta çıkmaya başlayacağını o nedenle ellerinde tv olmadığını yeni tv almak istiyorsam beklemem gerektiğini saha sorumlusuna iletmek istersem bunun bana kalmış olduğunu söyledi. kısacası hayatımda gördüğüm en kötü müşteri hizmetleri ve malının arkasında durmayan şirket olarak bir kere daha tescilledim kendimce.

tv değiştiğinde paketini bile açmadan piyasa fiyatının altında bir rakamla satışa koyacağım ve bu şirket/şirketin ürünlerinden uzak durmak için ne gerekiyrosa yapacağım.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
temmuz 2022 de tüketici hakem heyetine verdiğim şikayet dilekçesi ile başlayan süreç bu hafta sona erecek gibi görünüyor. Mehmet atmaca elektronik ve servisinin umursamaz ve malının arkasında durmayan tavrına karşın, hakem heyeti bir bilirkişi atadı ve bilirkişi raporunda iddialarımın tamamını onayladı, ölü piksel-bulutlanma-ışık sızması... (temmuz ayından bu yana televizyonu toplamda 2 kere açtım ve 20 dk kullandım o derece nefret ediyorum) ve hakem heyetinin kararı sonrası tv yi aldığım 3harfli market artık bu şirketin ürünlerini satmadığı için onvo saha teksineyini olduğunu söyleyen biri aradı tv yi teslim alacaklarını yeni tv nin sonra gönderileceiğini söyledi. bende m.atmaca denen şirkete asla güvenmediğimi eski tv yi alıren yeni tv nin teslim edilmesini istediğimi söyledim. tv nin fabrikadan geleceğini bunu benim fabrikaya bildirmem gerektiğini söylediler, müşteri hizmetlerini aradım konuşmak için. ilkinde derdimi anlatırken telefonu suratıma kapattılar. ikinci arayışımda dünyanın en umursamaz en ilgisiz müşteri temsilcisine durumu anlattım, 58 inc tv lerin banttan önümüzdeki hafta çıkmaya başlayacağını o nedenle ellerinde tv olmadığını yeni tv almak istiyorsam beklemem gerektiğini saha sorumlusuna iletmek istersem bunun bana kalmış olduğunu söyledi. kısacası hayatımda gördüğüm en kötü müşteri hizmetleri ve malının arkasında durmayan şirket olarak bir kere daha tescilledim kendimce.

tv değiştiğinde paketini bile açmadan piyasa fiyatının altında bir rakamla satışa koyacağım ve bu şirket/şirketin ürünlerinden uzak durmak için ne gerekiyrosa yapacağım.
Artık sen değil,çevrendekileri bile uzaklaştırırsın böyle markalardan,şimdiden hayırlısı olsun diyorum,yine gelişmeyi yazarsan sevinirim :ok
 
eketen Çevrimdışı

eketen 

Süper Üye
26 Haz 2020
1,235
Artık sen değil,çevrendekileri bile uzaklaştırırsın böyle markalardan,şimdiden hayırlısı olsun diyorum,yine gelişmeyi yazarsan sevinirim :ok


Üstat,

Bu da olacak iş değil yani. Adamlar resmen bizi seçtiğiniz için belayı hakettiniz kafasında. Televizyon gibi bir ürün alıyorsun, 7 ay bekliyorsun. Kanunen haklısın. Adamlar hadi marko paşaya havasında.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Üstat,

Bu da olacak iş değil yani. Adamlar resmen bizi seçtiğiniz için belayı hakettiniz kafasında. Televizyon gibi bir ürün alıyorsun, 7 ay bekliyorsun. Kanunen haklısın. Adamlar hadi marko paşaya havasında.
Oooo, demek "marko paşa"yı da biliyorsun sen :)
Şaka bir yana maalesef evet sevgili eketen.
 
Geri
Üst Alt