bu konuda kısa ve net son kez yazıyorum adem hocama kızmadım, ifade ediş şeklim öyleyse düzelttiğimi ve açıkladığımı düşünüyorum. diyelim ki kızdım ya da kızmış olayım bunu dile getirmekten beni alıkoyacak ne var onu anlamadım. adem hocamda sizde benden yaş olarak büyüksünüz ancak yukarıda yazdıklarım açık. ben kitabın ortasından konuşmayı severim. adem hocaya lafım olsa bu şekilde olmaz üstadım. kızmış adam yine onun videolarındaki önerilere bakarak tv seçeceğim demem. ortada onvonun adem hocaya yaklaşımı ile, müşterilere yaklaşımı arasında terslik var. bunu neden anlamak istemiyor ve sürekli ademe kızmışsın diyorsunuz kızmış olsam sizden mi çekineceğim adem hocadan mı? kızmadım üstadım adem hocaya video çektiği ve dobra olduğu için farklı yaklaşım göstermişler bize ise umurumuzda değilsin diyebiliyorlar. yine söyleyeyim bu videolardaki(10 ay önceki) durum ile mevcut durum başka. şikayetvar daki şikayetlerde de aynı durumdan bahsediliyor. belli ki ekonominin bozulması şirketin 10 ay önceki durumu ile bugününü yaklaşım olarak değiştirmiş. benim şirkete olan tepkimi rica ediyorum kişisel almayın. yukarıda söylediğim gibi ben bu adem hocanın dediklerine bakarak aldım elektronik cihazlarda bozukluk ya da arıza olabileceğini bilecek kadar da haşırneşirim bu işlerle. adem hocanın dediği neydi adamlar mallarının arkasında duruyor, bu 10 ay önceki durum. benim tecrübe ettiğim duruma bakınca onvo malının arkasında bir saniye bile durmayan malı sattım ne halin varsa gör diyen bir şirket.Polemiğe girmeyeyim ,ilk okuduğumda zaten doğru anlamışım olayı.Tabii her türlü hakkını mutlaka ara,başta da yazdım zaten ,hakkındır para kolay kazanılmıyor,hele bu zamanda.
Ben hak araman konusunda ne kadar yanında isem,anladığım ve yazdığım konuda da o kadar yazdıklarımın arkasındayım.Şimdi bana "abi, neden böyle düşündün" diyebilirsin, ilk mesajını cevap yazmadan önce hanıma da okuttum "sen ne anlıyorsun bu mesajdan" dedim ,bana "ademe kızmış" dedi
Tekrar yazayım sevgili Grkntx, "her türlü hakkını mutlaka ara" ,ama aşağıdaki yorumunu da hem ben hem hanım okuduk ikimiz de maalesef "haklı"olduğumuzu anladık,çünkü o yorumdan da videoyu yayınlayan (ki öyle demişsin "bu videolara inanıp almayın") sonuçta sevgili adem
Ama şunu kabul edebilirdim ,yani "abi,kendimi ifade edemedim" demen.
Neyse,sevgili G Grkntx, biz her zaman senin(tüketicinin) yanındayız,bunu gönülden yazdığım da bil lütfen,düzeyli muhabbet için de ayrıca teşekkür ederim
şirket başka servis başka diyorsunuz örneğin. sizin bir şirketiniz var bir de servisiniz var, üretip reklamını yapmak için milyonalr harcadığınız markayı bir tane servis hukuki haklarıda hiçe sayıp görevini yapmayarak rezil ederse ne yaparsınız? siz benim markamı nasıl bu duruma düşürürsünüz diye hesap sormaz mısınız? işte adem hocaya kapıları açıp her konuda açık olarak yardımcı olan onvo bire bir müşterisinde niye böyle davranıyor demek adem hocaya laf etmek olmuyor. böyle bir şikayet geldiğinde hemen servis departmanın müdürü kimse ona iletmesini beklemez misiniz? nasıl şirket ve servis ayrı olsun? şirket neyse serviste o. zaten servis emir yukarıdan diyor, nasıl bir şirket müşterisine böyle bir durum yaşatır ki? youtube a yükleyip size dinletmek istiyorum aslına bakarsanız konuşmaları ancak bu tip şeyleri yayamak yasak diye biliyorum. benim tek kızgınlığım onvoya. dobra bir adama açık ve net görünüp "adamlar malının arkasında" imajı verip sonra birebirde müşterisine bu muameleyi yapmak adil değil. hem bize karşı hem de adem hocaya karşı. onvo isteseydi bu işi sadece 5 dk lık bir görüşmeyle çözebilirdi. git raporu yaz deyip a101 e iademi sağlayabilirdi ancak umurlarında değil. bu benlik bir durumda değil bu arada kim bilir daha kimler bu hallere düşüyor şikayetvarda görüyoruz.
kişilik olarak bana doğrudan hakaret yoksa kimseyle bire bir tartışmaya girmem. hele ki ticari konularda, iyi niyet varsa her zaman şirketlere karşı şahısların tarafında olurum. ticari kurumlar banka, tüketim malları üretenler vs. zaten bu işlerin çakalı olmuşlar vatandaşı nasıl rezil edeceklerini ve yolacaklarını iyi biliyorlar.
geçen gün aras kargo ile okuduğum bir yazı vardı; araç yanıyor içindeki bütün kargoda öyle. şirket sigortadan parayı alıp herkese paranızı vereceğiz diyor. sonra paraları ödemiyor. olayı zamana yaymaya başlayıp ısrarala ödemeleri yapmıyor. ısrar edenlerede gidin mahkemeye verin bizi diyor. sebep? 100 tane kargo sahibin 80 i aman boşver der uğraşmaz kalan 20 tanenin 10 u mahkeme sürecinde anlaşmaya ikna edilir gerçekten parasını alan sadece 10 kişi olur. 100 liralık ödemeyi 15 liraya kapatmış olursun. şirketler bu zihniyetlerin elinde.
ben izninizle forumu bırakıyorum. deflarca açıkladığım bir konu için sürekli kendimi yeniden açıklamak zorunda hissetmek hoş değil.
iyi günler herkese.